Het zou pas leuk worden als ze iemand pro-uitzetting daar neerzetten als gast tegenover die meiden.quote:
Hey, het zijn wel onze breezersletjes hè?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zag enkel de promo voor de reclame na het Rieu concert, je denkt toch niet dat ik ook maar 5 minuten van m'n leven verspil aan dergelijk gejank?
En ja dat kan je zeker wel, eerste de beste vliegtuig, adieu mein kleine gardeofficier, adieu.
Ja het is toch van de zotte dat de PO misbruikt wordt om een stel zwakzinnigen te laten kijken naar jankende meiden die terug moeten naar "de grote boze wereld" terwijl het tig jaar geleden al bekend stond op hun visum dat ze moesten opkankeren in de toekomst.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Opperbest het volgende:
Het lijkt me wel geweldig als alle asielzoekers in de toekomst een verblijfsvergunning bij P&W aanvragen.
Dat zijn toch altijd van die wereldvreemde figuren die direct dichtslaan. Leuke TV maar wel heel sneuquote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden als ze iemand pro-uitzetting daar neerzetten als gast tegenover die meiden.
Durven ze niet. Rechts is over de breedte genomen beter gebekt met een lading aan waterdichte argumenten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden als ze iemand pro-uitzetting daar neerzetten als gast tegenover die meiden.
Ik ga gewoon a la cerbie daar zitten met de grondwet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn toch altijd van die wereldvreemde figuren die direct dichtslaan. Leuke TV maar wel heel sneu
Onzin, het is niet vanwege zijn waterdichte argumenten dat een Wilders niet meer naar P&W durft...quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Durven ze niet. Rechts is over de breedte genomen beter gebekt met een lading aan waterdichte argumenten.
Ja precies, visum = visum.quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Durven ze niet. Rechts is over de breedte genomen beter gebekt met een lading aan waterdichte argumenten.
Correct.quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is toch van de zotte dat de PO misbruikt wordt om een stel zwakzinnigen te laten kijken naar jankende meiden die terug moeten naar "de grote boze wereld" terwijl het tig jaar geleden al bekend stond op hun visum dat ze moesten opkankeren in de toekomst.
Kom op zeg, het feit dat je haring vreet en de klompendans uit je kop kent wil niet zeggen dat je visum maar moet worden omgezet naar paspoort.
Ja, was best aardig. Laat goed zien hoe hypocriet we ermee omgaan in Nederland.quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand die docu op Ned2 over de wietteelt in Nederland nog gezien?
Ben benieuwd hoeveel kamervragen daar over komen
Je mag 5 wietplanten hebben, maar als we ze ontdekken nemen we ze mee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga gewoon a la cerbie daar zitten met de grondwet.
*Slaat wild in het rond met een stuk papier, de wet, de wet, de wet! En nu opgekankerd!*
Jij kan in 2 seconden waar de overheid blijkbaar 10 jaar of meer voor nodig heeft?quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, visum = visum.
Met 2 seconden adem is hun argument al weerlegd, klaar.
Die mogen mee naar Afghanistan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct.
Helaas zijn veel simpele zielen nogal gevoelig voor groot zielig-gehalte.
Yup.quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij kan in 2 seconden waar de overheid blijkbaar 10 jaar of meer voor nodig heeft?
Ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij kan in 2 seconden waar de overheid blijkbaar 10 jaar of meer voor nodig heeft?
Maken ze zich nog nuttig.quote:
De procedures zijn al doorlopen, dus dat is lekker makkelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben je vast welkom als gast bij P&W want tot nu toe hebben ze niemand gevonden die daar ook maar een beetje in de buurt komt. Het blijft altijd bij gesputter.quote:
De grote mensen wereld blijkt anders te werken.quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef Opperbest het volgende:
[..]
De procedures zijn al doorlopen, dus dat is lekker makkelijk.
Dat komt omdat niemand durft te zeggen dat 't ze gewoon geen moer kan schelen dat die wijven terecht komen in een of ander kutgat land.quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben je vast welkom als gast bij P&W want tot nu toe hebben ze niemand gevonden die daar ook maar een beetje in de buurt komt. Het blijft altijd bij gesputter.
De kleine meisjes wereld ook. Die sturen we gewoon met hun ouders mee naar de zandbak, ongeacht welke argumenten ze aandragen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
De grote mensen wereld blijkt anders te werken.
Precies, bewaking van een gevangenis lijkt me wel wat, dat kan dat zandvolk zelf ook niet zag ik wel weer.quote:
Lol. Zoals ik zei zoeken ze uit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben je vast welkom als gast bij P&W want tot nu toe hebben ze niemand gevonden die daar ook maar een beetje in de buurt komt. Het blijft altijd bij gesputter.
De echte wereld is niet zo makkelijk en zwart-witquote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand durft te zeggen dat 't ze gewoon geen moer kan schelen dat die wijven terecht komen in een of ander kutgat land.
Ethiek, slecht iets.
In mijn echte wereld wel, en ik besta toch ook?quote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De echte wereld is niet zo makkelijk en zwart-wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |