Ja dat is ook wel makkelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 01:55 schreef GGMM het volgende:
Poll: Rutten moet weg!
• Ja
• Nee
• Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat PSV op korte termijn financieel in de knoei zat ?quote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom Afellay voor 3 miljoen verkopen terwijl je weet dat het team op hem draaide. Als ze hem hadden gehouden dan was de CL waarschijnlijk al binnen geweest. En ja.. dan had je deze zomer Afellay voor 0 euro weg laten gaan maar had je wel CL gehad en dus meer dan die 3 miljoen die hij nu heeft opgeleverd.
En dat wordt pas geroepen op de dag nadat ze hun kansen op het kampioenschap verspeeld hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom?
Hij past niet bij PSV en brengt de club nergens heen.
PSV heeft altijd verdedigend gespeeld. Met counters.quote:Onder zijn leiding heeft PSV nog helemaal niets gewonnen.
We spelen veel te verdedigend. Er wordt bijna nooit risico genomen.
Verder wissels worden altijd te laat gebracht.
Als het allemaal maar aan één speler zou liggen zouden ze nog altijd eerste staan. Toivonen, Reis etc. zijn ook niet in topvormquote:En meneer Rutten houd 4 maanden lang vast aan een speler die totaal niet in vorm is.
Omdat Affelay zelf ook nog iets te zeggen heeft. Als hij zelf weg zou kunnen naar een club als Barcelona ga je hem toch niet tegen houden.quote:Waarom Afellay voor 3 miljoen verkopen terwijl je weet dat het team op hem draaide. Als ze hem hadden gehouden dan was de CL waarschijnlijk al binnen geweest. En ja.. dan had je deze zomer Afellay voor 0 euro weg laten gaan maar had je wel CL gehad en dus meer dan die 3 miljoen die hij nu heeft opgeleverd.
Ja, want Jol is ook zo'n prijzendokterquote:
De Boer presteert toch echt beter, met een gelijkwaardige, misschien iets mindere elftal.quote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef Hamilcar het volgende:
PSV valt het meeste aan van alle clubs in de Eredivisie, aldus de statistieken. Het idee dat het een terughoudende counterende ploeg is is niet waar. Het probleem is dat je Afellay mist, veelste wankele verdedigers hebt (ala Marcelo, Maza, Manolev en ook Pieters) en een houten klaas in de vorm van Engelaar als spelverdeler hebt.
Daarnaast doet Berg niet wat hij moet doen, is je beste spits Reis kapot en heb je nog de afgeschreven Koevermans als reserve. Ole? Je kan Rutte in al deze weinig kwalijk nemen.
De Boer kent Ajax door en door. Rutte is een passant met een eigen visie.quote:Op maandag 25 april 2011 11:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Boer presteert toch echt beter, met een gelijkwaardige, misschien iets mindere elftal.
o echt?!quote:Op maandag 25 april 2011 11:35 schreef riododo het volgende:
Kan je geruststellen rutten en ten hag zijn er volgend seizoen niet meer bij PSV .
Rutte zelf ookquote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dat al.
Huub heeft wel tijd volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef PIETR het volgende:
En dan, wie moet dan de nieuwe trainer worden van PSV? ...
Aadje Mos ookquote:
Klopt toch?quote:Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Rutte MP was en Rutten coach van PSV
Vergeet Hiddink maar jonguh. Die is al rond met Ajax.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
en zo kan ik er nog wel meer.
Alsof Hiddink wel iets van deze selectie weet te maken.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
Meer dan Rutten, that things for surequote:Op maandag 25 april 2011 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof Hiddink wel iets van deze selectie weet te maken.
Niet realistisch deze namen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
Adriaanse toch wel?quote:
Lachen dat de amsterdammers denken dat hiddink komt,die gaat nooit naar ajax !!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vergeet Hiddink maar jonguh. Die is al rond met Ajax.
Adriaanse is een zakkenvuller. Als PSV zich niet plaatst voor de CL kunnen ze hem nooit betalen.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef riododo het volgende:
[..]
Lachen dat de amsterdammers denken dat hiddink komt,die gaat nooit naar ajax !!!
quote:
Normaal vast salaris, grote premie bij kwalificatie CL en titelquote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Adriaanse is een zakkenvuller. Als PSV zich niet plaatst voor de CL kunnen ze hem nooit betalen.
Dan niet, goh wat ergquote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Alsof Adriaanse voor een fooi aan de slag wil gaan.
Hiddink wil niet meer voor de groep staan. Adriaanse past niet bij PSV en komt ook echt niet als er geen geld is.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
We willen er op vooruit gaan, niet achteruit....quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef PIETR het volgende:
Erwin Koeman lijkt me wel een aardige optie voor PSV.
Ik moet wel lachen om jouw posts steeds. Je voelt jezelf echt alsof je een hele interessante insider bent bij PSV of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef riododo het volgende:
[..]
Lachen dat de amsterdammers denken dat hiddink komt,die gaat nooit naar ajax !!!
heb zo mijn bronnenquote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om jouw posts steeds. Je voelt jezelf echt alsof je een hele interessante insider bent bij PSV of niet?
hahaha ook dat kan helpenquote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon afentoe naar het 2e of de A gaan en aan de bar gaan hangen.
Is nog gezellig ook
Komt er water uit?quote:
Dat is niet te merken andersquote:
Had je zijn in totaal 28 posts beter moeten nalezen!quote:
Hiddink.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
Als ze de CL mislopen trapt ie daar echt niet inquote:
Co is denk ik meer een Ajax persoonquote:
Ik zal ook een naam droppen: Louis van Gaal!quote:
Co Adriaanse wordt de nieuwe Aad de Mos!quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Co is denk ik meer een Ajax persoon. En Fred rutten
. Heb medelij man.
Ik zie hem er wel voor aan.quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal ook een naam droppen: Louis van Gaal!
Ik drop nog ff een naam uit mijn bronnen: Bert van Marwijk!quote:
Hij heeft voor Nederlandse begrippen best wel wat mogen investeren. Een alternatief weet ik zo gauw niet, maar met Rutten gaat PSV het niet maken in elk geval.quote:Op maandag 25 april 2011 02:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij zal zelf niet opstappen en PSV heeft het geld denk ik niet om hem te ontslaan.
En ondanks dat het natuurlijk een lafbek eerste klasse is kan je met dit spelersmateriaal ook niet veel meer van hem verwachten. Het is geen wonderdokter.
hahaha ja die gaat weg bij nederlands hahaquote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drop nog ff een naam uit mijn bronnen: Bert van Marwijk!
Alsof hij er sportief op achteruit wilt gaan. Hij zit lekker waar hij nu zit.quote:Op maandag 25 april 2011 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drop nog ff een naam uit mijn bronnen: Bert van Marwijk!
hahaha Co Adriaanse naar psv haha.quote:Op maandag 25 april 2011 13:57 schreef riododo het volgende:
[..]
hahaha ja die gaat weg bij nederlands haha
Als je dat als enige criterium neemt was Ronald Koeman dus een goede trainer?quote:
Ja, die was nu al kampioen geweestquote:Op maandag 25 april 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dat als enige criterium neemt was Ronald Koeman dus een goede trainer?
quote:Op maandag 25 april 2011 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, die was nu al kampioen geweest
Wel kampioen geworden met 2 ploegen en met 3 ploegen de laatste 8 van de CL gehaaldquote:Op maandag 25 april 2011 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ronald "Ik zie PSV geen 4 keer meer verliezen na de winterstop" Koeman.![]()
![]()
![]()
Daar had hij wel gelijk in overigens, we verloren veel vaker dan 4 keer onder zijn bezielende leiding die competitiehelft
quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Ixnay het volgende:
Hiddink terug en ze winnen binnen 5 jaar de CL voor gehandicapten
quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Ixnay het volgende:
Hiddink terug en ze winnen binnen 5 jaar de CL
Hahahahahahaquote:
Ja precies.quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Ixnay het volgende:
Hiddink terug en ze winnen binnen 5 jaar de CL
Vorig jaar en 2 jaar geledenquote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste keer dat PSV niet mee deed voor de titel is 98-99?
Tja, ajax doet ook elk jaar mee voor de titel, maar wint hem ook steeds net niet. Dus dat zegt niksquote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste keer dat PSV niet mee deed voor de titel is 98-99?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef Morendo het volgende:
Frank Rijkaard/Erwin Koeman/Van Basten/Ron Jans.
Hij heeft sws nog een contractquote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Dan liever Adriaanse.
Maar zelfs als PSV nog 2 keer verliest blijft Rutten waarschijnlijk gewoon.
Dat denk ik ook, PSV is aan de bedelstafquote:
Ach, jij weet het toch wel? Je hebt toch zoveel geheime contacten bij PSV. Niet?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef riododo het volgende:
Ik heb zon gevoel dat het co adriaanse gaat worden .
[ afbeelding ]
Buiten het feit dat Arsenal wel goede voetballers heeft en goed kan voetballenquote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote probleem met Rutten is dat hij niemand kan inspireren. Het is echt een kleurloze vent. PSV speelt de laatste tijd zo matig omdat ze met knikkende knieën elke wedstrijd ingaan. Het maakt niet uit of het Heracles, Willem II of Ajax is. Ze zijn doodsbang en de trainer straalt alleen maar onzekerheid uit.
Een beetje het Arsenal van Nederland...bottlers noemen ze dat in Engeland nu. Niet in staat om te presteren als er ook maar een beetje druk is.
Voor het eerst dat ik jou een feit zie posten.quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, PSV is aan de bedelstaf
Als je een topsporter bent en bij een club zit met het materiaal om kampioen te worden, dan moet je geen trainer nodig hebben om je te motiveren. De trainer moet de fouten uit het spel van de ploeg krijgen, lijnen en patronen in het spel krijgen en spelers zo nu en dan helpen met hun vorm en de druk op hun schouders. Uiteindelijk staan de spelers op het veld, niet de trainer.quote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote probleem met Rutten is dat hij niemand kan inspireren. Het is echt een kleurloze vent. PSV speelt de laatste tijd zo matig omdat ze met knikkende knieën elke wedstrijd ingaan. Het maakt niet uit of het Heracles, Willem II of Ajax is. Ze zijn doodsbang en de trainer straalt alleen maar onzekerheid uit.
Een beetje het Arsenal van Nederland...bottlers noemen ze dat in Engeland nu. Niet in staat om te presteren als er ook maar een beetje druk is.
Met dit materiaal? Je leeft boven je stand. Ik zou wat psv aan gaat maar eens een paar treetjes lager denken als ik jou was. Scheelt je in de toekomst een hoop teleurstellingen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft het niet goed gedaan, PSV had allang kampioen moeten zijn
Twente heeft een beter middenveld, een betrouwbaardere verdediging en keeper en een voorhoede die gelijkwaardig is als beide kanten in vorm zijn - maar beter als beide wat minder in vorm zijn. Ruiz kan altijd wat forceren en Twente heeft zat vleugelspelers waardoor er altijd wel 1tje in goede doen is.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft het niet goed gedaan, PSV had allang kampioen moeten zijn
Ok als jij het zegt, je hebt het ook zo goed onderbouwtquote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Met dit materiaal? Je leeft boven je stand. Ik zou wat psv aan gaat maar eens een paar treetjes lager denken als ik jou was. Scheelt je in de toekomst een hoop teleurstellingen.
Ik neem aan dat je niet achterlijk bent.quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ok als jij het zegt, je hebt het ook zo goed onderbouwt
Kijk eens een paar willekeurige wedstrijden terug van na de winterstop, dan heb je je onderbouwingquote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ok als jij het zegt, je hebt het ook zo goed onderbouwt
Nou...quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet achterlijk bent.
Hypocriet was zijn reactie wel ja.. Maar ik vraag me af of hij zomaar toe laat wat Toivonen gedaan heeft. PSV brengt niet naar buiten of hij gestraft is en hoe hij gestraft is, maar dat betekent niet meteen dat hij er niets aan gedaan heeft..quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:59 schreef hannoes het volgende:
Je mag het Fred Rutten aanrekenen dat er een soort van constante irritatie in die ploeg zit sinds zijn aantreden. PSV spelers hebben het aan de stok met de lokale pers, met hun publiek of dan weer met de scheidsrechters. Ze zijn continu verontwaardigd over van alles en nog wat ...
Zijn oefenstof en tactisch inzicht zullen best goed zijn maar het is hem nooit gelukt om een goede sfeer rond dit team neer te zetten en dat betaalt zich in de beslissende fase negatief uit.
Verder vond ik zijn reactie op de kaart van Engelaar bijzonder hypocriet. Het was geen rood, dat voorop .... maar als je Toivonen alles laat doen wat God verboden heeft en je dan gaat ergeren aan het 'toneelspel' van een Feyenoorder ben je geen toptrainer!
Dan mag je je alsnog afvragen of PSV er verstandig aan doet om zoiets niet naar buiten te brengen want nu zet de trainer van PSV zich compleet voor lul ... lijkt me schadelijker voor de club!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hypocriet was zijn reactie wel ja.. Maar ik vraag me af of hij zomaar toe laat wat Toivonen gedaan heeft. PSV brengt niet naar buiten of hij gestraft is en hoe hij gestraft is, maar dat betekent niet meteen dat hij er niets aan gedaan heeft..
Maar er lopen wel meer hypocrieten rond.. Zo'n Verbeek die bijvoorbeeld het gedrag van Toivonen afkeurt maar tijdens een wedstrijd wel bij iedere beslissing van een scheids in gesprek gaat met de 4e man..
Ik ben van mening dat niet ieder wissewasje door PSV in de media uitgelegd moet worden. Het belangrijkste is dat als PSV het nodig vind om een speler aan te spreken op zijn gedrag is dat die speler dat te horen krijgt, en dan hoef ik niet per se te weten dat ze dat gedaan hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef hannoes het volgende:
[..]
Dan mag je je alsnog afvragen of PSV er verstandig aan doet om zoiets niet naar buiten te brengen want nu zet de trainer van PSV zich compleet voor lul ... lijkt me schadelijker voor de club!
Verbeek is misschien ook hypocriet maar dat heeft verder niets met het al of niet aanblijven van Fred Rutten te maken.
Ook prima! Maar dan moet je niet raar staan te kijken als de rest van Nederland de mening heeft dat Fred Rutten een hele slechte verliezer is met een hypocriete kijk op hoe het kampioensschap waarschijnlijk is verloren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat niet ieder wissewasje door PSV in de media uitgelegd moet worden. Het belangrijkste is dat als PSV het nodig vind om een speler aan te spreken op zijn gedrag is dat die speler dat te horen krijgt, en dan hoef ik niet per se te weten dat ze dat gedaan hebben.
En daar komt bij dat als ze niets naar buiten brengen zijn er mensen die vinden dat er iets over gezegd moet worden, brengen ze alles naar buiten dan vinden mensen dat PSV het "braafste jongetje" uit de klas probeert te zijn..
Wat is er zo slecht aan de selectie van PSV vergeleken met andere clubs? PSV had de beste kaarten vooraf aan het seizoen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Met dit materiaal? Je leeft boven je stand. Ik zou wat psv aan gaat maar eens een paar treetjes lager denken als ik jou was. Scheelt je in de toekomst een hoop teleurstellingen.
- Het wegvallen van Reisquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan de selectie van PSV vergeleken met andere clubs? PSV had de beste kaarten vooraf aan het seizoen.
Ik ben het wel eens met je, maar ik vond dit meer van toepassing op vorig seizoen, toen we ook problemen hadden met Lazo/die ander en blessures, toen had de concurrentie zeer weinig blessures.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
- Het wegvallen van Reis
- Afellay verkocht
- Berg die niet scoort
- Toivonen geschorst/geblesseerd geweest(een van de weinige met de echte winnaarsmentaliteit)
- Een verdediging die zich regelmatig eenvoudig laat kloppen
- Verdedigen bij een voorsprong ipv een 2e bij willen maken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met je, maar ik vond dit meer van toepassing op vorig seizoen, toen we ook problemen hadden met Lazo/die ander en blessures, toen had de concurrentie zeer weinig blessures.
Dit seizoen Suarez weg bij Ajax, El ham problemen, Douglas bij twente 8 wedstrijden, Ruiz geblesseerd en ga door.. dit seizoen klopt precies voor elke club, daarom is het ook zo spannend omdat we allemaal problemen hebben.
PSV met Reis en Affelay had dit jaar kampioen geworden, maar Ajax met Suarez en Stekelenburg ook als de rest bleef zoals het nu is.
Het probleem zit hem de motivatie, hij lijkt niet de potentie eruit te halen die erin in zit, sfeer lijkt ook niet goed waardoor iedereen (met het ontbreken van goals) in een slop komt. Hij is gewoon niet de juiste man voor een topclub, althans zeker niet voor PSV.
Ook al zijn het wegvallen van spelers niet makkelijk maar dat moet je opvangen, hij zegt dat wij een goede reserve bank hebben.. maar hij verwaarloosd al die spelers, zijn aandeel in het falen is ook groot.
Ik denk dat uit mijn lijstje dan ook vooral de laatste 2 punten belangrijk zijn. De rest is in principe af te strepen tegen de problemen van de anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met je, maar ik vond dit meer van toepassing op vorig seizoen, toen we ook problemen hadden met Lazo/die ander en blessures, toen had de concurrentie zeer weinig blessures.
Dit seizoen Suarez weg bij Ajax, El ham problemen, Douglas bij twente 8 wedstrijden, Ruiz geblesseerd en ga door.. dit seizoen klopt precies voor elke club, daarom is het ook zo spannend omdat we allemaal problemen hebben.
PSV met Reis en Affelay had dit jaar kampioen geworden, maar Ajax met Suarez en Stekelenburg ook als de rest bleef zoals het nu is.
Het probleem zit hem de motivatie, hij lijkt niet de potentie eruit te halen die erin in zit, sfeer lijkt ook niet goed waardoor iedereen (met het ontbreken van goals) in een slop komt. Hij is gewoon niet de juiste man voor een topclub, althans zeker niet voor PSV.
Ook al zijn het wegvallen van spelers niet makkelijk maar dat moet je opvangen, hij zegt dat wij een goede reserve bank hebben.. maar hij verwaarloosd al die spelers, zijn aandeel in het falen is ook groot.
Het wegvallen van Reis was inderdaad een aderlating. Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
- Het wegvallen van Reis
- Afellay verkocht
- Berg die niet scoort
- Toivonen geschorst/geblesseerd geweest(een van de weinige met de echte winnaarsmentaliteit)
- Een verdediging die zich regelmatig eenvoudig laat kloppen
- Verdedigen bij een voorsprong ipv een 2e bij willen maken
Dat mag je Rutten toch aanrekenen? Hij faalt hopeloos met de beste selectie van de eredivisie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat uit mijn lijstje dan ook vooral de laatste 2 punten belangrijk zijn. De rest is in principe af te strepen tegen de problemen van de anderen.
Zo erger ik me al een tijdje aan de judo verdediging van Marcelo. Eigenlijk bijzonder dat we nog bijna geen een keer een penalty tegen gekregen hebben daardoor. En los daarvan merk je nu ook dat spelers dat weten.
Zo zag je Wijnaldum bij een corner expres tegen de handen van Marcelo aan gaan staan..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef nikk het volgende:
Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.
Als je dacht dat het vertrek van Ibi makkelijk op te vangen was heb je echt een schroefje los wmb....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Het wegvallen van Reis was inderdaad een aderlating. Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.
-Berg die niet scoortquote:Maar vergelijk dat lijstje eens met Twente en Ajax en tel daarbij op dat PSV overall een betere selectie heeft. (Ik zal vast het een en ander vergeten, maar het gaat om het idee.)
Ajax:
- Suarez geschorst en verkocht
- Urby verkocht
- El Hamdaoui functioneert niet
- Stekelenburg geblesseerd
- Van der Wiel hopeloos uit vorm
Twente:
- Ruiz vrijwel hele seizoen geblesseerd
- Douglas vaak geschorst
- Janko die niet scoort
Ik was het daar ook niet mee eens hoor. Men vond dat hij te veel met de bal liep en dat het team te veel om hem draaide. De gedachte was dat zonder Afellay het team beter zou presteren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dacht dat het vertrek van Ibi makkelijk op te vangen was heb je echt een schroefje los wmb....
Dat hij geen absolute top is en nog flink wat tekortkomingen heeft staat buiten kijf, maar dat hij meer voetbal in zijn linkerteennagel heeft dan Bakkal, Engelaar, Hutchinson en Wuytens samen ook....
Dat was natuurlijk ook allemaal zo, maar het team draaide zoveel om hem omdat hij gewoon heel erg belangrijk wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik was het daar ook niet mee eens hoor. Men vond dat hij te veel met de bal liep en dat het team te veel om hem draaide. De gedachte was dat zonder Afellay het team beter zou presteren.
3 tot 5 punten los. Affelay is creatief en had wellicht voor wat meer kansen of ruimtes gecreëerd maar dan nog missen wij een scorende spits, met scorende spits stond je er 6 tot 9 los.. of had gekund, zou moeten. Maar daar koop je niks voor "als.. reis, als affelay.."quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De vraag "Waar was PSV geweest met Afellay?" is een interessante. Waarschijnlijk tussen de 6 en 9 punten los...
is er ook een engelaar die wel in vorm kan zijn dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dacht dat het vertrek van Ibi makkelijk op te vangen was heb je echt een schroefje los wmb....
Dat hij geen absolute top is en nog flink wat tekortkomingen heeft staat buiten kijf, maar dat hij meer voetbal in zijn linkerteennagel heeft dan Bakkal, Engelaar, Hutchinson en Wuytens samen ook....
[..]
-Berg die niet scoort
-Toivonen vaak geschorst
-Engelaar hopeloos uit vorm.
-Marcelo functioneert niet
-Bouma blijkt over the top
Zo kan je er nog wel een paar bij bedenken. Wat andere clubs doen is ook niet zo boeiend, als Reis en Ibi er nog bij waren geweest stond er voor komend weekend feest gepland in Eindhoven of hadden we het zelfs al achter de rug gehad.
En dan had iedereen die hier om het hoofd van Rutten schreeuwt hem een prima gozer gevonden.
Ik hoop ook echt dat hij blijft. Dat er wat spelers beginnen te morren over de speelwijze: prima. Mogen zij gezamenlijk de opstelling bepalen de komende 2 wedstrijden en als er dan niet overtuigend gewonnen wordt 2 keer kunnen ze meteen hun verwende janksmoeltjes weer dicht houden
Dat heet een Engelaar uit vorm ipv een Engelaar hopeloos uit vormquote:Op woensdag 27 april 2011 12:39 schreef xSoDx het volgende:
[..]
is er ook een engelaar die wel in vorm kan zijn dan?
beroerde speler, grootste miskoop van psv de afgelopen jaren..
draaicirkel van een traktor..
je kan beter met 10 man staan dan met hem erbij..
maar, rutten zet hem neer, en dat vind ik prima
Onzin, Engelaar speelt omdat er gewoon niks beters bij de selectie zit. Wuytens is ook een drama om maar eens een eventuele vervanger te noemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
Rutten en Engelaar zijn samen gekomen, hoe slecht Engelaar ook speelt Frutten haalt zijn buddy er niet uit.
jullie hebben toch nog zo'n marokkaan die op het middenveld kan ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onzin, Engelaar speelt omdat er gewoon niks beters bij de selectie zit. Wuytens is ook een drama om maar eens een eventuele vervanger te noemen.
Zakaria Labyad bedoel je? Die staat al een aantal wedstrijden op rij op de rechtsbuiten positie. En zeker nu Lens geschorst is, zal hij die nu niet zo snel op een andere positie zetten..quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef xSoDx het volgende:
[..]
jullie hebben toch nog zo'n marokkaan die op het middenveld kan ?
en die is wel beter dan die engelaar met zn draaicirkel van een monstertruck..
Janko scoort vaker dan Berg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Het wegvallen van Reis was inderdaad een aderlating. Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.
Maar vergelijk dat lijstje eens met Twente en Ajax en tel daarbij op dat PSV overall een betere selectie heeft. (Ik zal vast het een en ander vergeten, maar het gaat om het idee.)
Ajax:
- Suarez geschorst en verkocht
- Urby verkocht
- El Hamdaoui functioneert niet
- Stekelenburg geblesseerd
- Van der Wiel hopeloos uit vorm
Twente:
- Ruiz vrijwel hele seizoen geblesseerd
- Douglas vaak geschorst
- Janko die niet scoort
Je bedoelt Otman Bakkal? Ik vind hem ook beter voor PSV, veel meer diepgang, scoort 5+ goals per seizoen.. waar Engelaar 100 kansen mist.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef xSoDx het volgende:
[..]
jullie hebben toch nog zo'n marokkaan die op het middenveld kan ?
en die is wel beter dan die engelaar met zn draaicirkel van een monstertruck..
Hij zou bij Blauw-Wit in Roosendaal kunnen spelen, mislukte basketballer dat het is.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Engelaar is echt een baas, zo lomp zijn en toch bij de top van Nederland voetballen, die zou bij een RBC Roosendaal nog geen basisplek hebben.
Of je de CL haalt weet je na volgende week nog niet...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef kanslooz het volgende:
Kickje omdat het weer relevant is...
Ik denk dat hij opstapt na volgende week en als PSV geen CL haalt wordt hij er sowieso wel uitgegooid
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onomstotelijk bewijs. Ik hoorde vanmiddag op straat dat Maxima van SM houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |