Vage omschrijving, vandaar dit vage gokje.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Nummer wat weleens wordt gedraaid in uitgangsgelegenheden. Weet er weinig van. Redelijk feestelijk ritme, het refreintje is iets van wo yo yo yo en daarna een hoop onverstaanbaar gejengel in het Engels of het Spaans...
Welk genre?quote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Nummer wat weleens wordt gedraaid in uitgangsgelegenheden. Weet er weinig van. Redelijk feestelijk ritme, het refreintje is iets van wo yo yo yo en daarna een hoop onverstaanbaar gejengel in het Engels of het Spaans...
Shazam zegt:quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef Jordy8 het volgende:
Verschrikkelijk dat ik de naam van dit nummer ben vergeten. Ik kom er even niet op maar wil het wel zo snel mogelijk weten graag.
Masters At Work - Work?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Christiaan1990 het volgende:
Ik ben koninginnenacht naar de Escape geweest in Amsterdam. Daar draaide ze meteen toen ik binnenkwam een nummer (house), ik vroeg aan een vriendin of ze die kende en ze zei dat hij zo heet: "What your waiting for". tis best een bekend nummer.
Ik kan me ook nog vaag herinneren dat het er idd in voor kwam (bier he :/ ...)
iemand enig idee welk nummer dat nou is? want op youtube kan ik em niet vinden.
graag hoor ik van jullie
Groetjes Christiaan
Dat is 'm niet. Nummer is een stuk sneller en 'n beetje Zouk-achtig. Tenminste, zo zou ik het betitelen. Tekst was helaas weinig tot niets van te verstaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Vage omschrijving, vandaar dit vage gokje.
http://www.dailymotion.co(...)at-u-waiting-4_musicquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Christiaan1990 het volgende:
Ik ben koninginnenacht naar de Escape geweest in Amsterdam. Daar draaide ze meteen toen ik binnenkwam een nummer (house), ik vroeg aan een vriendin of ze die kende en ze zei dat hij zo heet: "What your waiting for". tis best een bekend nummer.
graag hoor ik van jullie
Groetjes Christiaan
Niet echt house hè?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)at-u-waiting-4_music
Kom ik weer op deze:quote:
Neuh, maar wel een cool nummer.quote:
ik heb het nummer ergens op een vato gonzales mixtape geloof ik. idd bekend latin house nummer van een paar jaar geledenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Christiaan1990 het volgende:
graag hoor ik van jullie
Groetjes Christiaan
Die noemde ik 4 uur eerder ook alquote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb het nummer ergens op een vato gonzales mixtape geloof ik. idd bekend latin house nummer van een paar jaar geleden
track begint op 8 minuut 10 (nummer staat niet tussen de track list)
volgens mij
Rollercoaster - Don't Hold Me Backquote:Op maandag 2 mei 2011 05:04 schreef female81 het volgende:
Voor de kenners van commerciële dance van pakweg een decennium terug:
Ik heb ooit, voorjaar 2001, een nummer opgenomen op een cassettebandje, waarvan ik er nooit ben achtergekomen wat het is (ik heb het jaren terug al eens gevraagd op een forum). Nu ik een 00s-stationnetje heb met een danceprogramma, waar dit soort ietwat cheesy materiaal heel erg goed in past, vraag ik het eens opnieuw: Weet iemand hoe het nummer hieronder heet?
Je zult me er heel erg mee helpen.
Dit is 'm niet. Het is een nieuwere track. Ik denk 2010 of misschien zelfs 2011.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Kom ik weer op deze:
Weet je misschien iets van jaar van uitgave?
quote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Dit is 'm niet. Nummer wat ik bedoel klinkt wat feestelijker. Geprobeerd wat teksten uit het refrei op te pikken (zoekt altijd wat makkelijker), maar is helaas niet gelukt.quote:
Nee, ja of het was postman niet, maar hij was een poosje geleden nog bij dwdd (echt alweer 2 maanden terug ofzo) maar sindsdien zit dat deuntje in mn kop, want hij had er een prijs voor gekregen ofzo..quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Het meest aanstekelijke deuntje wat me zo te binnen schiet van Postman is dit:
Bedoel je die?
Susie Ulrey denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef RitseB het volgende:
Ik zoek de naam van de zangeres op het album Songs from the weakest link van The Maccabees.
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeterquote:
Ik had er al niet veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeteroverigens een zwaar $%# nummer, "do it like a truck"
Nummer wat ik zoek , daar gaat de luchthoorn te keer, zoiets als "Pa pa pa pa paaaaaaaaa - lyrics/dance....ect" ...een nachtclub track
Misschien Fake Blood - I think I like it? In het origineel zitten geen toeters, maar Ekdom en Veenstra (3FM, zie video) gooien er nog wel eens een toeter doorheenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeteroverigens een zwaar $%# nummer, "do it like a truck"
Nummer wat ik zoek , daar gaat de luchthoorn te keer, zoiets als "Pa pa pa pa paaaaaaaaa* - vervolgens dance muziek met de airhorn er doorheen....ect" ...een nachtclub track
*=airhorn in actie
Gokje:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef KNAK het volgende:
Gegroet,
Op zoek naar een nummer, zover ik me kan herinneren in de dance genre, zal ongeveer een jaar (of meer) geleden zijn geweest dat je deze in clubs te horen kreeg
In dit nummer was een luchthoorn verwerkt die nogal flink tekeer ging
vb:
Meer details dan dat kan ik helaas niet geven
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Prince-Naseem het volgende:
Instrumental is volgens mij hetzelfde maar dan hoor je in plaats van haar tekst dit: para pepe, i wannaaahh zoietss wie kan mij helpen :$
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef KNAK het volgende:
Gegroet,
Op zoek naar een nummer, zover ik me kan herinneren in de dance genre, zal ongeveer een jaar (of meer) geleden zijn geweest dat je deze in clubs te horen kreeg
In dit nummer was een luchthoorn verwerkt die nogal flink tekeer ging
vb:
Meer details dan dat kan ik helaas niet geven
dat liedje wat ze samen met een man zingt toevallig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaat die je veel op de radio hoort tegenwoordig... Volgens mij Ilse de Lange, maar zou ook iemand anders kunnen zijn. Lekker snel plaatje met een refrein dat in je hoofd blijft hangen. Het is niet Incredible.
Was vergeten te shazammen toen ik hem hoorde
Zou kunnen, kan het me niet zo voor de geest halen... Dat is het probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat liedje wat ze samen met een man zingt toevallig?
En ik kan niet op dat nummer komen wat ik in mijn hoofd heb zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou kunnen, kan het me niet zo voor de geest halen... Dat is het probleem
okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef Ludootje het volgende:
Ah, ben eruit! Dank je wel Q-music voor het terug kunnen zien van de playlist!
Het was Faster van Within Temptation
Ach, het rockt lekker... Kan Ilse ook wel toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
okdie had ik niet in gedachten. En dat is wel heeeeel wat anders dan Ilse de lange
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:33 schreef drooft het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 muziekjes; de eerste is een rockachtignummer ( lijkt een beetje op Adam ande th Ants,vanwege het getrommel)...Er zittten veel schaterlachen in. En tuuuu tuuu tutu. 1 woord uit de tekst is "allright"
Ik hoop dat iemand iets meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |