Ik ben de enigste tiener hier hoor dus tieners mag je wel enkelfout van makenquote:Grappig dat je gaat klagen NA een enorme slowchat over tieners met asperger
Ik ken het gevoel, waarschijnlijk voel ik precies hetzelfde als jij tijdens uitgaan. De enige manier om dit te verhelpen is om door te drinken tot je behoorlijk aangeschoten bent, dan zal je zien dat de handrem er af gaat en durf je opeens meer en je kan ook nog gewoon normaal overkomen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Kan me niet voorstellen dat ik zou lijden aan een lichte vorm van autisme. Bij mij spelen hele andere machismen die mij bijv weerhouden om lostekomen tijdens 't uitgaan.
Ten eerste: who cares. Ten tweede: who cares. Ten derde: waarom moet je hier een post aan verspillen. Ten vierde: who cares?quote:Op maandag 25 april 2011 01:03 schreef Raggingbull het volgende:
Ik ben de enigste tiener hier hoor dus tieners mag je wel enkelfout van maken
Dat werkt dus alleen in situaties waarbij de vrouwen ook stomdronken zijn. In gewoon een kroeg ofzo zijn meiden meestal niet katjelam (niet hier in de 20-30 kroegen in Utrecht in ieder geval) en zijn kerels die stomdronken zijn gewoon irritant.quote:Op maandag 25 april 2011 01:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, waarschijnlijk voel ik precies hetzelfde als jij tijdens uitgaan. De enige manier om dit te verhelpen is om door te drinken tot je behoorlijk aangeschoten bent, dan zal je zien dat de handrem er af gaat en durf je opeens meer.
Zo is mijn enige succes ooit (tijdens carnaval in een bar) toen ik tussen dronken en aangeschoten in hing. Ik zag toen een leuk iemand staan en ik dacht nergens meer aan behalve dat ik gewoon oogcontact kon maken wat ik normaal nooit durf en zo ben ik gesprek geraakt.
Nee ze was nuchter, en mijn vrienden beweren nog steeds dat ze naar mij toe kwam (uiteraard kan ik dat niet geloven) ik weet alleen dat ik oogcontact had. En het was gewoon een vrij normaal gesprek en ik was super positief echt alle negatieve gedachtes waren uitgeschakeld. Zelfs mijn BDD was verdwenen op dat moment.quote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ten eerste: who cares. Ten tweede: who cares. Ten derde: waarom moet je hier een post aan verspillen. Ten vierde: who cares?
[..]
Dat werkt dus alleen in situaties waarbij de vrouwen ook stomdronken zijn. In gewoon een kroeg ofzo zijn meiden meestal niet katjelam (niet hier in de 20-30 kroegen in Utrecht in ieder geval) en zijn kerels die stomdronken zijn gewoon irritant.
Heb wel eens wat gelezen maar ik denk dat dat topic toch over een ander probleem gaat dan dat van mij. En ik vind het daar iets te zweverigquote:Op maandag 25 april 2011 00:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ken je deze reeks al?
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
Ja. Niet om doelloos te msnenquote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Nog mensen die zich vervelen en zin hebben om doelloos te msnen?
quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het was niet off-topic het was omdat een paar autisme hebben dat die wat flirtsignalen wilde weten en hoe ze daardoor het beter konden herkennen in het daten.
En nor denk dat inderdaad het vele denken voor meerdere valkuil is in het flirten
Nee, het was alleen het geklaag/geinformeer en een tipslijstje van het PUA.quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het was niet off-topic het was omdat een paar autisme hebben dat die wat flirtsignalen wilde weten en hoe ze daardoor het beter konden herkennen in het daten.
En nor denk dat inderdaad het vele denken voor meerdere valkuil is in het flirten
Dat lijkt me aardig lastig, zoveel verschillende meisjes. Dus eigenlijk lieg je dat je barst, maar je houdt wel goede gesprekken?quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb wel eens wat gelezen maar ik denk dat dat topic toch over een ander probleem gaat dan dat van mij. En ik vind het daar iets te zweverig.
Ik ben tijdens sociaal verkeer (met meisjes) vooral bezig met proberen in te schatten wat voor effect mijn woorden hebben op de toehoorder en probeer daar dan mijn reactie op aan te passen. De woorden komen niet echt uit mezelf maar zijn mijn inschatting van wat het gesprek het meest succesvol laat verlopen. Overigens zeg ik niet alleen maar wat de persoon graag wil horen, soms geef ik juist expres tegengas om de conversatie spannend te houden. Mijn eigen mening (of de waarheid) is soms ondergeschikt aan wat naar mijn mening een leuk gesprek oplevert.
Volgens mij doen trouwens best veel mensen dat maar ben ik me er meer van bewust dan de meesten.
Nee, dat is je BDD.quote:Op maandag 25 april 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
Asperger en versieren?
Lijkt me niet bepaald fijn als je aan deze vorm lijdt.
Ik weet in elk geval dat autisme niet de reden is van mijn falen.
Ik twijfel daar aan, aangezien de grote meerderheid van de mensen met BDD gewoon in een relatie zitten.quote:
Ja de gesprekken gaan goed, meisjes vinden me interessant en gaan graag met me om, en ik ben goed in flirten. Maar op het moment dat het meer dan flirten wordt, er komen bijvoorbeeld gevoelens in beeld of ik moet het meisje kussen, sla ik totaal om en saboteer ik mezelf.quote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat lijkt me aardig lastig, zoveel verschillende meisjes. Dus eigenlijk lieg je dat je barst, maar je houdt wel goede gesprekken?
Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen. Bij mij ondervind ik meer dan het gebrek aan zelfvertrouwen. Ik heb mensen ontmoet die hetzelfde hadden zoals mij. Een bekende DJ bijvoorbeeld. Hij hield ook niet zo van super drukke feesten de energie is dan zo overweldigend dan klapt ie dicht. Feesten als 'Planet Rock' in eindhoven dat liet ie aan zich voorbijgaan. kan het ook niet beter uitleggen. Mijn zoektocht naar de oplossing voor mijn probleem gaat verder.quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dat heet een gebrek aan Zelfvertrouwen.
Durf jij eigenlijk oogcontact te maken in een bar met meiden?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen. Bij mij ondervind ik meer dan het gebrek aan zelfvertrouwen. Ik heb mensen ontmoet die hetzelfde hadden zoals mij. Een bekende DJ bijvoorbeeld. Hij hield ook niet zo van super drukke feesten de energie is dan zo overweldigend dan klapt ie dicht. Feesten als 'Planet Rock' in eindhoven dat liet ie aan zich voorbijgaan. kan het ook niet beter uitleggen. Mijn zoektocht naar de oplossing voor mijn probleem gaat verder.
Ja, zoals al die mensen met anorexia die zichzelf kapothongeren terwijl ze al hardstikke dun zijn. Die hebben heus geen issues met zelfvertrouwen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen.
Oh, maar dat heb ik ook, net als een paar vrienden die ik ken. Sommige houden gewoon niet van zo'n drukte, terwijl anderen het geweldig vinden. Zo heb je ook mensen die het liefste in een klein dorpje willen wonen, terwijl andere het liefste in een gigantische metropool willen wonen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen. Bij mij ondervind ik meer dan het gebrek aan zelfvertrouwen. Ik heb mensen ontmoet die hetzelfde hadden zoals mij. Een bekende DJ bijvoorbeeld. Hij hield ook niet zo van super drukke feesten de energie is dan zo overweldigend dan klapt ie dicht. Feesten als 'Planet Rock' in eindhoven dat liet ie aan zich voorbijgaan. kan het ook niet beter uitleggen. Mijn zoektocht naar de oplossing voor mijn probleem gaat verder.
Trek je niet veel aan van die Catbert hij is zelf een irritante Eikel. Zelf heeft ie zn hele leven op orde en dat ging van een leien dakje. En dan komt ie effe anderen de les lezen van 'het is toch allemaal makkelijk je bent een faalhaas'. Oprotten.quote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Raggingbull het volgende:
catbert?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
waar slaat dat nou weer op dan?
Ga ajb niet voor een ander bepalen wat wel of niet haalbaar of nakkelijk zou zijn. Jij bent hen niet en zij jou niet. Basta. En ajb opkankeren wat heb je hier eigenljik te zoeken. Moet je geen dames hockey team trainen ofzo.quote:Op maandag 25 april 2011 01:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, zoals al die mensen met anorexia die zichzelf kapothongeren terwijl ze al hardstikke dun zijn. Die hebben heus geen issues met zelfvertrouwen.
Jij bent gewoon te laf aan jezelf te werken. Net zoals MLIG en Richard. Klagen is makkelijker.
Dat hangt bij mij vnl. van de meiden af. Hoe mooi ze zijn en wat voor crowd eromheen hangt. En ook hoe lekker ik in mijn vel zit. maar kortgezegd behalve bij de mooie meiden durf ik vrijwel iedereen te benaderen. En een excuus heb ik ook snel gevonden.quote:Op maandag 25 april 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Durf jij eigenlijk oogcontact te maken in een bar met meiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |