Yup, ruk versie maar het origineel is door rechten gedoe niet te vinden op Youtubequote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zit wel een ontstemde gitaar op de achtergrond btw Tem
De eerste symptomen van een ernstig biertekort.quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet trouwens toegeven dat ik die priussen helemaal niet lelijk vind
Geen shirtloos moois dat meeloopt?quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ah grutjes toch, het Gamma-volk mag naar huis. Ophoepelen voor mijn raam.
Je betaalt voor wat je krijgt natuurlijk.quote:
Nu je het zegt, ik zag op een parkeerplaats vlakbij Arnhem nog twee Sloveense vrachtwagenchauffeurs kijken naar een Nederlandse uit de kluiten gewassen RV.quote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen shirtloos moois dat meeloopt?
Ik moet een ragbak hebben om kilometers mee te maken. Check dit ding:quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je betaalt voor wat je krijgt natuurlijk.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef Friek_ het volgende:
php, even een serieuze vraag: ben je autistisch?
Kom op, ze zien er sportief uit.quote:Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef Opperbest het volgende:
[..]
De eerste symptomen van een ernstig biertekort.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
Oost-Europanen, parkeerplaats, vrachtwagenchauffeur, wil je me dood hebben ofzo?
Behh.
Wat een vies kereltje ben je eigenlijk ook.quote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen shirtloos moois dat meeloopt?
Hah, dat is een leuke auto inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet een ragbak hebben om kilometers mee te maken. Check dit ding:
[ afbeelding ]
Koos, heb jij geen respect voor homo's?quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een vies kereltje ben je eigenlijk ook.
Vrouwen in bikini's zijn ook zo smerig zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yvonnequote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Hoeveel jongens komen er op de meet die je gaat versieren VS?
Niets mis met vrouwen zonder shirt....behalve wanneer ze apenvingers hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij 0.quote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Hoeveel jongens komen er op de meet die je gaat versieren VS?
En hoeveel hoofden heb je inmiddels gezien?quote:
Och daar gaat het niet om, maar niemand is dubieus.quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hoeveel hoofden heb je inmiddels gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |