Eens!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
couscous met feta is echt een van de beste uitvindingen ever
Dat klinkt ook goed. Hoe maak je het?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Blurred86 het volgende:
koken! ik maak nu geroosterde aardappelen en groenten (wortel, courgette, paprika, knoflook) in de oven en daar ga ik een gebakken eitje bij eten zo
![]()
je lijstje ziet er inderdaad netjes uit Puff! eet je je roggebrood zonder iets erop?
wat olie en zout erover, en op 200 graden, 3 kwartier in de oven. Eventueel wat knoflook en bacon erbij...of een lekker worstje...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed. Hoe maak je het?
Gewoon alles schillen/wassen en in de oven op grillstand ofzo?
Wel handig al die lijstjes van iedereen. Een goede leidraad voor de starter.
ze eet vegetarischquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat olie en zout erover, en op 200 graden, 3 kwartier in de oven. Eventueel wat knoflook en bacon erbij...of een lekker worstje...
Ok, klinkt nog makkelijk. Ik moet maar eens even mn notitieblok pakken voor al die gerechten hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat olie en zout erover, en op 200 graden, 3 kwartier in de oven. Eventueel wat knoflook en bacon erbij...of een lekker worstje...
Ben jij niet in de war met Abba?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Gimme! Gimme! Gimme! Als laatste dans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |