Huub heeft wel tijd volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef PIETR het volgende:
En dan, wie moet dan de nieuwe trainer worden van PSV? ...
Aadje Mos ookquote:
Klopt toch?quote:Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Rutte MP was en Rutten coach van PSV
Vergeet Hiddink maar jonguh. Die is al rond met Ajax.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
en zo kan ik er nog wel meer.
Alsof Hiddink wel iets van deze selectie weet te maken.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
Meer dan Rutten, that things for surequote:Op maandag 25 april 2011 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof Hiddink wel iets van deze selectie weet te maken.
Niet realistisch deze namen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
Adriaanse toch wel?quote:
Lachen dat de amsterdammers denken dat hiddink komt,die gaat nooit naar ajax !!!quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vergeet Hiddink maar jonguh. Die is al rond met Ajax.
Adriaanse is een zakkenvuller. Als PSV zich niet plaatst voor de CL kunnen ze hem nooit betalen.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef riododo het volgende:
[..]
Lachen dat de amsterdammers denken dat hiddink komt,die gaat nooit naar ajax !!!
quote:
Normaal vast salaris, grote premie bij kwalificatie CL en titelquote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Adriaanse is een zakkenvuller. Als PSV zich niet plaatst voor de CL kunnen ze hem nooit betalen.
Dan niet, goh wat ergquote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Alsof Adriaanse voor een fooi aan de slag wil gaan.
Hiddink wil niet meer voor de groep staan. Adriaanse past niet bij PSV en komt ook echt niet als er geen geld is.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef riododo het volgende:
Hiddink
Adriaanse
We willen er op vooruit gaan, niet achteruit....quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef PIETR het volgende:
Erwin Koeman lijkt me wel een aardige optie voor PSV.
Ik moet wel lachen om jouw posts steeds. Je voelt jezelf echt alsof je een hele interessante insider bent bij PSV of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef riododo het volgende:
[..]
Lachen dat de amsterdammers denken dat hiddink komt,die gaat nooit naar ajax !!!
heb zo mijn bronnenquote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om jouw posts steeds. Je voelt jezelf echt alsof je een hele interessante insider bent bij PSV of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |