abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96001743
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met je, maar ik vond dit meer van toepassing op vorig seizoen, toen we ook problemen hadden met Lazo/die ander en blessures, toen had de concurrentie zeer weinig blessures.

Dit seizoen Suarez weg bij Ajax, El ham problemen, Douglas bij twente 8 wedstrijden, Ruiz geblesseerd en ga door.. dit seizoen klopt precies voor elke club, daarom is het ook zo spannend omdat we allemaal problemen hebben.

PSV met Reis en Affelay had dit jaar kampioen geworden, maar Ajax met Suarez en Stekelenburg ook als de rest bleef zoals het nu is.

Het probleem zit hem de motivatie, hij lijkt niet de potentie eruit te halen die erin in zit, sfeer lijkt ook niet goed waardoor iedereen (met het ontbreken van goals) in een slop komt. Hij is gewoon niet de juiste man voor een topclub, althans zeker niet voor PSV.

Ook al zijn het wegvallen van spelers niet makkelijk maar dat moet je opvangen, hij zegt dat wij een goede reserve bank hebben.. maar hij verwaarloosd al die spelers, zijn aandeel in het falen is ook groot.
:Y Precies!
pi_96001770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met je, maar ik vond dit meer van toepassing op vorig seizoen, toen we ook problemen hadden met Lazo/die ander en blessures, toen had de concurrentie zeer weinig blessures.

Dit seizoen Suarez weg bij Ajax, El ham problemen, Douglas bij twente 8 wedstrijden, Ruiz geblesseerd en ga door.. dit seizoen klopt precies voor elke club, daarom is het ook zo spannend omdat we allemaal problemen hebben.

PSV met Reis en Affelay had dit jaar kampioen geworden, maar Ajax met Suarez en Stekelenburg ook als de rest bleef zoals het nu is.

Het probleem zit hem de motivatie, hij lijkt niet de potentie eruit te halen die erin in zit, sfeer lijkt ook niet goed waardoor iedereen (met het ontbreken van goals) in een slop komt. Hij is gewoon niet de juiste man voor een topclub, althans zeker niet voor PSV.

Ook al zijn het wegvallen van spelers niet makkelijk maar dat moet je opvangen, hij zegt dat wij een goede reserve bank hebben.. maar hij verwaarloosd al die spelers, zijn aandeel in het falen is ook groot.
Ik denk dat uit mijn lijstje dan ook vooral de laatste 2 punten belangrijk zijn. De rest is in principe af te strepen tegen de problemen van de anderen.
Zo erger ik me al een tijdje aan de judo verdediging van Marcelo. Eigenlijk bijzonder dat we nog bijna geen een keer een penalty tegen gekregen hebben daardoor. En los daarvan merk je nu ook dat spelers dat weten.
Zo zag je Wijnaldum bij een corner expres tegen de handen van Marcelo aan gaan staan..
pi_96002207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

- Het wegvallen van Reis
- Afellay verkocht
- Berg die niet scoort
- Toivonen geschorst/geblesseerd geweest(een van de weinige met de echte winnaarsmentaliteit)
- Een verdediging die zich regelmatig eenvoudig laat kloppen
- Verdedigen bij een voorsprong ipv een 2e bij willen maken
Het wegvallen van Reis was inderdaad een aderlating. Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.

Maar vergelijk dat lijstje eens met Twente en Ajax en tel daarbij op dat PSV overall een betere selectie heeft. (Ik zal vast het een en ander vergeten, maar het gaat om het idee.)

Ajax:
- Suarez geschorst en verkocht
- Urby verkocht
- El Hamdaoui functioneert niet
- Stekelenburg geblesseerd
- Van der Wiel hopeloos uit vorm

Twente:
- Ruiz vrijwel hele seizoen geblesseerd
- Douglas vaak geschorst
- Janko die niet scoort
pi_96002302
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik denk dat uit mijn lijstje dan ook vooral de laatste 2 punten belangrijk zijn. De rest is in principe af te strepen tegen de problemen van de anderen.
Zo erger ik me al een tijdje aan de judo verdediging van Marcelo. Eigenlijk bijzonder dat we nog bijna geen een keer een penalty tegen gekregen hebben daardoor. En los daarvan merk je nu ook dat spelers dat weten.
Zo zag je Wijnaldum bij een corner expres tegen de handen van Marcelo aan gaan staan..
Dat mag je Rutten toch aanrekenen? Hij faalt hopeloos met de beste selectie van de eredivisie.
pi_96003372
Fred Kutten!!!!!!!!!!11LOLEINZWEIDREI 10.gif
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:12:20 #131
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96003745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef nikk het volgende:

Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.
:Y Wat had ik het mis zeg :')
AFC AJAX
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:21:10 #132
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_96004206
De vraag "Waar was PSV geweest met Afellay?" is een interessante. Waarschijnlijk tussen de 6 en 9 punten los...
Look behind you! It's your ass!
pi_96005860
quote:

[..]

Het wegvallen van Reis was inderdaad een aderlating. Het verlies van Afallay dachten velen nog makkelijk te kunnen opvangen, sterker nog sommigen vonden het zelfs een goede zaak.
Als je dacht dat het vertrek van Ibi makkelijk op te vangen was heb je echt een schroefje los wmb.... :{

Dat hij geen absolute top is en nog flink wat tekortkomingen heeft staat buiten kijf, maar dat hij meer voetbal in zijn linkerteennagel heeft dan Bakkal, Engelaar, Hutchinson en Wuytens samen ook....

quote:
Maar vergelijk dat lijstje eens met Twente en Ajax en tel daarbij op dat PSV overall een betere selectie heeft. (Ik zal vast het een en ander vergeten, maar het gaat om het idee.)

Ajax:
- Urby verkocht

Twente:
- Douglas vaak geschorst
- Janko die niet scoort
-Berg die niet scoort
-Toivonen vaak geschorst
-Engelaar hopeloos uit vorm.
-Marcelo functioneert niet
-Bouma blijkt over the top

Zo kan je er nog wel een paar bij bedenken. Wat andere clubs doen is ook niet zo boeiend, als Reis en Ibi er nog bij waren geweest stond er voor komend weekend feest gepland in Eindhoven of hadden we het zelfs al achter de rug gehad.

En dan had iedereen die hier om het hoofd van Rutten schreeuwt hem een prima gozer gevonden :') .

Ik hoop ook echt dat hij blijft. Dat er wat spelers beginnen te morren over de speelwijze: prima. Mogen zij gezamenlijk de opstelling bepalen de komende 2 wedstrijden en als er dan niet overtuigend gewonnen wordt 2 keer kunnen ze meteen hun verwende janksmoeltjes weer dicht houden :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96006199
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je dacht dat het vertrek van Ibi makkelijk op te vangen was heb je echt een schroefje los wmb.... :{

Dat hij geen absolute top is en nog flink wat tekortkomingen heeft staat buiten kijf, maar dat hij meer voetbal in zijn linkerteennagel heeft dan Bakkal, Engelaar, Hutchinson en Wuytens samen ook....
Ik was het daar ook niet mee eens hoor. Men vond dat hij te veel met de bal liep en dat het team te veel om hem draaide. De gedachte was dat zonder Afellay het team beter zou presteren.
pi_96006838
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik was het daar ook niet mee eens hoor. Men vond dat hij te veel met de bal liep en dat het team te veel om hem draaide. De gedachte was dat zonder Afellay het team beter zou presteren.
Dat was natuurlijk ook allemaal zo, maar het team draaide zoveel om hem omdat hij gewoon heel erg belangrijk was :D .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96037023
Rutten moet blijven, topgozer vind ik
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_96039417
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De vraag "Waar was PSV geweest met Afellay?" is een interessante. Waarschijnlijk tussen de 6 en 9 punten los...
3 tot 5 punten los. Affelay is creatief en had wellicht voor wat meer kansen of ruimtes gecreëerd maar dan nog missen wij een scorende spits, met scorende spits stond je er 6 tot 9 los.. of had gekund, zou moeten. Maar daar koop je niks voor "als.. reis, als affelay.."

Je moet het gewoon laten zien.
pi_96039566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

-Berg die niet scoort
-Toivonen vaak geschorst
-Engelaar hopeloos uit vorm.
-Marcelo functioneert niet
-Bouma blijkt over the top

Zo kan je er nog wel een paar bij bedenken. Wat andere clubs doen is ook niet zo boeiend, als Reis en Ibi er nog bij waren geweest stond er voor komend weekend feest gepland in Eindhoven of hadden we het zelfs al achter de rug gehad.

En dan had iedereen die hier om het hoofd van Rutten schreeuwt hem een prima gozer gevonden :') .

Ik hoop ook echt dat hij blijft. Dat er wat spelers beginnen te morren over de speelwijze: prima. Mogen zij gezamenlijk de opstelling bepalen de komende 2 wedstrijden en als er dan niet overtuigend gewonnen wordt 2 keer kunnen ze meteen hun verwende janksmoeltjes weer dicht houden :*
is er ook een engelaar die wel in vorm kan zijn dan?
beroerde speler, grootste miskoop van psv de afgelopen jaren..
draaicirkel van een traktor..

je kan beter met 10 man staan dan met hem erbij..
maar, rutten zet hem neer, en dat vind ik prima :)
pi_96039639
Rutten en Engelaar zijn samen gekomen, hoe slecht Engelaar ook speelt Frutten haalt zijn buddy er niet uit.
pi_96040621
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:39 schreef xSoDx het volgende:

[..]

is er ook een engelaar die wel in vorm kan zijn dan?
beroerde speler, grootste miskoop van psv de afgelopen jaren..
draaicirkel van een traktor..

je kan beter met 10 man staan dan met hem erbij..
maar, rutten zet hem neer, en dat vind ik prima :)
Dat heet een Engelaar uit vorm ipv een Engelaar hopeloos uit vorm :P :')
pi_96041016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
Rutten en Engelaar zijn samen gekomen, hoe slecht Engelaar ook speelt Frutten haalt zijn buddy er niet uit.
Onzin, Engelaar speelt omdat er gewoon niks beters bij de selectie zit. Wuytens is ook een drama om maar eens een eventuele vervanger te noemen.
pi_96048448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Onzin, Engelaar speelt omdat er gewoon niks beters bij de selectie zit. Wuytens is ook een drama om maar eens een eventuele vervanger te noemen.
jullie hebben toch nog zo'n marokkaan die op het middenveld kan ?

en die is wel beter dan die engelaar met zn draaicirkel van een monstertruck..
pi_96048880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Zakaria Labyad bedoel je? Die staat al een aantal wedstrijden op rij op de rechtsbuiten positie. En zeker nu Lens geschorst is, zal hij die nu niet zo snel op een andere positie zetten..
pi_96057417
quote:

[..]

Ajax:
- Urby verkocht

Twente:
- Douglas vaak geschorst
- Janko die niet scoort
Janko scoort vaker dan Berg.
pi_96057494
Ja, indien PSV geen kampioen wordt.
Afellay is trouwens niet zijn schuld, maar van het bestuur. (al snap ik de verkoop wel)
pi_96057622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Je bedoelt Otman Bakkal? Ik vind hem ook beter voor PSV, veel meer diepgang, scoort 5+ goals per seizoen.. waar Engelaar 100 kansen mist.

Maar Bakkal is hopeloos uit vorm omdat hij al 2 seizoenen amper minuten krijgt. Zo'n jongen loopt dadelijk ook weg, en Engelaar gaat met Rutten naar de volgende club..
  woensdag 27 april 2011 @ 20:13:57 #147
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_96058941
Engelaar is echt een baas, zo lomp zijn en toch bij de top van Nederland voetballen, die zou bij een RBC Roosendaal nog geen basisplek hebben.
pi_96059190
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Engelaar is echt een baas, zo lomp zijn en toch bij de top van Nederland voetballen, die zou bij een RBC Roosendaal nog geen basisplek hebben.
Hij zou bij Blauw-Wit in Roosendaal kunnen spelen, mislukte basketballer dat het is.
pi_96224584
Kickje omdat het weer relevant is...
Ik denk dat hij opstapt na volgende week en als PSV geen CL haalt wordt hij er sowieso wel uitgegooid
pi_96224693
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef kanslooz het volgende:
Kickje omdat het weer relevant is...
Ik denk dat hij opstapt na volgende week en als PSV geen CL haalt wordt hij er sowieso wel uitgegooid
Of je de CL haalt weet je na volgende week nog niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')