Vele malen erger.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is bijna even erg als de wansmaak van erik
Die jaren 80 ellende die hij over ons uitstort.quote:
quote:Willem II heeft kampioenschap niet meer in eigen hand
We zijn nu volledig afhankelijk van de bereidheid van de KNVB om de puntentelling radicaal om te gooien
quote:
Ik ga het zo in de herhaling kijken. Maar je kan die breezersletjes toch niet met goed fatsoen naar een kalifaat als Afghanistan sturen?quote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
P&W is weer drama met die propaganda voor die domme Afghaanse trienen.
BOEHOEHOE IK MOET WEHEEEEG!![]()
Jankpodium voor zwakzinnigen.
Ik zag enkel de promo voor de reclame na het Rieu concert, je denkt toch niet dat ik ook maar 5 minuten van m'n leven verspil aan dergelijk gejank?quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het zo in de herhaling kijken. Maar je kan die breezersletjes toch niet met goed fatsoen naar een kalifaat als Afghanistan sturen?
P&W is een drama de laatste tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
P&W is weer drama met die propaganda voor die domme Afghaanse trienen.
BOEHOEHOE IK MOET WEHEEEEG!![]()
Jankpodium voor zwakzinnigen.
Het zou pas leuk worden als ze iemand pro-uitzetting daar neerzetten als gast tegenover die meiden.quote:
Hey, het zijn wel onze breezersletjes hè?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zag enkel de promo voor de reclame na het Rieu concert, je denkt toch niet dat ik ook maar 5 minuten van m'n leven verspil aan dergelijk gejank?
En ja dat kan je zeker wel, eerste de beste vliegtuig, adieu mein kleine gardeofficier, adieu.
Ja het is toch van de zotte dat de PO misbruikt wordt om een stel zwakzinnigen te laten kijken naar jankende meiden die terug moeten naar "de grote boze wereld" terwijl het tig jaar geleden al bekend stond op hun visum dat ze moesten opkankeren in de toekomst.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Opperbest het volgende:
Het lijkt me wel geweldig als alle asielzoekers in de toekomst een verblijfsvergunning bij P&W aanvragen.
Dat zijn toch altijd van die wereldvreemde figuren die direct dichtslaan. Leuke TV maar wel heel sneuquote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden als ze iemand pro-uitzetting daar neerzetten als gast tegenover die meiden.
Durven ze niet. Rechts is over de breedte genomen beter gebekt met een lading aan waterdichte argumenten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden als ze iemand pro-uitzetting daar neerzetten als gast tegenover die meiden.
Ik ga gewoon a la cerbie daar zitten met de grondwet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn toch altijd van die wereldvreemde figuren die direct dichtslaan. Leuke TV maar wel heel sneu
Onzin, het is niet vanwege zijn waterdichte argumenten dat een Wilders niet meer naar P&W durft...quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Durven ze niet. Rechts is over de breedte genomen beter gebekt met een lading aan waterdichte argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |