laatste antwoordquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:04 schreef _Led_ het volgende:
Hebben ze je deze test al laten doen ?
[ afbeelding ]
quote:he, wij zijn schizoGezellig
en nummer 4 is een beetje vaag, 56 denk ik maar zo niet dan zal ik mezelf alvast melden bij de pliesies
Ik maak me zorgen ik zie niets in plaatje 5quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:16 schreef Michielos het volgende:
Goede openingspost, alleen die kleurenblindheid test van Led is;')
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen ik zie niets in plaatje 5
Maar wat kost dat internet op je kamer dan? lig je alleen? Hoe ziet het er daar uit? Ben best wel benieuwd namelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Manke het volgende:
als je pn bent met energiepoorten, kan je beter geen evp doen.
had de hufters boos gemaakt en ik was open, zie waar ik beland ben
Die test is bullsnhitquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
ik maak geen geintje.. wat staat er ? En wie is Manke?
Ik mis in de OP een samenvatting en een link naar het vorige deelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die test is bullsnhiten Manke is de user die hier ook post zoals je ziet die naar eigen zeggen met een spoedopname is opgenomen omdat hij/zij stemmen hoort..maar veel is nog niet duidelijk, vooral de toegang tot internet is nogal eh, merkwaardig.
Ik zie daar ook niksquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen ik zie niets in plaatje 5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Waar lig je dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef Manke het volgende:
ik heb nooit wat met de bijbel gehad, maar:
EF 6:12 is echt
als iemand zich geroepen voelt te komen met radio of opnemeapparatuur is ie welkom, liever 1 of 2 .
hmm.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:27 schreef Manke het volgende:
toen ik dit net schreef, werden de stemmen ineens zachter.
we hebben met iets kwaads te maken.
en ik ben gewoon bij m'n volle verstand.
als je ze wat vraagt, halen ze het antwoord uit je hoofd
gaf ze onzin antoorden en dat werd herhaald
Bastardquote:
Bij Toutatis, zal het echt zover komen dat Bastard iemand in TRU gaat vertellen dat ie niet goed bij zijn hoofd is ?quote:
Ik denk er het mijne van Asterix !quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bij Toutatis, zal het echt zover komen dat Bastard iemand in TRU gaat vertellen dat ie niet goed bij zijn hoofd is ?
Maar Manke ligt toch al in het ziekenhuis? Dus ik neem aan dat hij al hulp heeft?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk er het mijne van Asterix !
Manke, mag ik eerlijk zijn? Ik denk niet dat je nog bij je volle verstand bent. Je hebt hulp nodig.. en snel (ik neem i.i.g. aan dat je geen troll bent)
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Manke ligt toch al in het ziekenhuis? Dus ik neem aan dat hij al hulp heeft?
Dan maar even afwachten op het volgende bericht.quote:
Maar hoe internet je daar dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef Manke het volgende:
tja die berichten waren nogal verwarrig omdat ik onder invloed was
nu ik dit schrijf krijg ik pijn in mn achterhoofd
ik ben te veel in discussie gegaan met 'ze'
bel naar het waterlandziekenhuis purmerend en vraag of dhr X is opgenomen.
het is allemaal echt TE bizar.
welke medicijnen? weet de naam niet
langwerpig oranje, 3 voor t slapen en een slaaptablet.
na de huisarts wa alles rustig
thuis aangekomen, pc aan, opname, en psychose. al toen ik op rec klikte, hoorde nog niet eens wat, hoorde welin mn oor hij begint weer.
ik neem jullie niet in de maling en dat zweer ik op alles.
jheb ze laten weten dat ze niet die in mn bewusttzijn kunnen lezen, nu kunnen ze tot het diepste lezen na een soort van chant gehoord te hebben.
en ik ben echt bij mn volle verstand
ik HOOP dat het tussen mbn oren is, maar dat is t niet ivm te veel overeenkomsten met evp's
voelt NU alsof mn ziel eruit gezogen wordt, maar dat gaat niet gebeuren. duizelig draaierig instabiel staan, niet eens onder invloed van pillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |