Daar is ze toch al te oud voor!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_%28eiland%29
Lijkt wel een goede plek te zijn om alvast een Piratenpartijtje te kunnen oefenen?
Voor de piraten in dat gebied is ze nog aan de jonge kant denk ik.quote:
Laat ik het zo zeggen; ik hoop dat mijn jongste dochter haar eerste Piratenpartijtje uitstelt tot ver na haar 18e verjaardagquote:
Welnee. In die regionen hebben ze op die leeftijd al een paar kinderenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor de piraten in dat gebied is ze nog aan de jonge kant denk ik.
Ik doelde op die man die op 9-jarige meisjes valt...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef spuitje het volgende:
Voor de piraten in dat gebied is ze nog aan de jonge kant denk ik.
Is het voor je oudste dochter al te laat, dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laat ik het zo zeggen; ik hoop dat mijn jongste dochter haar eerste Piratenpartijtje uitstelt tot ver na haar 18e verjaardag
Hoe weet je dat? Dat zegt hij tegen je, ok. Maar was jij erbij toen hij....??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Gia het volgende:
Mijn zoon is gelukkig zo verstandig om een condoom te gebruiken.....
En ze maken er meteen maar een gangbang van? Als dat de realiteit is van jouw bestaan, laat mij dan nog maar even in dromenlandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doelde op die man die op 9-jarige meisjes valt...
[..]
Is het voor je oudste dochter al te laat, dan?
Zonder gekheid: Dream on!!
De moeder van mijn zoons vriendin denkt ook dat ze misschien al wel zullen zoenen.... Het meisje mag niet aan de pil, want daar is ze nog veeeeel te jong voor. En ze denkt dat het verbieden van pilgebruik voorkomt dat ze 'het' doen.![]()
Mijn zoon is gelukkig zo verstandig om een condoom te gebruiken.....
Ze zijn allebei bijna 17.
Ze doet ze zelf bij hem om, snap dat danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat zegt hij tegen je, ok. Maar was jij erbij toen hij....??
Engerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze doet ze zelf bij hem om, snap dat dan
Och, je vindt als moeder weleens wat. Vergeten weg te gooien???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat zegt hij tegen je, ok. Maar was jij erbij toen hij....??
Hoezo gangbang?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En ze maken er meteen maar een gangbang van? Als dat de realiteit is van jouw bestaan, laat mij dan nog maar even in dromenland
Die zie je inderdaad maar steeds opnieuw verschijnen op de foto's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:25 schreef spuitje het volgende:
Toch best vervelend, al die toeristen! En begin nu toch echt te geloven dat die blonde mevrouw haar vaste babysit is!
[ afbeelding ]
bron
Wees blij dat er nog ouders zijn die hun kinderen fatsoenlijk voorlichten. Raakt je dochter straks misschien niet ongewenst zwanger als het vriendje een condoom gebruikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze doet ze zelf bij hem om, snap dat dan
Gia, we hebben het over een Piratenpartijtje, oftewel een gangbang waar een hele piratenboot aan deel mag nemen. JIj vindt dat allemaal heel normaal zoals je zegt, en 15 is toch al best wel heel oud voor een gangbang, want jouw zoon en zijn vriendinnetje....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo gangbang?
Jij bedoelde met een piratenpartijtje een gangbang? Ik niet, hoor. Gewoon: Jongetje - meisje.
Sorry, maar jij trekt het hele gedoe wel wat uit zijn verband.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Gia, we hebben het over een Piratenpartijtje, oftewel een gangbang waar een hele piratenboot aan deel mag nemen. JIj vindt dat allemaal heel normaal zoals je zegt, en 15 is toch al best wel heel oud voor een gangbang, want jouw zoon en zijn vriendinnetje....
Dat uit verband rukken, doe je zelf. Al enkele topics lang wordt er lollig gedaan over Piratenpartijtjes, het kwartje had toch eerder kunnen vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry, maar jij trekt het hele gedoe wel wat uit zijn verband.
Ik zei dat Laura te oud was voor die pedofiel waar het eerder over ging. Had het daarbij niet over de piraten.
Toen zei jij dat je hoopt dat je dochter wacht tot haar 18de voor haar eerste piratenpartijtje. Ik mag aannemen dat je niet bedoelt dat je het niet erg vindt als ze op haar 18de meedoet aan een gangbang, dus ik ging ervan uit dat je daarmee bedoelde 'de eerste keer seks'.
Nee, dat heeft betrekking op haar geplande route, die dwars door het piraten gebied gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:44 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
ik heb even een tijdje dit topic niet meer gevolgd en heb niet zo'n zin om alles terug te lezen maar is laura zwanger ofzo dat het ineens allemaal over gangbangs en sex gaat?
Op die Hyves staat inmiddels wel een alternatieve route aangegeven voor het geval het te onrustig mocht zijn in het piratengebied.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, dat heeft betrekking op haar geplande route, die dwars door het piraten gebied gaat.
Die alternatieve route was er vanaf het begin al, maar die wil ze nog altijd niet varen. Zie haar reactie op Hank Ort, topman bij de NAVO, die haar aanraadde om een andere route te varen en dat ze niet op bescherming van de NAVO hoeft te rekenen wanneer ze toch haar geplande route zal aanhouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op die Hyves staat inmiddels wel een alternatieve route aangegeven voor het geval het te onrustig mocht zijn in het piratengebied.
aaah vandaar. nou wat mij betreft zeilt ze lekker door het piratengebied heen, luisteren naar anderen doet ze toch niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, dat heeft betrekking op haar geplande route, die dwars door het piraten gebied gaat.
Inderdaad, madame was toen behoorlijk pissed dat de beste man haar naam had genoemd. Nou ja, ze is daar nog lang niet, gewoon afwachten maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die alternatieve route was er vanaf het begin al, maar die wil ze nog altijd niet varen. Zie haar reactie op Hank Ort, topman bij de NAVO, die haar aanraadde om een andere route te varen en dat ze niet op bescherming van de NAVO hoeft te rekenen wanneer ze toch haar geplande route zal aanhouden.
http://www.rnw.nl/nederla(...)ezeilers-bescherming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |