abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 01:03:04 #101
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95942803
quote:
Grappig dat je gaat klagen NA een enorme slowchat over tieners met asperger :)
Ik ben de enigste tiener hier hoor dus tieners mag je wel enkelfout van maken
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95942819
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit. Kan me niet voorstellen dat ik zou lijden aan een lichte vorm van autisme. Bij mij spelen hele andere machismen die mij bijv weerhouden om lostekomen tijdens 't uitgaan.
Ik ken het gevoel, waarschijnlijk voel ik precies hetzelfde als jij tijdens uitgaan. De enige manier om dit te verhelpen is om door te drinken tot je behoorlijk aangeschoten bent, dan zal je zien dat de handrem er af gaat en durf je opeens meer en je kan ook nog gewoon normaal overkomen.

Zo is mijn enige succes ooit (tijdens carnaval in een bar) toen ik tussen dronken en aangeschoten in hing. Ik zag toen een leuk iemand staan en ik dacht nergens meer aan behalve dat ik gewoon oogcontact kon maken wat ik normaal nooit durf en zo ben ik gesprek geraakt.
  maandag 25 april 2011 @ 01:04:32 #103
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95942844
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:03 schreef Raggingbull het volgende:
Ik ben de enigste tiener hier hoor dus tieners mag je wel enkelfout van maken
Ten eerste: who cares. Ten tweede: who cares. Ten derde: waarom moet je hier een post aan verspillen. Ten vierde: who cares?

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel, waarschijnlijk voel ik precies hetzelfde als jij tijdens uitgaan. De enige manier om dit te verhelpen is om door te drinken tot je behoorlijk aangeschoten bent, dan zal je zien dat de handrem er af gaat en durf je opeens meer.

Zo is mijn enige succes ooit (tijdens carnaval in een bar) toen ik tussen dronken en aangeschoten in hing. Ik zag toen een leuk iemand staan en ik dacht nergens meer aan behalve dat ik gewoon oogcontact kon maken wat ik normaal nooit durf en zo ben ik gesprek geraakt.
Dat werkt dus alleen in situaties waarbij de vrouwen ook stomdronken zijn. In gewoon een kroeg ofzo zijn meiden meestal niet katjelam (niet hier in de 20-30 kroegen in Utrecht in ieder geval) en zijn kerels die stomdronken zijn gewoon irritant.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95942943
Het was niet off-topic het was omdat een paar autisme hebben dat die wat flirtsignalen wilde weten en hoe ze daardoor het beter konden herkennen in het daten.

En nor denk dat inderdaad het vele denken voor meerdere valkuil is in het flirten
pi_95942970
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ten eerste: who cares. Ten tweede: who cares. Ten derde: waarom moet je hier een post aan verspillen. Ten vierde: who cares?

[..]

Dat werkt dus alleen in situaties waarbij de vrouwen ook stomdronken zijn. In gewoon een kroeg ofzo zijn meiden meestal niet katjelam (niet hier in de 20-30 kroegen in Utrecht in ieder geval) en zijn kerels die stomdronken zijn gewoon irritant.
Nee ze was nuchter, en mijn vrienden beweren nog steeds dat ze naar mij toe kwam (uiteraard kan ik dat niet geloven) ik weet alleen dat ik oogcontact had. En het was gewoon een vrij normaal gesprek en ik was super positief echt alle negatieve gedachtes waren uitgeschakeld. Zelfs mijn BDD was verdwenen op dat moment.
Een van mijn vrienden probeerde haar weg te kapen door haar een drankje aan te bieden wat ze accepteerde maar hij liep een blauwtje en ze liep direct terug naar mij. Dus dan was ze wel geïnteresseerd denk ik.

Dit was dus mijn enige contact ooit tijdens uitgaan met een vrouw.

Ik denk nog steeds dat ik dit aan fok te danken had. Omdat ik enkel aan de positieve tips hier kon denken en dat aardbei zei dat ik niet lelijk was dat gaf me zelfvertrouwen, het heeft in elk geval een rol gespeeld.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 25-04-2011 01:13:15 ]
pi_95943004
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ken je deze reeks al?
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
Heb wel eens wat gelezen maar ik denk dat dat topic toch over een ander probleem gaat dan dat van mij. En ik vind het daar iets te zweverig :P .

Ik ben tijdens sociaal verkeer (met meisjes) vooral bezig met proberen in te schatten wat voor effect mijn woorden hebben op de toehoorder en probeer daar dan mijn reactie op aan te passen. De woorden komen niet echt uit mezelf maar zijn mijn inschatting van wat het gesprek het meest succesvol laat verlopen. Overigens zeg ik niet alleen maar wat de persoon graag wil horen, soms geef ik juist expres tegengas om de conversatie spannend te houden. Mijn eigen mening (of de waarheid) is soms ondergeschikt aan wat naar mijn mening een leuk gesprek oplevert.

Volgens mij doen trouwens best veel mensen dat maar ben ik me er meer van bewust dan de meesten. :P
pi_95943012
Nog mensen die zich vervelen en zin hebben om doelloos te msnen? :O
pi_95943050
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Nog mensen die zich vervelen en zin hebben om doelloos te msnen? :O
Ja. Niet om doelloos te msnen
  maandag 25 april 2011 @ 01:11:55 #109
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95943098
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het was niet off-topic het was omdat een paar autisme hebben dat die wat flirtsignalen wilde weten en hoe ze daardoor het beter konden herkennen in het daten.

En nor denk dat inderdaad het vele denken voor meerdere valkuil is in het flirten
:Y
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95943125
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja. Niet om doelloos te msnen
Wat dan? :+
pi_95943190
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Rowdy_Rocker het volgende:

[..]

Wat dan? :+
Slapen. Hebbie cam? 8-)
pi_95943199
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:

Nee, het was alleen het geklaag/geinformeer en een tipslijstje van het PUA. ;(
pi_95943206
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef n0ir het volgende:

[..]

Heb wel eens wat gelezen maar ik denk dat dat topic toch over een ander probleem gaat dan dat van mij. En ik vind het daar iets te zweverig :P .

Ik ben tijdens sociaal verkeer (met meisjes) vooral bezig met proberen in te schatten wat voor effect mijn woorden hebben op de toehoorder en probeer daar dan mijn reactie op aan te passen. De woorden komen niet echt uit mezelf maar zijn mijn inschatting van wat het gesprek het meest succesvol laat verlopen. Overigens zeg ik niet alleen maar wat de persoon graag wil horen, soms geef ik juist expres tegengas om de conversatie spannend te houden. Mijn eigen mening (of de waarheid) is soms ondergeschikt aan wat naar mijn mening een leuk gesprek oplevert.

Volgens mij doen trouwens best veel mensen dat maar ben ik me er meer van bewust dan de meesten. :P
Dat lijkt me aardig lastig, zoveel verschillende meisjes. Dus eigenlijk lieg je dat je barst, maar je houdt wel goede gesprekken? :D
Children of the night. What music they make.
pi_95943343
Asperger en versieren?

Lijkt me niet bepaald fijn als je aan deze vorm lijdt.

Ik weet in elk geval dat autisme niet de reden is van mijn falen.
pi_95943394
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
Asperger en versieren?

Lijkt me niet bepaald fijn als je aan deze vorm lijdt.

Ik weet in elk geval dat autisme niet de reden is van mijn falen.
Nee, dat is je BDD.
Children of the night. What music they make.
pi_95943461
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee, dat is je BDD.
Ik twijfel daar aan, aangezien de grote meerderheid van de mensen met BDD gewoon in een relatie zitten.
Ik ben gewoon bang dat ze vinden dat ik er misvormd uit zie en daarom durf ik niks. Als ik eenmaal een tweede kans krijg zoals in de ontmoeting met K_W dan kom ik gewoon normaal over.
pi_95943478
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat lijkt me aardig lastig, zoveel verschillende meisjes. Dus eigenlijk lieg je dat je barst, maar je houdt wel goede gesprekken? :D
Ja de gesprekken gaan goed, meisjes vinden me interessant en gaan graag met me om, en ik ben goed in flirten. Maar op het moment dat het meer dan flirten wordt, er komen bijvoorbeeld gevoelens in beeld of ik moet het meisje kussen, sla ik totaal om en saboteer ik mezelf.
Denk dat het onzekerheid of angst voor afwijzing is, het is in elk geval niet rationeel en ik probeer hard om meer 'schijt' te hebben. :P
  maandag 25 april 2011 @ 01:24:57 #118
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95943524
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dat heet een gebrek aan Zelfvertrouwen. :)
Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen. Bij mij ondervind ik meer dan het gebrek aan zelfvertrouwen. Ik heb mensen ontmoet die hetzelfde hadden zoals mij. Een bekende DJ bijvoorbeeld. Hij hield ook niet zo van super drukke feesten de energie is dan zo overweldigend dan klapt ie dicht. Feesten als 'Planet Rock' in eindhoven dat liet ie aan zich voorbijgaan. kan het ook niet beter uitleggen. Mijn zoektocht naar de oplossing voor mijn probleem gaat verder.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 25 april 2011 @ 01:25:20 #119
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95943541
zo ik ga pleite sorry voor mijn off-topic gezanik de hele tijd kzie jullie nog wel es ergens ander.
pi_95943572
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen. Bij mij ondervind ik meer dan het gebrek aan zelfvertrouwen. Ik heb mensen ontmoet die hetzelfde hadden zoals mij. Een bekende DJ bijvoorbeeld. Hij hield ook niet zo van super drukke feesten de energie is dan zo overweldigend dan klapt ie dicht. Feesten als 'Planet Rock' in eindhoven dat liet ie aan zich voorbijgaan. kan het ook niet beter uitleggen. Mijn zoektocht naar de oplossing voor mijn probleem gaat verder.
Durf jij eigenlijk oogcontact te maken in een bar met meiden?
  maandag 25 april 2011 @ 01:26:55 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95943583
quote:
Nee dat is echt niet alleen het gebrek aan zelfvertrouwen, Er speelt meer mee. Nee uiteraard als er niks mis is met je dan heb je alle zelfvertrouwen.
Ja, zoals al die mensen met anorexia die zichzelf kapothongeren terwijl ze al hardstikke dun zijn. Die hebben heus geen issues met zelfvertrouwen.

Jij bent gewoon te laf aan jezelf te werken. Net zoals MLIG en Richard. Klagen is makkelijker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95943592
quote:

[..]

Oh, maar dat heb ik ook, net als een paar vrienden die ik ken. Sommige houden gewoon niet van zo'n drukte, terwijl anderen het geweldig vinden. Zo heb je ook mensen die het liefste in een klein dorpje willen wonen, terwijl andere het liefste in een gigantische metropool willen wonen. :)
  maandag 25 april 2011 @ 01:28:48 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95943636
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Raggingbull het volgende:
catbert?
waar slaat dat nou weer op dan?
Trek je niet veel aan van die Catbert hij is zelf een irritante Eikel. Zelf heeft ie zn hele leven op orde en dat ging van een leien dakje. En dan komt ie effe anderen de les lezen van 'het is toch allemaal makkelijk je bent een faalhaas'. Oprotten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 25-04-2011 01:36:24 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 25 april 2011 @ 01:30:58 #124
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95943702
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, zoals al die mensen met anorexia die zichzelf kapothongeren terwijl ze al hardstikke dun zijn. Die hebben heus geen issues met zelfvertrouwen.

Jij bent gewoon te laf aan jezelf te werken. Net zoals MLIG en Richard. Klagen is makkelijker.
Ga ajb niet voor een ander bepalen wat wel of niet haalbaar of nakkelijk zou zijn. Jij bent hen niet en zij jou niet. Basta. En ajb opkankeren wat heb je hier eigenljik te zoeken. Moet je geen dames hockey team trainen ofzo.
  maandag 25 april 2011 @ 01:35:06 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95943819
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Durf jij eigenlijk oogcontact te maken in een bar met meiden?
Dat hangt bij mij vnl. van de meiden af. Hoe mooi ze zijn en wat voor crowd eromheen hangt. En ook hoe lekker ik in mijn vel zit. maar kortgezegd behalve bij de mooie meiden durf ik vrijwel iedereen te benaderen. En een excuus heb ik ook snel gevonden.

Wacht even, je vroeg over oogcontact. Bij de mooie meiden niet nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')