Hey!quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Topspin het volgende:
Hier is Topspin die oude gekke dromenvanger die al lang niet meer bestaat. Hele tijd niet hier geweest omdat ik bezig ben geweest met herstellen. Het gaat beter dan ooit nu. Blij dat ik even hier ben weer. FOK! nooit vergeten maar bezig geweest met leven oppakken.
De hel in mijn bestaan is wat voorbij op dit moment. Ben klaar om eindelijk eens een keer te gaan genieten van het leven na bijna 34 jaar van ellende in mijn leven.
Iedereen fijne paasavond nog en tot snel!!! Ik zal hier weer regelmatig te zien zijn maar op een vele nuchtere en 'normale' manier.
Ondanks dat nog steeds geinsteresseerd in het paranormale en veel meer dan dat. Mijn interesse's zijn toegenomen. Nu ook bezig met accountancy en informatica.
Twitter ben ik nog te volgen maar ik zet mijn twitter account nog wel neer hier
Ik vind jullie geweldig allemaal!!!!
Groeten,
Topspin!
Hallo Senestaquote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Hey!
Wat leuk je te zien weer en nog leuker om te horen dat het goed met je gaat
accountancy en informatica, dat klinkt goed!
Primaquote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hallo Senesta
Jah ik ben bezig weer om mijn oude leven op te pakken een beetje. Genoeg gedwaald in mijn bestaan afgelopen jaren. Ben wat meer exact bezig. Maar niet tot het bizarre aantoe.
Getallen en cijfers die me nog steeds boeien en ga zo door.
Hoe gaat het met jou?
Fijn om te horen dat het goed met je gaatquote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
PrimaOok nog altijd erg druk maar het gaat erg goed
Hoe gaat het met je hondje?
Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Maitje het volgende:
Zow.. Ben benieuwd of we ook zulk mooi weer hebben met koninginnendag
Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Topspin het volgende:
Eindelijk heb ik het idee dat het leven me eens toelacht op dit moment. Vanaf geboorte tot een paar dagen geleden is mijn hele bestaan een grote hel geweest. Spanningen constant. Ben mijn hele leven vanaf kinds af aan overspannen geweest.
Dank je voor de tipquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.
Dat is mooi, dan zit je in de flow van het leven. Uit wat je hebt meegemaakt weet je hoe het niet moet. Van daaruit kan je keuzes maken en leven hoe je zelf wil.quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Topspin het volgende:
Weet je waarom ik een gelukkig vrijgezel ben?
Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.
Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn op de meet!!!! Dit jaar is voor mij nog even iets te snel denk ik. Maar ik wil jou en andere fokkers zeker ontmoeten een keer. Altijd mezelf goed vermaakt hier en vrienden zie ik jullie ook.quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan zit je in de flow van het leven. Uit wat je hebt meegemaakt weet je hoe het niet moet. Van daaruit kan je keuzes maken en leven hoe je zelf wil.
Kom je trouwens ook naar de meet op 8 mei?
Ik hoop het. Dit jaar voor mij geen Amsterdam. Heb er niet zo zin in om daar heen te gaan...quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederland
Dit jaar niet veel activiteit voor mij. Volgend jaar wil ik naar Amsterdam.
Lulkoek!quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Topspin het volgende:
Weet je waarom ik een gelukkig vrijgezel ben?
Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.
Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
Misschien heb je wel gelijk en maak ik mezelf wat wijs als het aankomt op het vrijgezelle levenquote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:
Ik kan beamen dat het heerlijk is om geen verantwoording af te leggen aan een partner, maar elke vrijgezel mist het moment wanneer je (in mijn geval) in 2 sterke armen ken liggen en veilig kan voelen..
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangtquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk en maak ik mezelf wat wijs als het aankomt op het vrijgezelle leven
Maar ik hou van vrijheid denk ik op dit moment. Omdat ik nu pas na 33 jaar vrijheid ervaar.
Wat ik vaak zie dat is afhankelijkheid en verantwoording moeten afleggen bij alles dat gedaan wordt. Maar dat kan aan mij liggen dat ik juist die relaties gezien heb.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangt
Dat hangt toch helemaal van persoon tot persoon af? Neem van mij aan dat je je net zo goed kunt voelen in een situatie zonder partner. Het ligt maar net aan vanuit welke situatie je komt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:
Lulkoek!
Ik kan beamen dat het heerlijk is om geen verantwoording af te leggen aan een partner, maar elke vrijgezel mist het moment wanneer je (in mijn geval) in 2 sterke armen ken liggen en veilig kan voelen..
Ik hou gewoon van vrijheid en blijheid nuquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat hangt toch helemaal van persoon tot persoon af? Neem van mij aan dat je je net zo goed kunt voelen in een situatie zonder partner. Het ligt maar net aan vanuit welke situatie je komt.
Vrijheid zit in de mate waarin je je gebonden voelt aan externe factoren, die voor jou een belangrijk deel van het leven bepalen. Het ligt dus aan die factoren en aan de mate waarin je daar aan hecht.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangt
Prima, houd dat vast. Weet je ook waar dat door komt? Waarom je je nu zo goed voelt?quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van vrijheid en blijheid nu
Mja maar het is niet zeker dat er elk jaar een meet is he.quote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Topspin het volgende:
Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn op de meet!!!!
Altijd hyper actief in het hoofd geweest en nooit kunnen ontspannen. Altijd spanningen. Alsof er constant hoge druk aanwezig was in mijn hoofd. Geen ruimte voor ontspanning dus ook geen vrijheid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prima, houd dat vast. Weet je ook waar dat door komt? Waarom je je nu zo goed voelt?
Wat voor soort meeting is de volgende meeting?quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja maar het is niet zeker dat er elk jaar een meet is he.
Een TRU meet. Op 8 meiquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat voor soort meeting is de volgende meeting?
Ahzoquote:
Voor je het weet heb je een .iss en een .spc domeinquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Topspin het volgende:
Op twitter gisteren was er een astronaut van NASA die berichten schreef op twitter. Hij vroeg zich af of je nog wel van een world wide web kunt spreken wanneer een Astronaut zoals hij vanuit de ruimte kan internetten.
Ik was toen al bezig met verzinnen met een nieuwe naam voor modern internet
universal web ging het over.
Meteen een andere .com verzonnen en nog meer.
Het is toch ook niet meer beperkt tot aarde als een astronaut vanuit de ruimte op internet zit?
Hoe kwam dat? Had je het zo druk? Of vond je dat je zo moest reageren?quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Altijd hyper actief in het hoofd geweest en nooit kunnen ontspannen. Altijd spanningen. Alsof er constant hoge druk aanwezig was in mijn hoofd. Geen ruimte voor ontspanning dus ook geen vrijheid.
Vanaf de geboorte moeilijk gegaan. Was bijna gestorven bij geboorte en daar ook klappen door gehad. Op lagere school en de rest van alles was het een grote dikke mist in het hoofd onder hoogspanning ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Had je het zo druk? Of vond je dat je zo moest reageren?
En vergeet ook niet hoe je tegen sommige zaken aankijkt. Zo heb je een rugzak met 34 jaar bagage die je niet zomaar even achter je laat. Wel kan je ja zeggen tegen het feit dat je dat hebt meegemaakt. Zeg gewoon ja tegen de feitelijkheid ervan. Was dat niet leuk? Zeg dan ook daar ja tegen. Je kunt zo alles erkennen en "het er laten zijn" zonder het weg te stoppen. Wat je wegstopt steekt vroeg of laat zijn lelijke kop weer op. Erken dat je dingen hebt meegemaakt die je niet leuk vond. Probeer daar geen oordeel over te hebben (etiketten plakken). Komt er dan onverwacht toch een oordeel bij je op, zeg dan ook daar ja tegen. Laat het er gewoon zijn. je hoeft het niet leuk te vinden. Ook tegen de emotie dat het niet leuk was kan je ja zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Vanaf de geboorte moeilijk gegaan. Was bijna gestorven bij geboorte en daar ook klappen door gehad. Op lagere school en de rest van alles was het een grote dikke mist in het hoofd onder hoogspanning ook.
Nu pas sinds kort dat er ruimte is. Ik gooi het niet op medicatie die ik krijg alleen maar ook de tijd en misschien zomaar de tijd die heelt.
Prima, zolang je je verleden wel maar gewoon erkent. Erken gewoon dat je het hebt meegemaakt. Je hoeft er niet meer naar terug, je hoeft er niet aan te denken als je dat niet wilt, maar erken wel gewoon dat je dat hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef Topspin het volgende:
Als ik mijn verleden wil begrijpen valt er niets te begrijpen. Daarom wil ik liever in het heden leven misschien.
Waar heb je 4 liter water voor nodig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:07 schreef Topspin het volgende:
Heb zin in Red Bull nuMorgen een voorraad inslaan en wat thee inslaan ook. Water ligt nu naast me in bed. 4 liter water in twee 2 liter flessen
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En vergeet ook niet hoe je tegen sommige zaken aankijkt. Zo heb je een rugzak met 34 jaar bagage die je niet zomaar even achter je laat. Wel kan je ja zeggen tegen het feit dat je dat hebt meegemaakt. Zeg gewoon ja tegen de feitelijkheid ervan. Was dat niet leuk? Zeg dan ook daar ja tegen. Je kunt zo alles erkennen en "het er laten zijn" zonder het weg te stoppen. Wat je wegstopt steekt vroeg of laat zijn lelijke kop weer op. Erken dat je dingen hebt meegemaakt die je niet leuk vond. Probeer daar geen oordeel over te hebben (etiketten plakken). Komt er dan onverwacht toch een oordeel bij je op, zeg dan ook daar ja tegen. Laat het er gewoon zijn. je hoeft het niet leuk te vinden. Ook tegen de emotie dat het niet leuk was kan je ja zeggen.
Verdorie, nu heb ik je eigenlijk de hele essentie van het boek "de kracht van ja" verteld
Ik heb ook geleerd van het verleden en alles heeft me sterker gemaakt. Hoe zwaarder het was hoe lichter het aanvoelt als het lichter is ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prima, zolang je je verleden wel maar gewoon erkent. Erken gewoon dat je het hebt meegemaakt. Je hoeft er niet meer naar terug, je hoeft er niet aan te denken als je dat niet wilt, maar erken wel gewoon dat je dat hebt meegemaakt.
Ik ben dorstig aangelegdquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar heb je 4 liter water voor nodig?
Maak je eigen kruidentheequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik ben dorstig aangelegdIk drink echt de nodige liters weg. Het begint 's morgens met koffie,dan thee, vervolgens water dan weer koffie en thee en tijdens slapeloze nachten weer water.
Nu wil ik ook red bull gaan drinken af en toe.
Slaap lekker en tot de volgende keer hier!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak je eigen kruidentheeMaar nu ga ik eens slapen, het is al laat. Welterusten!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef R0N1N het volgende:
uhm... Topspin, dit is NIET je twitter account ...
werken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:59 schreef summer2bird het volgende:
Mogge beste Fok!kers,
Iemand die nog iets leuks doet vandaag?
Oh jee, is ze wat ziek? Of last van de warmte denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef senesta het volgende:
Ik heb net Samara terug in bed gestopt. Die was de hele nacht in de weer geweest en daar was echt geen weg mee te bewandelen. Ze slaapt nu en om 13:00 uur gaat ze maar weer naar school. Maar goed, ik ben wel klaarwakker
Ach helemaal over de toertjes dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:20 schreef senesta het volgende:
Ze was niet helemaal lekker nee, warmte denk ik ook en ze had gedroomd dat er een dief in huis kwam en dat die mij doodschoot. Ze durfde niet meer te gaan slapen.
nee, het is gewoon verschrikkelijk warmquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef Bastard het volgende:
Wat is iedereen er op tijd bij vandaag dan
Allemaal in bed geplast?
Ja als ze te warm slapen krijgen ze levensechte nachtmerries geloof ik.quote:
Ze bleef maar huilen en roepen idd. Was wel sneu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja als ze te warm slapen krijgen ze levensechte nachtmerries geloof ik.
Lekker voor je nachtrust
Zeker! (Moest m ff copy/pasten van je)quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef senesta het volgende:
Oh en misschien wel leuk voor de geintresseerden, kaartje trekken:
http://www.libralion.com/hay.htm
Ik had:
[ afbeelding ]
Dat is toch leuk
Mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker! (Moest m ff copy/pasten van je)
Bij mij staat er "all your changes are easy to make"
IK kijk bewust niet naar dat soort zenders en onderwerpen. Alleen maar op sensatie belust en dus alleen maar negatief nieuws. Daar heb ik wel een beetje genoeg van en ik verleg mijn focus liever naar wat ik interessant/mooi/plezierig vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Topspin het volgende:
Ik ga heel even op twitter kijken naar technische en financiele tweets om daar in mijn favouriten te zetten. Dow Jones index en Euronext. Veel van RTL-Z en dan gegevens over kanker, aids en nog meer.
Komen altijd cijfers en feiten in voor.
Wat ben jij vroeg op zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:59 schreef summer2bird het volgende:
Mogge beste Fok!kers,
Iemand die nog iets leuks doet vandaag?
Ah, jij bent ook wakker zie ikquote:
Al úrenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook wakker zie ik
ik kan nooit uitslapen, het laatste tijdstip dat ik dit jaar wakker werd was 9.00, het was warm in mijn kamer, en het werd licht buiten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg op zegGaat jou dat gemakkelijk af?
Ik ben daarentegen een echt nachtmens. Als ik mijn wekker niet zet slaap ik gewoon door. Ik kan dan wel heel makkelijk 's nachts wakker zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik kan nooit uitslapen, het laatste tijdstip dat ik dit jaar wakker werd was 9.00, het was warm in mijn kamer, en het werd licht buiten.
En kan je dat goed hebben?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:14 schreef Darkwolf het volgende:
03:00 gaan slapen.... 06:45 weer op voor werk.
Begint beetje standaard te worden nu....
Drie uur cup-a-soup! Dat zouden meer Bastards moeten doen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
![]()
En dit is dan het moment waar ik al inzak he
Dat is sowieso een heel goed idee. Kun je alles lezen wat je wilt voor een paar tientjes per jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactieZal dat boek eens zoeken. Wil sowieso nog lid worden van de bibliotheek ook zodat ik niet alles meteen hoef te kopen.
Chocolademelk uit de automaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
![]()
En dit is dan het moment waar ik al inzak he
Neem de mijne altijd om 12 uur.. misschien is dat hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Drie uur cup-a-soup! Dat zouden meer Bastards moeten doen!
Zet ik even een mooi muziekje er bij opquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is geen slecht idee.. ga ik nu pakken!
Die is mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zet ik even een mooi muziekje er bij op
Je maakt er een drukke doch frisse dag vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef summer2bird het volgende:
Een wandeling door de stad en een douche verder
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je maakt er een drukke doch frisse dag van
Ik nietquote:
JIj rijdt toch motor? Wat doe je dan met een brommer erbij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik niet![]()
... en ik drink gauw 8 bakkies espreschoc (dat is espresso met chocomelk) op een dag.
edit:
en net m'n brommer weer opgehaald![]()
Overigens heerlijk koel in m'n zwarte pak hoor Bastard(zo lang je maar rijd
)
En dat is voor iedereen verschillend idd..quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vrijheid zit in de mate waarin je je gebonden voelt aan externe factoren, die voor jou een belangrijk deel van het leven bepalen. Het ligt dus aan die factoren en aan de mate waarin je daar aan hecht.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
JIj rijdt toch motor? Wat doe je dan met een brommer erbij?
Persoonlijki vind ik deze wel cool:quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
It's the same "thing". (die "brommer" (met 650CC) IS m'n motor)
Deze is cool maar die met zo'n dakje er op.. dan rij je toch voor lul hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Persoonlijki vind ik deze wel cool:
[ afbeelding ]
Daar heb je geen motorrijbewijs voor nodig![]()
Hoewel sommigen het echt de schaamte van de snelweg vinden
Je bedoelt dit gedrocht:quote:Op woensdag 27 april 2011 07:45 schreef Bastard het volgende:
Deze is cool maar die met zo'n dakje er op.. dan rij je toch voor lul hoor
Nee tis het beide niet inderdaad, zeker niet als je het echte werk onder je kont kan rijden!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bedoelt dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik het allebei niks
Maar als je nou geen motorrijbewijs hebt?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee tis het beide niet inderdaad, zeker niet als je het echte werk onder je kont kan rijden!
Dan ga je een scooter rijdenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar als je nou geen motorrijbewijs hebt?
Dan neem je zoiets:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar als je nou geen motorrijbewijs hebt?
quote:
Maar wel iets om op te "rijden" toch ?quote:
Wat gebruikte je voor windows dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef Topspin het volgende:
Zo daar ben ik weer heel even. Vannacht weer een nacht overgeslagen dus net even wat op de bank geslapen. Hond heeft de griep en krijgt nu anti biotica. Gaat weer wat beter gelukkig nu. Gisteren dacht ik even dat hij dood aan het gaan was zo erg ging het met hem.
Ben bezig met Windows te ontdekken op dit moment. Niet meer veel schrijven afgelopen tijd. Heb ook zin om met de bios te gaan experimenteren maar dan moet ik eerst een nieuwe laptop hebben voordat ik dat durf.
Nu kop koffie alweer. Iedereen fijne dag!!!! Zal snel weer komen kijken. Nu even van alles instellen in Windows om het sneller te maken.
Windows 7 maar ik kan energiebeheer nog beter maken en nog meer, windows 8 binnenkort die ook uitkomt weer, gaat altijd snel. Heb net ook een super coole screensaver gekocht online. Was 20 euro kwijt voor 3 screensavers maar ze zijn echt super 3D en spacy cool.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat gebruikte je voor windows dan?
Misschien zoek ik Erodome wel op om met haar Beltane te gaan vierenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Jullie nog plannen morgen met koninginnedag?
Ja dat zou leuk wezen inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien zoek ik Erodome wel op om met haar Beltane te gaan vieren
Zullen we allemaal naar haar toe gaan?quote:
Hier niet meerquote:
Wa hedde ge nou weer gedaan dan?quote:
De officiele aanduiding is "Zeer geeerde fokvriendjes en -vriendinnetjes".quote:Goede middag Fok!kers![]()
't is dat je ze nodig hebt om geboren te worden ...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef summer2bird het volgende:
Rotouders.
Tyf toch een eind op.
Goede middag Fok!kers![]()
Beste fokker, dat klinkt wel erg fout ... "fokvriendinnetjes"quote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
De officiele aanduiding is "Zeer geeerde fokvriendjes en -vriendinnetjes".
Je kunt beginnen met er een paar uit te printen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef R0N1N het volgende:
Beste fokker, dat klinkt wel erg fout ... "fokvriendinnetjes"(had ik er maar een paar, puur om mee te oefenen overigens.
)
Is toch niet helemaal hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2011 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt beginnen met er een paar uit te printen.
Met Photoshoppen kan je veel bereiken hoor. Daarmee zet je jezelf zo op je droommotorquote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is toch niet helemaal hetzelfde![]()
Hang toch ook geen foto van een motor voor m'n neus, en dan 'broem,broem' geluiden maken.
The real thing voelt toch wel heel anders aan hoor
Ja, geen probleem, maar zoals gezegd, is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met Photoshoppen kan je veel bereiken hoor. Daarmee zet je jezelf zo op je droommotor
Ik ben voor het eerst sinds een paar jaar plan-loos op koninginnendagquote:Op donderdag 28 april 2011 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Jullie nog plannen morgen met koninginnedag?
Join the clubquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Maitje het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds een paar jaar plan-loos op koninginnendag
Whut?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds een paar jaar plan-loos op koninginnendag
Morgenochtend ? Dan ga ik naar bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Bastard het volgende:
Whut?
Nee ik ook geen plannen eigenlijk. Zat te denken om morgenochtend even naar het strand te gaan want lekker rustig daar
Hai kloontje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Yu-Kee het volgende:
Ik ga trouwens morgen op bezoek bij Pieter (van Vollenhoven), want die is jarig en ik ben verliefd op hem en hij op mij.
Niet doorvertellen hoor! Ik wil niet dat het straks in alle bladen staat...
Doe de groeten aan JPieterquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Yu-Kee het volgende:
Ik ga trouwens morgen op bezoek bij Pieter (van Vollenhoven), want die is jarig en ik ben verliefd op hem en hij op mij.
Jij ook ? Doen we het samen !quote:
Ja, maar ik leer steeds beter mikken hoorquote:
Subtielquote:
Wat doe jij trouwens in TRU? Jij gelooft toch helemaal niet in TRU-achtige zaken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Yu-Kee het volgende:
Ik bedoelde de zonsopkomstquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, maar ik leer steeds beter mikken hoor
Ooh, maar die mis ik niet hoor, dat is mijn 'sein' om toch maar eens naar bed te gaanquote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Bastard het volgende:
Zo.. vrijmarkt gehad, braderie gehad, en een hema rookworst op
Heb een práchtige ketting van blauwe plastic kralen gekocht van een schattig jochie voor 50 cent, had hij zelf gemaaktquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Bastard het volgende:
Zo.. vrijmarkt gehad, braderie gehad, en een hema rookworst op
Volgende week zondag toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Smakelijk!
Joepie nog een week voor de meet!
Je beseft dat hij daar waarschijnlijk uren aan heeft zitten werken? Wat ben jij voor een kinduitbuiterquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een práchtige ketting van blauwe plastic kralen gekocht van een schattig jochie voor 50 cent, had hij zelf gemaakt.
Ik had er laatst ook een gemaakt. Hartstikke misluktquote:En een oranje tompouce gegeten
Heb alleen nog een glas vers geperste jus gekocht, euro, geen geldquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een práchtige ketting van blauwe plastic kralen gekocht van een schattig jochie voor 50 cent, had hij zelf gemaakt.
En een oranje tompouce gegeten
Dat verwart mequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb alleen nog een glas vers geperste jus gekocht, euro, geen geld
Hij vroeg 10 centquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je beseft dat hij daar waarschijnlijk uren aan heeft zitten werken? Wat ben jij voor een kinduitbuiter
[..]
Ik had er laatst ook een gemaakt. Hartstikke mislukt
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:
Mijn dochter van 5 vond het maar saai thuis, ze verveelde zich en vond het leuker om bij andere mensen te gaan wonen.
Dus ja.. wat zeg je dan.. pak je spulletjes maar in die je denkt nodig te hebben en dan moet je maar gaan.
Maar, dan wil ik wel graag dat je morgenochtend gaat, dat je nog 1 keer hier slaapt.. nou prima omdat ik dat zo graag wil dan.
Dus daar ging ze, weg verveling, zoeken wat ze nodig zou hebben. Kleurpotloden, lievelingsknuffels, tekenpapier, kraaltjes, schoenen, dvd's, en zelfs dr plastic hakjes in tassen gedaan. Wel 3 tassen vol.
Onderwijl bij het inpakken vroeg ik wie dan dr boterham moest smeren, oh dat deed wel iemand anders. En school? Nou ik ga wel alleen dr naar toe. En slapen dan? Nou misschien bij iemand... en anders? Ja..
Maar pap, als je nou naar het strand gaat of naar opa en oma, mag ik dan wel mee? Nee meis.. je woont hier niet meer. Ik zal geen boterham meer smeren als je honger hebt, je niet meer toestoppen in bed, neem je niet meer mee voor een ijsje.. want je wil nu gaan verhuizen.
.... daar stond ze dan tussen dr spulletjes.. en ze zakte helemaal in tranen.. want eigenlijk is verhuizen toch niet zo leuk als ze dacht. Eigenlijk vond ze het wel leuk hier en wil ze niet weg.. en eigenlijk zijn die saaie momenten ook leuk want ze heeft zoveel leuke momenten. Eigenlijk zegt ze.. zijn die spullen niet zo belangrijk want ik vind het veel leuker om samen te zijn.
Ze is dr spullen weer aan het wegleggen, vlgs mij zal ze deze les niet snel vergeten en meer gaan waarderen wat ze heeft wat niet tastbaar is.
Ik krijg de indruk dat je iets doet met fotografie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
Vrijmarkt
13 foto gidsen,
2 magazineboeken over fotograferen,
3 tijdschriften over fotografie
voor een 10tje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je iets doet met fotografie.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je iets doet met fotografie.
Kijk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb ik ook wel eens gedaan op 6 jarige leeftijd.
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 06:21 schreef R0N1N het volgende:
Ik heb 'm weer eens niet gemist hoor Bastard [ afbeelding ]
Wordt tijd om naar bed te gaan
Lolwut woon jij in Brunssum? Dat is niet eens zo ver bij mij vandaan!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef Topspin het volgende:
Mooi vuurwerk hier in Brunssum moet ik zeggenDe vuurpijlen die niet hoger kwamen dan de bomen. Geweldig!!!!!! Heb ervan genoten.
Vuurwerk was al eerder op deze avond. Dacht ik ga even kijken vanuit het raam. Bleek het pijlen te zijn die amper van de grond kwamen.
Mag ik het zeker ook niet voorzeggen ?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Yu-Kee het volgende:
Iemand dit superleuke filmpje nou al bekeken?
Kijk het, en dan wil ik daarna graag weten aan wie jullie de mannelijke hoofdrolspeler doen denken.R0N1N mag niet meedoen met raden.
En nee, het is niet R0N1N.
Nou ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik werk doordeweeks gewoonlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef summer2bird het volgende:
En het is weer eens raak.
Ouders hebben weer eens ruzie.
Leuk als je bij ze in de auto zit
Verder iemand vandaag nog iets leuks/bijzonders gedaan?
Oh, daar mag ik niet eens aan denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik werk doordeweeks gewoonlijk
alweer ruzie johKun je niet voorzichtig vragen om dat te doen wanneer je er gewoon niet bji bent?
Gezellige boel. Wat vervelend dat jij daar steeds bij zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, daar mag ik niet eens aan denken
Dan is het "het is mijn huis/auto en als ik ruzie heb ga je maar ergens anders wonen/ niet meer mee"
Maar daarom heb ik ook altijd mijn ipod+oordopjes mee.
Dreigen is een zwaktebod. Het is een vorm van emotionele chantage. Vroeg of laat barst de bom en is het over en uit met het gedreig, want dan pak je je spullen en dan ga je echt. En dan is het ineens "we hebben het niet zo bedoeld."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
Dan is het "het is mijn huis/auto en als ik ruzie heb ga je maar ergens anders wonen/ niet meer mee als je het niet aanstaat"
Schijnbaar wel. Slaap wel ietsje meer en probeer wel naar mijn lichaam te luisteren, maar tussen de 3 en 5 uur slapen is meer dan prima. Voel me top!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
Werken op mijn verjaardag is zo slecht nog niet. Leuke verjaardag lunch buiten de deur vandaag. Lekker rustig aan doen en morgen vlieg ik voor 5 dagen naar Manchester!
Van harte gefeliciteerd DW, hoefjequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
Werken op mijn verjaardag is zo slecht nog niet. Leuke verjaardag lunch buiten de deur vandaag. Lekker rustig aan doen en morgen vlieg ik voor 5 dagen naar Manchester!
Dus vanavond party "op de manege"quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
Oh dat was inderdaad wel een zijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef R0N1N het volgende:
Ja, 'ze', het of hij
(kunnen we dat gelijk ook ff controleren)
Het doet me wel aan iemand denken ... Diezelfde waar Yu-Pee Pu-Pee naar liet raden
(niet dat ik denk dat hij 't is, maar verbazen zou het me niet)
Euh ja.. dat is ook altijd al zo geweest inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar verschilden de meningen ook nogal over![]()
Ziekelijk stel in ieder gevalquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef R0N1N het volgende:
JP is een zij, dat weet ik bijna zeker. Nou had ik 't zeker kunnen weten intussen... als ik de moeite had genomen om ergens langs te gaan waar zij ook was
Anyway, het laat zich raden dat Danielluh mij aan _Led_ deed denken
Oh, nou verraad ik Yu-Pee's prijsvraag ...![]()
Yep tot ze 13 zijn, dan begint het weer helemaal opnieuwquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:
Mijn dochter van 5 vond het maar saai thuis, ze verveelde zich en vond het leuker om bij andere mensen te gaan wonen.
Dus ja.. wat zeg je dan.. pak je spulletjes maar in die je denkt nodig te hebben en dan moet je maar gaan.
Maar, dan wil ik wel graag dat je morgenochtend gaat, dat je nog 1 keer hier slaapt.. nou prima omdat ik dat zo graag wil dan.
Dus daar ging ze, weg verveling, zoeken wat ze nodig zou hebben. Kleurpotloden, lievelingsknuffels, tekenpapier, kraaltjes, schoenen, dvd's, en zelfs dr plastic hakjes in tassen gedaan. Wel 3 tassen vol.
Onderwijl bij het inpakken vroeg ik wie dan dr boterham moest smeren, oh dat deed wel iemand anders. En school? Nou ik ga wel alleen dr naar toe. En slapen dan? Nou misschien bij iemand... en anders? Ja..
Maar pap, als je nou naar het strand gaat of naar opa en oma, mag ik dan wel mee? Nee meis.. je woont hier niet meer. Ik zal geen boterham meer smeren als je honger hebt, je niet meer toestoppen in bed, neem je niet meer mee voor een ijsje.. want je wil nu gaan verhuizen.
.... daar stond ze dan tussen dr spulletjes.. en ze zakte helemaal in tranen.. want eigenlijk is verhuizen toch niet zo leuk als ze dacht. Eigenlijk vond ze het wel leuk hier en wil ze niet weg.. en eigenlijk zijn die saaie momenten ook leuk want ze heeft zoveel leuke momenten. Eigenlijk zegt ze.. zijn die spullen niet zo belangrijk want ik vind het veel leuker om samen te zijn.
Ze is dr spullen weer aan het wegleggen, vlgs mij zal ze deze les niet snel vergeten en meer gaan waarderen wat ze heeft wat niet tastbaar is.
It's got Led's handwriting written all over itquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef R0N1N het volgende:
JP is een zij, dat weet ik bijna zeker. Nou had ik 't zeker kunnen weten intussen... als ik de moeite had genomen om ergens langs te gaan waar zij ook was
Anyway, het laat zich raden dat Danielluh mij aan _Led_ deed denkenOh, nou verraad ik Yu-Pee's prijsvraag ...
![]()
13 schijnt ook een helse leeftijd te zijn heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Yep tot ze 13 zijn, dan begint het weer helemaal opnieuw
Dan bind ik dr vast op een stoel tot ze 18 is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Yep tot ze 13 zijn, dan begint het weer helemaal opnieuw
Ja, dat is het soms wel ja. Dan is het hun leven en moet je je daar gewoon niet mee bemoeien, alles waar je nee tegen zegt doe je alleen om hun leven te vergallen, oh en alles wat je aan ze vraagt is ook buitensporig en zou niet moeten mogen, gaan ze ergens anders wonen en is het bij alle vriendjes en vriendinnetjes thuis beter dan bij hunquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
13 schijnt ook een helse leeftijd te zijn heb ik me laten vertellen
Whehehe, dat is ook een optie jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan bind ik dr vast op een stoel tot ze 18 is.
Ik voorzie met de middelste en mijzelf de hoogst oplopende ruzies alvastquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat is het soms wel ja. Dan is het hun leven en moet je je daar gewoon niet mee bemoeien, alles waar je nee tegen zegt doe je alleen om hun leven te vergallen, oh en alles wat je aan ze vraagt is ook buitensporig en zou niet moeten mogen, gaan ze ergens anders wonen en is het bij alle vriendjes en vriendinnetjes thuis beter dan bij hun![]()
Gelukkig ben ik mezelf nog niet vergeten op die leeftijd
Oh ja hoor, ik heb zijn spullen wel eens helpen pakken en gevraagd wie ik moest bellen dat hij eraan kwamquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voorzie met de middelste en mijzelf de hoogst oplopende ruzies alvast![]()
Heb je ergens dan niet zoiets van "doe maar.. ga maar als je denkt dat je het beter kan hebben, wegwezen nou" ?
Ik kan me dat helemaal niet herinneren dat ik weg wilde. Wel dat mijn ouders míj af en toe wegwensten, dat wel. Achter het behang of zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat is het soms wel ja. Dan is het hun leven en moet je je daar gewoon niet mee bemoeien, alles waar je nee tegen zegt doe je alleen om hun leven te vergallen, oh en alles wat je aan ze vraagt is ook buitensporig en zou niet moeten mogen, gaan ze ergens anders wonen en is het bij alle vriendjes en vriendinnetjes thuis beter dan bij hun![]()
Gelukkig ben ik mezelf nog niet vergeten op die leeftijd
Ja dat zou ik dus ook hebben geloof ik, willen ze ruzie met me, willen ze ondankbaar zijn.. wegwezen dan en kom maar terug wanneer je verstand gekregen hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik heb zijn spullen wel eens helpen pakken en gevraagd wie ik moest bellen dat hij eraan kwamMaar die van mij is nogal hardleers. Het is een enorm vissenkind en hij blijft enorm hangen in zijn gevoel. Of dat gevoel nou frustratie, boosheid of rusteloosheid is. Hij kan er heel erg moeilijk uitkomen en de situatie even rationeel bekijken.
Maar ik zie nu af en toe wel dat hij er een beetje beter mee om begint te gaan.
Nou, als ik naar m'n nichtje (=13) kijk, dan waren die eerste 13 al een HELL, maar nu barst ze pas echt los ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
13 schijnt ook een helse leeftijd te zijn heb ik me laten vertellen
Ik heb er een brok in mn keel van...voelde mij gisteravond ook al zo naar verdrietig, het gevoel dat je ergens mee zat wat je met niemand deelde, maar kon het niet goed plaatsen adhv de kaarten anders dan.. strijd en moe zijn van binnen, murm worden en terugtrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef summer2bird het volgende:
*dept traantjes) even een nieuw topic aangemaakt.
Wat een lieve mensen zijn er toch
* aansluit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er een brok in mn keel van...voelde mij gisteravond ook al zo naar verdrietig, het gevoel dat je ergens mee zat wat je met niemand deelde, maar kon het niet goed plaatsen adhv de kaarten anders dan.. strijd en moe zijn van binnen, murm worden en terugtrekken.
Jeetje joh.... heel dapper van je dit, ik denk ook heel goed.
Dapper van je meisquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk ook dat jouw post de doorslag heeft gegeven bij mij om er wat mee te gaan doen, dank jequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er een brok in mn keel van...voelde mij gisteravond ook al zo naar verdrietig, het gevoel dat je ergens mee zat wat je met niemand deelde, maar kon het niet goed plaatsen adhv de kaarten anders dan.. strijd en moe zijn van binnen, murm worden en terugtrekken.
Jeetje joh.... heel dapper van je dit, ik denk ook heel goed.
De reacties zijn erg liefquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dapper van je meis![]()
De reacties zijn hartverwarmend he? Denk dat je dat veel steun geeft
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jouw post de doorslag heeft gegeven bij mij om er wat mee te gaan doen, dank je
Ik keek net effe in je fobo. Dear, je bent even oud als mijn zoon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Er staat een bleom in je foboquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De reacties zijn erg liefDat gaf mij ook vertrouwen dat mensen mij hiermee hopelijk wel serieus gaan nemen
Dat vroeg ik mij ook af, maar het staat er toch echt. Die linker foto.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af, maar het staat er toch echt. Die linker foto.
De zak van Sinterklaas? Beetje laat lijkt me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
Godver, een goeie collega kreeg vanmorgen de zak hier op het werk.. zo naar voor m.
Ja, dat is zeker erg. Helemaal onverwacht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
Godver, een goeie collega kreeg vanmorgen de zak hier op het werk.. zo naar voor m.
Yep. Die was behoorlijk uit het veld geslagen daarna dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker erg. Helemaal onverwacht?
Ja logisch. In deze tijd zomaar ineens je ontslag krijgen is een persoonlijk drama.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep. Die was behoorlijk uit het veld geslagen daarna dus.
Mwah, hangt ervan af in welke sector je werkt. Het is nu een veel betere tijd dan pakweg 1,5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja logisch. In deze tijd zomaar ineens je ontslag krijgen is een persoonlijk drama.
Nou, doe mij een toffe vaste baan dan ipv uitzendwerk. Ik solliciteer me al twee jaar suf. Heb mijn cv al tig keer door experts na laten kijken en ik kan er niks beter van maken. En het stomme is: als ik ergens eenmaal begin zijn ze blij met me, maar dat zijn allemaal organisaties die me geen vast dienstverband kunnen bieden omdat ze zwaar moeten inkrimpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mwah, hangt ervan af in welke sector je werkt. Het is nu een veel betere tijd dan pakweg 1,5 jaar geleden.
Ben je bang?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Bastard het volgende:
Maar het belangrijkste is toch dat je wel bezig bent.. ook al is het maar tijdelijk.. denk ik.
Ik hoop voor mijn collega dat hij weer snel iets vind, aan karakter ligt het niet het is misschien wel de meest innemende persoon die ik ken. Zo 1 die binnenkomt lopen en totaal onwapend is, hele gesprekken kan je na een half uur al met hem hebben.. dat komt wel goed met m dus.
Maar begrijp gewoon niet dat ze zo iemand er uit gooien.. ja bezuinigen na een overname. En er schijnt er nog 1 uit te moeten gaan..
Nee eigenlijk niet. Als ik er uit zou moeten dan zal dat zo moeten gaan.. ik zal het niet missen.quote:
Rotbaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Als ik er uit zou moeten dan zal dat zo moeten gaan.. ik zal het niet missen.
Niet mijn soort werk. Maar hee, het betaald goed en wat ik zou willen doen nietquote:
Ah zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet mijn soort werk. Maar hee, het betaald goed en wat ik zou willen doen niet
Tja je moet toch een inkomen hebben, en als je een vaste baan hebt ga je niet makkelijk schuiven, althans niet in mijn posititie daar is stabiliteit toch wel een factor bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah zo.
Ach ja, volgens mij heeft zo'n beetje iedereen dat
Positieve instellingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja je moet toch een inkomen hebben, en als je een vaste baan hebt ga je niet makkelijk schuiven, althans niet in mijn posititie daar is stabiliteit toch wel een factor bij.
Maar goed, als het zo moet wezen.. prima, komt er vast wel weer iets leuks voor terug moet je maar denken.
Toen ik per direct ontslag nam bij de Appie, kreeg ik de volgende dag al een baan aangeboden bij de keurslager.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja je moet toch een inkomen hebben, en als je een vaste baan hebt ga je niet makkelijk schuiven, althans niet in mijn posititie daar is stabiliteit toch wel een factor bij.
Maar goed, als het zo moet wezen.. prima, komt er vast wel weer iets leuks voor terug moet je maar denken.
Doorgaans is dat ook zo en dat hou ik mij ook voor ogen. Maar mijn laatste tijdelijke baan die vorige week ophield was wel een harde dobber om afscheid van te nemen. Had ik het echt moeilijk mee. En het team waarvoor ik werkte ook. Ik werk de laatste maanden als uitzendkracht voor de gemeente den haag binnen de JGZ. Die stoten een aantal zaken af ivm bezuinigingen en dan is de vaste secretariële ondersteuning vaak al weg voor het is afgerond en overgedragen aan een andere organisatie. Dat afronden en verhuizen en de boel toch draaiende houden en overdragen doe ik dan. Daarom noem ik mezelf tegenwoordig maar palliatief secretarieel medewerkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Toen ik per direct ontslag nam bij de Appie, kreeg ik de volgende dag al een baan aangeboden bij de keurslager.
Nu verdien ik meer, krijg ik meer waardering en ga ik ook nog eens met mensen om.
![]()
Als er een deur dichtgaat...
*KLIK*quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
*KLIK*
Even kijken of het licht uit is hier![]()
*KLIK*
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de meeters
(ik wist nieteens dat er een meet was)
Google zegt deze mevrouw:quote:Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef lezzer het volgende:
Jaren geleden was er iemand die heel fanatiek met EVP bezig was. Wie was dat ook weer?
Volgens mij was het een hele reeks, die topics.
Ik ben hier niet meer zo heel erg vaak en dan kijk ik oppervlakkig of alleen hier on OH. Ik heb er gewoon overheen gekeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]Niet??
Het stond een week of 7 hier in de AT!
Heb je dat dan vaakquote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
Auw, lekker altijd die steken in je borst![]()
Dan zou ik maar eens een afspraak bij de huisarts maken Summerbirdje .quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu bijna elke dag.
Zo'n naar drukkend pijnlijk gevoel.
Heb ik al een behoorlijke tijd
Heb ik al een tijdje terug eens gedaan. Toen moest ik een vervolgafspraak maken over 6 weken, ouders zeiden dat ik mij gewoon aanstelde (komt omdat ik ook nooit wat laat merken, dan zie/hoor je niks en dan kom ik ineens met klachten aanzetten die zij nooit gezien hebben)quote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens een afspraak bij de huisarts maken Summerbirdje .
In dit geval denk ik dat je je gezondheid vóór de wensen van je ouders moet laten prevaleren.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje terug eens gedaan. Toen moest ik een vervolgafspraak maken over 6 weken, ouders zeiden dat ik mij gewoon aanstelde (komt omdat ik ook nooit wat laat merken, dan zie/hoor je niks en dan kom ik ineens met klachten aanzetten die zij nooit gezien hebben)
Maar goed, ouders zeiden dat ik mij aanstelde en toen heb ik afgebeld. Zelfde is ook gebeurt met de KNO arts.
Ik ben te laf om een afspraak te maken zonder dat mijn ouders het er mee eens zijn.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje terug eens gedaan. Toen moest ik een vervolgafspraak maken over 6 weken, ouders zeiden dat ik mij gewoon aanstelde (komt omdat ik ook nooit wat laat merken, dan zie/hoor je niks en dan kom ik ineens met klachten aanzetten die zij nooit gezien hebben)
Maar goed, ouders zeiden dat ik mij aanstelde en toen heb ik afgebeld. Zelfde is ook gebeurt met de KNO arts.
Ik ben te laf om een afspraak te maken zonder dat mijn ouders het er mee eens zijn.
Kun jij deze link openen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Weet je ook nog een user van het jaar ervoor? In 2010 was ik TRU-loos
Ja weet ik. Maar ik wil geen stennis veroorzaken en bovendien zal het allemaal wel weer aan stress ofzo te wijten zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat je je gezondheid vóór de wensen van je ouders moet laten prevaleren.
Het is aan de arts om de diagnose te stellen, niet aan je ouders, hoe goed ze jou ook menen te kennen.
Je kunt toch wel een afspraak maken en eventueel heengaan zonder het te vertellen?
Neemt niet weg dat ik dit heel erg vind eigenlijk dat je zoiets als naar de dokter stiekem zou moeten doen.
Dus de mening van je ouders is belangrijker dan de diagnose van de arts?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik wil geen stennis veroorzaken en bovendien zal het allemaal wel weer aan stress ofzo te wijten zijn.
Ik durf geen afspraak te maken, omdat ik bang ben dat mijn ouders er achter zullen komen en ze dan teleurgesteld zijn
En ik durf geen afspraak te maken omdat ik mij vast aanstel, dat vind die huisarts vast ook, want mijn ouders vinden dat ook
Solaar is een horoscoop gok ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Ik moet een solaar voor iemand maken die donderdag langs komt maar het houd me niet vast vanavond, wat erg! Met een tijdslimiet werken gaat nog wat worden
Er is een wikibook van/over!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Solaar is een horoscoop gok ik?
En je kan hem niet vast houden?
Ik kan me er niet op concentrerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Solaar is een horoscoop gok ik?
En je kan hem niet vast houden?
Invullen in zo'n programma en hupsakee de toekomst in een mooie afbeelding.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan me er niet op concentreren![]()
Een solaar is een jaarhoroscoop.
De horoscoopafbeelding is het probleem niet, die heb ik kant en klaar voor me.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Invullen in zo'n programma en hupsakee de toekomst in een mooie afbeelding.
Ik vind het zo'n onzin dat ik niet weet waar ik beginnen moet met kritiek leveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
De horoscoopafbeelding is het probleem niet, die heb ik kant en klaar voor me.
Ik ben nu een elementenverdeling aan het maken en een kruizenverdeling. Ik kijk naar de aspecten en de bijzondere standen (ongeaspecteerde planeten, duet, etc) en die zitten er wel in dus moeten ook geduid worden.
Ik moet hem nog naast de geboortehoroscoop gaan leggen en dan kijken welke huiscuspen van de solaar in welk huis in de geboortehoroscoop vallen etc etc.
Ik kom alleen even niet verder dan de elementverdeling vandaag
Nah laat maar danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin dat ik niet weet waar ik beginnen moet met kritiek leveren.
Ik leef met je mee hoor, al heb ik er absoluut geen verstand vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nah laat maar dan![]()
* senesta geeft hoop op medeleven hier maar op![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik leef met je mee hoor, al heb ik er absoluut geen verstand van
* nokwanda geeft senesta een troostend klopjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nah laat maar dan![]()
* senesta geeft hoop op medeleven hier maar op![]()
quote:
Wat deed het dan voor engs?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef summer2bird het volgende:
Godsamme ik lig echt bevend in mijn bed. Watvwas dat.
Fucking hel kutkutkut.
Jemig. Komen die zwarte dingen ook terug?
Ik viel net in slaap, werd wakker omdat iets duitsers mijn aandacht trok, iets zwarts stond aan mijn bedeind, eng te doen. Ik raakte volledig in paniek en ging gillen. Ouders meteen de trap op, ik de trap half af gerend.
Shit shit shit. Kan iemand dit even uitleggen?
klinkt kinderachtig maar het was zo zwart als de nacht, normaal kan ik mijn raam nog een beetje zien oplichten maar dat was helemaal donker. Het deed op zich niks engs maar ik schok gewoon zo erg.quote:
is niet kinderachtig hoor...Geen angst groter dan die van jezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
klinkt kinderachtig maar het was zo zwart als de nacht, normaal kan ik mijn raam nog een beetje zien oplichten maar dat was helemaal donker. Het deed op zich niks engs maar ik schok gewoon zo erg.
Prima, dankjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx lavenderr, hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |