Hoi Flippie, zat je aan de wodka cassis?quote:
Cassis zit wel al in de koelkast voor na het etenquote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Flippie, zat je aan de wodka cassis?
WAT NOUquote:
Godverdomme. Ik was met mijn gedachte al weer bij Parijs * Flippiee zwijmel, zuchtquote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens is het north, niet nord, gekke Flips.
het was toch too long? Nu heb je het alsnog gelezen...quote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens is het north, niet nord, gekke Flips.
Gare du Nord allesquote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik was met mijn gedachte al weer bij Parijs * Flippiee zwijmel, zucht
Sst, VERPEST HET NIETquote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was toch too long? Nu heb je het alsnog gelezen...
grapje tochquote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cassis zit wel al in de koelkast voor na het eten
[..]
WAT NOU
Houdoe gr gr pootjen van kees alles grquote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies precies precies.
Nu eten, dus mijn baggerende bezoek was van korte duur, houdoe kusjes
Doe jij altijd ook bij mij dus ik dacht ik doe even terug togquote:
Ga fappen onder de douche.quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben geil en zit in de kamer... dilemma
www.xhamster.comquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben geil en zit in de kamer... dilemma
Goed punt.quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe jij altijd ook bij mij dus ik dacht ik doe even terug tog
DOEI FLIPPIE KNUFFEL JE HONDJE VOOR ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |