Hier ook lekker een bbqtje gepakt. Kipspiezen, kreeft, gamba's. Pilsje erbij, rustukk.quote:
Die mensen vind ik stom.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
toen ik net naar de girosboer ging, waren er echt heel veel stelletjes die ook even een frietje gingen halen
Te weinig in contact met de natuur, te steriel opgevoed.quote:
Harde waarheid ditquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Word ik eerlijk gezegd een beetje jaloers van.
hihi, jij bent jaloers op faye, hihiquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Word ik eerlijk gezegd een beetje jaloers van.
Lekker toch. Voer en wijffie erbij. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
toen ik net naar de girosboer ging, waren er echt heel veel stelletjes die ook even een frietje gingen halen
Ik ga ergens in mei nog eens meetrainen met het Nederlands elftal en misschien word ik dan wel in het team gezet... jochieeee ik heb ziiiinquote:
Kijk wij zeggen het tenminste. Mensen die zeggen: AHH WAT SCHATTIG AL DIE STELLETJES.quote:
Die ken ik helemaal nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hihi, jij bent jaloers op faye, hihi
Nope gewoon altijd allergisch voor dingen geweest vanaf kleins af aanquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Te weinig in contact met de natuur, te steriel opgevoed.
Ik kwam teveel in contact met pinda's.quote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nope gewoon altijd allergisch voor dingen geweest vanaf kleins af aan
Vieze piel.quote:
Oooh. Pffffquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar wij zijn wel een stelletje, en aangezien je moeilijk jaloers op mij kunt zijn.
hahahahaha pindaquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kwam teveel in contact met pinda's.
Ik ben nu allergisch.
Ga jezelf wassen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kwam teveel in contact met pinda's.
Ik ben nu allergisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |