Hey!quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Topspin het volgende:
Hier is Topspin die oude gekke dromenvanger die al lang niet meer bestaat. Hele tijd niet hier geweest omdat ik bezig ben geweest met herstellen. Het gaat beter dan ooit nu. Blij dat ik even hier ben weer. FOK! nooit vergeten maar bezig geweest met leven oppakken.
De hel in mijn bestaan is wat voorbij op dit moment. Ben klaar om eindelijk eens een keer te gaan genieten van het leven na bijna 34 jaar van ellende in mijn leven.
Iedereen fijne paasavond nog en tot snel!!! Ik zal hier weer regelmatig te zien zijn maar op een vele nuchtere en 'normale' manier.
Ondanks dat nog steeds geinsteresseerd in het paranormale en veel meer dan dat. Mijn interesse's zijn toegenomen. Nu ook bezig met accountancy en informatica.
Twitter ben ik nog te volgen maar ik zet mijn twitter account nog wel neer hier
Ik vind jullie geweldig allemaal!!!!
Groeten,
Topspin!
Hallo Senestaquote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Hey!
Wat leuk je te zien weer en nog leuker om te horen dat het goed met je gaat
accountancy en informatica, dat klinkt goed!
Primaquote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hallo Senesta
Jah ik ben bezig weer om mijn oude leven op te pakken een beetje. Genoeg gedwaald in mijn bestaan afgelopen jaren. Ben wat meer exact bezig. Maar niet tot het bizarre aantoe.
Getallen en cijfers die me nog steeds boeien en ga zo door.
Hoe gaat het met jou?
Fijn om te horen dat het goed met je gaatquote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
PrimaOok nog altijd erg druk maar het gaat erg goed
Hoe gaat het met je hondje?
Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Maitje het volgende:
Zow.. Ben benieuwd of we ook zulk mooi weer hebben met koninginnendag
Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Topspin het volgende:
Eindelijk heb ik het idee dat het leven me eens toelacht op dit moment. Vanaf geboorte tot een paar dagen geleden is mijn hele bestaan een grote hel geweest. Spanningen constant. Ben mijn hele leven vanaf kinds af aan overspannen geweest.
Dank je voor de tipquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.
Dat is mooi, dan zit je in de flow van het leven. Uit wat je hebt meegemaakt weet je hoe het niet moet. Van daaruit kan je keuzes maken en leven hoe je zelf wil.quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Topspin het volgende:
Weet je waarom ik een gelukkig vrijgezel ben?
Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.
Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn op de meet!!!! Dit jaar is voor mij nog even iets te snel denk ik. Maar ik wil jou en andere fokkers zeker ontmoeten een keer. Altijd mezelf goed vermaakt hier en vrienden zie ik jullie ook.quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan zit je in de flow van het leven. Uit wat je hebt meegemaakt weet je hoe het niet moet. Van daaruit kan je keuzes maken en leven hoe je zelf wil.
Kom je trouwens ook naar de meet op 8 mei?
Ik hoop het. Dit jaar voor mij geen Amsterdam. Heb er niet zo zin in om daar heen te gaan...quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederland
Dit jaar niet veel activiteit voor mij. Volgend jaar wil ik naar Amsterdam.
Lulkoek!quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Topspin het volgende:
Weet je waarom ik een gelukkig vrijgezel ben?
Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.
Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
Misschien heb je wel gelijk en maak ik mezelf wat wijs als het aankomt op het vrijgezelle levenquote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:
Ik kan beamen dat het heerlijk is om geen verantwoording af te leggen aan een partner, maar elke vrijgezel mist het moment wanneer je (in mijn geval) in 2 sterke armen ken liggen en veilig kan voelen..
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangtquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk en maak ik mezelf wat wijs als het aankomt op het vrijgezelle leven
Maar ik hou van vrijheid denk ik op dit moment. Omdat ik nu pas na 33 jaar vrijheid ervaar.
Wat ik vaak zie dat is afhankelijkheid en verantwoording moeten afleggen bij alles dat gedaan wordt. Maar dat kan aan mij liggen dat ik juist die relaties gezien heb.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangt
Dat hangt toch helemaal van persoon tot persoon af? Neem van mij aan dat je je net zo goed kunt voelen in een situatie zonder partner. Het ligt maar net aan vanuit welke situatie je komt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:
Lulkoek!
Ik kan beamen dat het heerlijk is om geen verantwoording af te leggen aan een partner, maar elke vrijgezel mist het moment wanneer je (in mijn geval) in 2 sterke armen ken liggen en veilig kan voelen..
Ik hou gewoon van vrijheid en blijheid nuquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat hangt toch helemaal van persoon tot persoon af? Neem van mij aan dat je je net zo goed kunt voelen in een situatie zonder partner. Het ligt maar net aan vanuit welke situatie je komt.
Vrijheid zit in de mate waarin je je gebonden voelt aan externe factoren, die voor jou een belangrijk deel van het leven bepalen. Het ligt dus aan die factoren en aan de mate waarin je daar aan hecht.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrijheid is der gewoon, ligt er alleen net wat je van je partner verlangt
Prima, houd dat vast. Weet je ook waar dat door komt? Waarom je je nu zo goed voelt?quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van vrijheid en blijheid nu
Mja maar het is niet zeker dat er elk jaar een meet is he.quote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Topspin het volgende:
Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn op de meet!!!!
Altijd hyper actief in het hoofd geweest en nooit kunnen ontspannen. Altijd spanningen. Alsof er constant hoge druk aanwezig was in mijn hoofd. Geen ruimte voor ontspanning dus ook geen vrijheid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prima, houd dat vast. Weet je ook waar dat door komt? Waarom je je nu zo goed voelt?
Wat voor soort meeting is de volgende meeting?quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja maar het is niet zeker dat er elk jaar een meet is he.
Een TRU meet. Op 8 meiquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat voor soort meeting is de volgende meeting?
Ahzoquote:
Voor je het weet heb je een .iss en een .spc domeinquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Topspin het volgende:
Op twitter gisteren was er een astronaut van NASA die berichten schreef op twitter. Hij vroeg zich af of je nog wel van een world wide web kunt spreken wanneer een Astronaut zoals hij vanuit de ruimte kan internetten.
Ik was toen al bezig met verzinnen met een nieuwe naam voor modern internet
universal web ging het over.
Meteen een andere .com verzonnen en nog meer.
Het is toch ook niet meer beperkt tot aarde als een astronaut vanuit de ruimte op internet zit?
Hoe kwam dat? Had je het zo druk? Of vond je dat je zo moest reageren?quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Altijd hyper actief in het hoofd geweest en nooit kunnen ontspannen. Altijd spanningen. Alsof er constant hoge druk aanwezig was in mijn hoofd. Geen ruimte voor ontspanning dus ook geen vrijheid.
Vanaf de geboorte moeilijk gegaan. Was bijna gestorven bij geboorte en daar ook klappen door gehad. Op lagere school en de rest van alles was het een grote dikke mist in het hoofd onder hoogspanning ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Had je het zo druk? Of vond je dat je zo moest reageren?
En vergeet ook niet hoe je tegen sommige zaken aankijkt. Zo heb je een rugzak met 34 jaar bagage die je niet zomaar even achter je laat. Wel kan je ja zeggen tegen het feit dat je dat hebt meegemaakt. Zeg gewoon ja tegen de feitelijkheid ervan. Was dat niet leuk? Zeg dan ook daar ja tegen. Je kunt zo alles erkennen en "het er laten zijn" zonder het weg te stoppen. Wat je wegstopt steekt vroeg of laat zijn lelijke kop weer op. Erken dat je dingen hebt meegemaakt die je niet leuk vond. Probeer daar geen oordeel over te hebben (etiketten plakken). Komt er dan onverwacht toch een oordeel bij je op, zeg dan ook daar ja tegen. Laat het er gewoon zijn. je hoeft het niet leuk te vinden. Ook tegen de emotie dat het niet leuk was kan je ja zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Vanaf de geboorte moeilijk gegaan. Was bijna gestorven bij geboorte en daar ook klappen door gehad. Op lagere school en de rest van alles was het een grote dikke mist in het hoofd onder hoogspanning ook.
Nu pas sinds kort dat er ruimte is. Ik gooi het niet op medicatie die ik krijg alleen maar ook de tijd en misschien zomaar de tijd die heelt.
Prima, zolang je je verleden wel maar gewoon erkent. Erken gewoon dat je het hebt meegemaakt. Je hoeft er niet meer naar terug, je hoeft er niet aan te denken als je dat niet wilt, maar erken wel gewoon dat je dat hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef Topspin het volgende:
Als ik mijn verleden wil begrijpen valt er niets te begrijpen. Daarom wil ik liever in het heden leven misschien.
Waar heb je 4 liter water voor nodig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:07 schreef Topspin het volgende:
Heb zin in Red Bull nuMorgen een voorraad inslaan en wat thee inslaan ook. Water ligt nu naast me in bed. 4 liter water in twee 2 liter flessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |