Nee, ik heb maar 4 post per dagquote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Cash met zn punt die denkt dat hij de lapo heeft.
eeuwige 300e post met zn punt tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eeuwige 300e post met zn punt toch![]()
Hij had ook gewoon snel een nieuw topic kunnen openen, terwijl je de lapo had.quote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dat kon. Maar dat kan iedereen doen. DAAG ME UIT.quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon snel een nieuw topic kunnen openen, terwijl je de lapo had.
á la Klinkerquote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon snel een nieuw topic kunnen openen, terwijl je de lapo had.
Nouja, het zal wel joh.quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Henkie94 het volgende:
Matige TT.
[..]
Iets met Gods wil als hij je niet helpt.Wat.
Neen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat kon. Maar dat kan iedereen doen. DAAG ME UIT.
Nog een lekker sigaartje gerookt?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat kon. Maar dat kan iedereen doen. DAAG ME UIT.
WATTTTquote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.Soms niet though.
HE KLINKER?
quote:
Geen ruzie nu.quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.Soms niet though.
HE KLINKER?
En jij ook.quote:
Ik kan er niks aan doen, mijn ouders doen soms niet zo leuk tegen mij enzo daarom denk ik dat het zo gekomen is im sorry. !!quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.Soms niet though.
HE KLINKER?
Soms moet je weten wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik probeer homo's niet te haten en konden net zo goed zigeuners zijn
Zigeunersquote:Op maandag 25 april 2011 16:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik probeer homo's niet te haten en konden net zo goed zigeuners zijn
Ik wil gewoon ff ruzie met Henkiequote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie nu.
[..]
En jij ook.
Lekker dingquote:
Ik ben de leukste thuisquote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hij deed een grapje toch die oude moppentapper
Ja gewoon je ding doen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dit zolang ik geen dm gehad van iemand met verklaring ga ik gewoon door
Wie?quote:
Oorlogquote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Als we dan toch aan het haten zijn op iedereen:
Duitsers![]()
Oh, kut wacht.
Grapje toch.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Als we dan toch aan het haten zijn op iedereen:
Duitsers![]()
Oh, kut wacht.
Zullen wij twee duifjes zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee duiven hier in de achtertuin, wat zijn ze lief samen. Kroelen enzo.
Ok ok, samen op het hek zitten enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zullen wij twee duifjes zijn?Zo samen alless.
succesquote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoi ik hoorde dat Jan en ik vanmiddag nog gaan trouwen
Hoax.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik keer je de andere wang toe wanneer jij me slaat jahh voor het grotere geheel voor de opwarming van de aarde...quote:
Dan wil ik bruidsmeisje zijn oké, met jurk alles.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hihi, roekoe.quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, samen op het hek zitten enzo.
quote:
Ik sla je recht boven op je hoofd jaquote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik keer je de andere wang toe wanneer jij me slaat jahh voor het grotere geheel voor de opwarming van de aarde...
heyyy ik hoorde vandaag dat ik een nieuw gezin had die wil ik nog ff ondersteunen tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je wist het gisteren al ja!?!?!quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heyyy ik hoorde vandaag dat ik een nieuw gezin had die wil ik nog ff ondersteunen toch
Ik ook niet.quote:
Zie je op de side volgende week!quote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Ben de computer ff zat. Laters en tjoeloes enzo.
Jahhhh maar toen was het nog geheim tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je wist het gisteren al ja!?!?!
ff in die bijbel lezen tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
wat?quote:Op maandag 25 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jahhhh maar toen was het nog geheim tochik schaamde me een beetje voor mn zoon nog maar nu leer ik van hem te houden
Doeg.quote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
Dat is niet aardigquote:Op maandag 25 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jahhhh maar toen was het nog geheim tochik schaamde me een beetje voor mn zoon nog maar nu leer ik van hem te houden
Oh.quote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
ik vind jullie vaag vandaag ik neem ook maar even rust van hier
de kogel gaat door de kerkquote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu is het menens gek.. ik sla je terug met een een dikke bijbel
Victoria ? waar ?quote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
Snel! PAK JE STATENVERTALING OMGGquote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doei Bietsjeee.quote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
Doei lieve Zeroquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doei Bietsjeee.
[..]
Doei lieve Zero
Thanksquote:
Zullen we buiten gaan zonnebaden en elkaar bestoken met vanille ijs ?quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doei Bietsjeee.
[..]
Doei lieve Zero
Ik wil dat liever opeten, is zonde om met je eten te spelen... tevens moet je als ouders het goede voorbeeld geven ja?!quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we buiten gaan zonnebaden en elkaar bestoken met vanille ijs ?![]()
Ja maar je mag het dan opeten vanaf mijn blote borstkas hequote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil dat liever opeten, is zonde om met je eten te spelen... tevens moet je als ouders het goede voorbeeld geven ja?!
Hahahahaquote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar je mag het dan opeten vanaf mijn blote borstkas hemaar wel snel zijn want ik ben heeetttt dus dat smelt snel en we sturen de kids wel even naar de speeltuin
Zoon.quote:
Mag ik het nadoen op mijn zusje?quote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar je mag het dan opeten vanaf mijn blote borstkas hemaar wel snel zijn want ik ben heeetttt dus dat smelt snel en we sturen de kids wel even naar de speeltuin
ik sla je met de tas van je ma, zwaar zat met al die camsquote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mag ik het nadoen op mijn zusje?
Oeiii onder de gordel ditquote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik sla je met de tas van je ma, zwaar zat met al die cams
Huisarrestquote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mag ik het nadoen op mijn zusje?
quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii onder de gordel dit![]()
dan bel ik je pa en zeg dat hij de JD voorraad even moet checken hoor
![]()
Maar jij kreeg toch geen eten meer dus. Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ga
Ik kom naar beneden hoor KB en jan
Ok jij wintquote:
Kom je even lego spelen dan ?quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ga
Ik kom naar beneden hoor KB en jan
Dapper gestredenquote:Op maandag 25 april 2011 16:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok jij wint
[..]
Kom je even lego spelen dan ?
Hij houdt van oudere vrouwen die snoeperquote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is Cash niet te jong voor je zusje Jan?
ben jij fysiek niet te oud voor je mentale leeftijd?quote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is Cash niet te jong voor je zusje Jan?
ja tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij houdt van oudere vrouwen die snoeper
Families alles.quote:
Kun je eens doorsturen?quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Omdatappel het volgende:
Woah, ik lees nu een site die echt zo onwijs aansluit op mijn gedachten. Echt heftig..
www.playmobile.nlquote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Families alles.
[..]
Kun je eens doorsturen?
wat ben je sexy als je boos bentquote:Op maandag 25 april 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kennelijk toch welllllquote:Op maandag 25 april 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
huh ik heb mn PI heul niet veranderd
heb je nog bericht terug van mn zusje ofzo ?quote:Op maandag 25 april 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi ik kijk nu naar mn account op neopets. Hehehehe.
Misschien moet je zelfs eens van je luie reet afkomen en naar die winkel gaan tochhhquote:Op maandag 25 april 2011 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAMA IS NOG NIET THUIS GVD WANT DE ZELFSCAN WAS VASTGELOPEN BIJ DE AH EN NU HEB IK TOCH GEEN CORONA NOG NIET ALLESSS
Dit dusquote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Misschien moet je zelfs eens van je luie reet afkomen en naar die winkel gaan tochhh![]()
neequote:Op maandag 25 april 2011 16:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je nog bericht terug van mn zusje ofzo ?
quote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
had je haar wel wat gestuurd ofzo ?
quote:
Ik kom net thuis van werk, en ik was aan t wachten op mama maar stond in de zon en ik heb al bultjes zonneallergie allusssquote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Misschien moet je zelfs eens van je luie reet afkomen en naar die winkel gaan tochhh![]()
Leuk plaatje, sonquote:
Hoi Appel.quote:
Zeer negroïde.quote:
GA DAN ZELF NAAR DE SUPERMARKT DAT KAN OOK OF ANDERS NIET ZEIKEN IN DIT TOPIC OK DOEIquote:Op maandag 25 april 2011 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAMA IS NOG NIET THUIS GVD WANT DE ZELFSCAN WAS VASTGELOPEN BIJ DE AH EN NU HEB IK TOCH GEEN CORONA NOG NIET ALLESSS
JanPiraat is straat, voor de lol, hangt hij bij de tol.quote:
Heet jij Appel dan, hè hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Hoi Breezertje, hoe was je date?quote:
Had je geen date?quote:
Lekker ding.quote:
ik ziek heul nietquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
GA DAN ZELF NAAR DE SUPERMARKT DAT KAN OOK OF ANDERS NIET ZEIKEN IN DIT TOPIC OK DOEI
Ok sorry Spees.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ziek heul niet
en ik was bij de supermarkt
Niet voor de lol voor de struggle voor die levenquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JanPiraat is straat, voor de lol, hangt hij bij de tol.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet voor de lol voor de struggle voor die leven
Gisternacht reeg ook aan mijn drietand een man genaamd Steven
want hij zat de pissen op de tol en de tol is mijn plek
Kom je aan de tol dan verander ik in een maniakale gek
Weer boos?quote:
Teringhard.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet voor de lol voor de struggle voor die leven
Gisternacht reeg ook aan mijn drietand een man genaamd Steven
want hij zat de pissen op de tol en de tol is mijn plek
Kom je aan de tol dan verander ik in een maniakale gek
Sorry...quote:
Ik weet 'tquote:
altijdquote:
sorryquote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Gridlok het volgende:
homo tt durfde bijna niet te posten met nadruk op bijna.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heet jij Appel dan, hè hè!
WAT HAD JE NOU MANZullen we een dagje ruilen van lichaam ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HELTquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon vanaf mijn terras
BBQ staat aan, bier is present en zo gaat het vlees erop
Ik eet dode dieren.quote:
Hihi.quote:
Dat wil je niet. Maar oké.quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we een dagje ruilen van lichaam ?
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga ff een broek aandoen en eten halen @ voedselbank.... tot zo![]()
Bietsjquote:
Lata.quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga ff een broek aandoen en eten halen @ voedselbank.... tot zo![]()
met heel veel wespenquote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallon Beach! Zullen we een herfsttafel maken? [ afbeelding ]
omdat ik hulp nodig had vannachtquote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom stuurde je 'ja' op facebook Cosmo?
Sorry, ik sliep toenquote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
omdat ik hulp nodig had vannacht
quote:
Watquote:
quote:
Ken ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Charlie Fink.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De zanger van Noah and the Whale.
Ah dat zegt me meer jaquote:Op maandag 25 april 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De zanger van Noah and the Whale.
Altijd maar iemands neus beledigen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heul niet, die heeft een andere neus en zn haren zijn ook anders.
Ik heb iets met neuzen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Altijd maar iemands neus beledigen.
0kquote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niets of niemand overtreft Charlie Fink.
Jawelquote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niets of niemand overtreft Charlie Fink.
Wowow rustig aan zeg die geilheid wordt niet gedoogd voor 1:30 hoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aaron JohnsonnnJoseph Gordon-Levitt
![]()
Alex Turnerrr aah
Niks geilheidquote:Op maandag 25 april 2011 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wowow rustig aan zeg die geilheid wordt niet gedoogd voor 1:30 hoor
Doe er zout op.quote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
Ja shit waarom zeg je dat nou Beach nu ben ik het ook dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat wil ik niet hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey dat zeg ik altijd
[..]
dagdagdag
Ditquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan alleen appel quoten, hond die je dr bent.
Krullenquote:
SLA ZE! POTVOLKOFFIE BAHquote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Extra reistijd
* een half uur tot een uur
Godverredomme...
Hoihoihoiquote:
Zonder piraat geen leven hier.quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik niet hoorjij mag niet zomaar verdwijnen en oplossen.
Hoi Bietsj, hoe gaat het op je fobo?quote:
Ik kan niet multiquoten op de iPhone dus moet ik er 1 kiezenquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan alleen appel quoten, hond die je dr bent.
jaja.quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan niet multiquoten op de iPhone dus moet ik er 1 kiezen
Klinker
Jan
Dan kies je toch voor mij ik begroet je als eerstquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan niet multiquoten op de iPhone dus moet ik er 1 kiezen
Klinker
Jan
Inderdaad of gewoon niet quoten of quoten en dan copy pasten en dan nog een keerquoten en nog een keer copy psten, doe ik wel gewoon op mn telefoonquote:Op maandag 25 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan kies je toch voor mij ik begroet je als eerst
Nee, doe maar niet.quote:
leuk dit hoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Bietsj, hoe gaat het op je fobo?
Sorry, ik steun je in deze zware tijd.quote:
Hakken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Danoontje powerrrrrr pindakaas toggg
Maak dan screenshots van me van elke reactie op de laatste reactie lijst zodat ik niet achter loopquote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, ik steun je in deze zware tijd.
Ah gatver, pindakaas.quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Danoontje powerrrrrr pindakaas toggg
Is iets te veel werk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Maak dan screenshots van me van elke reactie op de laatste reactie lijst zodat ik niet achter loop
Nee, maar bij liliputter denk ik aan personen a la Driepink.quote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent ook niet mega groot toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |