abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 20:51:33 #101
3542 Gia
User under construction
pi_96267682
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

:o

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_%28eiland%29

Lijkt wel een goede plek te zijn om alvast een Piratenpartijtje te kunnen oefenen?
Daar is ze toch al te oud voor!
pi_96269433
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Voor de piraten in dat gebied is ze nog aan de jonge kant denk ik.
Maar serieus, ik gun haar niets ernstigs. Het kind is tenslotte nog maar 15. Stront eigenwijs en behoorlijk arrogant, maar dat zijn er meer van die leeftijd.

Wat ik me wel vaak afvraag is het volgende:
als ik haar gastenboek lees zijn er een aanal mensen die het geweldig vinden dat ze zich zo afzet tegen instanties etc. Ze vinden het prachtig dat ze op deze leeftijd alle regels aan haar laars lapt en haar eigen gang gaat. Maar hoe zouden deze mensen reageren als hun eigen kind met een dergelijk plan zou komen? Zouden ze dan echt zeggen "Tuurlijk kind, moet je doen!! Geweldig!! School? Geen probleem, we regelen wel wat! Geld? Vast ook geen probleem, als we een goed verhaal bedenken vinden we echt wel mensen die voor jou trip willen betalen! We gaan ervoor kind, jij gaat twee jaar op reis!"
pi_96273088
goed punt Spuitje. dezelfde mensen zouden hun kind opsluiten en de sleutel pas terug geven op de 18e verjaardag van hun kind. van hun eigen kind zien ze op elke hoek (terrecht) gevaar, oo omdat ze de beperkingne van hun eigen kind kennen, en weten wat die wel en niet aankan en ze weten dat hun kind dat nooit ongeschonden zou volbrengen. Maar dat een ander kind het aandurft is geweldig.

Ik denk niet dat de piraten zich veel aantrekken van TE jong. ze is in elk geval sexueel gerijpt. En mevrouw Dekker profileert zichzelf steeds meer als volwasene
pi_96275753
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen; ik hoop dat mijn jongste dochter haar eerste Piratenpartijtje uitstelt tot ver na haar 18e verjaardag :)
  maandag 2 mei 2011 @ 23:11:08 #105
78918 SeLang
Black swans matter
pi_96276569
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Welnee. In die regionen hebben ze op die leeftijd al een paar kinderen

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:01:39 #106
3542 Gia
User under construction
pi_96279058
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef spuitje het volgende:
Ik doelde op die man die op 9-jarige meisjes valt...
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laat ik het zo zeggen; ik hoop dat mijn jongste dochter haar eerste Piratenpartijtje uitstelt tot ver na haar 18e verjaardag :)
Is het voor je oudste dochter al te laat, dan?

Zonder gekheid: Dream on!!

De moeder van mijn zoons vriendin denkt ook dat ze misschien al wel zullen zoenen.... Het meisje mag niet aan de pil, want daar is ze nog veeeeel te jong voor. En ze denkt dat het verbieden van pilgebruik voorkomt dat ze 'het' doen. :')
Mijn zoon is gelukkig zo verstandig om een condoom te gebruiken.....
Ze zijn allebei bijna 17.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:21:41 #107
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96283763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Gia het volgende:
Hoe weet je dat? Dat zegt hij tegen je, ok. Maar was jij erbij toen hij....?? :{w
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_96285974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik doelde op die man die op 9-jarige meisjes valt...

[..]

Is het voor je oudste dochter al te laat, dan?

Zonder gekheid: Dream on!!

De moeder van mijn zoons vriendin denkt ook dat ze misschien al wel zullen zoenen.... Het meisje mag niet aan de pil, want daar is ze nog veeeeel te jong voor. En ze denkt dat het verbieden van pilgebruik voorkomt dat ze 'het' doen. :')
Ze zijn allebei bijna 17.
En ze maken er meteen maar een gangbang van? Als dat de realiteit is van jouw bestaan, laat mij dan nog maar even in dromenland :)
pi_96285994
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Dat zegt hij tegen je, ok. Maar was jij erbij toen hij....?? :{w
Ze doet ze zelf bij hem om, snap dat dan :D
pi_96286116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:19 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Engerd _O-
pi_96286151
Toch best vervelend, al die toeristen! En begin nu toch echt te geloven dat die blonde mevrouw haar vaste babysit is!

bron
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:32:20 #112
3542 Gia
User under construction
pi_96286335
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Och, je vindt als moeder weleens wat. Vergeten weg te gooien???
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:33:23 #113
3542 Gia
User under construction
pi_96286371
quote:

[..]

En ze maken er meteen maar een gangbang van? Als dat de realiteit is van jouw bestaan, laat mij dan nog maar even in dromenland :)
Hoezo gangbang?

Jij bedoelde met een piratenpartijtje een gangbang? Ik niet, hoor. Gewoon: Jongetje - meisje.
pi_96286415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:25 schreef spuitje het volgende:
Toch best vervelend, al die toeristen! En begin nu toch echt te geloven dat die blonde mevrouw haar vaste babysit is!
[ afbeelding ]
bron
Die zie je inderdaad maar steeds opnieuw verschijnen op de foto's.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:34:35 #115
3542 Gia
User under construction
pi_96286416
quote:

[..]

Wees blij dat er nog ouders zijn die hun kinderen fatsoenlijk voorlichten. Raakt je dochter straks misschien niet ongewenst zwanger als het vriendje een condoom gebruikt.
pi_96286454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo gangbang?

Jij bedoelde met een piratenpartijtje een gangbang? Ik niet, hoor. Gewoon: Jongetje - meisje.
Gia, we hebben het over een Piratenpartijtje, oftewel een gangbang waar een hele piratenboot aan deel mag nemen. JIj vindt dat allemaal heel normaal zoals je zegt, en 15 is toch al best wel heel oud voor een gangbang, want jouw zoon en zijn vriendinnetje....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:39:38 #117
3542 Gia
User under construction
pi_96286597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:35 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Gia, we hebben het over een Piratenpartijtje, oftewel een gangbang waar een hele piratenboot aan deel mag nemen. JIj vindt dat allemaal heel normaal zoals je zegt, en 15 is toch al best wel heel oud voor een gangbang, want jouw zoon en zijn vriendinnetje....
Sorry, maar jij trekt het hele gedoe wel wat uit zijn verband.

Ik zei dat Laura te oud was voor die pedofiel waar het eerder over ging. Had het daarbij niet over de piraten.
Toen zei jij dat je hoopt dat je dochter wacht tot haar 18de voor haar eerste piratenpartijtje. Ik mag aannemen dat je niet bedoelt dat je het niet erg vindt als ze op haar 18de meedoet aan een gangbang, dus ik ging ervan uit dat je daarmee bedoelde 'de eerste keer seks'.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:44:09 #118
335548 FransjeVanDusschoten
Eh Jacob, Jawel!
pi_96286746
ik heb even een tijdje dit topic niet meer gevolgd en heb niet zo'n zin om alles terug te lezen maar is laura zwanger ofzo dat het ineens allemaal over gangbangs en sex gaat?
pi_96287120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Sorry, maar jij trekt het hele gedoe wel wat uit zijn verband.

Ik zei dat Laura te oud was voor die pedofiel waar het eerder over ging. Had het daarbij niet over de piraten.
Toen zei jij dat je hoopt dat je dochter wacht tot haar 18de voor haar eerste piratenpartijtje. Ik mag aannemen dat je niet bedoelt dat je het niet erg vindt als ze op haar 18de meedoet aan een gangbang, dus ik ging ervan uit dat je daarmee bedoelde 'de eerste keer seks'.
Dat uit verband rukken, doe je zelf. Al enkele topics lang wordt er lollig gedaan over Piratenpartijtjes, het kwartje had toch eerder kunnen vallen.

Ik ben sowieso geen voorstander van Pratenpartijtjes, op geen enkele leeftijd.
pi_96287195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:44 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
ik heb even een tijdje dit topic niet meer gevolgd en heb niet zo'n zin om alles terug te lezen maar is laura zwanger ofzo dat het ineens allemaal over gangbangs en sex gaat?
Nee, dat heeft betrekking op haar geplande route, die dwars door het piraten gebied gaat.
pi_96287486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Nee, dat heeft betrekking op haar geplande route, die dwars door het piraten gebied gaat.
Op die Hyves staat inmiddels wel een alternatieve route aangegeven voor het geval het te onrustig mocht zijn in het piratengebied.
pi_96287649
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Op die Hyves staat inmiddels wel een alternatieve route aangegeven voor het geval het te onrustig mocht zijn in het piratengebied.
Die alternatieve route was er vanaf het begin al, maar die wil ze nog altijd niet varen. Zie haar reactie op Hank Ort, topman bij de NAVO, die haar aanraadde om een andere route te varen en dat ze niet op bescherming van de NAVO hoeft te rekenen wanneer ze toch haar geplande route zal aanhouden.

http://www.rnw.nl/nederla(...)ezeilers-bescherming
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:26:52 #123
Eh Jacob, Jawel!
pi_96288122
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

aaah vandaar. nou wat mij betreft zeilt ze lekker door het piratengebied heen, luisteren naar anderen doet ze toch niet.
pi_96288277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Die alternatieve route was er vanaf het begin al, maar die wil ze nog altijd niet varen. Zie haar reactie op Hank Ort, topman bij de NAVO, die haar aanraadde om een andere route te varen en dat ze niet op bescherming van de NAVO hoeft te rekenen wanneer ze toch haar geplande route zal aanhouden.

http://www.rnw.nl/nederla(...)ezeilers-bescherming
Inderdaad, madame was toen behoorlijk pissed dat de beste man haar naam had genoemd. Nou ja, ze is daar nog lang niet, gewoon afwachten maar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:32:26 #125
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_96292559
Er staan weer twee hilarische postings in het gastenboek: Erica vraagt zich af, of de dieren voelen dat Laura op een missie is om de natuur te redden, en of je dat kan zien aan de reacties van haaien en schildpadden. En Willem vergelijkt Laura met een andere held: Anne Frank. Beiden vervolgd, beiden onderduiker, de een dood en de ander bijna, en alle twee houden ze een dagboek bij...
pi_96292648
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef MrFoureyes het volgende:
Er staan weer twee hilarische postings in het gastenboek: Erica vraagt zich af, of de dieren voelen dat Laura op een missie is om de natuur te redden, en of je dat kan zien aan de reacties van haaien en schildpadden. En Willem vergelijkt Laura met een andere held: Anne Frank. Beiden vervolgd, beiden onderduiker, de een dood en de ander bijna, en alle twee houden ze een dagboek bij...
OMG! :|W
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:51:49 #127
Eh Jacob, Jawel!
pi_96293216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

OMG! :|W
hoe verzinnen ze het???
pi_96295852
Ik plaats het bericht van die Willem hier maar even, maar mensen die zo iets schrijven zijn volgens mij rijp voor de psychiater! Wat een idioterie zeg! LD vergelijken met Anne Frank.

quote:
Lieve Laura, deze dagen staat Nederland in het teken van de herdenking van de tweede wereldoorlog. Rond deze tijd lees ik dan meestal het dagboek van Anne Frank - ook dit jaar weer. Het valt mij op hoeveel overeenkomsten er zijn tussen deze nationale heldin en jou. Jullie werden beiden vervolgd door een misdadige machthebber en jullie moesten beiden onderduiken: Anne in het Achterhuis, en jij op St Maarten. Je logboek is minstens zo fascinerend als haar dagboek. Anne heeft het niet overleefd, en ook jij kwam dicht bij de dood. Maar jij hebt de dictator verslagen en geniet nu van je vrijheid. Ik weet zeker dat eens het moment zal komen dat Nederland zich realiseert hoe dapper jij bent. Jij zult dan ook de bewondering krijgen die je toekomt, net als je lotgenote in de tweede wereldoorlog!
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door spuitje op 03-05-2011 14:58:20 ]
pi_96296150
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef spuitje het volgende:
Ik plaats het bericht van die Willem hier maar even, maar mensen die zo iets schrijven zijn volgens mij rijp voor de psychiater! Wat een idioterie zeg! LD vergelijken met Anne Frank.

[..]

bron
Die moet écht hulp zoeken!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96296360
Wat een absurde vergelijking zeg.. Het is niet dat Laura met de dood bedreigd werd hoor.. Of onderdrukt werd door een misdadig regime.
pi_96296478
Willen jullie wel geloven dat ik van dat bericht geschrokken ben? Dat gastenboek wordt zwaar gecensureerd, enige vorm van kritiek is niet toegestaan. Maar dit soort walgelijke dingen komt dus probleemloos door die censuur!
pi_96296505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een absurde vergelijking zeg.. Het is niet dat Laura met de dood bedreigd werd hoor.. Of onderdrukt werd door een misdadig regime.
En ze heeft al helemaal niet hoeven onderduiken.
pi_96296936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef spuitje het volgende:
Willen jullie wel geloven dat ik van dat bericht geschrokken ben? Dat gastenboek wordt zwaar gecensureerd, enige vorm van kritiek is niet toegestaan. Maar dit soort walgelijke dingen komt dus probleemloos door die censuur!
Dat was ook mijn gedachte. Iedere vorm van kritiek wordt niet eens geplaatst in dat gastenboek. Berichten in het gastenboek moeten eerst worden goedgekeurd door de admin, voor het geplaatst wordt. Dat dit bericht (waar ieder weldenkend mens toch het schaamrood van op de kaken zou krijgen) wel is geplaats, zegt dus niet alleen iets over de zieke gedachtenwereld van de schrijver, maar vooral ook over die van degene die dit bericht vervolgens op de site heeft geplaatst.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:24:11 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_96297211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef spuitje het volgende:

[..]

bron
Alsof Anne Frank de dicatator had kúnnen verslaan :{
pi_96301127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachte. Iedere vorm van kritiek wordt niet eens geplaatst in dat gastenboek. Berichten in het gastenboek moeten eerst worden goedgekeurd door de admin, voor het geplaatst wordt. Dat dit bericht (waar ieder weldenkend mens toch het schaamrood van op de kaken zou krijgen) wel is geplaats, zegt dus niet alleen iets over de zieke gedachtenwereld van de schrijver, maar vooral ook over die van degene die dit bericht vervolgens op de site heeft geplaatst.
Als het maar positief is over LD wordt volgens mij alles geplaatst. Dat het wel eens kwetsend zou kunnen zijn voor anderen komt niet eens bij ze op!
En Nederland vergelijken met nazi Duitsland, om over de rest maar te zwijgen! :r
pi_96301901
Haar aanbidders ziiten op hetzelfde geestelijjke nivo als LD. LD werd niet volwassen genoeg geacht op solo te zeilen, dus snijd ze haaar polsen door. Dat laat zien dat ze immers wel volwassen is. Haar fans op haar site hebben blijkbaar dezelfde waanideeen van de wereld
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:40:36 #137
124676 RobertoCarlos
pi_96305221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, je vindt als moeder weleens wat. Vergeten weg te gooien???
En als hij daar al slordig mee is, vergeet hij dan ook wel eens....????????
pi_96307583
OMG.........................uit haar gastenboek.

quote:
Wat heeft Willem voor mij dat mooi gezegd. Helemaal mee eens! Ik moet toegeven dat ik eerst skeptisch tegenover je reis stond, maar m'n nieuwsgierigheid won het en nu ik je blog telkens lees merk ik wat een geweldige ervaring dit voor je is. Ik ben 17, en ik zou willen dat ik maar half zo veel gezien had als jij. Succes verder, en ik zal je verhalen blijven volgen! Groetjes, Diantha.
pi_96307866
Soms denk ik dat gewoon een paar geniale trollen posten in haar gastenboek. :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:29:49 #140
124676 RobertoCarlos
pi_96307877
quote:
Ik moet toegeven dat ik eerst skeptisch tegenover je reis stond,
Dat dit door de censuur komt :N Foutje!
pi_96308012
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En als hij daar al slordig mee is, vergeet hij dan ook wel eens....????????
Heej, dat geldt alleen voor alle anderen jah! :{w

;)

Ik moet altijd zo lachen om die ouders die weten dat ze voorbeeldige kinderen hebben die nooit iets fout doen :D Of ouders die denken dat een condoom voldoende is om een zwangerschap mee te voorkomen... dan denken die kinderen dat waarschijnlijk ook, tenzij iemand anders ze fatsoenlijk en echt voorlicht.
pi_96308177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Soms denk ik dat gewoon een paar geniale trollen posten in haar gastenboek. :D
Ik denk dat ook wel eens :Y Als je geen enkel woord van kritiek mag uiten, blijft als enige optie over om ver over the top positief te zijn. Maar juist die vergelijking met Anne Frank, met WOII, dat gaat alle grenzen te buiten. Bizar, dat de Dekkertjes dat zelf niet eens inzien :?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:51:38 #143
124676 RobertoCarlos
pi_96309114
Toch maar eens een vergelijking met Osama posten.... :P
pi_96321417
Vanmiddag een reactie proberen te plaatsen in het gastenboek n.a.v. het bericht van Willem. Het werd niet geplaatst, had ook eigenlijk niet anders verwacht. Maar eerlijk, zit ik er nu echt zoveel naast???
quote:
Beste meneer Willem,

Als u uw eigen bericht nu nog eens herleest stijgt het schaamrood u dan niet naar het hoofd? Uw vergelijkingen raken werkelijk kant noch wal en zijn bovendien kwetsend voor mensen die in WO2 zwaar hebben geleden! Nederland vergelijken met Hitler Duitsland, hoe durft u zelfs maar! De andere vergelijkingen zal ik het maar niet over hebben, als u even goed nadenkt weet u dat het nergens op slaat en ik hoop dan ook dat men zo verstandig is uw bericht te verwijderen
Maar aangezien meneer Willem diverse veren in de reet van LD stak mag zijn bericht blijven staan en wordt het mijne niet geplaatst! LD is een heldin!!
pi_96328198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef spuitje het volgende:
Vanmiddag een reactie proberen te plaatsen in het gastenboek n.a.v. het bericht van Willem. Het werd niet geplaatst, had ook eigenlijk niet anders verwacht. Maar eerlijk, zit ik er nu echt zoveel naast???

[..]

Maar aangezien meneer Willem diverse veren in de reet van LD stak mag zijn bericht blijven staan en wordt het mijne niet geplaatst! LD is een heldin!!
Je had het ook iets anders moeten formuleren:
"Meneer Willem, dat was werkelijk een zeer rake opmerking, Laura werd keihard onderdrukt door een misdadig regime dat kinderen naar moderne concentratiekampen, ook wel 'scholen' genoemd, stuurt. Het zou een zeer goede zaak zijn als haar naam genoemd werd bij de dodenherdenking, omdat we dan alle slachtoffers herdenken en hen die voor onze vrijheid gestorven zijn.
Net als Laura deden zij dat niet voor persoonlijk gewin. Zij hadden ook een droom. Zij wilden leven in een vrij land en waren bereid daarvoor de hoogste prijs te betalen, zodat anderen in vrijheid konden leven.
Ik heb me nooit eerder gerealiseerd dat we in een Nazistische dictatuur leven, waarin systematisch groepen mensen worden vernietigd en anderen volkomen rechtenloos zijn.
Laura is een moderne verzetsheldin, die zich door haar dappere verzetsdaad - zich laten uitschrijven uit het bevolkingsregister - heeft weten te ontworstelen aan dit onmenselijke systeeem.
Het is verbijsterend wat ze allemaal overheeft voor anderen, zonder ook maar een zweem van zelfzucht.
Een dergelijk verantwoordelijksheidsgevoel treft men doorgaans alleen bij volwassenen aan.
De vriendelijkheid doch beslistheid en het geduld waarmee ze iedereen te woord staat, ondanks alle ontberingen op zee, dwingen overigens ook respect af.
Er is zelfs een groep fans die gelooft dat ze de nieuwe Messias is. Het Nieuwetijdskind onder de Nieuwetijdskinderen, die de mensheid komt bevrijden van het juk van de onderdrukking van de azijnpissers die vinden dat je eerst moet leren spellen voordat je je droom mag najagen.
Alle lof!"

Zoiets dus, hoewel ik denk dat die Willem het ook sarcastisch bedoelt. Een zin als 'Je logboek is minstens zo fascinerend als haar dagboek.' kán echt niet anders bedoelt zijn. Het is ongelooflijk dat de censuristen dat niet zien

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 04-05-2011 02:49:34 ]
pi_96328394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

"Meneer Willem, dat was werkelijk een zeer rake opmerking, Laura werd keihard onderdrukt door een misdadig regime dat kinderen naar moderne concentratiekampen, ook wel 'scholen' genoemd, stuurt. Het zou een zeer goede zaak zijn als haar naam genoemd werd bij de dodenherdenking, omdat we dan alle slachtoffers herdenken en hen die voor onze vrijheid gestorven zijn.
Net als Laura deden zij dat niet voor persoonlijk gewin. Zij hadden ook een droom. Zij wilden leven in een vrij land en waren bereid daarvoor de hoogste prijs te betalen, zodat anderen in vrijheid konden leven.
Ik heb me nooit eerder gerealiseerd dat we in een Nazistische dictatuur leven, waarin systematisch groepen mensen worden vernietigd en anderen volkomen rechtenloos zijn.
Laura is een moderne verzetsheldin, die zich door haar dappere verzetsdaad - zich laten uitschrijven uit het bevolkingsregister - heeft weten te ontworstelen aan dit onmenselijke systeeem.
Het is verbijsterend wat ze allemaal overheeft voor anderen, zonder ook maar een zweem van zelfzucht.
Een dergelijk verantwoordelijksheidsgevoel treft men doorgaans alleen bij volwassenen aan.
De vriendelijkheid doch beslistheid en het geduld waarmee ze iedereen te woord staat, ondanks alle ontberingen op zee, dwingen overigens ook respect af.
Er is zelfs een groep fans die gelooft dat ze de nieuwe Messias is. Het Nieuwetijdskind onder de Nieuwetijdskinderen, die de mensheid komt bevrijden van het juk van de onderdrukking van de azijnpissers die vinden dat je eerst moet leren spellen voordat je je droom mag najagen.
Alle lof!"

Zoiets dus, hoewel ik denk dat die Willem het ook sarcastisch bedoelt. Een zin als 'Je logboek is minstens zo fascinerend als haar dagboek.' kán echt niet anders bedoelt zijn. Het is ongelooflijk dat de censuristen dat niet zien
Ohw, dit maakt zeker wel kans op plaatsing! :Y

_O-
pi_96330466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alle lof!"

^O^ Held! ^O^ alsjeblieft plaats dit bericht :P
pi_96331008
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

^O^ Held! ^O^ alsjeblieft plaats dit bericht :P
Proberen kan geen kwaad! En plaatsen ze het niet dan hebben ze het in ieder geval gelezen.
pi_96334286
Nou... Hij ligt bij de beoordelingscommissie hoor :P
pi_96334553
Chantal 03-05-2011
Inderdaad, ik ben het helemaal eens met Willem en Diantha; de overeenkomsten tussen jou en Anne Frank zijn heel treffend. Ik ben je eeuwig dankbaar voor je strijd tegen verstikkende dictatuur en voor de vrijheid - die strijd streed je ook voor mij! 4 mei om acht uur denk ik aan jou. En onthoud: een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.

dit kan toch gewoon niet meer? wie beheerd dat gastenboek toch?
pi_96335015
Hallo,

Ik weet dat berichten met kritiek niet tot nauwelijks geplaatst worden in het gastenboek maar wat ik nu toch heb gelezen stuit mij (en velen met mij) tegen de borst.

De reactie van Willem waarin hij Laura vergelijkt met Anne Frank en slachtoffers van de holocaust is in mijn ogen "not done".
Anne Frank kwam dicht bij de dood door anderen waar Laura zelf haar eigen leven in gevaar bracht. ik oordeel verder niet over laura's actie en ik weet dat dit bericht niet geplaatst zal worden. Maar ik wil de beheerder van dit gastenboek er wel op attenderen dat wanneer goed onderbouwd kritiek niet wordt geplaatst, deze onzin ook niet moet worden geplaatst en ik hoop dat dit bericht alsnog verwijderd wordt.

Dan rest mij verder niets dan Laura nog veel succes te wensen op haar avonturen.

Groeten,

Johan

ik heb dit geplaatst, hopelijk doen ze er iets mee

edit: ik heb trouwens een nepnaam en email adres opgegeven, ik weet niet of dat uitmaakt?
pi_96337067
Geef jullie weinig kans, maar we hebben in ieder geval een signaal afgegeven denk ik dan maar.
pi_96337576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Chantal 03-05-2011
Inderdaad, ik ben het helemaal eens met Willem en Diantha; de overeenkomsten tussen jou en Anne Frank zijn heel treffend. Ik ben je eeuwig dankbaar voor je strijd tegen verstikkende dictatuur en voor de vrijheid - die strijd streed je ook voor mij! 4 mei om acht uur denk ik aan jou. En onthoud: een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.

dit kan toch gewoon niet meer? wie beheerd dat gastenboek toch?
Iemand die totaal geen idee heeft wie Anne Frank was? Of iemand die nog nooit van WO2 heeft gehoord en van de verschrikkingen die plaats vonden in die tijd? Of iemand die het terecht vindt dat LD wordt vergeleken met een meisje dat symbool staat voor onderdrukking? Zeg het maar.........
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:07:40 #154
340258 MrFoureyes
pi_96338369
Je schip is slechts twaalf meter lang
en nauw vier meter breed,
wel groter nog is het stuk zee,
dat ik nu nog niet weet,
maar waar je roemrijk zeilen zal,
met Guppy bovendien,
jij was slechts vijftien in getal,
geen journalist zal jou meer zien.
O lieflijkheid van licht en land,
van ’s werelds vrije kust,
eens door ambtenaren overmand
had jij geen uur meer rust.
Wat kan een vrouw oprecht en trouw,
nog doen in zulk een tijd?
Zij kust haar pa, vertrekt dan gauw
en strijdt haar dappere strijd.
pi_96339090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef MrFoureyes het volgende:
Je schip is slechts twaalf meter lang
en nauw vier meter breed,
wel groter nog is het stuk zee,
dat ik nu nog niet weet,
maar waar je roemrijk zeilen zal,
met Guppy bovendien,
jij was slechts vijftien in getal,
geen journalist zal jou meer zien.
O lieflijkheid van licht en land,
van ’s werelds vrije kust,
eens door ambtenaren overmand
had jij geen uur meer rust.
Wat kan een vrouw oprecht en trouw,
nog doen in zulk een tijd?
Zij kust haar pa, vertrekt dan gauw
en strijdt haar dappere strijd.
:r :r :r
Respectloos. Van sommige dingen blijf je gewoon af!

[ Bericht 3% gewijzigd door spuitje op 04-05-2011 13:44:12 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:58:18 #156
340258 MrFoureyes
pi_96345403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

:r :r :r
Respectloos. Van sommige dingen blijf je gewoon af!
Staat zo op haar site.
pi_96347801
Goh, ze is een jaar aan het feestvieren en dat moest natuurlijk gevierd worden.. Wat een verrassing. Ik begin het eentonig te vinden.

Ze had een heleboel gedaan, schoonmaken, repareren, inkopen, getankt, romp schoongemaakt, whatever..
Ik heb me al vaker afgevraagd hoeveel ze in feite zelf doet. Vooral omdat ze maar wat graag haar benen bij anderen onder de tafel steekt, rond etenstijd.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
pi_96354379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Staat zo op haar site.
Heb het inmiddels gezien. Geef de volgende keer gewoon even de bron van je bericht. Dat voorkomt dat je zelf wordt aangekeken op dit soort onzin.

[ Bericht 13% gewijzigd door spuitje op 04-05-2011 23:29:41 ]
pi_96369984
Het is dat de media toch al geen aandacht meer heeft voor de vakantie van Laura Dekker, want in het andere geval zouden dergelijke teksten op je website toch heel wat tumult opleveren. Zeker in deze tijd van het jaar.

Misschien is het de Dekkertjes daar ook wel weer om te doen geweest, om juist met deze dagen weer in de spotlights te staan. Negatieve aandacht is ook aandacht! Net als met de afgelopen Kerstdagen.

Maar zo laag kan geen enkel schip zinken, denk ik dan ook weer... Of toch wel?

Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zo geestesziek zijn dat ze tegelijkertijd deze teksten plaatsen :?
pi_96376247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het is dat de media toch al geen aandacht meer heeft voor de vakantie van Laura Dekker, want in het andere geval zouden dergelijke teksten op je website toch heel wat tumult opleveren. Zeker in deze tijd van het jaar.

Misschien is het de Dekkertjes daar ook wel weer om te doen geweest, om juist met deze dagen weer in de spotlights te staan. Negatieve aandacht is ook aandacht! Net als met de afgelopen Kerstdagen.

Maar zo laag kan geen enkel schip zinken, denk ik dan ook weer... Of toch wel?

Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zo geestesziek zijn dat ze tegelijkertijd deze teksten plaatsen :?
Het zou me niet verbazen als deze teksten van haar oma afkomen.
Zij heeft een waanidee omtrent haar kleindochter, lijkt het.
pi_96381031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als deze teksten van haar oma afkomen.
Zij heeft een waanidee omtrent haar kleindochter, lijkt het.
O dat laatste zeker, maar toch denk ik dat die teksten door haar fans zijn geschreven. Die Willem is ermee begonnen, een paar anderen vonden het schitterend en eentje gaat er dan zelfs zover dat hij/zij dat prachtige gedicht van Jan Campert mishandelt. Dat ze zich de ogen niet uit hun kop schamen!
pi_96382317
nou dat laatste laat me soms denken dat het de Dekkers zelf zijn.
Dat ze schaamteloos denken dat ze alles mogen (misbruiken) is een kenmerk van het krankzinnige trekje dat in die familie heerst.
Ook zaken vals voorstellen is ze niet vreemd.
Maar voor hetzelfde geld zijn het idd gewoon fans.
pi_96382617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
nou dat laatste laat me soms denken dat het de Dekkers zelf zijn.
Dat ze schaamteloos denken dat ze alles mogen (misbruiken) is een kenmerk van het krankzinnige trekje dat in die familie heerst.
Ook zaken vals voorstellen is ze niet vreemd.
Maar voor hetzelfde geld zijn het idd gewoon fans.
Heb je ook wel een punt. Ach, ik weet het ook niet. Wat ik wel weet is dat mensen die dergelijke gedachten kronkels hebben echt niet sporen!! Want ik neem aan dat wanneer je het gedicht kent je ook weet wat de aanleiding is geweest om het te schrijven. En dan is het toch te triest voor woorden dat je het op een dergelijke manier bewerkt. En durf je er iets van te zeggen dan word je genegeerd. Te triest voor woorden deze mensen.
pi_96383088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef spuitje het volgende:

[..]

Heb je ook wel een punt. Ach, ik weet het ook niet. Wat ik wel weet is dat mensen die dergelijke gedachten kronkels hebben echt niet sporen!! Want ik neem aan dat wanneer je het gedicht kent je ook weet wat de aanleiding is geweest om het te schrijven. En dan is het toch te triest voor woorden dat je het op een dergelijke manier bewerkt. En durf je er iets van te zeggen dan word je genegeerd. Te triest voor woorden deze mensen.
Iedere keer als je denkt dat je alles gehad hebt, bereiken ze een nieuw dieptepunt.
Deze totale narcisten zijn echt volkomen de weg kwijt. En inderdaad, het blijft een schoffering, wie dat soort dingen ook schrijft.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:36:55 #165
124676 RobertoCarlos
pi_96387988
Ik hoor nu geruchten dat Lara Dekker bij de operatie tegen Bin Laden betrokken is geweest. Ze vloog even met het vliegtuig van de Galapagoseilanden naar Abbottabad en had een beslissende rol in het uitschakelen van Osama. Nu begrijp ik waarom de foto's niet vrijgegeven worden en waarom Hillary zo verschrikt keek op de foto :Y
Wat een meid! *O* *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertoCarlos op 05-05-2011 14:42:18 ]
pi_96388160
Is ze al verzopen?
pi_96388513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Is ze al verzopen?
Welnee, ze heeft zeker weer eens een paar weken vakantie? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96388786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welnee, ze heeft zeker weer eens een paar weken vakantie? :')
Ze heeft toch alleen maar vakantie?
pi_96388925
Ik lijk ook wel gek: heb een prive-bericht gestuurd aan 1 van de beheerders van die LD Hyves. Mocht ik een reactie krijgen (wat ik niet verwacht) dan horen jullie het!

O ships............bedenk net dat mijn Hyves op slot zit. ben geen vriendjes van LD en dus kan de beheerder niet reageren denk ik? Tenzij ik een vriendje van LD wordt, maar dat wil ik echt niet!!
pi_96393725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef spuitje het volgende:
Ik lijk ook wel gek: heb een prive-bericht gestuurd aan 1 van de beheerders van die LD Hyves. Mocht ik een reactie krijgen (wat ik niet verwacht) dan horen jullie het!

O ships............bedenk net dat mijn Hyves op slot zit. ben geen vriendjes van LD en dus kan de beheerder niet reageren denk ik? Tenzij ik een vriendje van LD wordt, maar dat wil ik echt niet!!
oeps... zou jammer zijn!
Ach die reageren toch niet..
pi_96395322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef spuitje het volgende:

Je kunt gewoon privé berichten naar elkaar sturen op hyves, zonder met elkaar bevriend te zijn.
pi_96395495
Mijn berichtje is niet geplaatst.. Flauw hoor.. :{
pi_96398076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mijn berichtje is niet geplaatst.. Flauw hoor.. :{
Dat van mij ook niet maar had niet anders verwacht............
pi_96398112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:47 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat van mij ook niet maar had niet anders verwacht............
Maar ik was juist zo positief.. Of zouden ze mijn sarcasme ineens wel snappen? Of houden ze dit forum soms in de gaten :D
pi_96398362
nu op de Hyves, voor zolang het duurt...............

Dan maar op deze manier. Niet de meest sympathieke, ik weet het maar op een andere manier zullen tegenstanders van de belachelijke berichten in Laura haar gastenboek geen gehoor vinden! Dit bericht is dus gericht aan 1 van de beheerders van de Hyves over Laura.

quote:
Ik zie dat je stil wilt staan bij de dodenherdenking op 4 mei en dat respecteer ik!
Maar keur jij het goed dat Laura wordt vergeleken met Anne Frank, zoals in haar gastenboek staat te lezen?
Keur je het goed dat het gedicht "De achttien dooden" van Remco Campert wordt omgevormd tot een ode aan Laura?
Ik weet dat verschillende mensen op een nette manier hebben verzocht deze berichten uit het gastenboek te verwijderen. Aan deze verzoeken is helaas geen gehoor gegeven. Sterker nog: hun berichten werden zelfs niet geplaatst!
Ik hoop dat jij alsnog iets kunt en wilt doen. Mensen zijn gekwetst door dit soort berichten, diep gekwetst.
Dat er mensen zijn die Laura als een heldin willen zien: prima! Maar laten ze stoppen met haar te vergelijken met mensen die in een oorlog hun leven hebben gegeven
bron
pi_96398379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar ik was juist zo positief.. Of zouden ze mijn sarcasme ineens wel snappen? Of houden ze dit forum soms in de gaten :D
Het laatste...............
pi_96399060
En binnen 10 minuten was mijn bericht van die Hyves verwijderd...................
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:32:45 #178
124676 RobertoCarlos
pi_96399724
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef spuitje het volgende:
En binnen 10 minuten was mijn bericht van die Hyves verwijderd...................
Terecht.... je lijkt wel zo'n jeugdzorgnazi :{
pi_96400100
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Erg he? Een afwijkende mening hebben................eng ook.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:29:56 #180
124676 RobertoCarlos
pi_96402531
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

... om maar in de sfeer van het gastenboek te blijven............ :P
pi_96402698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef spuitje het volgende:
Belachelijk... Andermans belang interesseert ze dus echt geen fuck.

Had ik eerst het idee dat dat zonderlinge mensen waren, en later dat het opportunisten en nog later leugenaars en profiteurs waren, nu zitten ze naar mijn idee dicht tegen het criminele aan.
pi_96422352
Wat dacht je van volledig gestoord?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:52:44 #183
124676 RobertoCarlos
pi_96422435
Wat dacht je van mafioso?
pi_96479516
Laura heeft toch echt de grootste lol aan land.. Heel roosmantisch slapen op het strand an Isla Isabella en zwemmen tussen de beestjes.. Maar wie zijn 'we', op deze ahum.. solozeilttocht?

bron: http://www.lauradekker.nl/
pi_96480295
Laura doet wel haar best een echt zeeman/zeevrouw te zijn. Ze heeft zich in elk geval het <In elk stadje/haven een ander schatje> principe aan geleerd. "We"" zal wel haar nieuwe grote liefde/beste vriend te zijn. In elke haven ter wereld heeft ze groepen vrienden, echte vrienden die haar opwachten. In elke haven heeft ze een neukertje.
Ik ben er achter welk wereld record LD wil /zal vestigen: het wereld record zoveel mogelijk verschillende SOA's opdoen
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:07:51 #186
3542 Gia
User under construction
pi_96480329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die ouders die weten dat ze voorbeeldige kinderen hebben die nooit iets fout doen :D Of ouders die denken dat een condoom voldoende is om een zwangerschap mee te voorkomen... dan denken die kinderen dat waarschijnlijk ook, tenzij iemand anders ze fatsoenlijk en echt voorlicht.
Als je hier op mij doelt, wil ik je wel meegeven dat je de plank volledig misslaat.
Natuurlijk denk ik niet dat een condoom 100 % veilig is, en mijn kinderen weten ook dat dit niet zo is. Ze weten ook dat ze verantwoordelijkheid moeten dragen als het fout gaat.

Ik heb alleen gezegd dat ik niet zo naief ben om te denken dat jonge meiden die de pil niet mogen hebben van hun ouders, dan braaf 'het' niet doen. In dat licht heb ik mijn zonen aangeraden in elk geval altijd een condoom te gebruiken. En ja, daar heb ik bij verteld dat dit niet 100 % veilig is. Maar beter iets dan niets, want geloof me maar, ze doen het toch!
pi_96480357
Nou en?

edit omdat Gia met d'r gezever wat niemand ook maar het miste interesseert ertussen zat, ik reageerde op:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:06 schreef Alleskids het volgende:
bla bla bla
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:12:59 #188
3542 Gia
User under construction
pi_96480496
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:08 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nou en?

edit omdat Gia met d'r gezever wat niemand ook maar het miste interesseert ertussen zat, ik reageerde op:
En ik reageerde op een achterbakse post van Banjerkanjer, die hier ook compleet offtopic is en die duidelijk op mij gericht is. Maar daarvoor moet je dan maar teruglezen.

Ontopic:

Ik vind die reactie van die Willem echt ondermaats. Laura vergelijken met Anne Frank. Werkelijk ook zeer laag bij de grond.
Volgens mij zijn die reacties allemaal geschreven door papa en oma. Moet haast wel.
pi_96481107
gaan we elkaar nu onrespectvol afbekken? moet ik nu reageren op:

quote:
5s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:08 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..] blablablabla
pi_96481766
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je hier op mij doelt, wil ik je wel meegeven dat je de plank volledig misslaat.
Natuurlijk denk ik niet dat een condoom 100 % veilig is, en mijn kinderen weten ook dat dit niet zo is. Ze weten ook dat ze verantwoordelijkheid moeten dragen als het fout gaat.

Ik heb alleen gezegd dat ik niet zo naief ben om te denken dat jonge meiden die de pil niet mogen hebben van hun ouders, dan braaf 'het' niet doen. In dat licht heb ik mijn zonen aangeraden in elk geval altijd een condoom te gebruiken. En ja, daar heb ik bij verteld dat dit niet 100 % veilig is. Maar beter iets dan niets, want geloof me maar, ze doen het toch!
En wat heeft dat alles met Laura Dekker van doen? Of met wie dan ook in deze discussie?
pi_96481809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:12 schreef Gia het volgende:

[..]

En ik reageerde op een achterbakse post van Banjerkanjer, die hier ook compleet offtopic is en die duidelijk op mij gericht is. Maar daarvoor moet je dan maar teruglezen.

Ontopic:

Ik vind die reactie van die Willem echt ondermaats. Laura vergelijken met Anne Frank. Werkelijk ook zeer laag bij de grond.
Volgens mij zijn die reacties allemaal geschreven door papa en oma. Moet haast wel.
Dat staat je weer netjes, Gia :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:00:08 #192
40566 Ericr
Livewrong
pi_96482021
quote:
Hoi Laura, Ik stel mij even voor. Ik ben Jakob en ben 54 jaar. Ik ben blind. Mijn vrouw leest mij jouw reisverslag regelmatig voor. Zo volg ik jouw fantastische reis. Wij hebben bewondering voor je. Het geeft mij ook het gevoel hoe mooi Moeder Aarde is en dat de mensen hier heel zuinig mee om dienen te gaan. Ik vraag Jezus om jouw reis verder te begeleiden en wens je een behouden vaart. Eén van mijn hobby's is het schrijven van liedjes zoals deze: Ik trommel voor de aarde van je rombombombombom Net als duizend paarden van je rombombombombom De aarde is een grote trom Ik sta er op en val niet om Ik trommel voor de aarde van je rombombombombom Groetjes, Jakob en Edith
_O- Het valt me nog mee dat Jakob niet zegt dat hij inmiddels weer kan zien, rombombombombombombom.
pi_96482339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef Ericr het volgende:

[..]

_O- Het valt me nog mee dat Jakob niet zegt dat hij inmiddels weer kan zien, rombombombombombombom.
Zooooo geniaal!

Serieus; Het zou Laura sieren als ze eens naar de afvalbergen die in de oceaan schijnen rond te drijven zou varen en zich dáár zou laten fotograferen/filmen ipv alleen toeristische plekjes.. Dan zou ze enige betrokkenheid bij onze leefomgeving en de zaak van Sea Shepherd tonen.
pi_96483195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zooooo geniaal!

Serieus; Het zou Laura sieren als ze eens naar de afvalbergen die in de oceaan schijnen rond te drijven zou varen en zich dáár zou laten fotograferen/filmen ipv alleen toeristische plekjes.. Dan zou ze enige betrokkenheid bij onze leefomgeving en de zaak van Sea Shepherd tonen.
Daar vaart ze precies omheen:

zaterdag 7 mei 2011 @ 21:13:56 #195
124676 RobertoCarlos
pi_96484800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan zou ze enige betrokkenheid bij onze leefomgeving en de zaak van Sea Shepherd tonen.
Wie?? :? :?
pi_96485668
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wie?? :? :?
ehmm.... :{
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:38:44 #197
124676 RobertoCarlos
pi_96488055
Sea Shepard? Zegt me niets. Hoor je eigenlijk ook nooit wat over, in de media of zo..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:28:27 #199
124676 RobertoCarlos
pi_96490000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:06 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Je hoort er zelden iets positiefs over, bedoel je? :D
Nee. Ik hoor er eigenlijk nooit iets over. Je zou eigenlijk iemand moeten hebben die die club steunt. Niet alleen financieel maar ook iemand die over de hele wereld vertelt over de Sea Shepard.
Maar ja, zo iemand is er niet, helaas...
pi_96494330
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nee. Ik hoor er eigenlijk nooit iets over. Je zou eigenlijk iemand moeten hebben die die club steunt. Niet alleen financieel maar ook iemand die over de hele wereld vertelt over de Sea Shepard.
Maar ja, zo iemand is er niet, helaas...
Wel hoor! Op de site van Laura wordt er een hele zin aan gewijd. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')