Yup, ruk versie maar het origineel is door rechten gedoe niet te vinden op Youtubequote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zit wel een ontstemde gitaar op de achtergrond btw Tem
De eerste symptomen van een ernstig biertekort.quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet trouwens toegeven dat ik die priussen helemaal niet lelijk vind
Geen shirtloos moois dat meeloopt?quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ah grutjes toch, het Gamma-volk mag naar huis. Ophoepelen voor mijn raam.
Je betaalt voor wat je krijgt natuurlijk.quote:
Nu je het zegt, ik zag op een parkeerplaats vlakbij Arnhem nog twee Sloveense vrachtwagenchauffeurs kijken naar een Nederlandse uit de kluiten gewassen RV.quote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen shirtloos moois dat meeloopt?
Ik moet een ragbak hebben om kilometers mee te maken. Check dit ding:quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je betaalt voor wat je krijgt natuurlijk.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef Friek_ het volgende:
php, even een serieuze vraag: ben je autistisch?
Kom op, ze zien er sportief uit.quote:Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef Opperbest het volgende:
[..]
De eerste symptomen van een ernstig biertekort.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
Oost-Europanen, parkeerplaats, vrachtwagenchauffeur, wil je me dood hebben ofzo?
Behh.
Wat een vies kereltje ben je eigenlijk ook.quote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen shirtloos moois dat meeloopt?
Hah, dat is een leuke auto inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet een ragbak hebben om kilometers mee te maken. Check dit ding:
[ afbeelding ]
Koos, heb jij geen respect voor homo's?quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een vies kereltje ben je eigenlijk ook.
Vrouwen in bikini's zijn ook zo smerig zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yvonnequote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Hoeveel jongens komen er op de meet die je gaat versieren VS?
Niets mis met vrouwen zonder shirt....behalve wanneer ze apenvingers hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij 0.quote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Hoeveel jongens komen er op de meet die je gaat versieren VS?
En hoeveel hoofden heb je inmiddels gezien?quote:
Och daar gaat het niet om, maar niemand is dubieus.quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hoeveel hoofden heb je inmiddels gezien?
Wel voor homo's, niet voor VS.quote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Koos, heb jij geen respect voor homo's?
Jij bent sowieso de lul, lekkerdje.quote:
Maar van wie ben je nou een kloon?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de lul, lekkerdje.
Ik neem het terug, ik neem het terug!quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och daar gaat het niet om, maar niemand is dubieus.
Kloon is ons dialect voor clownquote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar van wie ben je nou een kloon?
Sorry, je bent te rechts. Ik val enkel op boomknuffelende wereldverbeteraars.quote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de lul, lekkerdje.
Eth?quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, je bent te rechts. Ik val enkel op boomknuffelende wereldverbeteraars.
Och volgens die doelgroep is seks "sharing love" en verbeterd het de wereld, dus ik kan me voor deze ene keer vast wel verlagen tot bepaalde aspecten.quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, je bent te rechts. Ik val enkel op boomknuffelende wereldverbeteraars.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
Vandaag waren de winkels trouwens geopend in mijn prachtige woonplaats. In your face, zwarte overhemden dragend tuig van de SGP!
Nu worden al die arme arbeiders ook in de weekenden onderdrukt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
Vandaag waren de winkels trouwens geopend in mijn prachtige woonplaats. In your face, zwarte overhemden dragend tuig van de SGP!
Ach, als dat alles is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:44 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Nu worden al die arme arbeiders ook in de weekenden onderdrukt.
Rieuquote:
Krijgt VS toch zn zin.quote:We keren nu terug naar normale verhoudingen, die uit de negentiende en twintigste eeuw, tot omstreeks 1930. Het politieke spectrum wordt weer veel breder, met krachtige populistische, antidemocratische, racistische vleugels. De Nederlandse politieke elite heeft het Nederlands populisme redelijk onder de duim, zo lijkt het. De PVV kan alleen nog maar keffen. Maar elders is het populisme al de baas (Italië, Hongarije) of zal het zich niet door het bestel laten inpalmen - denk aan Marine. De strijd wordt feller, de inzet hoger. Niet alle democratieën zoals we die we nu kennen, zullen daartegen bestand zijn.
We zijn, dankzij die vijftig rustige jaren, democratie veel te veel gaan beschouwen als het onvermijdelijke eindpunt van de politieke evolutie. Als het mooiste exportproduct van het vrije Westen. Forget it. We keren terug naar vooroorlogse tijden, met een breed spectrum aan staatsvormen. Toen (rond 1930) had je sterke democratieën als Engeland en de VS. Sterk verzwakte democratieën als de door geweld geteisterde Weimar-republiek en het ineen gekakte Nederland; je had veel autoritaire regimes zoals in Polen en op de Balkan. Je had pure dictaturen als in Italië, en je had landen die voortdurend balanceerden op de rand van burgeroorlog, als Spanje en Frankrijk.
Niemand weet waar het populisme ons zal brengen. Of het de Europese Unie zal opblazen, bijvoorbeeld. Eén ding is zeker: na zes jaar Wereldoorlog, en een halve eeuw opmerkelijke kalmte, betreden we weer oude, interessante tijden.
Jij houdt wel van een beetje xenofobie, nietwaar?quote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
Onee had beter moeten lezen, goed zo.
Goed artikel.
Afgezien van xenofobie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |