Het laatste...............quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik was juist zo positief.. Of zouden ze mijn sarcasme ineens wel snappen? Of houden ze dit forum soms in de gaten
Terecht.... je lijkt wel zo'n jeugdzorgnaziquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef spuitje het volgende:
En binnen 10 minuten was mijn bericht van die Hyves verwijderd...................
Erg he? Een afwijkende mening hebben................eng ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Terecht.... je lijkt wel zo'n jeugdzorgnazi
... om maar in de sfeer van het gastenboek te blijven............quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Terecht.... je lijkt wel zo'n jeugdzorgnazi
Belachelijk... Andermans belang interesseert ze dus echt geen fuck.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef spuitje het volgende:
En binnen 10 minuten was mijn bericht van die Hyves verwijderd...................
Als je hier op mij doelt, wil ik je wel meegeven dat je de plank volledig misslaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die ouders die weten dat ze voorbeeldige kinderen hebben die nooit iets fout doenOf ouders die denken dat een condoom voldoende is om een zwangerschap mee te voorkomen... dan denken die kinderen dat waarschijnlijk ook, tenzij iemand anders ze fatsoenlijk en echt voorlicht.
quote:
En ik reageerde op een achterbakse post van Banjerkanjer, die hier ook compleet offtopic is en die duidelijk op mij gericht is. Maar daarvoor moet je dan maar teruglezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:08 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nou en?
edit omdat Gia met d'r gezever wat niemand ook maar het miste interesseert ertussen zat, ik reageerde op:
En wat heeft dat alles met Laura Dekker van doen? Of met wie dan ook in deze discussie?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je hier op mij doelt, wil ik je wel meegeven dat je de plank volledig misslaat.
Natuurlijk denk ik niet dat een condoom 100 % veilig is, en mijn kinderen weten ook dat dit niet zo is. Ze weten ook dat ze verantwoordelijkheid moeten dragen als het fout gaat.
Ik heb alleen gezegd dat ik niet zo naief ben om te denken dat jonge meiden die de pil niet mogen hebben van hun ouders, dan braaf 'het' niet doen. In dat licht heb ik mijn zonen aangeraden in elk geval altijd een condoom te gebruiken. En ja, daar heb ik bij verteld dat dit niet 100 % veilig is. Maar beter iets dan niets, want geloof me maar, ze doen het toch!
Dat staat je weer netjes, Giaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
En ik reageerde op een achterbakse post van Banjerkanjer, die hier ook compleet offtopic is en die duidelijk op mij gericht is. Maar daarvoor moet je dan maar teruglezen.
Ontopic:
Ik vind die reactie van die Willem echt ondermaats. Laura vergelijken met Anne Frank. Werkelijk ook zeer laag bij de grond.
Volgens mij zijn die reacties allemaal geschreven door papa en oma. Moet haast wel.
quote:Hoi Laura, Ik stel mij even voor. Ik ben Jakob en ben 54 jaar. Ik ben blind. Mijn vrouw leest mij jouw reisverslag regelmatig voor. Zo volg ik jouw fantastische reis. Wij hebben bewondering voor je. Het geeft mij ook het gevoel hoe mooi Moeder Aarde is en dat de mensen hier heel zuinig mee om dienen te gaan. Ik vraag Jezus om jouw reis verder te begeleiden en wens je een behouden vaart. Eén van mijn hobby's is het schrijven van liedjes zoals deze: Ik trommel voor de aarde van je rombombombombom Net als duizend paarden van je rombombombombom De aarde is een grote trom Ik sta er op en val niet om Ik trommel voor de aarde van je rombombombombom Groetjes, Jakob en Edith
Zooooo geniaal!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat Jakob niet zegt dat hij inmiddels weer kan zien, rombombombombombombom.
Daar vaart ze precies omheen:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zooooo geniaal!
Serieus; Het zou Laura sieren als ze eens naar de afvalbergen die in de oceaan schijnen rond te drijven zou varen en zich dáár zou laten fotograferen/filmen ipv alleen toeristische plekjes.. Dan zou ze enige betrokkenheid bij onze leefomgeving en de zaak van Sea Shepherd tonen.
Wie??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan zou ze enige betrokkenheid bij onze leefomgeving en de zaak van Sea Shepherd tonen.
Je hoort er zelden iets positiefs over, bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sea Shepard? Zegt me niets. Hoor je eigenlijk ook nooit wat over, in de media of zo..
Nee. Ik hoor er eigenlijk nooit iets over. Je zou eigenlijk iemand moeten hebben die die club steunt. Niet alleen financieel maar ook iemand die over de hele wereld vertelt over de Sea Shepard.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je hoort er zelden iets positiefs over, bedoel je?
Wel hoor! Op de site van Laura wordt er een hele zin aan gewijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor er eigenlijk nooit iets over. Je zou eigenlijk iemand moeten hebben die die club steunt. Niet alleen financieel maar ook iemand die over de hele wereld vertelt over de Sea Shepard.
Maar ja, zo iemand is er niet, helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |