Doe eens lievv tegen Sharr.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sup, jij bent nog lager dan een broodkruimel met je rest
dit inderdaadquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, eindelijk thuis! Nu even een tosti fabriceren, ik maak voor iedereen alles.quote:
Mooi gezegd.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt het was maar een droom.
Hey sharr.quote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, eindelijk thuis! Nu even een tosti fabriceren, ik maak voor iedereen alles.
Henk! Henk! Henk! Henk! Henk! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!
Kb
Voorbode van de Arabische lente.quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef K-Cash het volgende:
wat is dit ineens voor middenoosten klimaat hier
Geef maar aan mij, ik kan m wel gebruiken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MN LAPTOP IS OPEENS TRAAG DOE ER WAT AAN OKE GR.
Hoi Naatjeee.
Inderdaad, gevlucht alles voor het weer. Blijft het je achtervolgen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef K-Cash het volgende:
Invasie alles.quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef K-Cash het volgende:
ga trug danquote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, gevlucht alles voor het weer. Blijft het je achtervolgen.
quote:
De libiërs willen dat wij nou eindelijk eens definitief een einde aan khadafi maken en hebben koud weer onze kant opgestuurd, maar door de invloed van de somalische piraten is de spreuk precies omgekeerd en hebben wij nu warm weer.quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef K-Cash het volgende:
wrm boosquote:Op maandag 25 april 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee verrekte mongol die je dr bent ik walg van je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet kunnen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het erge is wel dat Ragboer wel alles meent en Cash niet.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |