En verder o.a.quote:
Het keffertje van Johan Cruijff.quote:
Volgens mij komt hij pas op het eind, dat zou fijn zijn, want dat Ajax gebral hoef ik ook niet te horen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef OProg het volgende:
Ik heb er geloof ik niet echt zin in. Telegraaf-journalist die met Ajax bezig kan zijn. Die waxinelichtgooier boeit me eig niet echt. Cohen is een voorspelbaar riedeltje en in politiemissies heb ik ook niet echt zin op dit moment.
het beleid maken waar Verdonk mee ging pronken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, waar was Cohen toen hij zelf op die post zat?
Daar heeft ie het over: dat er in al die tijd eigenlijk niets veranderd is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, waar was Cohen toen hij zelf op die post zat?
Hij is misschien ook wel meer bestuurder van politicusquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Stiggie het volgende:
Cohen heeft altijd begrip voor de andere kant van het verhaal en is altijd zo genuanceerd dat er uiteindelijk geen enkele mening uit voort komt
Ja dat mag tegenwoordig niet he. Je moet zwart wit denken, met one liners strooien en mensen oplossingen voorhouden die populair zijn. Realisme is de huidige samenleving vreemd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Stiggie het volgende:
Cohen heeft altijd begrip voor de andere kant van het verhaal en is altijd zo genuanceerd dat er uiteindelijk geen enkele mening uit voort komt
Eng he? Mensen die nuances kunnen aanbrengen en niet alleen zwart-wit denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Stiggie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |