Z'n boodschap was wel duidelijk, maar het kwam niet tot een onderbouwing, maar simpel weg het herhalen van de boodschap.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De boodschap komt voor jou niet over, dat wilt echter niet zeggen dat de boodschap niet overkomt.
Lees je een keer in, zodat je weet waar het over gaat bij die waxinelicht-gooier.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
advocaat van waxinelichtgooiert
maar ik snap de ideologie van haar client nou niet helemaal, wat is dat nou met DNA enzo
Je hoeft je niet eens in te lezen, ik schakelde 5 minuten geleden in en weet ook waar het over gaat. Alles is al 10 keer verteld door die mevrouw.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees je een keer in, zodat je weet waar het over gaat bij die waxinelicht-gooier.
Ik vind die complottheorie nog het interessantst van dit gesprek.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja het gaat er natuurlijk om dat die stamboom dan niet zou kloppen.
Dat dus, en dat komt zwak over.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Z'n boodschap was wel duidelijk, maar het kwam niet tot een onderbouwing, maar simpel weg het herhalen van de boodschap.
Ding is klaar en hij gaat naar 1, hehe.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft je niet eens in te lezen, ik schakelde 5 minuten geleden in en weet ook waar het over gaat. Alles is al 10 keer verteld door die mevrouw.
Als leider van de grootste volkspartij, moet je soms iets populistischer doen dan dat je lief is. Bos kon soms ook wel redelijk demagogisch overkomen. Datzelfde geldt voor Pechthold en Marijnissen. Cohen is denk ik te "lief" voor dit vak.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De boodschap komt voor jou niet over, dat wilt echter niet zeggen dat de boodschap niet overkomt.
Iets gewoon goed uit kunnen leggen is niet per definitie 'populistischer'.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als leider van grootste volkspartij, moet je soms iets populistischer doen dan dat je lief is. Bos kon soms ook wel redelijk demagogisch overkomen. Datzelfde geldt voor Pechthold en Marijnissen. Cohen is denk ik te "lief" voor dit vak.
Of jij legt het even kort uit, of plaatst een linkje.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees je een keer in, zodat je weet waar het over gaat bij die waxinelicht-gooier.
Er was wel degelijk sprake van een onderbouwing, of dit echter valide en overtuigend voor jou als toeschouwer overkomt is een tweede punt. Maar daar ging het niet om, er wordt gesteld ''dat de boodschap niet duidelijk is'' los van het feit dat dit een interpretatiekader is gericht op een persoonlijke opvatting, kan deze conclusie simpelweg niet als een feit verkondigd worden terwijl het niet alleen voor mij maar ook voor anderen duidelijk naar voren komt wat hij hiermee bedoelt te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Z'n boodschap was wel duidelijk, maar het kwam niet tot een onderbouwing, maar simpel weg het herhalen van de boodschap.
Sowieso kan ik iemand die in het programma "The Roast of" gaat zitten nooit meer serieus nemen als politicus...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop voor Amerika dat Trump geen serieuze kandidaat is, met zijn simplistische retoriek.
Welke Amerikaan geeft nou om simplisme?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop voor Amerika dat Trump geen serieuze kandidaat is, met zijn simplistische retoriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |