Dat denk ik ook, PSV is aan de bedelstafquote:
Ach, jij weet het toch wel? Je hebt toch zoveel geheime contacten bij PSV. Niet?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef riododo het volgende:
Ik heb zon gevoel dat het co adriaanse gaat worden .
[ afbeelding ]
Buiten het feit dat Arsenal wel goede voetballers heeft en goed kan voetballenquote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote probleem met Rutten is dat hij niemand kan inspireren. Het is echt een kleurloze vent. PSV speelt de laatste tijd zo matig omdat ze met knikkende knieën elke wedstrijd ingaan. Het maakt niet uit of het Heracles, Willem II of Ajax is. Ze zijn doodsbang en de trainer straalt alleen maar onzekerheid uit.
Een beetje het Arsenal van Nederland...bottlers noemen ze dat in Engeland nu. Niet in staat om te presteren als er ook maar een beetje druk is.
Voor het eerst dat ik jou een feit zie posten.quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, PSV is aan de bedelstaf
Als je een topsporter bent en bij een club zit met het materiaal om kampioen te worden, dan moet je geen trainer nodig hebben om je te motiveren. De trainer moet de fouten uit het spel van de ploeg krijgen, lijnen en patronen in het spel krijgen en spelers zo nu en dan helpen met hun vorm en de druk op hun schouders. Uiteindelijk staan de spelers op het veld, niet de trainer.quote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote probleem met Rutten is dat hij niemand kan inspireren. Het is echt een kleurloze vent. PSV speelt de laatste tijd zo matig omdat ze met knikkende knieën elke wedstrijd ingaan. Het maakt niet uit of het Heracles, Willem II of Ajax is. Ze zijn doodsbang en de trainer straalt alleen maar onzekerheid uit.
Een beetje het Arsenal van Nederland...bottlers noemen ze dat in Engeland nu. Niet in staat om te presteren als er ook maar een beetje druk is.
Met dit materiaal? Je leeft boven je stand. Ik zou wat psv aan gaat maar eens een paar treetjes lager denken als ik jou was. Scheelt je in de toekomst een hoop teleurstellingen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft het niet goed gedaan, PSV had allang kampioen moeten zijn
Twente heeft een beter middenveld, een betrouwbaardere verdediging en keeper en een voorhoede die gelijkwaardig is als beide kanten in vorm zijn - maar beter als beide wat minder in vorm zijn. Ruiz kan altijd wat forceren en Twente heeft zat vleugelspelers waardoor er altijd wel 1tje in goede doen is.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft het niet goed gedaan, PSV had allang kampioen moeten zijn
Ok als jij het zegt, je hebt het ook zo goed onderbouwtquote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Met dit materiaal? Je leeft boven je stand. Ik zou wat psv aan gaat maar eens een paar treetjes lager denken als ik jou was. Scheelt je in de toekomst een hoop teleurstellingen.
Ik neem aan dat je niet achterlijk bent.quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ok als jij het zegt, je hebt het ook zo goed onderbouwt
Kijk eens een paar willekeurige wedstrijden terug van na de winterstop, dan heb je je onderbouwingquote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ok als jij het zegt, je hebt het ook zo goed onderbouwt
Nou...quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet achterlijk bent.
Hypocriet was zijn reactie wel ja.. Maar ik vraag me af of hij zomaar toe laat wat Toivonen gedaan heeft. PSV brengt niet naar buiten of hij gestraft is en hoe hij gestraft is, maar dat betekent niet meteen dat hij er niets aan gedaan heeft..quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:59 schreef hannoes het volgende:
Je mag het Fred Rutten aanrekenen dat er een soort van constante irritatie in die ploeg zit sinds zijn aantreden. PSV spelers hebben het aan de stok met de lokale pers, met hun publiek of dan weer met de scheidsrechters. Ze zijn continu verontwaardigd over van alles en nog wat ...
Zijn oefenstof en tactisch inzicht zullen best goed zijn maar het is hem nooit gelukt om een goede sfeer rond dit team neer te zetten en dat betaalt zich in de beslissende fase negatief uit.
Verder vond ik zijn reactie op de kaart van Engelaar bijzonder hypocriet. Het was geen rood, dat voorop .... maar als je Toivonen alles laat doen wat God verboden heeft en je dan gaat ergeren aan het 'toneelspel' van een Feyenoorder ben je geen toptrainer!
Dan mag je je alsnog afvragen of PSV er verstandig aan doet om zoiets niet naar buiten te brengen want nu zet de trainer van PSV zich compleet voor lul ... lijkt me schadelijker voor de club!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hypocriet was zijn reactie wel ja.. Maar ik vraag me af of hij zomaar toe laat wat Toivonen gedaan heeft. PSV brengt niet naar buiten of hij gestraft is en hoe hij gestraft is, maar dat betekent niet meteen dat hij er niets aan gedaan heeft..
Maar er lopen wel meer hypocrieten rond.. Zo'n Verbeek die bijvoorbeeld het gedrag van Toivonen afkeurt maar tijdens een wedstrijd wel bij iedere beslissing van een scheids in gesprek gaat met de 4e man..
Ik ben van mening dat niet ieder wissewasje door PSV in de media uitgelegd moet worden. Het belangrijkste is dat als PSV het nodig vind om een speler aan te spreken op zijn gedrag is dat die speler dat te horen krijgt, en dan hoef ik niet per se te weten dat ze dat gedaan hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef hannoes het volgende:
[..]
Dan mag je je alsnog afvragen of PSV er verstandig aan doet om zoiets niet naar buiten te brengen want nu zet de trainer van PSV zich compleet voor lul ... lijkt me schadelijker voor de club!
Verbeek is misschien ook hypocriet maar dat heeft verder niets met het al of niet aanblijven van Fred Rutten te maken.
Ook prima! Maar dan moet je niet raar staan te kijken als de rest van Nederland de mening heeft dat Fred Rutten een hele slechte verliezer is met een hypocriete kijk op hoe het kampioensschap waarschijnlijk is verloren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat niet ieder wissewasje door PSV in de media uitgelegd moet worden. Het belangrijkste is dat als PSV het nodig vind om een speler aan te spreken op zijn gedrag is dat die speler dat te horen krijgt, en dan hoef ik niet per se te weten dat ze dat gedaan hebben.
En daar komt bij dat als ze niets naar buiten brengen zijn er mensen die vinden dat er iets over gezegd moet worden, brengen ze alles naar buiten dan vinden mensen dat PSV het "braafste jongetje" uit de klas probeert te zijn..
Wat is er zo slecht aan de selectie van PSV vergeleken met andere clubs? PSV had de beste kaarten vooraf aan het seizoen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Met dit materiaal? Je leeft boven je stand. Ik zou wat psv aan gaat maar eens een paar treetjes lager denken als ik jou was. Scheelt je in de toekomst een hoop teleurstellingen.
- Het wegvallen van Reisquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan de selectie van PSV vergeleken met andere clubs? PSV had de beste kaarten vooraf aan het seizoen.
Ik ben het wel eens met je, maar ik vond dit meer van toepassing op vorig seizoen, toen we ook problemen hadden met Lazo/die ander en blessures, toen had de concurrentie zeer weinig blessures.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
- Het wegvallen van Reis
- Afellay verkocht
- Berg die niet scoort
- Toivonen geschorst/geblesseerd geweest(een van de weinige met de echte winnaarsmentaliteit)
- Een verdediging die zich regelmatig eenvoudig laat kloppen
- Verdedigen bij een voorsprong ipv een 2e bij willen maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |