Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef Beach het volgende:
Komt een man thuis met een bos bloemen voor z'n vrouw. Zegt de vrouw "moet ik nu alweer met de benen wijd?" Zegt de man "heb je niet gewoon een vaas?"
Hoi Sharr.quote:
Waarom?quote:
Je zoent maar met 1 persoon maar doet andere dingen met 20 personen ofwa?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zoen niet met Jan en alleman hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zoen niet met Jan en alleman hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Je zoent maar met 1 persoon maar doet andere dingen met 20 personen ofwa?
Ja na het optreden ging ik naar hun kleedkamer en toen heb ik hem vol op zn bek gepakt rawrawrwawrwrwrquote:
In de trein?quote:
Leugens.quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heyyy Sharrr
[..]
Ja na het optreden ging ik naar hun kleedkamer en toen heb ik hem vol op zn bek gepakt rawrawrwawrwrwr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
In de kelderbox, jeweets.quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Beach het volgende:
probleem hierIn stukjes knippen, heb je er meerdere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet kunnen toch?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hoeveelste neukertje die dag was je voor ze?quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heyyy Sharrr
[..]
Ja na het optreden ging ik naar hun kleedkamer en toen heb ik hem vol op zn bek gepakt rawrawrwawrwrwr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |