Je krijgt gewoon gelijk van me. Je argument boeit me niet aangezien ik gelijk heb.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp gaat niet naar alle ontwikkelingslanden. Sterker nog, het gaat vaak naar een vrij select groepje.
Vindt mn pa heerlijkquote:
Het was eigenlijk mijn intentie om alleen nog maar goede serieuze politiek geladen posts te maken, maar ik faalde al vanaf post 1.quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
Sinds wanneer heet Picchia ineens Opperbest?
En daar gaat nu verandering in komen denk je?quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Het was eigenlijk mijn intentie om alleen nog maar goede serieuze politiek geladen posts te maken, maar ik faalde al vanaf post 1.
Nee, ik ben altijd consequent.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En daar gaat nu verandering in komen denk je?
Dus het was geen beste uitleg van niveau waarom je ineens Opperbest heet.quote:
Dat is bijna even erg als de wansmaak van erikquote:Op maandag 25 april 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme wat was het Andre Rieu concert weer mooi.
Cultuurbarbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is bijna even erg als de wansmaak van erik
Welke wansmaak?quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vele malen erger.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die jaren 80 ellende die hij over ons uitstort.quote:
quote:Willem II heeft kampioenschap niet meer in eigen hand
We zijn nu volledig afhankelijk van de bereidheid van de KNVB om de puntentelling radicaal om te gooien
quote:
Ik ga het zo in de herhaling kijken. Maar je kan die breezersletjes toch niet met goed fatsoen naar een kalifaat als Afghanistan sturen?quote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
P&W is weer drama met die propaganda voor die domme Afghaanse trienen.
BOEHOEHOE IK MOET WEHEEEEG!![]()
Jankpodium voor zwakzinnigen.
Ik zag enkel de promo voor de reclame na het Rieu concert, je denkt toch niet dat ik ook maar 5 minuten van m'n leven verspil aan dergelijk gejank?quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het zo in de herhaling kijken. Maar je kan die breezersletjes toch niet met goed fatsoen naar een kalifaat als Afghanistan sturen?
P&W is een drama de laatste tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
P&W is weer drama met die propaganda voor die domme Afghaanse trienen.
BOEHOEHOE IK MOET WEHEEEEG!![]()
Jankpodium voor zwakzinnigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |