abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96335015
Hallo,

Ik weet dat berichten met kritiek niet tot nauwelijks geplaatst worden in het gastenboek maar wat ik nu toch heb gelezen stuit mij (en velen met mij) tegen de borst.

De reactie van Willem waarin hij Laura vergelijkt met Anne Frank en slachtoffers van de holocaust is in mijn ogen "not done".
Anne Frank kwam dicht bij de dood door anderen waar Laura zelf haar eigen leven in gevaar bracht. ik oordeel verder niet over laura's actie en ik weet dat dit bericht niet geplaatst zal worden. Maar ik wil de beheerder van dit gastenboek er wel op attenderen dat wanneer goed onderbouwd kritiek niet wordt geplaatst, deze onzin ook niet moet worden geplaatst en ik hoop dat dit bericht alsnog verwijderd wordt.

Dan rest mij verder niets dan Laura nog veel succes te wensen op haar avonturen.

Groeten,

Johan

ik heb dit geplaatst, hopelijk doen ze er iets mee

edit: ik heb trouwens een nepnaam en email adres opgegeven, ik weet niet of dat uitmaakt?
pi_96337067
Geef jullie weinig kans, maar we hebben in ieder geval een signaal afgegeven denk ik dan maar.
pi_96337576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Chantal 03-05-2011
Inderdaad, ik ben het helemaal eens met Willem en Diantha; de overeenkomsten tussen jou en Anne Frank zijn heel treffend. Ik ben je eeuwig dankbaar voor je strijd tegen verstikkende dictatuur en voor de vrijheid - die strijd streed je ook voor mij! 4 mei om acht uur denk ik aan jou. En onthoud: een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.

dit kan toch gewoon niet meer? wie beheerd dat gastenboek toch?
Iemand die totaal geen idee heeft wie Anne Frank was? Of iemand die nog nooit van WO2 heeft gehoord en van de verschrikkingen die plaats vonden in die tijd? Of iemand die het terecht vindt dat LD wordt vergeleken met een meisje dat symbool staat voor onderdrukking? Zeg het maar.........
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:07:40 #154
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_96338369
Je schip is slechts twaalf meter lang
en nauw vier meter breed,
wel groter nog is het stuk zee,
dat ik nu nog niet weet,
maar waar je roemrijk zeilen zal,
met Guppy bovendien,
jij was slechts vijftien in getal,
geen journalist zal jou meer zien.
O lieflijkheid van licht en land,
van ’s werelds vrije kust,
eens door ambtenaren overmand
had jij geen uur meer rust.
Wat kan een vrouw oprecht en trouw,
nog doen in zulk een tijd?
Zij kust haar pa, vertrekt dan gauw
en strijdt haar dappere strijd.
pi_96339090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef MrFoureyes het volgende:
Je schip is slechts twaalf meter lang
en nauw vier meter breed,
wel groter nog is het stuk zee,
dat ik nu nog niet weet,
maar waar je roemrijk zeilen zal,
met Guppy bovendien,
jij was slechts vijftien in getal,
geen journalist zal jou meer zien.
O lieflijkheid van licht en land,
van ’s werelds vrije kust,
eens door ambtenaren overmand
had jij geen uur meer rust.
Wat kan een vrouw oprecht en trouw,
nog doen in zulk een tijd?
Zij kust haar pa, vertrekt dan gauw
en strijdt haar dappere strijd.
:r :r :r
Respectloos. Van sommige dingen blijf je gewoon af!

[ Bericht 3% gewijzigd door spuitje op 04-05-2011 13:44:12 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:58:18 #156
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_96345403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

:r :r :r
Respectloos. Van sommige dingen blijf je gewoon af!
Staat zo op haar site.
pi_96347801
Goh, ze is een jaar aan het feestvieren en dat moest natuurlijk gevierd worden.. Wat een verrassing. Ik begin het eentonig te vinden.

Ze had een heleboel gedaan, schoonmaken, repareren, inkopen, getankt, romp schoongemaakt, whatever..
Ik heb me al vaker afgevraagd hoeveel ze in feite zelf doet. Vooral omdat ze maar wat graag haar benen bij anderen onder de tafel steekt, rond etenstijd.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
pi_96354379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Staat zo op haar site.
Heb het inmiddels gezien. Geef de volgende keer gewoon even de bron van je bericht. Dat voorkomt dat je zelf wordt aangekeken op dit soort onzin.

[ Bericht 13% gewijzigd door spuitje op 04-05-2011 23:29:41 ]
pi_96369984
Het is dat de media toch al geen aandacht meer heeft voor de vakantie van Laura Dekker, want in het andere geval zouden dergelijke teksten op je website toch heel wat tumult opleveren. Zeker in deze tijd van het jaar.

Misschien is het de Dekkertjes daar ook wel weer om te doen geweest, om juist met deze dagen weer in de spotlights te staan. Negatieve aandacht is ook aandacht! Net als met de afgelopen Kerstdagen.

Maar zo laag kan geen enkel schip zinken, denk ik dan ook weer... Of toch wel?

Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zo geestesziek zijn dat ze tegelijkertijd deze teksten plaatsen :?
pi_96376247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het is dat de media toch al geen aandacht meer heeft voor de vakantie van Laura Dekker, want in het andere geval zouden dergelijke teksten op je website toch heel wat tumult opleveren. Zeker in deze tijd van het jaar.

Misschien is het de Dekkertjes daar ook wel weer om te doen geweest, om juist met deze dagen weer in de spotlights te staan. Negatieve aandacht is ook aandacht! Net als met de afgelopen Kerstdagen.

Maar zo laag kan geen enkel schip zinken, denk ik dan ook weer... Of toch wel?

Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zo geestesziek zijn dat ze tegelijkertijd deze teksten plaatsen :?
Het zou me niet verbazen als deze teksten van haar oma afkomen.
Zij heeft een waanidee omtrent haar kleindochter, lijkt het.
pi_96381031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als deze teksten van haar oma afkomen.
Zij heeft een waanidee omtrent haar kleindochter, lijkt het.
O dat laatste zeker, maar toch denk ik dat die teksten door haar fans zijn geschreven. Die Willem is ermee begonnen, een paar anderen vonden het schitterend en eentje gaat er dan zelfs zover dat hij/zij dat prachtige gedicht van Jan Campert mishandelt. Dat ze zich de ogen niet uit hun kop schamen!
pi_96382317
nou dat laatste laat me soms denken dat het de Dekkers zelf zijn.
Dat ze schaamteloos denken dat ze alles mogen (misbruiken) is een kenmerk van het krankzinnige trekje dat in die familie heerst.
Ook zaken vals voorstellen is ze niet vreemd.
Maar voor hetzelfde geld zijn het idd gewoon fans.
pi_96382617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
nou dat laatste laat me soms denken dat het de Dekkers zelf zijn.
Dat ze schaamteloos denken dat ze alles mogen (misbruiken) is een kenmerk van het krankzinnige trekje dat in die familie heerst.
Ook zaken vals voorstellen is ze niet vreemd.
Maar voor hetzelfde geld zijn het idd gewoon fans.
Heb je ook wel een punt. Ach, ik weet het ook niet. Wat ik wel weet is dat mensen die dergelijke gedachten kronkels hebben echt niet sporen!! Want ik neem aan dat wanneer je het gedicht kent je ook weet wat de aanleiding is geweest om het te schrijven. En dan is het toch te triest voor woorden dat je het op een dergelijke manier bewerkt. En durf je er iets van te zeggen dan word je genegeerd. Te triest voor woorden deze mensen.
pi_96383088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef spuitje het volgende:

[..]

Heb je ook wel een punt. Ach, ik weet het ook niet. Wat ik wel weet is dat mensen die dergelijke gedachten kronkels hebben echt niet sporen!! Want ik neem aan dat wanneer je het gedicht kent je ook weet wat de aanleiding is geweest om het te schrijven. En dan is het toch te triest voor woorden dat je het op een dergelijke manier bewerkt. En durf je er iets van te zeggen dan word je genegeerd. Te triest voor woorden deze mensen.
Iedere keer als je denkt dat je alles gehad hebt, bereiken ze een nieuw dieptepunt.
Deze totale narcisten zijn echt volkomen de weg kwijt. En inderdaad, het blijft een schoffering, wie dat soort dingen ook schrijft.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:36:55 #165
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96387988
Ik hoor nu geruchten dat Lara Dekker bij de operatie tegen Bin Laden betrokken is geweest. Ze vloog even met het vliegtuig van de Galapagoseilanden naar Abbottabad en had een beslissende rol in het uitschakelen van Osama. Nu begrijp ik waarom de foto's niet vrijgegeven worden en waarom Hillary zo verschrikt keek op de foto :Y
Wat een meid! *O* *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertoCarlos op 05-05-2011 14:42:18 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_96388160
Is ze al verzopen?
pi_96388513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Is ze al verzopen?
Welnee, ze heeft zeker weer eens een paar weken vakantie? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96388786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welnee, ze heeft zeker weer eens een paar weken vakantie? :')
Ze heeft toch alleen maar vakantie?
pi_96388925
Ik lijk ook wel gek: heb een prive-bericht gestuurd aan 1 van de beheerders van die LD Hyves. Mocht ik een reactie krijgen (wat ik niet verwacht) dan horen jullie het!

O ships............bedenk net dat mijn Hyves op slot zit. ben geen vriendjes van LD en dus kan de beheerder niet reageren denk ik? Tenzij ik een vriendje van LD wordt, maar dat wil ik echt niet!!
pi_96393725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef spuitje het volgende:
Ik lijk ook wel gek: heb een prive-bericht gestuurd aan 1 van de beheerders van die LD Hyves. Mocht ik een reactie krijgen (wat ik niet verwacht) dan horen jullie het!

O ships............bedenk net dat mijn Hyves op slot zit. ben geen vriendjes van LD en dus kan de beheerder niet reageren denk ik? Tenzij ik een vriendje van LD wordt, maar dat wil ik echt niet!!
oeps... zou jammer zijn!
Ach die reageren toch niet..
pi_96395322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef spuitje het volgende:

Je kunt gewoon privé berichten naar elkaar sturen op hyves, zonder met elkaar bevriend te zijn.
pi_96395495
Mijn berichtje is niet geplaatst.. Flauw hoor.. :{
pi_96398076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mijn berichtje is niet geplaatst.. Flauw hoor.. :{
Dat van mij ook niet maar had niet anders verwacht............
pi_96398112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:47 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat van mij ook niet maar had niet anders verwacht............
Maar ik was juist zo positief.. Of zouden ze mijn sarcasme ineens wel snappen? Of houden ze dit forum soms in de gaten :D
pi_96398362
nu op de Hyves, voor zolang het duurt...............

Dan maar op deze manier. Niet de meest sympathieke, ik weet het maar op een andere manier zullen tegenstanders van de belachelijke berichten in Laura haar gastenboek geen gehoor vinden! Dit bericht is dus gericht aan 1 van de beheerders van de Hyves over Laura.

quote:
Ik zie dat je stil wilt staan bij de dodenherdenking op 4 mei en dat respecteer ik!
Maar keur jij het goed dat Laura wordt vergeleken met Anne Frank, zoals in haar gastenboek staat te lezen?
Keur je het goed dat het gedicht "De achttien dooden" van Remco Campert wordt omgevormd tot een ode aan Laura?
Ik weet dat verschillende mensen op een nette manier hebben verzocht deze berichten uit het gastenboek te verwijderen. Aan deze verzoeken is helaas geen gehoor gegeven. Sterker nog: hun berichten werden zelfs niet geplaatst!
Ik hoop dat jij alsnog iets kunt en wilt doen. Mensen zijn gekwetst door dit soort berichten, diep gekwetst.
Dat er mensen zijn die Laura als een heldin willen zien: prima! Maar laten ze stoppen met haar te vergelijken met mensen die in een oorlog hun leven hebben gegeven
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')