Nee. ik heb liever geen Asperger. fuck itquote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, Aspergers hebben moeite met communiceren en daarom ook flirten, daten en alles wat erbij hoort, en dat hier nu toevallig 3 mensen met Asperger zitten
Dit is er gewoon uitgerold van het vorige topic.
Dat kunnen wij niet op een forum zeggen als je echt wilt weten of je het zul je het moeten laten onderzoeken door professionelen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh now I'm confused.
Als Apserger een lichte lichte vorm van autisme is en daarvan dus in het verlengde van licht (bij autisme leven personen in hun eigen wereld en hebben een onvermogen om inteleven of contact te maken met anderen om hun heen). Hoe kan het dan dat bijv ik juist teveel van mijn omgeving aamtrek. En al mijn moeite op een avond juist gaat zitten in het onderdrukken van al die prikkels. Waardoor ik bijna nooit lach. mar ook niet loskom.. Als dat Asperger is dan snap ik het niet meer. Want heb liever geen asperger eigenlijk
Ik had het niet over jou geloof ik. Dat jij autisme hebt en daar mee moet leren leven geloof ik graag en ik wens je daar veel succes mee. Maar je bent nog maar 17 en nog een heel leven voor je.quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef Raggingbull het volgende:
ow trouwens catbert ik wil me in geen geval verschuilen achter het feit dat ik autisme heb!
tis alleen een handicap waar je mee moet leren omgaan en een handicap brengt altijd beperkingen met zich mee.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu voor jezelf spreekt, maar ik niet in ieder geval. Ik wil wel graag oorzaken van dingen weten, maar als de oorzaak is dat ik een luie flikker ben die niet aan zichzelf werkt wil ik dat graag weten in plaats van dat ik me achter een psychologische stoornis ga verschuilen. Daar win je niks mee.
[..]
Prima. Maar op het moment dat 17 jarigen het hier over autisme gaan hebben moet je je misschien afvragen of dat niet beter in een topic anders dan het "versieren op latere leeftijd" topic kan. Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat er mensen zijn die hier inderdaad wat aan kunnen hebben.
Trek jij je niet gewoon teveel aan van wat je omgeving denkt en vind?quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh now I'm confused.
Als Apserger een lichte lichte vorm van autisme is en daarvan dus in het verlengde van licht (bij autisme leven personen in hun eigen wereld en hebben een onvermogen om inteleven of contact te maken met anderen om hun heen). Hoe kan het dan dat bijv ik juist teveel van mijn omgeving aamtrek. En al mijn moeite op een avond juist gaat zitten in het onderdrukken van al die prikkels. Waardoor ik bijna nooit lach. mar ook niet loskom.. Als dat Asperger is dan snap ik het niet meer. Want heb liever geen asperger eigenlijk
Ik probeerde hier eigenlijks mensen te helpen dat kan je 35 topics terug lezen. Toen ben ik een poosje weg geweest druk met school etc. nu weer terug. Maar ik als jonge jongen kan toch af en toe wel wat leren van die wat oudere mensen? Als je nou eerst die oude topics gaat lezen zie je dat ik bepaalde mensen erg geholpen heb.quote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou geloof ik. Dat jij autisme hebt en daar mee moet leren leven geloof ik graag en ik wens je daar veel succes mee. Maar je bent nog maar 17 en nog een heel leven voor je.
Maakt ook niet uit. Kan me niet voorstellen dat ik zou lijden aan een lichte vorm van autisme. Bij mij spelen hele andere machismen die mij bijv weerhouden om lostekomen tijdens 't uitgaan.quote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet op een forum zeggen als je echt wilt weten of je het zul je het moeten laten onderzoeken door professionelen.
Dat heet een gebrek aan Zelfvertrouwen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Kan me niet voorstellen dat ik zou lijden aan een lichte vorm van autisme. Bij mij spelen hele andere machismen die mij bijv weerhouden om lostekomen tijdens 't uitgaan.
Zelfvertrouwen zou ik zeggen, maar idd.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zou ik zeggen, maar idd.
Dat hangt toch met elkaar samen, of zijn het synoniemenquote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zou ik zeggen, maar idd.
http://www.cracked.com/article_17522_p2.htmlquote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Raggingbull het volgende:
catbert?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
waar slaat dat nou weer op dan?
Ken je deze reeks al?quote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef n0ir het volgende:
Hoi ik lees regelmatig een beetje mee sinds het begin van de reeks en wil naar aanleiding van wat berichtjes in het vorige topic even kwijt dat ik de posts van Deelnemer juist heel erg waardeer. Zijn wetenschappelijke manier om sociaal verkeer te analyseren vind ik heel erg interessant om te lezen en vaak ook herkenbaar omdat ik zelf ook graag (te?) diep nadenk over hoe ik om ga met mensen.
![]()
Volgens mij is 'te veel nadenken' sowieso een oorzaak waardoor veel mensen hier minder succesvol zijn in het dating-circuit dan we zouden kunnen zijn.
Kan dit niet gewoon via PM of DM?quote:Op maandag 25 april 2011 00:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hoe kom je in vredes naam met asperger bij persoonlijkheidstoornis uit?
Aangezien het een gedragstoornis is.
Is dat een vraag aan mij of aan de schrijver van dat artikel?quote:Op maandag 25 april 2011 00:56 schreef Raggingbull het volgende:
Hoe kom je in vredes naam met asperger bij persoonlijkheidstoornis uit?
Aangezien het een gedragstoornis is.
Idd. Ik snap de relevantie ook niet.quote:
Zou wat zijn, in het 50e topic (of hoever zijn we nuquote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:
Prima. Maar op het moment dat 17 jarigen het hier over autisme gaan hebben moet je je misschien afvragen of dat niet beter in een topic anders dan het "versieren op latere leeftijd" topic kan. Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat er mensen zijn die hier inderdaad wat aan kunnen hebben.
Dat is een komisch bedoeld artikel over internet-trolls dus ik neem aan dat de quote uit je signatuur niets met specifieke personen in dit topic te maken heeft?quote:Op maandag 25 april 2011 00:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.cracked.com/article_17522_p2.html
Ik heb wel aan wat tips gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou wat zijn, in het 50e topic (of hoever zijn we nu?)
Lijkt me nogal wiedes, aangezien ik die sig al eeuwen heb.quote:Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef n0ir het volgende:
Dat is een komisch bedoeld artikel over internet-trolls dus ik neem aan dat de quote uit je signatuur niets met specifieke personen in dit topic te maken heeft?
Heeft wat weinig zin als ik je al gequote heb.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef Raggingbull het volgende:
sorry mijn fout gelijk heb je
heb al gewijzigd
Grappig dat je gaat klagen NA een enorme slowchat over tieners met aspergerquote:Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef _pillow_ het volgende:
Kan het trouwens alsjeblieft weer on-topic?
We waren toen bijna aan het eind van de thread, dus dan is het in mijn ogen wat makkelijker om off-topic te gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me nogal wiedes, aangezien ik die sig al eeuwen heb.
[..]
Heeft wat weinig zin als ik je al gequote heb.
[..]
Grappig dat je gaat klagen NA een enorme slowchat over tieners met asperger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |