met een rietje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Samen bier drinken? Uit één flesje?
Nee, je krijgt je eigen flesje. Dan gaan we samen helemaal dronken worden enzo is heel leuk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Samen bier drinken? Uit één flesje?
Jij lekker dinggggquote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
APPEL & BIER DRINKEN! GOD BESTAAT NIET MAAR JE ZOU HET BIJNA ZEGGEN
Mijn romantische gedachten, wat doe je.quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, je krijgt je eigen flesje. Dan gaan we samen helemaal dronken worden enzo is heel leuk.
1,88 ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bier drinken met een rietje.
[..]
1,99?
Je gaat toch geen biertje delen wat zijn dat voor walgelijke gedachtesquote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn romantische gedachten, wat doe je.
sryquote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat toch geen biertje delen wat zijn dat voor walgelijke gedachtes
gatver samen uit één flesje drinken bacillen alles bahbahquote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat toch geen biertje delen wat zijn dat voor walgelijke gedachtes
Hoelang ben jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?1.72SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Neuhh gewoon omdat bier daar te heilig voor isquote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gatver samen uit één flesje drinken bacillen alles bahbah
en daarna zoenen met iedereen nog meer bacillenquote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neuhh gewoon omdat bier daar te heilig voor isgewoon een fles rum rond laten gaan en lekker die bacillen erin toch
Rum.quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neuhh gewoon omdat bier daar te heilig voor isgewoon een fles rum rond laten gaan en lekker die bacillen erin toch
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef Beach het volgende:
Komt een man thuis met een bos bloemen voor z'n vrouw. Zegt de vrouw "moet ik nu alweer met de benen wijd?" Zegt de man "heb je niet gewoon een vaas?"
Hoi Sharr.quote:
Waarom?quote:
Je zoent maar met 1 persoon maar doet andere dingen met 20 personen ofwa?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zoen niet met Jan en alleman hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zoen niet met Jan en alleman hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Je zoent maar met 1 persoon maar doet andere dingen met 20 personen ofwa?
Ja na het optreden ging ik naar hun kleedkamer en toen heb ik hem vol op zn bek gepakt rawrawrwawrwrwrquote:
In de trein?quote:
Leugens.quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heyyy Sharrr
[..]
Ja na het optreden ging ik naar hun kleedkamer en toen heb ik hem vol op zn bek gepakt rawrawrwawrwrwr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
In de kelderbox, jeweets.quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Beach het volgende:
probleem hierIn stukjes knippen, heb je er meerdere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet kunnen toch?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hoeveelste neukertje die dag was je voor ze?quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heyyy Sharrr
[..]
Ja na het optreden ging ik naar hun kleedkamer en toen heb ik hem vol op zn bek gepakt rawrawrwawrwrwr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |