Grapje toch.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Als we dan toch aan het haten zijn op iedereen:
Duitsers![]()
Oh, kut wacht.
Zullen wij twee duifjes zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee duiven hier in de achtertuin, wat zijn ze lief samen. Kroelen enzo.
Ok ok, samen op het hek zitten enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zullen wij twee duifjes zijn?Zo samen alless.
succesquote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoi ik hoorde dat Jan en ik vanmiddag nog gaan trouwen
Hoax.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik keer je de andere wang toe wanneer jij me slaat jahh voor het grotere geheel voor de opwarming van de aarde...quote:
Dan wil ik bruidsmeisje zijn oké, met jurk alles.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hihi, roekoe.quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, samen op het hek zitten enzo.
quote:
Ik sla je recht boven op je hoofd jaquote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik keer je de andere wang toe wanneer jij me slaat jahh voor het grotere geheel voor de opwarming van de aarde...
heyyy ik hoorde vandaag dat ik een nieuw gezin had die wil ik nog ff ondersteunen tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je wist het gisteren al ja!?!?!quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heyyy ik hoorde vandaag dat ik een nieuw gezin had die wil ik nog ff ondersteunen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |