HAHAHAquote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom jij ook al van radio onzin??
PIELquote:
Ik ga vanavond weer een keer draaien. Na een hele tijd niet te hebben gedraaid omdat het verpaupert is. vanavond ga ik het naar een ander niveau brengenquote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom jij ook al van radio onzin??
één groot plaatje voor klinkerquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, kun je ook gewoon antwoord geven hoor.
quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een keer draaien. Na een hele tijd niet te hebben gedraaid omdat het verpaupert is. vanavond ga ik het naar een ander niveau brengen
in spoilers idiootquote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
één groot plaatje voor klinker
[ afbeelding ]
Dat is het grapje, andere idioot.quote:
ik ben een lang weekend weggeweest en heb net paradise city geprobeerd, maar het lijkt er niet eens op. komt waarschijnlijk omdat ik hem niet in E Flat heb getunedquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
kunde al en bietje gitaar speule ofwa
Piel geen idioot noemen! Pielquote:
een echte fan!quote:
Moet ie in E Flat staan dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik ben een lang weekend weggeweest en heb net paradise city geprobeerd, maar het lijkt er niet eens op. komt waarschijnlijk omdat ik hem niet in E Flat heb getuned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |