abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95965237
Hi, welkom in TRU chat :D

Deze chat is voor iedereen toegankelijk, je mag rustig meedoen, enige regel hier is doe normaal.

Het vorige deeltje vindt je hier mocht je daar belangstelling voor hebben.

:? OP ?
klik

Je mag het hier overal over hebben, over het mooie weertje ^O^ , over rare dingen ^O^ , over lekkere wijven, van alles eigenlijk ^O^

Waar staat TRU OH voor?
The tRUth is here, OuweHoeren.

Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even ;)

Dus veel plezier dan maar :)

Game on.

[ Bericht 44% gewijzigd door summer2bird op 26-04-2011 10:33:14 ]
Twiddel
pi_95965254
Zo. :7
Twiddel
pi_95965854
Even een OP gemaakt, is niet heel mooi maar ja...
Twiddel
  maandag 25 april 2011 @ 20:26:38 #4
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95967456
:')

Gaat met jou ook lekker zie ik :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_95967473
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef R0N1N het volgende:
:')

Gaat met jou ook lekker zie ik :P
Huh? wattan?
Twiddel
  maandag 25 april 2011 @ 20:29:24 #6
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95967608
niks O-)
pi_95969221
Hier is Topspin die oude gekke dromenvanger die al lang niet meer bestaat. Hele tijd niet hier geweest omdat ik bezig ben geweest met herstellen. Het gaat beter dan ooit nu. Blij dat ik even hier ben weer. FOK! nooit vergeten maar bezig geweest met leven oppakken.

De hel in mijn bestaan is wat voorbij op dit moment. Ben klaar om eindelijk eens een keer te gaan genieten van het leven na bijna 34 jaar van ellende in mijn leven.

Iedereen fijne paasavond nog en tot snel!!! Ik zal hier weer regelmatig te zien zijn maar op een vele nuchtere en 'normale' manier.

Ondanks dat nog steeds geinsteresseerd in het paranormale en veel meer dan dat. Mijn interesse's zijn toegenomen. Nu ook bezig met accountancy en informatica.

Twitter ben ik nog te volgen maar ik zet mijn twitter account nog wel neer hier :)

Ik vind jullie geweldig allemaal!!!!

Groeten,

Topspin!
Genieten is toegestaan!!!
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 21:11:32 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95969695
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Topspin het volgende:
Hier is Topspin die oude gekke dromenvanger die al lang niet meer bestaat. Hele tijd niet hier geweest omdat ik bezig ben geweest met herstellen. Het gaat beter dan ooit nu. Blij dat ik even hier ben weer. FOK! nooit vergeten maar bezig geweest met leven oppakken.

De hel in mijn bestaan is wat voorbij op dit moment. Ben klaar om eindelijk eens een keer te gaan genieten van het leven na bijna 34 jaar van ellende in mijn leven.

Iedereen fijne paasavond nog en tot snel!!! Ik zal hier weer regelmatig te zien zijn maar op een vele nuchtere en 'normale' manier.

Ondanks dat nog steeds geinsteresseerd in het paranormale en veel meer dan dat. Mijn interesse's zijn toegenomen. Nu ook bezig met accountancy en informatica.

Twitter ben ik nog te volgen maar ik zet mijn twitter account nog wel neer hier :)

Ik vind jullie geweldig allemaal!!!!

Groeten,

Topspin!
Hey!

Wat leuk je te zien weer en nog leuker om te horen dat het goed met je gaat :)

accountancy en informatica, dat klinkt goed!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_95969701
Zoveel te updaten op dit moment maar ik doe het rustig aan. Zal hier weer regelmatig komen om te lezen en reageren. Ben helemaal klaar om FOK! eens vanuit een ander perspectief te benaderen.

Zal niet te serious zijn want humor hoort er altijd bij :)
pi_95969764
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Hey!

Wat leuk je te zien weer en nog leuker om te horen dat het goed met je gaat :)

accountancy en informatica, dat klinkt goed!
Hallo Senesta :)

Jah ik ben bezig weer om mijn oude leven op te pakken een beetje. Genoeg gedwaald in mijn bestaan afgelopen jaren. Ben wat meer exact bezig. Maar niet tot het bizarre aantoe.

Getallen en cijfers die me nog steeds boeien en ga zo door.

Hoe gaat het met jou?
pi_95969865
Ik zat op twitter en kwam steeds bepaalde getallen tegen die precies leken te kloppen op mijn account. Een staatslot heb ik nu met bijna het getal 46664 erin. Getal van Nelson Mandela dus misschien win ik wel wat.

Staatslot laten uitprinten zonder zelf te kiezen voor eindcijfer. 46664 is een getal dat belangrijk voor me is.
pi_95969912
Het gaat gewoon erg lekker. Ik sla wel nog vaker nachten over omdat ik niet meer zo moe wordt maar met laptop is het in bed uit te houden. Dus be prepared als ik een nachtbraker ga worden hier ;)
pi_95970003
De getallen die ik overal tegenkom lijken te kloppen overal. Op Twitter de eerste keer echt weer in contact gekomen met de synchroniteit van cijfers. Cijfers vind ik echt zo boeiend. Call me nerd maar ik kan er niets aandoen. Wil er een heel topic aan gaan wijden hier nog een keer.

Voor later is dat. Blij dat ik weer hier ben. Straks even abonnement afsluiten weer. Volgens mij is mijn oude abonnement verlopen ondertussen.
pi_95970067
Vandaag naar de Jan Linders geweest en bier, red bull plus lucky strike gekocht. Weer een getal dat leek te kloppen.

1919 als bedrag in euro's. 1990 afgerond naar beneden betalend met pinpas.

" This means something, this is improtant".

En zo kom ik de hele dag van die dingen tegen :)
pi_95970191
Laaste post klopt niet. Het was 19:91 afgerond naar 1990. Soms nog steeds iets te snel. Nog steeds dat ik alles exact wil noteren altijd.

Ben blij weer op FOK! te zijn :)
pi_95970451
Ik ben op dreef maar geen 3 A4'tjes meer. Twitter waar ik bijna 7000 berichten geschreven heb heeft me geleerd om meer kort en bondig te schrijven :)
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 21:29:10 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95970588
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hallo Senesta :)

Jah ik ben bezig weer om mijn oude leven op te pakken een beetje. Genoeg gedwaald in mijn bestaan afgelopen jaren. Ben wat meer exact bezig. Maar niet tot het bizarre aantoe.

Getallen en cijfers die me nog steeds boeien en ga zo door.

Hoe gaat het met jou?
Prima :Y Ook nog altijd erg druk maar het gaat erg goed :Y
Hoe gaat het met je hondje?
pi_95970713
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Prima :Y Ook nog altijd erg druk maar het gaat erg goed :Y
Hoe gaat het met je hondje?
Fijn om te horen dat het goed met je gaat :)

Mijn hondje gaat het goed mee. Hij heeft alleen al vanaf geboorte een kromme poot maar die wil ik laten rechtzetten door een goede dierenarts als dat mogelijk is. Hij struikelt vaker over zijn eigen benen als ik met hem wandel.

Verder is mijn hond een stuk rustiger, misschien omdat ik ook rustiger ben nu. Zijn staart was altijd helemaal gekruld van de spanning en nu laat hij zijn staart vaker hangen wat voor mij een teken is dat hij zich eindelijk ook eens relaxed aan het voelen is.

10 jaar ondertussen maar hij zou zo kunnen meedoen met de 100 meter sprint op de Olympische hondenspelen :P
pi_95970826
Mijn dwergpapegaai is bijna 20 jaar oud en ook nog zo fit als een hoentje. Zelf groot gebracht heb ik hem toen hij hier uit het nest verstoten was door zijn ouders. We hebben een tijdje dwergpapegaaien gekweekt.

Die vogel is ook een 'geval' apart. Geweldig beest te noemen. Volgens mij haalt die nog wel de 100 jaar als het zo doorgaat.

Mijn oma die bijna 100 jaar is gaat het ook goed mee :) Alles gaat goed op dit moment volgens mij.
pi_95970898
Eindelijk heb ik het idee dat het leven me eens toelacht op dit moment. Vanaf geboorte tot een paar dagen geleden is mijn hele bestaan een grote hel geweest. Spanningen constant. Ben mijn hele leven vanaf kinds af aan overspannen geweest.
pi_95971160
Binnenkort het bios boekje kopen voor moderne computers. Ik wil wat gaan kloten in de bios van mijn laptop. Als experiment. Deze laptop is ver verslten dus binnenkort een DELL kopen.
  maandag 25 april 2011 @ 22:09:19 #22
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95972735
Zow.. Ben benieuwd of we ook zulk mooi weer hebben met koninginnendag :)
Er was eens....
pi_95973162
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Maitje het volgende:
Zow.. Ben benieuwd of we ook zulk mooi weer hebben met koninginnendag :)
Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederland :)

Dit jaar niet veel activiteit voor mij. Volgend jaar wil ik naar Amsterdam.
  maandag 25 april 2011 @ 22:35:57 #24
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95974167
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Topspin het volgende:
Eindelijk heb ik het idee dat het leven me eens toelacht op dit moment. Vanaf geboorte tot een paar dagen geleden is mijn hele bestaan een grote hel geweest. Spanningen constant. Ben mijn hele leven vanaf kinds af aan overspannen geweest.
Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95974185
Weet je waarom ik een gelukkig vrijgezel ben?

Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.

Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
pi_95974238
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.
Dank je voor de tip :)

Zal eens zoeken binnenkort. Eerst het boek " Gevangen" van Stephen King dat nog ligt te wachten om gelezen te worden.
  maandag 25 april 2011 @ 22:44:24 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95974596
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Topspin het volgende:

Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.

Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
Dat is mooi, dan zit je in de flow van het leven. Uit wat je hebt meegemaakt weet je hoe het niet moet. Van daaruit kan je keuzes maken en leven hoe je zelf wil.

Kom je trouwens ook naar de meet op 8 mei?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95974982
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is mooi, dan zit je in de flow van het leven. Uit wat je hebt meegemaakt weet je hoe het niet moet. Van daaruit kan je keuzes maken en leven hoe je zelf wil.

Kom je trouwens ook naar de meet op 8 mei?
Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn op de meet!!!! Dit jaar is voor mij nog even iets te snel denk ik. Maar ik wil jou en andere fokkers zeker ontmoeten een keer. Altijd mezelf goed vermaakt hier en vrienden zie ik jullie ook.

Het is door al die persoonlijke problemen dat ik FOK! vaker als slecht forum zag en ook vaker dat ik teveel aan het focussen was op users die me constant aan het afkraken waren toen ik ziek was door bipolaire stoornis.
  maandag 25 april 2011 @ 22:55:49 #29
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95975153
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederland :)

Dit jaar niet veel activiteit voor mij. Volgend jaar wil ik naar Amsterdam.
Ik hoop het. Dit jaar voor mij geen Amsterdam. Heb er niet zo zin in om daar heen te gaan...
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Topspin het volgende:

Lulkoek!

Ik kan beamen dat het heerlijk is om geen verantwoording af te leggen aan een partner, maar elke vrijgezel mist het moment wanneer je (in mijn geval :P) in 2 sterke armen ken liggen en veilig kan voelen..
Er was eens....
pi_95975469
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:

Ik kan beamen dat het heerlijk is om geen verantwoording af te leggen aan een partner, maar elke vrijgezel mist het moment wanneer je (in mijn geval :P) in 2 sterke armen ken liggen en veilig kan voelen..
Misschien heb je wel gelijk en maak ik mezelf wat wijs als het aankomt op het vrijgezelle leven :)

Maar ik hou van vrijheid denk ik op dit moment. Omdat ik nu pas na 33 jaar vrijheid ervaar.
  maandag 25 april 2011 @ 23:03:39 #31
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95975586
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Topspin het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk en maak ik mezelf wat wijs als het aankomt op het vrijgezelle leven :)

Maar ik hou van vrijheid denk ik op dit moment. Omdat ik nu pas na 33 jaar vrijheid ervaar.
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangt :)
Er was eens....
pi_95975782
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:

[..]

Wat ik vaak zie dat is afhankelijkheid en verantwoording moeten afleggen bij alles dat gedaan wordt. Maar dat kan aan mij liggen dat ik juist die relaties gezien heb.
  maandag 25 april 2011 @ 23:41:46 #33
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95977538
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:

Lulkoek!

Dat hangt toch helemaal van persoon tot persoon af? Neem van mij aan dat je je net zo goed kunt voelen in een situatie zonder partner. Het ligt maar net aan vanuit welke situatie je komt.
pi_95977625
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat hangt toch helemaal van persoon tot persoon af? Neem van mij aan dat je je net zo goed kunt voelen in een situatie zonder partner. Het ligt maar net aan vanuit welke situatie je komt.
Ik hou gewoon van vrijheid en blijheid nu :)
  maandag 25 april 2011 @ 23:43:56 #35
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95977638
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:

[..]

Vrijheid zit in de mate waarin je je gebonden voelt aan externe factoren, die voor jou een belangrijk deel van het leven bepalen. Het ligt dus aan die factoren en aan de mate waarin je daar aan hecht.
  maandag 25 april 2011 @ 23:44:44 #36
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95977682
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik hou gewoon van vrijheid en blijheid nu :)
Prima, houd dat vast. Weet je ook waar dat door komt? Waarom je je nu zo goed voelt?
  maandag 25 april 2011 @ 23:46:32 #37
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95977790
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Topspin het volgende:

Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn op de meet!!!!
Mja maar het is niet zeker dat er elk jaar een meet is he.
pi_95977815
Op twitter gisteren was er een astronaut van NASA die berichten schreef op twitter. Hij vroeg zich af of je nog wel van een world wide web kunt spreken wanneer een Astronaut zoals hij vanuit de ruimte kan internetten.

Ik was toen al bezig met verzinnen met een nieuwe naam voor modern internet :D

universal web ging het over.

Meteen een andere .com verzonnen en nog meer.

Het is toch ook niet meer beperkt tot aarde als een astronaut vanuit de ruimte op internet zit?
pi_95977879
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Prima, houd dat vast. Weet je ook waar dat door komt? Waarom je je nu zo goed voelt?
Altijd hyper actief in het hoofd geweest en nooit kunnen ontspannen. Altijd spanningen. Alsof er constant hoge druk aanwezig was in mijn hoofd. Geen ruimte voor ontspanning dus ook geen vrijheid.
pi_95977906
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mja maar het is niet zeker dat er elk jaar een meet is he.
Wat voor soort meeting is de volgende meeting?
  maandag 25 april 2011 @ 23:51:44 #41
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95978097
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wat voor soort meeting is de volgende meeting?
Een TRU meet. Op 8 mei :P
pi_95978159
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Een TRU meet. Op 8 mei :P
Ahzo :) Maar het is echt te dichtbij op dit moment qua datum. Er komt een tijd dan ben ik er zeker bij weet ik 100% zeker :)
  maandag 25 april 2011 @ 23:53:43 #43
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95978201
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Topspin het volgende:
Op twitter gisteren was er een astronaut van NASA die berichten schreef op twitter. Hij vroeg zich af of je nog wel van een world wide web kunt spreken wanneer een Astronaut zoals hij vanuit de ruimte kan internetten.

Ik was toen al bezig met verzinnen met een nieuwe naam voor modern internet :D

universal web ging het over.

Meteen een andere .com verzonnen en nog meer.

Het is toch ook niet meer beperkt tot aarde als een astronaut vanuit de ruimte op internet zit?
Voor je het weet heb je een .iss en een .spc domein :')
  maandag 25 april 2011 @ 23:54:38 #44
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95978248
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Topspin het volgende:

[..]

Altijd hyper actief in het hoofd geweest en nooit kunnen ontspannen. Altijd spanningen. Alsof er constant hoge druk aanwezig was in mijn hoofd. Geen ruimte voor ontspanning dus ook geen vrijheid.
Hoe kwam dat? Had je het zo druk? Of vond je dat je zo moest reageren?
pi_95978377
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe kwam dat? Had je het zo druk? Of vond je dat je zo moest reageren?
Vanaf de geboorte moeilijk gegaan. Was bijna gestorven bij geboorte en daar ook klappen door gehad. Op lagere school en de rest van alles was het een grote dikke mist in het hoofd onder hoogspanning ook.

Nu pas sinds kort dat er ruimte is. Ik gooi het niet op medicatie die ik krijg alleen maar ook de tijd en misschien zomaar de tijd die heelt.
pi_95978875
Heb zin in Red Bull nu :) Morgen een voorraad inslaan en wat thee inslaan ook. Water ligt nu naast me in bed. 4 liter water in twee 2 liter flessen :)
pi_95978915
Als ik mijn verleden wil begrijpen valt er niets te begrijpen. Daarom wil ik liever in het heden leven misschien.
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:10:07 #48
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95978961
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Topspin het volgende:

[..]

Vanaf de geboorte moeilijk gegaan. Was bijna gestorven bij geboorte en daar ook klappen door gehad. Op lagere school en de rest van alles was het een grote dikke mist in het hoofd onder hoogspanning ook.

Nu pas sinds kort dat er ruimte is. Ik gooi het niet op medicatie die ik krijg alleen maar ook de tijd en misschien zomaar de tijd die heelt.
En vergeet ook niet hoe je tegen sommige zaken aankijkt. Zo heb je een rugzak met 34 jaar bagage die je niet zomaar even achter je laat. Wel kan je ja zeggen tegen het feit dat je dat hebt meegemaakt. Zeg gewoon ja tegen de feitelijkheid ervan. Was dat niet leuk? Zeg dan ook daar ja tegen. Je kunt zo alles erkennen en "het er laten zijn" zonder het weg te stoppen. Wat je wegstopt steekt vroeg of laat zijn lelijke kop weer op. Erken dat je dingen hebt meegemaakt die je niet leuk vond. Probeer daar geen oordeel over te hebben (etiketten plakken). Komt er dan onverwacht toch een oordeel bij je op, zeg dan ook daar ja tegen. Laat het er gewoon zijn. je hoeft het niet leuk te vinden. Ook tegen de emotie dat het niet leuk was kan je ja zeggen.

Verdorie, nu heb ik je eigenlijk de hele essentie van het boek "de kracht van ja" verteld :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:11:31 #49
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95979014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef Topspin het volgende:
Als ik mijn verleden wil begrijpen valt er niets te begrijpen. Daarom wil ik liever in het heden leven misschien.
Prima, zolang je je verleden wel maar gewoon erkent. Erken gewoon dat je het hebt meegemaakt. Je hoeft er niet meer naar terug, je hoeft er niet aan te denken als je dat niet wilt, maar erken wel gewoon dat je dat hebt meegemaakt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:12:11 #50
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95979036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:07 schreef Topspin het volgende:
Heb zin in Red Bull nu :) Morgen een voorraad inslaan en wat thee inslaan ook. Water ligt nu naast me in bed. 4 liter water in twee 2 liter flessen :)
Waar heb je 4 liter water voor nodig? :D
pi_95979148
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En vergeet ook niet hoe je tegen sommige zaken aankijkt. Zo heb je een rugzak met 34 jaar bagage die je niet zomaar even achter je laat. Wel kan je ja zeggen tegen het feit dat je dat hebt meegemaakt. Zeg gewoon ja tegen de feitelijkheid ervan. Was dat niet leuk? Zeg dan ook daar ja tegen. Je kunt zo alles erkennen en "het er laten zijn" zonder het weg te stoppen. Wat je wegstopt steekt vroeg of laat zijn lelijke kop weer op. Erken dat je dingen hebt meegemaakt die je niet leuk vond. Probeer daar geen oordeel over te hebben (etiketten plakken). Komt er dan onverwacht toch een oordeel bij je op, zeg dan ook daar ja tegen. Laat het er gewoon zijn. je hoeft het niet leuk te vinden. Ook tegen de emotie dat het niet leuk was kan je ja zeggen.

Verdorie, nu heb ik je eigenlijk de hele essentie van het boek "de kracht van ja" verteld :')
Bedankt voor je reactie :) Zal dat boek eens zoeken. Wil sowieso nog lid worden van de bibliotheek ook zodat ik niet alles meteen hoef te kopen.
pi_95979181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Prima, zolang je je verleden wel maar gewoon erkent. Erken gewoon dat je het hebt meegemaakt. Je hoeft er niet meer naar terug, je hoeft er niet aan te denken als je dat niet wilt, maar erken wel gewoon dat je dat hebt meegemaakt.
Ik heb ook geleerd van het verleden en alles heeft me sterker gemaakt. Hoe zwaarder het was hoe lichter het aanvoelt als het lichter is ook.
pi_95979233
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waar heb je 4 liter water voor nodig? :D
Ik ben dorstig aangelegd ;) Ik drink echt de nodige liters weg. Het begint 's morgens met koffie,dan thee, vervolgens water dan weer koffie en thee en tijdens slapeloze nachten weer water.

Nu wil ik ook red bull gaan drinken af en toe.
pi_95979281
Zometeen een pot thee gaan zetten weer :)

Mijn huidige ritme is dat ik 1 nacht oversla en dan weer 1 nacht slaap. Ook een soort van ritme te noemen :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:18:59 #55
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95979300
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik ben dorstig aangelegd ;) Ik drink echt de nodige liters weg. Het begint 's morgens met koffie,dan thee, vervolgens water dan weer koffie en thee en tijdens slapeloze nachten weer water.

Nu wil ik ook red bull gaan drinken af en toe.
Maak je eigen kruidenthee :9 Maar nu ga ik eens slapen, het is al laat. Welterusten!
pi_95979321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maak je eigen kruidenthee :9 Maar nu ga ik eens slapen, het is al laat. Welterusten!
Slaap lekker en tot de volgende keer hier!!!
pi_95979570
Ik ga heel even op twitter kijken naar technische en financiele tweets om daar in mijn favouriten te zetten. Dow Jones index en Euronext. Veel van RTL-Z en dan gegevens over kanker, aids en nog meer.

Komen altijd cijfers en feiten in voor.
pi_95979598
Ik ben niet verslaafd aan informatie maar heb informatie nodig om levend te blijven :)
pi_95980060
Bijna 1 uur, even mediteren met muziek op. Mediteren tussendoor vaker. Misschien nog slapen ook maar dan moet ik helemaal gaar worden.
pi_95980093
Vaker visioenen die ik zie de laatste tijd.
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:47:19 #61
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95980165
uhm... Topspin, dit is NIET je twitter account ...
pi_95980643
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef R0N1N het volgende:
uhm... Topspin, dit is NIET je twitter account ...
:D

Dat krijg je als je maanden lang 140 karakters hebt geschreven:P

Nu echt mediteren. Zal erop letten niet te schrijven zoals op twitter Even omschakelen weer. Ik zit nog steeds vaker op de automatische piloot. Schrijven dat bij mij vaak sowieso op de automatische piloot gaat :)

Na het mediteren weer even op twitter zoeken naar mensen of bedrijven/instellingen te volgen.
pi_95982759
Mogge beste Fok!kers, :W

Iemand die nog iets leuks doet vandaag?
Twiddel
  dinsdag 26 april 2011 @ 06:43:32 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95982850
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 05:59 schreef summer2bird het volgende:

werken? :)
The truth was in here.
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:01:08 #65
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95983354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 06:43 schreef Bastard het volgende:
werken? :)
Dat vind je leuk :?
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:02:17 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95983368
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:01 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Nee, maar het moet toch gebeuren vandaag :P
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:13:46 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983490
Goedemorgen!
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:15:15 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95983517
Wat is iedereen er op tijd bij vandaag dan :?
Allemaal in bed geplast?
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:16:30 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983530
Ik heb net Samara terug in bed gestopt. Die was de hele nacht in de weer geweest en daar was echt geen weg mee te bewandelen. Ze slaapt nu en om 13:00 uur gaat ze maar weer naar school. Maar goed, ik ben wel klaarwakker :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:19:31 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95983577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef senesta het volgende:
Ik heb net Samara terug in bed gestopt. Die was de hele nacht in de weer geweest en daar was echt geen weg mee te bewandelen. Ze slaapt nu en om 13:00 uur gaat ze maar weer naar school. Maar goed, ik ben wel klaarwakker :P
Oh jee, is ze wat ziek? Of last van de warmte denk je?
Bij mij lag Max om 4 uur te blaffen.. hij sliep daarna weer in, ik bleef verder wakker :')
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:20:59 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983589
Ze was niet helemaal lekker nee, warmte denk ik ook en ze had gedroomd dat er een dief in huis kwam en dat die mij doodschoot. Ze durfde niet meer te gaan slapen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:23:01 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95983612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:20 schreef senesta het volgende:
Ze was niet helemaal lekker nee, warmte denk ik ook en ze had gedroomd dat er een dief in huis kwam en dat die mij doodschoot. Ze durfde niet meer te gaan slapen.
Ach helemaal over de toertjes dus O+
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:24:04 #73
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ach helemaal over de toertjes dus O+
Ja :Y
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:24:52 #74
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_95983638
Goedemorgen!

Beste pasen of my life. Nog nooit eerder in Brussel geweest en daar is de laatste 3 dagen verandering in gekomen.
Fursuiten in het park, bowlen, laser gamen, door de stad banjeren... met 50 man!
Gigantisch event met veel bekende maar ook nieuwe gezichten.
Heerlijk was het weer! Voelde bijna als een conventie, maar dan niet gecentralizeerd in een gebouw! :D

Belgian chocolate omnomnomnom! :9
pi_95983743
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef Bastard het volgende:
Wat is iedereen er op tijd bij vandaag dan :?
Allemaal in bed geplast?
nee, het is gewoon verschrikkelijk warm :X
Twiddel
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:33:52 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95983765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:24 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja :Y
Ja als ze te warm slapen krijgen ze levensechte nachtmerries geloof ik.
Lekker voor je nachtrust :P
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:35:56 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983787
Oh en misschien wel leuk voor de geintresseerden, kaartje trekken:

http://www.libralion.com/hay.htm

Ik had:

Dat is toch leuk :D
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:36:16 #78
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja als ze te warm slapen krijgen ze levensechte nachtmerries geloof ik.
Lekker voor je nachtrust :P
Ze bleef maar huilen en roepen idd. Was wel sneu.
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:38:34 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95983829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef senesta het volgende:
Oh en misschien wel leuk voor de geintresseerden, kaartje trekken:

http://www.libralion.com/hay.htm

Ik had:

[ afbeelding ]

Dat is toch leuk :D
Zeker! (Moest m ff copy/pasten van je)

Bij mij staat er "all your changes are easy to make" O+

The truth was in here.
pi_95983842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:01 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja :@
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 08:45:31 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95983939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeker! (Moest m ff copy/pasten van je)

Bij mij staat er "all your changes are easy to make" O+

Mooi O+
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:46:38 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95985104
Ook allemaal lekker buiten gezeten met dit weer? :)
Ongeloofelijk wat een zomers weertje, normaal heb je nog een jas aan, paasdagen zijn vlgs mij altijd regenachtig en met Pinksteren dan een beetje normaal toch? :D
Nee ik klaag niet, prima weertje.
The truth was in here.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:22:41 #83
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95987844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Topspin het volgende:
Ik ga heel even op twitter kijken naar technische en financiele tweets om daar in mijn favouriten te zetten. Dow Jones index en Euronext. Veel van RTL-Z en dan gegevens over kanker, aids en nog meer.

Komen altijd cijfers en feiten in voor.
IK kijk bewust niet naar dat soort zenders en onderwerpen. Alleen maar op sensatie belust en dus alleen maar negatief nieuws. Daar heb ik wel een beetje genoeg van en ik verleg mijn focus liever naar wat ik interessant/mooi/plezierig vind.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:24:17 #84
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95987892
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 05:59 schreef summer2bird het volgende:

Wat ben jij vroeg op zeg :O Gaat jou dat gemakkelijk af?
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 11:28:14 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_95988005
Goedemorgen allemaal :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:55:00 #86
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95988922
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen allemaal :)
Ah, jij bent ook wakker zie ik :')
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 11:56:54 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_95988974
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ah, jij bent ook wakker zie ik :')
Al úren ;)
pi_95989058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat ben jij vroeg op zeg :O Gaat jou dat gemakkelijk af?
ik kan nooit uitslapen, het laatste tijdstip dat ik dit jaar wakker werd was 9.00, het was warm in mijn kamer, en het werd licht buiten. :P
Twiddel
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:05:39 #89
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95989277
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]

ik kan nooit uitslapen, het laatste tijdstip dat ik dit jaar wakker werd was 9.00, het was warm in mijn kamer, en het werd licht buiten. :P
Ik ben daarentegen een echt nachtmens. Als ik mijn wekker niet zet slaap ik gewoon door. Ik kan dan wel heel makkelijk 's nachts wakker zijn.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:11:11 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95991538
Ben zelf meer een ochtendmens geloof ik, laatste maanden ook echt voor de wekker staat ingesteld al wakker.
The truth was in here.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:14:22 #91
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_95991662
03:00 gaan slapen.... 06:45 weer op voor werk.
Begint beetje standaard te worden nu.... :@
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:04:30 #92
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95993612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:14 schreef Darkwolf het volgende:
03:00 gaan slapen.... 06:45 weer op voor werk.
Begint beetje standaard te worden nu.... :@
En kan je dat goed hebben?
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:00:07 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95995707
:O
En dit is dan het moment waar ik al inzak he :@
The truth was in here.
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:36:53 #94
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95997052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
Drie uur cup-a-soup! Dat zouden meer Bastards moeten doen! :D
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 15:38:06 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_95997087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Topspin het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie :) Zal dat boek eens zoeken. Wil sowieso nog lid worden van de bibliotheek ook zodat ik niet alles meteen hoef te kopen.
Dat is sowieso een heel goed idee. Kun je alles lezen wat je wilt voor een paar tientjes per jaar.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 15:39:13 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_95997117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
Chocolademelk uit de automaat :9
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:39:19 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95997121
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Drie uur cup-a-soup! Dat zouden meer Bastards moeten doen! :D
Neem de mijne altijd om 12 uur.. misschien is dat het :P
The truth was in here.
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:39:40 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95997135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Chocolademelk uit de automaat :9
Daar word je dik van :@
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 15:40:05 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_95997149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar word je dik van :@
Nee hoor :N
pi_95997161
alles goed met jullie?
Werewolf
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 15:41:01 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_95997187
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef sararaats het volgende:
alles goed met jullie?
Hoi Sara :)
Gaat wel, ik hoor net dat ik dik ga worden, dus het kon beter :{
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:41:29 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95997206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor :N
Ik wel -O-
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 15:42:34 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_95997248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik wel -O-
Kopje thee dan? Earl Grey? c_/
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:46:22 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95997373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kopje thee dan? Earl Grey? c_/
Nou dat is geen slecht idee.. ga ik nu pakken!
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 16:07:13 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_95998095
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat is geen slecht idee.. ga ik nu pakken!
Zet ik even een mooi muziekje er bij op

dinsdag 26 april 2011 @ 16:16:25 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95998431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zet ik even een mooi muziekje er bij op

Die is mooi
The truth was in here.
pi_95998597
Een wandeling door de stad en een douche verder :W
Twiddel
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:21:27 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95998624
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef summer2bird het volgende:
Een wandeling door de stad en een douche verder :W
Je maakt er een drukke doch frisse dag van :)
The truth was in here.
pi_95998679
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je maakt er een drukke doch frisse dag van :)
:Y
Twiddel
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:30:32 #110
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95999037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik wel -O-
Ik niet :P
... en ik drink gauw 8 bakkies espreschoc (dat is espresso met chocomelk c_/ ) op een dag.

edit:
en net m'n brommer weer opgehaald *O*
Overigens heerlijk koel in m'n zwarte pak hoor Bastard :P (zo lang je maar rijd ;) )
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:50:42 #111
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95999940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik niet :P
... en ik drink gauw 8 bakkies espreschoc (dat is espresso met chocomelk c_/ ) op een dag.

edit:
en net m'n brommer weer opgehaald *O*
Overigens heerlijk koel in m'n zwarte pak hoor Bastard :P (zo lang je maar rijd ;) )
JIj rijdt toch motor? Wat doe je dan met een brommer erbij?
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:03:07 #112
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_96000453
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vrijheid zit in de mate waarin je je gebonden voelt aan externe factoren, die voor jou een belangrijk deel van het leven bepalen. Het ligt dus aan die factoren en aan de mate waarin je daar aan hecht.
En dat is voor iedereen verschillend idd..
Er was eens....
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:28:55 #113
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96001712
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
JIj rijdt toch motor? Wat doe je dan met een brommer erbij?
_O-

It's the same "thing". (die "brommer" (met 650CC) IS m'n motor :P )
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:00:23 #114
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96022177
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef R0N1N het volgende:

[..]

_O-

It's the same "thing". (die "brommer" (met 650CC) IS m'n motor :P )
Persoonlijki vind ik deze wel cool:

Daar heb je geen motorrijbewijs voor nodig *O*

Hoewel sommigen het echt de schaamte van de snelweg vinden :{
  woensdag 27 april 2011 @ 07:45:22 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96031861
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Persoonlijki vind ik deze wel cool:

[ afbeelding ]

Daar heb je geen motorrijbewijs voor nodig *O*

Hoewel sommigen het echt de schaamte van de snelweg vinden :{
Deze is cool maar die met zo'n dakje er op.. dan rij je toch voor lul hoor :')
The truth was in here.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:19:44 #116
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96032179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:45 schreef Bastard het volgende:
Deze is cool maar die met zo'n dakje er op.. dan rij je toch voor lul hoor :')
Je bedoelt dit gedrocht:

Persoonlijk vind ik het allebei niks ;)
  woensdag 27 april 2011 @ 08:20:42 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96032188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je bedoelt dit gedrocht:
[ afbeelding ]

Persoonlijk vind ik het allebei niks ;)
Nee tis het beide niet inderdaad, zeker niet als je het echte werk onder je kont kan rijden!
The truth was in here.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 08:42:56 #118
249559 crew  Lavenderr
  woensdag 27 april 2011 @ 10:47:55 #119
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96035408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee tis het beide niet inderdaad, zeker niet als je het echte werk onder je kont kan rijden!
Maar als je nou geen motorrijbewijs hebt? :{
  woensdag 27 april 2011 @ 10:56:41 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96035708
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan ga je een scooter rijden :P
The truth was in here.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:03:16 #121
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96035972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan neem je zoiets:

of zoiets:

of deze:

Of had je toch liever zoiets ( :') ):
  woensdag 27 april 2011 @ 11:08:26 #122
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96036169
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:03 schreef R0N1N het volgende:

Dan neem je zoiets:
[ afbeelding ]

Ik zie geen motor? :{
  woensdag 27 april 2011 @ 13:09:21 #123
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96040640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie geen motor? :{
Maar wel iets om op te "rijden" toch ? :P
pi_96044969
Zo daar ben ik weer heel even. Vannacht weer een nacht overgeslagen dus net even wat op de bank geslapen. Hond heeft de griep en krijgt nu anti biotica. Gaat weer wat beter gelukkig nu. Gisteren dacht ik even dat hij dood aan het gaan was zo erg ging het met hem.

Ben bezig met Windows te ontdekken op dit moment. Niet meer veel schrijven afgelopen tijd. Heb ook zin om met de bios te gaan experimenteren maar dan moet ik eerst een nieuwe laptop hebben voordat ik dat durf.

Nu kop koffie alweer. Iedereen fijne dag!!!! Zal snel weer komen kijken. Nu even van alles instellen in Windows om het sneller te maken.
  woensdag 27 april 2011 @ 19:42:59 #125
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96057138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef Topspin het volgende:
Zo daar ben ik weer heel even. Vannacht weer een nacht overgeslagen dus net even wat op de bank geslapen. Hond heeft de griep en krijgt nu anti biotica. Gaat weer wat beter gelukkig nu. Gisteren dacht ik even dat hij dood aan het gaan was zo erg ging het met hem.

Ben bezig met Windows te ontdekken op dit moment. Niet meer veel schrijven afgelopen tijd. Heb ook zin om met de bios te gaan experimenteren maar dan moet ik eerst een nieuwe laptop hebben voordat ik dat durf.

Nu kop koffie alweer. Iedereen fijne dag!!!! Zal snel weer komen kijken. Nu even van alles instellen in Windows om het sneller te maken.
Wat gebruikte je voor windows dan?
pi_96071880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat gebruikte je voor windows dan?
Windows 7 maar ik kan energiebeheer nog beter maken en nog meer, windows 8 binnenkort die ook uitkomt weer, gaat altijd snel. Heb net ook een super coole screensaver gekocht online. Was 20 euro kwijt voor 3 screensavers maar ze zijn echt super 3D en spacy cool.

Ben nu ook met BOINC bezig. Ken je dat? Computer laten meehelpen naar oplossingen zoeken voor problemen naar aids en kanker en nog meer. SET@Home is gestopt voorlopig las ik ergens op twitter. Dat BOINC ben ik nu bezig met een opdracht met aqua of iets dergelijks. Kun je punten mee verdienen. Moet nog beter uitzoeken hoe dat werkt. Whatpulse nog geinstalleerd en hier met team FOK! bezig. Facebook oude vrienden opgezocht die ik in het echt ken en die al gereageerd hebben.

Vandaag hele dag op de bank geslapen. Ben ook gestopt met roken vandaag. Zit nu aan de nicotine gum. Vanavond word het slapen weer niets volgens mij.

Ben wat hyper maar dat komt ook door de nicotine gum en sowieso het minder depressieve :)

3 FM staat op nu.
pi_96074400
Ik hoest me de longen uit het lijf op dit moment, heb gelezen dat het normaal is na jaren en jaren van roken. 30 procent meer zuurstof al binnen een paar maanden gelezen ook.

3 FM draait lekker!!!
  donderdag 28 april 2011 @ 08:02:28 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96078276
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Jullie nog plannen morgen met koninginnedag? :P
The truth was in here.
pi_96080874
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:02 schreef Bastard het volgende:
Misschien zoek ik Erodome wel op om met haar Beltane te gaan vieren O-)
  donderdag 28 april 2011 @ 10:32:01 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96081237
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Misschien zoek ik Erodome wel op om met haar Beltane te gaan vieren O-)
Ja dat zou leuk wezen inderdaad :D
The truth was in here.
pi_96081425
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat zou leuk wezen inderdaad :D
Zullen we allemaal naar haar toe gaan? O-)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 14:13:26 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_96088812
Goedemiddag!

Het regent :{

pi_96090351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag!

Het regent :{

Hier niet meer :P
  donderdag 28 april 2011 @ 15:13:35 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96090937
Heerlijk rustig muziekje doen

The truth was in here.
pi_96091205
Rotouders. :(

Tyf toch een eind op.

Goede middag Fok!kers :W :*
Twiddel
pi_96091747
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef summer2bird het volgende:

Tyf toch een eind op.
Wa hedde ge nou weer gedaan dan? :')

quote:
De officiele aanduiding is "Zeer geeerde fokvriendjes en -vriendinnetjes".
  donderdag 28 april 2011 @ 15:48:37 #137
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96092231
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef summer2bird het volgende:

Tyf toch een eind op.

't is dat je ze nodig hebt om geboren te worden ... :P
Maarre, vanwaar die onbeheerste woede uitbarsting ?

Oh, en goedemiddag mede fok!kertje ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
De officiele aanduiding is "Zeer geeerde fokvriendjes en -vriendinnetjes".
Beste fokker, dat klinkt wel erg fout ... "fokvriendinnetjes" :') (had ik er maar een paar, puur om mee te oefenen overigens. :P )
pi_96093280
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef R0N1N het volgende:

Beste fokker, dat klinkt wel erg fout ... "fokvriendinnetjes" :') (had ik er maar een paar, puur om mee te oefenen overigens. :P )
Je kunt beginnen met er een paar uit te printen.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:40:49 #139
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96094442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt beginnen met er een paar uit te printen.
Is toch niet helemaal hetzelfde :')
Hang toch ook geen foto van een motor voor m'n neus, en dan 'broem,broem' geluiden maken.
The real thing voelt toch wel heel anders aan hoor :P
pi_96116969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Is toch niet helemaal hetzelfde :')
Hang toch ook geen foto van een motor voor m'n neus, en dan 'broem,broem' geluiden maken.
The real thing voelt toch wel heel anders aan hoor :P
Met Photoshoppen kan je veel bereiken hoor. Daarmee zet je jezelf zo op je droommotor 8-)
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:49:47 #141
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96131462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met Photoshoppen kan je veel bereiken hoor. Daarmee zet je jezelf zo op je droommotor 8-)
Ja, geen probleem, maar zoals gezegd, is niet te vergelijken.
Heb al lang in 3D en met Photoshop m'n droomvrouw op m'n desktop getoverd, maar ook daar ...
Ze zegt niets, beweegt niet, straalt geen warmte uit etc. etc.

There ain't nothing like the real thing ;)

edit:
of liever deze:

[ Bericht 12% gewijzigd door R0N1N op 29-04-2011 12:04:52 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:24:47 #142
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96133295
Is weer een dooie boel hier, en dat op vrijdag ... :{
Waar is toch die goeie ouwe tijd, met een lekkere vrijdagmiddag rel of zo :P

vrijdag 29 april 2011 @ 12:33:56 #143
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96133785
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:12:54 #144
8372 Bastard
Persona non grata
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:41:48 #145
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_96140343
Geniaal filmpje. Leuk getekend, leuke tekst. Het duurt 10 minuten, maar het is echt een 'must see' voor zowel sceptici als gelovigen:

“Storm”

Inner North London, top floor flat
All white walls, white carpet, white cat,
Rice Paper partitions
Modern art and ambition
The host’s a physician,
Lovely bloke, has his own practice
His girlfriend’s an actress
An old mate from home
And they’re always great fun.
So to dinner we’ve come.

The fifth guest is an unknown,
The hosts have just thrown
Us together for a favor
because this girl’s just arrived from Australia
And has moved to North London
And she’s the sister of someone
Or has some connection.

As we make introductions
I’m struck by her beauty
She’s irrefutably fair
With dark eyes and dark hair
But as she sits
I admit I’m a little bit wary
because I notice the tip of the wing of a fairy
Tattooed on that popular area
Just above the derrière
And when she says “I’m Sagittarian”
I confess a pigeonhole starts to form
And is immediately filled with pigeon
When she says her name is Storm.

Chatter is initially bright and light-hearted
But it’s not long before Storm gets started:
“You can’t know anything,
Knowledge is merely opinion”
She opines, over her Cabernet Sauvignon
Vis-à-vis,
Some un-hippily
Empirical comment by me

“Not a good start” I think
We’re only on pre-dinner drinks
And across the room, my wife
Widens her eyes
Silently begs me, Be Nice
A matrimonial warning
Not worth ignoring
So I resist the urge to ask Storm
Whether knowledge is so loose-weave
Of a morning
When deciding whether to leave
Her apartment by the front door
Or a window on the second floor.

The food is delicious and Storm,
Whilst avoiding all meat
Happily sits and eats
While the good doctor, slightly pissedly
Holds court on some anachronistic aspect of medical history
When Storm suddenly she insists
“But the human body is a mystery!
Science just falls in a hole
When it tries to explain the the nature of the soul.”

My hostess throws me a glance
She, like my wife, knows there’s a chance
That I’ll be off on one of my rants
But my lips are sealed.
I just want to enjoy my meal
And although Storm is starting to get my goat
I have no intention of rocking the boat,
Although it’s becoming a bit of a wrestle
Because — like her meteorological namesake -
Storm has no such concerns for our vessel:

“Pharmaceutical companies are the enemy
They promote drug dependency
At the cost of the natural remedies
That are all our bodies need
They are immoral and driven by greed.
Why take drugs
When herbs can solve it?
Why use chemicals
When homeopathic solvents
Can resolve it?
It’s time we all return-to-live
With natural medical alternatives.”

And try as hard as I like,
A small crack appears
In my diplomacy-dike.
“By definition”, I begin
“Alternative Medicine”, I continue
“Has either not been proved to work,
Or been proved not to work.
You know what they call “alternative medicine”
That’s been proved to work?
Medicine.”

“So you don’t believe
In ANY Natural remedies?”

“On the contrary actually:
Before we came to tea,
I took a natural remedy
Derived from the bark of a willow tree
A painkiller that’s virtually side-effect free
It’s got a weird name,
Darling, what was it again?
Masprin?
Basprin?
Asprin!
Which I paid about a buck for
Down at my local drugstore.

The debate briefly abates
As our hosts collects plates
but as they return with desserts
Storm pertly asserts,

“Shakespeare said it first:
There are more things in heaven and earth
Than exist in your philosophy…
Science is just how we’re trained to look at reality,
It can’t explain love or spirituality.
How does science explain psychics?
Auras; the afterlife; the power of prayer?”

I’m becoming aware
That I’m staring,
I’m like a rabbit suddenly trapped
In the blinding headlights of vacuous crap.
Maybe it’s the Hamlet she just mis-quothed
Or the eighth glass of wine I just quaffed
But my diplomacy dike groans
And the arsehole held back by its stones
Can be held back no more:

“Look , Storm, I don’t mean to bore you
But there’s no such thing as an aura!
Reading Auras is like reading minds
Or star-signs or tea-leaves or meridian lines
These people aren’t plying a skill,
They are either lying or mentally ill.
Same goes for those who claim to hear God’s demands
And Spiritual healers who think they have magic hands.

By the way,
Why is it OK
For people to pretend they can talk to the dead?
Is it not totally fucked in the head
Lying to some crying woman whose child has died
And telling her you’re in touch with the other side?
That’s just fundamentally sick
Do we need to clarify that there’s no such thing as a psychic?
What, are we fucking 2?
Do we actually think that Horton Heard a Who?
Do we still think that Santa brings us gifts?
That Michael Jackson hasn’t had facelifts?
Are we still so stunned by circus tricks
That we think that the dead would
Wanna talk to pricks
Like John Edward?

Storm to her credit despite my derision
Keeps firing off clichés with startling precision
Like a sniper using bollocks for ammunition

“You’re so sure of your position
But you’re just closed-minded
I think you’ll find
Your faith in Science and Tests
Is just as blind
As the faith of any fundamentalist”

“Hm that’s a good point, let me think for a bit
Oh wait, my mistake, it’s absolute bullshit.
Science adjusts it’s beliefs based on what’s observed
Faith is the denial of observation so that Belief can be preserved.
If you show me
That, say, homeopathy works,
Then I will change my mind
I’ll spin on a fucking dime
I’ll be embarrassed as hell,
But I will run through the streets yelling
It’s a miracle! Take physics and bin it!
Water has memory!
And while it’s memory of a long lost drop of onion juice is Infinite
It somehow forgets all the poo it’s had in it!

You show me that it works and how it works
And when I’ve recovered from the shock
I will take a compass and carve Fancy That on the side of my cock.”

Everyone’s just staring at me now,
But I’m pretty pissed and I’ve dug this far down,
So I figure, in for penny, in for a pound:

“Life is full of mysteries, yeah,
But there are answers out there
And they won’t be found
By people sitting around
Looking serious
And saying isn’t life mysterious?
Let’s sit here and hope
Let’s call up the fucking Pope
Let’s go watch Oprah
Interview Deepak Chopra

If you’re going to watch tele, you should watch Scooby Doo.
That show was so cool
because every time there’s a church with a ghoul
Or a ghost in a school
They looked beneath the mask and what was inside?
The fucking janitor or the dude who runs the water-slide.
Throughout history
Every mystery
EVER solved has turned out to be
Not Magic.

Does the idea that there might be truth
Frighten you?
Does the idea that one afternoon
On Wiki-fucking-pedia might enlighten you
Frighten you?
Does the notion that there may not be a supernatural
So blow your hippy noodle
That you would rather just stand in the fog
Of your inability to Google?

Isn’t this enough?
Just this world?
Just this beautiful, complex
Wonderfully unfathomable world?
How does it so fail to hold our attention
That we have to diminish it with the invention
Of cheap, man-made Myths and Monsters?
If you’re so into Shakespeare
Lend me your ear:
“To gild refined gold, to paint the lily,
To throw perfume on the violet… is just fucking silly”
Or something like that.
Or what about Satchmo?!
I see trees of Green,
Red roses too,
And fine, if you wish to
Glorify Krishna and Vishnu
In a post-colonial, condescending
Bottled-up and labeled kind of way
That’s ok.
But here’s what gives me a hard-on:
I am a tiny, insignificant, ignorant lump of carbon.
I have one life, and it is short
And unimportant…
But thanks to recent scientific advances
I get to live twice as long as my great great great great uncles and auntses.
Twice as long to live this life of mine
Twice as long to love this wife of mine
Twice as many years of friends and wine
Of sharing curries and getting shitty
With good-looking hippies
With fairies on their spines
And butterflies on their titties.

And if perchance I have offended
Think but this and all is mended:
We’d as well be 10 minutes back in time,
For all the chance you’ll change your mind.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:02:21 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96141243
10 minuten -O- nou ik kijk vanavond wel even.
The truth was in here.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:37:50 #147
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_96142662
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds een paar jaar plan-loos op koninginnendag :?
Er was eens....
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:44:51 #148
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96142948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Maitje het volgende:
Join the club ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:11:09 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96143993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Maitje het volgende:

[..]

Whut? :?

Nee ik ook geen plannen eigenlijk. Zat te denken om morgenochtend even naar het strand te gaan want lekker rustig daar :D
The truth was in here.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:20:55 #150
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96144303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Bastard het volgende:
Whut? :?

Nee ik ook geen plannen eigenlijk. Zat te denken om morgenochtend even naar het strand te gaan want lekker rustig daar :D
Morgenochtend ? Dan ga ik naar bed :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:30:36 #151
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_96144711
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef R0N1N het volgende:
Na-aperd!
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:33:28 #152
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_96144825
Ik ga trouwens morgen op bezoek bij Pieter (van Vollenhoven), want die is jarig en ik ben verliefd op hem en hij op mij.

Niet doorvertellen hoor! Ik wil niet dat het straks in alle bladen staat... ;(
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:34:45 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96144884
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je mist heel veel.
The truth was in here.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:36:05 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96144940
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Yu-Kee het volgende:
Ik ga trouwens morgen op bezoek bij Pieter (van Vollenhoven), want die is jarig en ik ben verliefd op hem en hij op mij.

Hai kloontje. :W
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 16:43:05 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_96145206
quote:

Doe de groeten aan JPieter

pi_96145893
Net zonnebril bij de specseavers opgehaald. *O*
Twiddel
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:03:14 #157
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96145934
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef Yu-Kee het volgende:
Na-aperd!
Jij ook ? Doen we het samen ! *)
:+

edit:
oeh, en dan nog badpakken reclame ook bij het topic :9~
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:05:10 #158
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96145977
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:34 schreef Bastard het volgende:
Je mist heel veel.
Ja, maar ik leer steeds beter mikken hoor :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:09:18 #159
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96146098
Aah, is 't weer "elkaar uitmaken voor kloon" tijd :')

quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
Doe de groeten aan JPieter

Subtiel :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:39:37 #160
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96147156
quote:

Wat doe jij trouwens in TRU? Jij gelooft toch helemaal niet in TRU-achtige zaken?
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:56:29 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96147742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja, maar ik leer steeds beter mikken hoor :P
Ik bedoelde de zonsopkomst :D
The truth was in here.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:29:14 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96148819
The truth was in here.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:50:44 #163
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96149600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef Bastard het volgende:
Ik bedoelde de zonsopkomst :D
Ooh, maar die mis ik niet hoor, dat is mijn 'sein' om toch maar eens naar bed te gaan 8-)
(en zonsondergang is toch veel mooier :P )
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:49:14 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96168681
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
The truth was in here.
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 09:02:30 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_96168731
Leve de Koningin, hoera hoera hoera!

*O* *O* *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:08:54 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96170429
Zo.. vrijmarkt gehad, braderie gehad, en een hema rookworst op :)
The truth was in here.
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:20:26 #167
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96172227
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Bastard het volgende:
Smakelijk!

Joepie nog een week voor de meet! *O*
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 12:23:54 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_96172297
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Bastard het volgende:
Heb een práchtige ketting van blauwe plastic kralen gekocht van een schattig jochie voor 50 cent, had hij zelf gemaakt *; .
En een oranje tompouce gegeten w/
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:36:37 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96172619
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Smakelijk!

Joepie nog een week voor de meet! *O*
Volgende week zondag toch? :P
The truth was in here.
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:36:44 #170
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96172623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb een práchtige ketting van blauwe plastic kralen gekocht van een schattig jochie voor 50 cent, had hij zelf gemaakt *; .
Je beseft dat hij daar waarschijnlijk uren aan heeft zitten werken? Wat ben jij voor een kinduitbuiter :X

quote:
Ik had er laatst ook een gemaakt. Hartstikke mislukt :')
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:37:21 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96172643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb alleen nog een glas vers geperste jus gekocht, euro, geen geld :D
The truth was in here.
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:46:18 #172
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96172852
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb alleen nog een glas vers geperste jus gekocht, euro, geen geld :D
Dat verwart me ;( Wil je nou zeggen dat
a) je geen geld bij je had
b) je een euro geen geld vindt voor een glas verse jus
c) je vindt dat een euro geen erkend geld is?

Ik kan er niet meer tegen, al die onduidelijkheid in de wereld ;(
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 13:03:23 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_96173228
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je beseft dat hij daar waarschijnlijk uren aan heeft zitten werken? Wat ben jij voor een kinduitbuiter :X
[..]

Ik had er laatst ook een gemaakt. Hartstikke mislukt :')
Hij vroeg 10 cent :6
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:33:58 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96175189
Mijn dochter van 5 vond het maar saai thuis, ze verveelde zich en vond het leuker om bij andere mensen te gaan wonen.

Dus ja.. wat zeg je dan.. pak je spulletjes maar in die je denkt nodig te hebben en dan moet je maar gaan.
Maar, dan wil ik wel graag dat je morgenochtend gaat, dat je nog 1 keer hier slaapt.. nou prima omdat ik dat zo graag wil dan.

Dus daar ging ze, weg verveling, zoeken wat ze nodig zou hebben. Kleurpotloden, lievelingsknuffels, tekenpapier, kraaltjes, schoenen, dvd's, en zelfs dr plastic hakjes in tassen gedaan. Wel 3 tassen vol.
Onderwijl bij het inpakken vroeg ik wie dan dr boterham moest smeren, oh dat deed wel iemand anders. En school? Nou ik ga wel alleen dr naar toe. En slapen dan? Nou misschien bij iemand... en anders? Ja..
Maar pap, als je nou naar het strand gaat of naar opa en oma, mag ik dan wel mee? Nee meis.. je woont hier niet meer. Ik zal geen boterham meer smeren als je honger hebt, je niet meer toestoppen in bed, neem je niet meer mee voor een ijsje.. want je wil nu gaan verhuizen.

.... daar stond ze dan tussen dr spulletjes.. en ze zakte helemaal in tranen.. want eigenlijk is verhuizen toch niet zo leuk als ze dacht. Eigenlijk vond ze het wel leuk hier en wil ze niet weg.. en eigenlijk zijn die saaie momenten ook leuk want ze heeft zoveel leuke momenten. Eigenlijk zegt ze.. zijn die spullen niet zo belangrijk want ik vind het veel leuker om samen te zijn.

Ze is dr spullen weer aan het wegleggen, vlgs mij zal ze deze les niet snel vergeten en meer gaan waarderen wat ze heeft wat niet tastbaar is.
;)
The truth was in here.
pi_96176775
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:
Mijn dochter van 5 vond het maar saai thuis, ze verveelde zich en vond het leuker om bij andere mensen te gaan wonen.

Dus ja.. wat zeg je dan.. pak je spulletjes maar in die je denkt nodig te hebben en dan moet je maar gaan.
Maar, dan wil ik wel graag dat je morgenochtend gaat, dat je nog 1 keer hier slaapt.. nou prima omdat ik dat zo graag wil dan.

Dus daar ging ze, weg verveling, zoeken wat ze nodig zou hebben. Kleurpotloden, lievelingsknuffels, tekenpapier, kraaltjes, schoenen, dvd's, en zelfs dr plastic hakjes in tassen gedaan. Wel 3 tassen vol.
Onderwijl bij het inpakken vroeg ik wie dan dr boterham moest smeren, oh dat deed wel iemand anders. En school? Nou ik ga wel alleen dr naar toe. En slapen dan? Nou misschien bij iemand... en anders? Ja..
Maar pap, als je nou naar het strand gaat of naar opa en oma, mag ik dan wel mee? Nee meis.. je woont hier niet meer. Ik zal geen boterham meer smeren als je honger hebt, je niet meer toestoppen in bed, neem je niet meer mee voor een ijsje.. want je wil nu gaan verhuizen.

.... daar stond ze dan tussen dr spulletjes.. en ze zakte helemaal in tranen.. want eigenlijk is verhuizen toch niet zo leuk als ze dacht. Eigenlijk vond ze het wel leuk hier en wil ze niet weg.. en eigenlijk zijn die saaie momenten ook leuk want ze heeft zoveel leuke momenten. Eigenlijk zegt ze.. zijn die spullen niet zo belangrijk want ik vind het veel leuker om samen te zijn.

Ze is dr spullen weer aan het wegleggen, vlgs mij zal ze deze les niet snel vergeten en meer gaan waarderen wat ze heeft wat niet tastbaar is.
;)
Herkenbaar.
Heb ik ook wel eens gedaan op 6 jarige leeftijd.

:P :D
Twiddel
pi_96176789
*O* *O* *O*

Vrijmarkt

13 foto gidsen,
2 magazineboeken over fotograferen,
3 tijdschriften over fotografie

voor een 10tje
*G* *G* *G*
Twiddel
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:03:06 #177
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96176893
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
*O* *O* *O*

Vrijmarkt

13 foto gidsen,
2 magazineboeken over fotograferen,
3 tijdschriften over fotografie

voor een 10tje
*G* *G* *G*
Ik krijg de indruk dat je iets doet met fotografie.
pi_96176916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:Y :+
Twiddel
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:05:12 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96178147
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:D
The truth was in here.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:05:41 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96178155
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Heb ik ook wel eens gedaan op 6 jarige leeftijd.

:P :D
Kijk! _O- en geschiedenis herhaalt zich.
The truth was in here.
pi_96192627
Zo 1 minuut voor 00:00 dat was editie 2011 van queens day :)

Iedereen fijne dag gehad?
pi_96194535
Mooi vuurwerk hier in Brunssum moet ik zeggen :D De vuurpijlen die niet hoger kwamen dan de bomen. Geweldig!!!!!! Heb ervan genoten.

Vuurwerk was al eerder op deze avond. Dacht ik ga even kijken vanuit het raam. Bleek het pijlen te zijn die amper van de grond kwamen.
  zondag 1 mei 2011 @ 06:21:07 #183
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96197892
Ik heb 'm weer eens niet gemist hoor Bastard
Wordt tijd om naar bed te gaan :P
  zondag 1 mei 2011 @ 06:27:35 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96197900
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 06:21 schreef R0N1N het volgende:
Ik heb 'm weer eens niet gemist hoor Bastard [ afbeelding ]
Wordt tijd om naar bed te gaan :P
:D ik ook niet!
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2011 @ 11:23:27 #185
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96200421
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef Topspin het volgende:
Mooi vuurwerk hier in Brunssum moet ik zeggen :D De vuurpijlen die niet hoger kwamen dan de bomen. Geweldig!!!!!! Heb ervan genoten.

Vuurwerk was al eerder op deze avond. Dacht ik ga even kijken vanuit het raam. Bleek het pijlen te zijn die amper van de grond kwamen.
Lolwut woon jij in Brunssum? Dat is niet eens zo ver bij mij vandaan! :D

Zuid Limburg ftw w/
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 12:44:06 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_96202571
Goeiemor..eh middag bedoel ik :P

O+
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 13:01:20 #187
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96203142
:P
  maandag 2 mei 2011 @ 12:57:33 #188
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_96245032
Iemand dit superleuke filmpje nou al bekeken?

Kijk het, en dan wil ik daarna graag weten aan wie jullie de mannelijke hoofdrolspeler doen denken. :) R0N1N mag niet meedoen met raden. :( En nee, het is niet R0N1N.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:14:15 #189
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96245612
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Yu-Kee het volgende:
Iemand dit superleuke filmpje nou al bekeken?

Kijk het, en dan wil ik daarna graag weten aan wie jullie de mannelijke hoofdrolspeler doen denken. :) R0N1N mag niet meedoen met raden. :( En nee, het is niet R0N1N.
Mag ik het zeker ook niet voorzeggen ? :P
Kan 'm overigens nog steeds niet fatsoenlijk bekijken...
Thuis laad ie maar zo'n 50 sec. meer niet (tot ik 'm zelf er voorbij klik, dan gaan we naar de volgende x seconden) Hier op m'n werk blijft alles wit en gebeurd er helemaal niets.
Exploiter, Chrome, firefox, maakt niet uit. Flashplayer e,d, opnieuw geinstalleerd, geen verschil.

(zie ook dat ik de enige niet ben ... )
Op de één of andere manier is er iets mis met YouTube ... :(
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:33:09 #190
8372 Bastard
Persona non grata
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 12:57:42 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_96291297
Goeiemiddag!

Mooi nummer, ook wel wat voor TRU eigenlijk

dinsdag 3 mei 2011 @ 13:01:13 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96291418
Goedemiddag collega ;)
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 14:00:44 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_96293656
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Bastard het volgende:
Goedemiddag collega ;)
Hallo collega, leuk liedje doen?

*O* *O*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:09:28 #194
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96293986
pi_96297639
En het is weer eens raak.
Ouders hebben weer eens ruzie.
Leuk als je bij ze in de auto zit :(

Verder iemand vandaag nog iets leuks/bijzonders gedaan?
Twiddel
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:38:39 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96297808
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef summer2bird het volgende:
En het is weer eens raak.
Ouders hebben weer eens ruzie.
Leuk als je bij ze in de auto zit :(

Verder iemand vandaag nog iets leuks/bijzonders gedaan?
Nou ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik werk doordeweeks gewoonlijk *)

alweer ruzie joh -O- Kun je niet voorzichtig vragen om dat te doen wanneer je er gewoon niet bji bent?
The truth was in here.
pi_96299748
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik werk doordeweeks gewoonlijk *)

alweer ruzie joh -O- Kun je niet voorzichtig vragen om dat te doen wanneer je er gewoon niet bji bent?
Oh, daar mag ik niet eens aan denken :P

Dan is het "het is mijn huis/auto en als ik ruzie heb ga je maar ergens anders wonen/ niet meer mee als je het niet aanstaat"
Maar daarom heb ik ook altijd mijn ipod+oordopjes mee. :Y
Twiddel
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 16:32:37 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_96299966
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh, daar mag ik niet eens aan denken :P

Dan is het "het is mijn huis/auto en als ik ruzie heb ga je maar ergens anders wonen/ niet meer mee"
Maar daarom heb ik ook altijd mijn ipod+oordopjes mee. :Y
Gezellige boel. Wat vervelend dat jij daar steeds bij zit.
Ze zouden toch moeten beseffen dat het voor hun dochter niet leuk is om steeds in die strijd te zitten.

Je kunt toch wel een keer voorzichtig vragen of ze een beetje rekening met jou willen houden? Ja hehe jij woont daar, nogal logisch,je bent hun kind, dus ze horen rekening met je te houden, zoals jij -neem ik aan-met hen rekening houdt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:04:11 #199
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96301335
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:

Dan is het "het is mijn huis/auto en als ik ruzie heb ga je maar ergens anders wonen/ niet meer mee als je het niet aanstaat"
Dreigen is een zwaktebod. Het is een vorm van emotionele chantage. Vroeg of laat barst de bom en is het over en uit met het gedreig, want dan pak je je spullen en dan ga je echt. En dan is het ineens "we hebben het niet zo bedoeld."

Het feit dat je ouders zo vaak ruzie hebben is waarschijnlijk omdat het er zo ingesleten is dat ze conflicten niet op een andere manier kunnen oplossen. En hun reactie naar jou toe is daar een logisch gevolg van.
pi_96324931
Zo en alweer een slapeloze nacht zal het worden. Mijn topics die ik open mislukken altijd op de een of andere manier :D

Ik zou nu een willen openen over getallen en het systeem waar getallen aanwezig zijn. Cijfers en letters combinaties en het hele systeem dat ik niet als popi jopi matrix zal noemen.

Ik heb een passie voor getallen al jaren lang. Ik weet het niet. Getallen die lijken te kloppen bij inloggen op de bank of zomaar het aantal berichten op twitter en ook hier en de tijdstippen en zomaar geschreven woorden en ga zo door.

Informatie ook wel.

Zal geen topic meer openen en schrijven op mijn weblog. Ik tik niet zuiver ik weet het maar getallen hebben impact of niet? Getallen combinaties die steeds weer terugkeren ook. Het lijkt wel alsof het van te voren geprogrammeerd is allemaal :) Ben nu bezig met lotto invullen heb als account nummer bij de lotto ook weer zo'n typisch nummer. Ook de code op mijn digipas klopte bij het inloggen bij lotto. Ik wil geld hebben om geld te pompen in het systeem :P Het hoeven geen miljoenen te zijn. Al pomp ik 5 euro erin iedere dag meer en meer. Of 10 euro meer per keer. Al zou een miljoen makkelijker zijn om mee te pompen in het systeem. Ook goede doelen en aankopen. Beleggen in aandelen en obligaties dus ook. Direct invloed uitoefenen op de koers van een aandeel. Invloed hebben een beetje met geld :)

Het is soms een obsessie die getallen. Laatste wat ik erover kwijt wil. Ik zie soms overal verbanden met cijfers getallen en ook letters en ik verheug me op de dag om ermee aan de slag te gaan iedere keer.

Het gaat me niet om het geld maar om de invloed en het spelen in het systeem. Ik ben tevreden met weinig en heb alleen nodig wat ik nodig heb :) Maar met meer valt er meer te spelen en doen ook. Later maar meer. Ik ga even een pulse doen met whatpulse. Moet me hier nog aanmelden bij team FOK!. Heb een nieuwe account gemaakt daar bij whatpulse. Topspinh4

Ik ben blij dat mijn familie het nu begrijpt. Mijn vader vond het zelfs okey
vandaag hoe ik bezig ben ermee. Zonder te twijfelen aan mijn gezondheid.

Groet,

Topspin

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 04-05-2011 00:35:17 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:49:50 #201
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_96335298
Werken op mijn verjaardag is zo slecht nog niet. Leuke verjaardag lunch buiten de deur vandaag. Lekker rustig aan doen en morgen vlieg ik voor 5 dagen naar Manchester! :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:51:36 #202
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_96335364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
En kan je dat goed hebben?
Schijnbaar wel. Slaap wel ietsje meer en probeer wel naar mijn lichaam te luisteren, maar tussen de 3 en 5 uur slapen is meer dan prima. Voel me top!
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:58:43 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96335657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
Werken op mijn verjaardag is zo slecht nog niet. Leuke verjaardag lunch buiten de deur vandaag. Lekker rustig aan doen en morgen vlieg ik voor 5 dagen naar Manchester! :D
Gefeliciteerd! *O*
The truth was in here.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 12:22:02 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_96336542
quote:
Van harte gefeliciteerd DW, hoefje ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:24:25 #205
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96336629
quote:
Dus vanavond party "op de manege" ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:45:59 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96337445
@Ron1n .. 'ze' ? :P
The truth was in here.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:56:20 #207
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96337882
Ja, 'ze', het of hij ;)
(kunnen we dat gelijk ook ff controleren :P )

Het doet me wel aan iemand denken ... Diezelfde waar Yu-Pee Pu-Pee naar liet raden ;)
(niet dat ik denk dat hij 't is, maar verbazen zou het me niet :') )
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:22:38 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96339006
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef R0N1N het volgende:
Ja, 'ze', het of hij ;)
(kunnen we dat gelijk ook ff controleren :P )

Het doet me wel aan iemand denken ... Diezelfde waar Yu-Pee Pu-Pee naar liet raden ;)
(niet dat ik denk dat hij 't is, maar verbazen zou het me niet :') )
Oh dat was inderdaad wel een zij ;)
The truth was in here.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:24:41 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_96339076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh dat was inderdaad wel een zij ;)
Nou, daar verschilden de meningen ook nogal over :P :7
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:33:50 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96339474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, daar verschilden de meningen ook nogal over :P :7
Euh ja.. dat is ook altijd al zo geweest inderdaad :')
The truth was in here.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:42:34 #211
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96339879
JP is een zij, dat weet ik bijna zeker. Nou had ik 't zeker kunnen weten intussen... als ik de moeite had genomen om ergens langs te gaan waar zij ook was ;)

Anyway, het laat zich raden dat Danielluh mij aan _Led_ deed denken ;)
Oh, nou verraad ik Yu-Pee's prijsvraag ... :@
8-)
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:44:30 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96339969
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef R0N1N het volgende:
JP is een zij, dat weet ik bijna zeker. Nou had ik 't zeker kunnen weten intussen... als ik de moeite had genomen om ergens langs te gaan waar zij ook was ;)

Anyway, het laat zich raden dat Danielluh mij aan _Led_ deed denken ;)
Oh, nou verraad ik Yu-Pee's prijsvraag ... :@
8-)
Ziekelijk stel in ieder geval :')
The truth was in here.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:47:43 #213
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96340136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:

;)
Yep tot ze 13 zijn, dan begint het weer helemaal opnieuw :')
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:48:37 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_96340182
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef R0N1N het volgende:

Anyway, het laat zich raden dat Danielluh mij aan _Led_ deed denken ;)Oh, nou verraad ik Yu-Pee's prijsvraag ... :@
8-)
It's got Led's handwriting written all over it ;)
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:49:26 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_96340214
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:

[..]

13 schijnt ook een helse leeftijd te zijn heb ik me laten vertellen :o
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:51:19 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96340291
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:

[..]

Dan bind ik dr vast op een stoel tot ze 18 is. :)
The truth was in here.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:05:03 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96340922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is het soms wel ja. Dan is het hun leven en moet je je daar gewoon niet mee bemoeien, alles waar je nee tegen zegt doe je alleen om hun leven te vergallen, oh en alles wat je aan ze vraagt is ook buitensporig en zou niet moeten mogen, gaan ze ergens anders wonen en is het bij alle vriendjes en vriendinnetjes thuis beter dan bij hun :')

Gelukkig ben ik mezelf nog niet vergeten op die leeftijd ;)
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:05:23 #218
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96340933
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan bind ik dr vast op een stoel tot ze 18 is. :)
Whehehe, dat is ook een optie ja :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:18:25 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96341474
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, dat is het soms wel ja. Dan is het hun leven en moet je je daar gewoon niet mee bemoeien, alles waar je nee tegen zegt doe je alleen om hun leven te vergallen, oh en alles wat je aan ze vraagt is ook buitensporig en zou niet moeten mogen, gaan ze ergens anders wonen en is het bij alle vriendjes en vriendinnetjes thuis beter dan bij hun :')

Ik voorzie met de middelste en mijzelf de hoogst oplopende ruzies alvast :Y

Heb je ergens dan niet zoiets van "doe maar.. ga maar als je denkt dat je het beter kan hebben, wegwezen nou" ?
The truth was in here.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:23:06 #220
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96341645
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik voorzie met de middelste en mijzelf de hoogst oplopende ruzies alvast :Y

Heb je ergens dan niet zoiets van "doe maar.. ga maar als je denkt dat je het beter kan hebben, wegwezen nou" ?
Oh ja hoor, ik heb zijn spullen wel eens helpen pakken en gevraagd wie ik moest bellen dat hij eraan kwam :D Maar die van mij is nogal hardleers. Het is een enorm vissenkind en hij blijft enorm hangen in zijn gevoel. Of dat gevoel nou frustratie, boosheid of rusteloosheid is. Hij kan er heel erg moeilijk uitkomen en de situatie even rationeel bekijken.

Maar ik zie nu af en toe wel dat hij er een beetje beter mee om begint te gaan.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:29:00 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_96341866
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik kan me dat helemaal niet herinneren dat ik weg wilde. Wel dat mijn ouders míj af en toe wegwensten, dat wel. Achter het behang of zo :+
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:29:00 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96341867
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh ja hoor, ik heb zijn spullen wel eens helpen pakken en gevraagd wie ik moest bellen dat hij eraan kwam :D Maar die van mij is nogal hardleers. Het is een enorm vissenkind en hij blijft enorm hangen in zijn gevoel. Of dat gevoel nou frustratie, boosheid of rusteloosheid is. Hij kan er heel erg moeilijk uitkomen en de situatie even rationeel bekijken.

Maar ik zie nu af en toe wel dat hij er een beetje beter mee om begint te gaan.
Ja dat zou ik dus ook hebben geloof ik, willen ze ruzie met me, willen ze ondankbaar zijn.. wegwezen dan en kom maar terug wanneer je verstand gekregen hebt :@
The truth was in here.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:35:26 #223
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96342138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, als ik naar m'n nichtje (=13) kijk, dan waren die eerste 13 al een HELL, maar nu barst ze pas echt los ... :')
pi_96360871
*dept traantjes :@ ) even een nieuw topic aangemaakt.
Wat een lieve mensen zijn er toch O+
Twiddel
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:20:22 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96361449
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb er een brok in mn keel van...voelde mij gisteravond ook al zo naar verdrietig, het gevoel dat je ergens mee zat wat je met niemand deelde, maar kon het niet goed plaatsen adhv de kaarten anders dan.. strijd en moe zijn van binnen, murm worden en terugtrekken.
Jeetje joh.... heel dapper van je dit, ik denk ook heel goed. :*
The truth was in here.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:09:42 #226
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96364534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er een brok in mn keel van...voelde mij gisteravond ook al zo naar verdrietig, het gevoel dat je ergens mee zat wat je met niemand deelde, maar kon het niet goed plaatsen adhv de kaarten anders dan.. strijd en moe zijn van binnen, murm worden en terugtrekken.
* aansluit.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 23:26:21 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_96369016
quote:
Dapper van je meis ^O^
De reacties zijn hartverwarmend he? Denk dat je dat veel steun geeft :*
pi_96382062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jouw post de doorslag heeft gegeven bij mij om er wat mee te gaan doen, dank je :)
Twiddel
pi_96382087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dapper van je meis ^O^
De reacties zijn hartverwarmend he? Denk dat je dat veel steun geeft :*
De reacties zijn erg lief :) Dat gaf mij ook vertrouwen dat mensen mij hiermee hopelijk wel serieus gaan nemen :)
Twiddel
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:11:01 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96382255
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jouw post de doorslag heeft gegeven bij mij om er wat mee te gaan doen, dank je :)
:@
The truth was in here.
pi_96398275
quote:
Ik keek net effe in je fobo. Dear, je bent even oud als mijn zoon.
Gelukkig bijna 18. Dan heb je zelf de kans om je rust te zoeken en laat die ouderen die het niet snappen het dan maar lekker zelf uitzoeken in plaats van dat ze jou dat kunnen voorhouden.
Het is niet simpel in jouw situatie als ik het zo lees.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:37:04 #232
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96423859
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

De reacties zijn erg lief :) Dat gaf mij ook vertrouwen dat mensen mij hiermee hopelijk wel serieus gaan nemen :)
Er staat een bleom in je fobo :@
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:02:47 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96424772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er staat een bleom in je fobo :@
what the fuck is een bleom?
The truth was in here.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:40:53 #234
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96426420
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

what the fuck is een bleom?
Dat vroeg ik mij ook af, maar het staat er toch echt. Die linker foto.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:42:01 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96429019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook af, maar het staat er toch echt. Die linker foto.
:D Ja nu zie ik het ook!
The truth was in here.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:42:40 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96429045
Godver, een goeie collega kreeg vanmorgen de zak hier op het werk.. zo naar voor m.
The truth was in here.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:56:25 #237
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96429642
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
Godver, een goeie collega kreeg vanmorgen de zak hier op het werk.. zo naar voor m.
De zak van Sinterklaas? Beetje laat lijkt me.

Of vroeg, het is maar hoe je het bekijkt.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 13:02:23 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_96429896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
Ja, dat is zeker erg. Helemaal onverwacht?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:20:17 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96430636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker erg. Helemaal onverwacht?
Yep. Die was behoorlijk uit het veld geslagen daarna dus.
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 13:22:30 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_96430729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Yep. Die was behoorlijk uit het veld geslagen daarna dus.
Ja logisch. In deze tijd zomaar ineens je ontslag krijgen is een persoonlijk drama.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:29:10 #241
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96443245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja logisch. In deze tijd zomaar ineens je ontslag krijgen is een persoonlijk drama.
Mwah, hangt ervan af in welke sector je werkt. Het is nu een veel betere tijd dan pakweg 1,5 jaar geleden.
pi_96443844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mwah, hangt ervan af in welke sector je werkt. Het is nu een veel betere tijd dan pakweg 1,5 jaar geleden.
Nou, doe mij een toffe vaste baan dan ipv uitzendwerk. Ik solliciteer me al twee jaar suf. Heb mijn cv al tig keer door experts na laten kijken en ik kan er niks beter van maken. En het stomme is: als ik ergens eenmaal begin zijn ze blij met me, maar dat zijn allemaal organisaties die me geen vast dienstverband kunnen bieden omdat ze zwaar moeten inkrimpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:50:19 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96443980
Maar het belangrijkste is toch dat je wel bezig bent.. ook al is het maar tijdelijk.. denk ik.

Ik hoop voor mijn collega dat hij weer snel iets vind, aan karakter ligt het niet het is misschien wel de meest innemende persoon die ik ken. Zo 1 die binnenkomt lopen en totaal onwapend is, hele gesprekken kan je na een half uur al met hem hebben.. dat komt wel goed met m dus.

Maar begrijp gewoon niet dat ze zo iemand er uit gooien.. ja bezuinigen na een overname. En er schijnt er nog 1 uit te moeten gaan..
The truth was in here.
pi_96448539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Bastard het volgende:
Maar het belangrijkste is toch dat je wel bezig bent.. ook al is het maar tijdelijk.. denk ik.

Ik hoop voor mijn collega dat hij weer snel iets vind, aan karakter ligt het niet het is misschien wel de meest innemende persoon die ik ken. Zo 1 die binnenkomt lopen en totaal onwapend is, hele gesprekken kan je na een half uur al met hem hebben.. dat komt wel goed met m dus.

Maar begrijp gewoon niet dat ze zo iemand er uit gooien.. ja bezuinigen na een overname. En er schijnt er nog 1 uit te moeten gaan..
Ben je bang?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:45:12 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96449960
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben je bang?
Nee eigenlijk niet. Als ik er uit zou moeten dan zal dat zo moeten gaan.. ik zal het niet missen.
The truth was in here.
pi_96450086
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Als ik er uit zou moeten dan zal dat zo moeten gaan.. ik zal het niet missen.
Rotbaan?
Twiddel
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:49:11 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96450204
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Rotbaan?
Niet mijn soort werk. Maar hee, het betaald goed en wat ik zou willen doen niet :D
The truth was in here.
pi_96450236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet mijn soort werk. Maar hee, het betaald goed en wat ik zou willen doen niet :D
Ah zo.
Ach ja, volgens mij heeft zo'n beetje iedereen dat :P
Twiddel
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:52:15 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96450400
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ah zo.
Ach ja, volgens mij heeft zo'n beetje iedereen dat :P
Tja je moet toch een inkomen hebben, en als je een vaste baan hebt ga je niet makkelijk schuiven, althans niet in mijn posititie daar is stabiliteit toch wel een factor bij.
Maar goed, als het zo moet wezen.. prima, komt er vast wel weer iets leuks voor terug moet je maar denken. :P
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 20:54:40 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_96450526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tja je moet toch een inkomen hebben, en als je een vaste baan hebt ga je niet makkelijk schuiven, althans niet in mijn posititie daar is stabiliteit toch wel een factor bij.
Maar goed, als het zo moet wezen.. prima, komt er vast wel weer iets leuks voor terug moet je maar denken. :P
Positieve instelling ^O^
pi_96450555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toen ik per direct ontslag nam bij de Appie, kreeg ik de volgende dag al een baan aangeboden bij de keurslager.
Nu verdien ik meer, krijg ik meer waardering en ga ik ook nog eens met mensen om.
^O^
Als er een deur dichtgaat...
Twiddel
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 20:55:15 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_96450777
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Toen ik per direct ontslag nam bij de Appie, kreeg ik de volgende dag al een baan aangeboden bij de keurslager.
Nu verdien ik meer, krijg ik meer waardering en ga ik ook nog eens met mensen om.
^O^
Als er een deur dichtgaat...
Doorgaans is dat ook zo en dat hou ik mij ook voor ogen. Maar mijn laatste tijdelijke baan die vorige week ophield was wel een harde dobber om afscheid van te nemen. Had ik het echt moeilijk mee. En het team waarvoor ik werkte ook. Ik werk de laatste maanden als uitzendkracht voor de gemeente den haag binnen de JGZ. Die stoten een aantal zaken af ivm bezuinigingen en dan is de vaste secretariële ondersteuning vaak al weg voor het is afgerond en overgedragen aan een andere organisatie. Dat afronden en verhuizen en de boel toch draaiende houden en overdragen doe ik dan. Daarom noem ik mezelf tegenwoordig maar palliatief secretarieel medewerker :')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:40:11 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96453216
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef Lavenderr het volgende:

O+
"deze video is niet mobiel beschikbaar " ;(
The truth was in here.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 04:03:09 #255
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96465097
*KLIK*

Even kijken of het licht uit is hier :')

*KLIK*
  maandag 9 mei 2011 @ 07:45:58 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96534820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 04:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
*KLIK*

Even kijken of het licht uit is hier :')

*KLIK*
*KLIK*

Aan :P
The truth was in here.
pi_96535037
Zo weer naar school.
Hebben ze dat nieuwe rooster nog steeds niet online gezet :|W
Twiddel
  maandag 9 mei 2011 @ 11:52:07 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96540099
The truth was in here.
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 12:34:26 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_96541645
Voor de meeters!!

:) *O* :)
pi_96542328

Voor de meeters
(ik wist nieteens dat er een meet was)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 9 mei 2011 @ 13:05:16 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96542774
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de meeters
(ik wist nieteens dat er een meet was)
:o Niet??
Het stond een week of 7 hier in de AT!
The truth was in here.
pi_96549586
Het regent hiero :D *O*
Twiddel
pi_96550898
Jaren geleden was er iemand die heel fanatiek met EVP bezig was. Wie was dat ook weer?
Volgens mij was het een hele reeks, die topics. :)
pi_96551041
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef lezzer het volgende:
Jaren geleden was er iemand die heel fanatiek met EVP bezig was. Wie was dat ook weer?
Volgens mij was het een hele reeks, die topics. :)
Google zegt deze mevrouw:
EVP
Twiddel
pi_96551065
Nee, het was een jongen :)
pi_96551090
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
Dan weet ik het ook niet meer :N
Twiddel
pi_96551213
Auw, lekker altijd die steken in je borst ;( :P
Twiddel
pi_96551901
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

:o Niet??
Het stond een week of 7 hier in de AT!
Ik ben hier niet meer zo heel erg vaak en dan kijk ik oppervlakkig of alleen hier on OH. Ik heb er gewoon overheen gekeken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 16:35:27 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_96551961
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
Auw, lekker altijd die steken in je borst ;( :P
Heb je dat dan vaak :o
pi_96552015
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je dat dan vaak :o
Nu bijna elke dag.
Zo'n naar drukkend pijnlijk gevoel.

Heb ik al een behoorlijke tijd :P
Twiddel
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 16:54:41 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_96552943
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nu bijna elke dag.
Zo'n naar drukkend pijnlijk gevoel.

Heb ik al een behoorlijke tijd :P
Dan zou ik maar eens een afspraak bij de huisarts maken Summerbirdje .
pi_96553142
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens een afspraak bij de huisarts maken Summerbirdje .
Heb ik al een tijdje terug eens gedaan. Toen moest ik een vervolgafspraak maken over 6 weken, ouders zeiden dat ik mij gewoon aanstelde (komt omdat ik ook nooit wat laat merken, dan zie/hoor je niks en dan kom ik ineens met klachten aanzetten die zij nooit gezien hebben)
Maar goed, ouders zeiden dat ik mij aanstelde en toen heb ik afgebeld. Zelfde is ook gebeurt met de KNO arts.
Ik ben te laf om een afspraak te maken zonder dat mijn ouders het er mee eens zijn. :@
Twiddel
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 18:25:36 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_96557101
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Heb ik al een tijdje terug eens gedaan. Toen moest ik een vervolgafspraak maken over 6 weken, ouders zeiden dat ik mij gewoon aanstelde (komt omdat ik ook nooit wat laat merken, dan zie/hoor je niks en dan kom ik ineens met klachten aanzetten die zij nooit gezien hebben)
Maar goed, ouders zeiden dat ik mij aanstelde en toen heb ik afgebeld. Zelfde is ook gebeurt met de KNO arts.
Ik ben te laf om een afspraak te maken zonder dat mijn ouders het er mee eens zijn. :@
In dit geval denk ik dat je je gezondheid vóór de wensen van je ouders moet laten prevaleren.
Het is aan de arts om de diagnose te stellen, niet aan je ouders, hoe goed ze jou ook menen te kennen.
Je kunt toch wel een afspraak maken en eventueel heengaan zonder het te vertellen?
Neemt niet weg dat ik dit heel erg vind eigenlijk dat je zoiets als naar de dokter stiekem zou moeten doen.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:38:43 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96557742
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
Manke ;)
The truth was in here.
pi_96580650
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:o
Nooit met je gezondheid sjoemelen hoor...gewoon een afspraak maken....misschien is het wel niets, maar dan ben je wel gerust
pi_96583784
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Manke ;)
Weet je ook nog een user van het jaar ervoor? In 2010 was ik TRU-loos :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:19:35 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96584224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 07:06 schreef lezzer het volgende:

[..]

Weet je ook nog een user van het jaar ervoor? In 2010 was ik TRU-loos :P
Kun jij deze link openen?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=gesloten

Misschien bedoel je deze kleine reeks dan?
Foto's / Filmpjes/ geluiden van geesten 2: hoor je stemmen?

:)
The truth was in here.
pi_96586399
HOIHOI *O* *O* *O*
Net die presentatie gedaan:
heb een 9
nog een 9
en een 8
voor de presentatie (telt voor 30%mee)
en voor mijn werkstuk een 8.1 (telt voor 70% mee)

IK heb ongeveer een 8.3 :D *G*
Twiddel
pi_96586496
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In dit geval denk ik dat je je gezondheid vóór de wensen van je ouders moet laten prevaleren.
Het is aan de arts om de diagnose te stellen, niet aan je ouders, hoe goed ze jou ook menen te kennen.
Je kunt toch wel een afspraak maken en eventueel heengaan zonder het te vertellen?
Neemt niet weg dat ik dit heel erg vind eigenlijk dat je zoiets als naar de dokter stiekem zou moeten doen.
Ja weet ik. Maar ik wil geen stennis veroorzaken en bovendien zal het allemaal wel weer aan stress ofzo te wijten zijn.
Ik durf geen afspraak te maken, omdat ik bang ben dat mijn ouders er achter zullen komen en ze dan teleurgesteld zijn :@
En ik durf geen afspraak te maken omdat ik mij vast aanstel, dat vind die huisarts vast ook, want mijn ouders vinden dat ook :@
Twiddel
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 10:16:27 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_96587150
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja weet ik. Maar ik wil geen stennis veroorzaken en bovendien zal het allemaal wel weer aan stress ofzo te wijten zijn.
Ik durf geen afspraak te maken, omdat ik bang ben dat mijn ouders er achter zullen komen en ze dan teleurgesteld zijn :@
En ik durf geen afspraak te maken omdat ik mij vast aanstel, dat vind die huisarts vast ook, want mijn ouders vinden dat ook :@
Dus de mening van je ouders is belangrijker dan de diagnose van de arts?
Verder zal een dokter NOOIT tegen je zeggen dat je je aanstelt. Als jij pijn op je borst hebt zal hij dat serieus onderzoeken en als de pijn veroorzaakt wordt door stress zal hij zijn behandeling daarop richten. Maar dan moet jij dus wél terug naar de dokter, anders blijf je zo aantobben.
Ga nu maar meis en luister naar jezelf .
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 20:22:18 #281
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96614656
Ik moet een solaar voor iemand maken die donderdag langs komt maar het houd me niet vast vanavond, wat erg! Met een tijdslimiet werken gaat nog wat worden :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:23:09 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96619120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Ik moet een solaar voor iemand maken die donderdag langs komt maar het houd me niet vast vanavond, wat erg! Met een tijdslimiet werken gaat nog wat worden :')
Solaar is een horoscoop gok ik? :@
En je kan hem niet vast houden? :D
The truth was in here.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 22:35:13 #283
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96625386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er is een wikibook van/over!
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:35:34 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96625418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik kan me er niet op concentreren :@
Een solaar is een jaarhoroscoop.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 22:40:20 #285
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96625772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik kan me er niet op concentreren :@
Een solaar is een jaarhoroscoop.
Invullen in zo'n programma en hupsakee de toekomst in een mooie afbeelding. :')
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:47:53 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96626318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Invullen in zo'n programma en hupsakee de toekomst in een mooie afbeelding. :')
De horoscoopafbeelding is het probleem niet, die heb ik kant en klaar voor me.

Ik ben nu een elementenverdeling aan het maken en een kruizenverdeling. Ik kijk naar de aspecten en de bijzondere standen (ongeaspecteerde planeten, duet, etc) en die zitten er wel in dus moeten ook geduid worden.
Ik moet hem nog naast de geboortehoroscoop gaan leggen en dan kijken welke huiscuspen van de solaar in welk huis in de geboortehoroscoop vallen etc etc.

Ik kom alleen even niet verder dan de elementverdeling vandaag :P
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 22:50:28 #287
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96626508
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef senesta het volgende:

[..]

De horoscoopafbeelding is het probleem niet, die heb ik kant en klaar voor me.

Ik ben nu een elementenverdeling aan het maken en een kruizenverdeling. Ik kijk naar de aspecten en de bijzondere standen (ongeaspecteerde planeten, duet, etc) en die zitten er wel in dus moeten ook geduid worden.
Ik moet hem nog naast de geboortehoroscoop gaan leggen en dan kijken welke huiscuspen van de solaar in welk huis in de geboortehoroscoop vallen etc etc.

Ik kom alleen even niet verder dan de elementverdeling vandaag :P
Ik vind het zo'n onzin dat ik niet weet waar ik beginnen moet met kritiek leveren. :P
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:52:47 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96626686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n onzin dat ik niet weet waar ik beginnen moet met kritiek leveren. :P
Nah laat maar dan ;(

* senesta geeft hoop op medeleven hier maar op :')
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:53:51 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_96626757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Nah laat maar dan ;(

Ik leef met je mee hoor, al heb ik er absoluut geen verstand van :*
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:55:23 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96626868
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik leef met je mee hoor, al heb ik er absoluut geen verstand van :*
O+ Thnx lavenderr, hoe gaat het met jou?
pi_96626924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Nah laat maar dan ;(

* nokwanda geeft senesta een troostend klopje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 22:57:32 #292
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96627030
Een bakje troost!
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:59:19 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96627188
Aaah kijk O+
Thuis op FOK! O+
pi_96628597
Godsamme ik lig echt bevend in mijn bed. Watvwas dat.
Fucking hel kutkutkut.

Jemig. Komen die zwarte dingen ook terug?

Ik viel net in slaap, werd wakker omdat iets duitsers mijn aandacht trok, iets zwarts stond aan mijn bedeind, eng te doen. Ik raakte volledig in paniek en ging gillen. Ouders meteen de trap op, ik de trap half af gerend.

Shit shit shit. Kan iemand dit even uitleggen?
Twiddel
pi_96629477
Ik durf nu niet meer te gaan slapen.
Twiddel
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 23:35:32 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96629773
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik durf nu niet meer te gaan slapen.
pi_96629880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef summer2bird het volgende:
Godsamme ik lig echt bevend in mijn bed. Watvwas dat.
Fucking hel kutkutkut.

Jemig. Komen die zwarte dingen ook terug?

Ik viel net in slaap, werd wakker omdat iets duitsers mijn aandacht trok, iets zwarts stond aan mijn bedeind, eng te doen. Ik raakte volledig in paniek en ging gillen. Ouders meteen de trap op, ik de trap half af gerend.

Shit shit shit. Kan iemand dit even uitleggen?
Wat deed het dan voor engs?
pi_96630219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

Wat deed het dan voor engs?
klinkt kinderachtig maar het was zo zwart als de nacht, normaal kan ik mijn raam nog een beetje zien oplichten maar dat was helemaal donker. Het deed op zich niks engs maar ik schok gewoon zo erg.
Twiddel
pi_96630275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha, grapjas. Ik kan geen afbeeldingen zien op mijn BB :)
Twiddel
pi_96630329
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

klinkt kinderachtig maar het was zo zwart als de nacht, normaal kan ik mijn raam nog een beetje zien oplichten maar dat was helemaal donker. Het deed op zich niks engs maar ik schok gewoon zo erg.
is niet kinderachtig hoor...Geen angst groter dan die van jezelf ;)
Misschien als je aan ''mooie'' dingen denkt voor het slapen gaan wordt je wat rustiger
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 23:46:50 #301
249559 crew  Lavenderr
pi_96630399
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef senesta het volgende:

[..]

O+ Thnx lavenderr, hoe gaat het met jou?
Prima, dankje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')