abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 00:21:32 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95940833
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ho, ik heb er nog een edit erin gegooid. :)
Ik zag hem. Bedankt. :)

En Ragginbull, jij bent nog jong en je hebt Asperger. Dus ik denk dat jij nog een paar jaren moet wachten totdat je voldoende ermee leert omgaan en dan vind je wel makkelijk een vriendin. :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 25 april 2011 @ 00:22:42 #52
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95940878
Naja... ik heb momenteel een vriendin :Y
Dus dat is al wel goed eigenlijk nu nog zien te houden :9

En ja klopt ik heb hierin nog veel te leren marja.... ik weet niet beter.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95940880
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:21 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Jup, ik ben daar een goed voorbeeld van. Je ziet en merkt het haast niet bij mij. :)
Hoe oud ben je? Naarmate je meer levenservaring hebt is het makkelijker om te verbergen.
Children of the night. What music they make.
pi_95940954
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Naarmate je meer levenservaring hebt is het makkelijker om te verbergen.
28. :)
  maandag 25 april 2011 @ 00:24:24 #55
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95940964
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef DeHovenier het volgende:
Het probleem is ook bij meeste mensen met Asperger (waaronder ik) is dat ze geen emotie laten zien, of ze voelen het niet, of ze voelen het wel maar ze herkennen het niet als zodanig. En als je zelf niet weet wat je voelt kan je dat moeilijk vertellen aan je vriendin, en als je dat wel doet is het nog maar de vraag of ze daar begrip voor heeft. Communicatie is erg belangrijk in een relatie, en dat is nou net het punt waarop de meeste Aspergers tekort schieten. Ze kunnen ook niet aanvoelen wat de ander bezighoudt, ze zijn niet empathisch onderlegd.

Tenminste, zo zit het bij mij :P
Werkt Asperger zo :@
Kan het wellicht ook zo zijn, dat je juist heel veel prikkels vanuit je omgeving oppikt. En al heel vroeg hebt geleerd om juist al die prikkels te onderdrukken. Wat resulteert in een zg gevoelloze jongen die blijkbaar geen schrijntje emotie toont en niet gezellig meeparticipeert (en ook niet veel lacht)?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 25 april 2011 @ 00:25:01 #56
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95940987
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kan het wellicht ook zo zijn, dat je juist heel veel prikkels vanuit je omgeving oppikt. En al heel vroeg hebt geleerd om alles te onderdrukken. Wat resulteert in een zg gevoelloze jongen die blijkbaar geen schrijntje emotie toont en niet ge?
Hij snapt het :Y
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 25 april 2011 @ 00:25:24 #57
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95941010
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Kan het wellicht ook zo zijn, dat je juist heel veel prikkels vanuit je omgeving oppikt. En al heel vroeg hebt geleerd om alles te onderdrukken. Wat resulteert in een zg gevoelloze jongen die blijkbaar geen schrijntje emotie toont en niet gezellig meeparticipeert?
Ja, ga jezelf vooral asperger toedichten...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95941034
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

28. :)
Ik ben 3 jaartjes jonger, scheelt niet zoveel dus :P
  maandag 25 april 2011 @ 00:26:21 #59
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95941048
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het spijt me man maar dat herken ik ten zeerste en ik heb al 3x dezelfde diagnose gekregen.
pi_95941063
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is het probleem bij veel jongeren. Ze kijken alleen naar de oorzaken en concluderen dan dat de basis wel goed bij hun past.
  maandag 25 april 2011 @ 00:26:39 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95941068
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Hij snapt het :Y
Wacht even. Asperger was toch juist het onvermogen je inteleven/relativeren mbt anderen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95941089
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wacht even. Asperger was toch juist het onvermogen je inteleven/relativeren mbt anderen?
Dat niet alleen hoor :D
pi_95941097
Wat is latere leeftijd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95941104
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik ben 3 jaartjes jonger, scheelt niet zoveel dus :P
Ik denk dat de levenservaring veel zal schelen. ;)
pi_95941143
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik denk dat de levenservaring veel zal schelen. ;)
Zeker weten. Ik mag blij zijn dat ik een grote familie heb, want van andere contacten komt weinig terecht :') -O-
  maandag 25 april 2011 @ 00:28:23 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95941158
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Raggingbull het volgende:
Het spijt me man maar dat herken ik ten zeerste en ik heb al 3x dezelfde diagnose gekregen.
Je kent Schenkie nog niet kennelijk. Die wil graag een reden hebben dat zijn falen zijn eigen schuld niet is.

En hoe sneu ik het ook vind voor je, ik snap niet helemaal waarom deze complete offtopic discussie hier gevoerd wordt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 25 april 2011 @ 00:28:47 #67
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95941176
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Juist maar iedere emotie van iemand veroorzaakt een prikkel.
En die MOET ik wel onderdrukken want anders stapelen ze zich zover op in me hoofd omdat ik ze niet kan verwerken zegmaar. Dan sla ik op hol en krijg je die plotselinge omslag in emotie die sommige autisten hebben.
pi_95941200
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Catbert het volgende:

Je kent Schenkie nog niet kennelijk. Die wil graag een reden hebben dat zijn falen zijn eigen schuld niet is.
Willen we dat uiteindelijk allemaal niet? :)
  maandag 25 april 2011 @ 00:29:49 #69
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95941228
quote:

[..]

En hoe sneu ik het ook vind voor je, ik snap niet helemaal waarom deze complete offtopic discussie hier gevoerd wordt.
Waarschijnlijk omdat we toestemming hebben en de mod het niet offtopic vond?
pi_95941248
quote:

[..]

Mja, Aspergers hebben moeite met communiceren en daarom ook flirten, daten en alles wat erbij hoort, en dat hier nu toevallig 3 mensen met Asperger zitten :P

Dit is er gewoon uitgerold van het vorige topic.
pi_95941262
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat we toestemming hebben en de mod het niet offtopic vond?
maar over autisme is al een ander topic voor...
  maandag 25 april 2011 @ 00:30:55 #72
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95941282
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef benzin het volgende:
Willen we dat uiteindelijk allemaal niet? :)
Ik weet niet of je nu voor jezelf spreekt, maar ik niet in ieder geval. Ik wil wel graag oorzaken van dingen weten, maar als de oorzaak is dat ik een luie flikker ben die niet aan zichzelf werkt wil ik dat graag weten in plaats van dat ik me achter een psychologische stoornis ga verschuilen. Daar win je niks mee.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, Aspergers hebben moeite met communiceren en daarom ook flirten, daten en alles wat erbij hoort, en dat hier nu toevallig 3 mensen met Asperger zitten :P

Prima. Maar op het moment dat 17 jarigen het hier over autisme gaan hebben moet je je misschien afvragen of dat niet beter in een topic anders dan het "versieren op latere leeftijd" topic kan. Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat er mensen zijn die hier inderdaad wat aan kunnen hebben.
pi_95941311
quote:

[..]

Was niet offtopic ging erover hoe je aan het daten is als je autisme hebt welke handicaps je dan tegenkomt .
  maandag 25 april 2011 @ 00:31:50 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95941340
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat niet alleen hoor :D
Huh now I'm confused.

Als Apserger een lichte lichte vorm van autisme is en daarvan dus in het verlengde van licht (bij autisme leven personen in hun eigen wereld en hebben een onvermogen om inteleven of contact te maken met anderen om hun heen). Hoe kan het dan dat bijv ik juist teveel van mijn omgeving aamtrek. En al mijn moeite op een avond juist gaat zitten in het onderdrukken van al die prikkels. Waardoor ik bijna nooit lach. Maar ook niet loskom. Als dat Asperger is dan snap ik het niet meer. Want heb liever geen asperger eigenlijk :@
  maandag 25 april 2011 @ 00:32:40 #75
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95941385
ow trouwens catbert ik wil me in geen geval verschuilen achter het feit dat ik autisme heb!
tis alleen een handicap waar je mee moet leren omgaan en een handicap brengt altijd beperkingen met zich mee.
  maandag 25 april 2011 @ 00:32:51 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95941395
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee. ik heb liever geen Asperger. fuck it :@
pi_95941435
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Huh now I'm confused.

Als Apserger een lichte lichte vorm van autisme is en daarvan dus in het verlengde van licht (bij autisme leven personen in hun eigen wereld en hebben een onvermogen om inteleven of contact te maken met anderen om hun heen). Hoe kan het dan dat bijv ik juist teveel van mijn omgeving aamtrek. En al mijn moeite op een avond juist gaat zitten in het onderdrukken van al die prikkels. Waardoor ik bijna nooit lach. mar ook niet loskom.. Als dat Asperger is dan snap ik het niet meer. Want heb liever geen asperger eigenlijk :@
Dat kunnen wij niet op een forum zeggen als je echt wilt weten of je het zul je het moeten laten onderzoeken door professionelen.
  maandag 25 april 2011 @ 00:33:51 #78
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95941449
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef Raggingbull het volgende:
ow trouwens catbert ik wil me in geen geval verschuilen achter het feit dat ik autisme heb!
tis alleen een handicap waar je mee moet leren omgaan en een handicap brengt altijd beperkingen met zich mee.
Ik had het niet over jou geloof ik. Dat jij autisme hebt en daar mee moet leren leven geloof ik graag en ik wens je daar veel succes mee. Maar je bent nog maar 17 en nog een heel leven voor je.
pi_95941515
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nu voor jezelf spreekt, maar ik niet in ieder geval. Ik wil wel graag oorzaken van dingen weten, maar als de oorzaak is dat ik een luie flikker ben die niet aan zichzelf werkt wil ik dat graag weten in plaats van dat ik me achter een psychologische stoornis ga verschuilen. Daar win je niks mee.

[..]

Prima. Maar op het moment dat 17 jarigen het hier over autisme gaan hebben moet je je misschien afvragen of dat niet beter in een topic anders dan het "versieren op latere leeftijd" topic kan. Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat er mensen zijn die hier inderdaad wat aan kunnen hebben.
Daar heb je wel gelijk in.
  maandag 25 april 2011 @ 00:34:57 #80
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95941524
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Huh now I'm confused.

Als Apserger een lichte lichte vorm van autisme is en daarvan dus in het verlengde van licht (bij autisme leven personen in hun eigen wereld en hebben een onvermogen om inteleven of contact te maken met anderen om hun heen). Hoe kan het dan dat bijv ik juist teveel van mijn omgeving aamtrek. En al mijn moeite op een avond juist gaat zitten in het onderdrukken van al die prikkels. Waardoor ik bijna nooit lach. mar ook niet loskom.. Als dat Asperger is dan snap ik het niet meer. Want heb liever geen asperger eigenlijk :@
Trek jij je niet gewoon teveel aan van wat je omgeving denkt en vind?
Volgens mij zijn het niet die indrukken van de mensen die je nie kunt verwerken. Maar is het de manier op hoe iedere individu in de omgeving op je reageert.
  maandag 25 april 2011 @ 00:37:07 #81
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95941644
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik had het niet over jou geloof ik. Dat jij autisme hebt en daar mee moet leren leven geloof ik graag en ik wens je daar veel succes mee. Maar je bent nog maar 17 en nog een heel leven voor je.
Ik probeerde hier eigenlijks mensen te helpen dat kan je 35 topics terug lezen. Toen ben ik een poosje weg geweest druk met school etc. nu weer terug. Maar ik als jonge jongen kan toch af en toe wel wat leren van die wat oudere mensen? Als je nou eerst die oude topics gaat lezen zie je dat ik bepaalde mensen erg geholpen heb.
  maandag 25 april 2011 @ 00:37:25 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95941664
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kunnen wij niet op een forum zeggen als je echt wilt weten of je het zul je het moeten laten onderzoeken door professionelen.
Maakt ook niet uit. Kan me niet voorstellen dat ik zou lijden aan een lichte vorm van autisme. Bij mij spelen hele andere machismen die mij bijv weerhouden om lostekomen tijdens 't uitgaan.
pi_95941697
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit. Kan me niet voorstellen dat ik zou lijden aan een lichte vorm van autisme. Bij mij spelen hele andere machismen die mij bijv weerhouden om lostekomen tijdens 't uitgaan.
Dat heet een gebrek aan Zelfvertrouwen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door _pillow_ op 25-04-2011 00:43:28 ]
  maandag 25 april 2011 @ 00:42:40 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95941945
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef _pillow_ het volgende:
Dat heet een gebrek aan zelfzekerheid. :)
Zelfvertrouwen zou ik zeggen, maar idd.
pi_95941963
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook. :')
pi_95941983
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat hangt toch met elkaar samen, of zijn het synoniemen :P
  maandag 25 april 2011 @ 00:50:01 #87
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95942279
catbert?
waar slaat dat nou weer op dan?
pi_95942315
Hoi ik lees regelmatig een beetje mee sinds het begin van de reeks en wil naar aanleiding van wat berichtjes in het vorige topic even kwijt dat ik de posts van Deelnemer juist heel erg waardeer :9. Zijn wetenschappelijke manier om sociaal verkeer te analyseren vind ik heel erg interessant om te lezen en vaak ook herkenbaar omdat ik zelf ook graag (te?) diep nadenk over hoe ik om ga met mensen. :Y

Volgens mij is 'te veel nadenken' sowieso een oorzaak waardoor veel mensen hier minder succesvol zijn in het dating-circuit dan we zouden kunnen zijn.
  maandag 25 april 2011 @ 00:51:29 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95942350
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Raggingbull het volgende:
catbert?
waar slaat dat nou weer op dan?
http://www.cracked.com/article_17522_p2.html
pi_95942385
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef n0ir het volgende:
Hoi ik lees regelmatig een beetje mee sinds het begin van de reeks en wil naar aanleiding van wat berichtjes in het vorige topic even kwijt dat ik de posts van Deelnemer juist heel erg waardeer :9. Zijn wetenschappelijke manier om sociaal verkeer te analyseren vind ik heel erg interessant om te lezen en vaak ook herkenbaar omdat ik zelf ook graag (te?) diep nadenk over hoe ik om ga met mensen. :Y

Volgens mij is 'te veel nadenken' sowieso een oorzaak waardoor veel mensen hier minder succesvol zijn in het dating-circuit dan we zouden kunnen zijn.
Ken je deze reeks al?
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
  maandag 25 april 2011 @ 00:56:55 #91
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95942579
100% gewijzigd
pi_95942606
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:56 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Hoe kom je in vredes naam met asperger bij persoonlijkheidstoornis uit?
Aangezien het een gedragstoornis is.
Kan dit niet gewoon via PM of DM?
  maandag 25 april 2011 @ 00:58:18 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95942634
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:56 schreef Raggingbull het volgende:
Hoe kom je in vredes naam met asperger bij persoonlijkheidstoornis uit?
Aangezien het een gedragstoornis is.
Is dat een vraag aan mij of aan de schrijver van dat artikel?

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef _pillow_ het volgende:
Kan dit niet gewoon via PM of DM?
Idd. Ik snap de relevantie ook niet.
  maandag 25 april 2011 @ 00:58:56 #94
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95942658
sorry mijn fout gelijk heb je
heb al gewijzigd
pi_95942682
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:
Zou wat zijn, in het 50e topic (of hoever zijn we nu :D?)
Finally, someone let me out of my cage
pi_95942690
quote:
Dat is een komisch bedoeld artikel over internet-trolls dus ik neem aan dat de quote uit je signatuur niets met specifieke personen in dit topic te maken heeft?
pi_95942699
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zou wat zijn, in het 50e topic (of hoever zijn we nu :D?)
Ik heb wel aan wat tips gehad. :)
pi_95942724
Kan het trouwens alsjeblieft weer on-topic? :)
  maandag 25 april 2011 @ 01:00:53 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95942730
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef n0ir het volgende:
Dat is een komisch bedoeld artikel over internet-trolls dus ik neem aan dat de quote uit je signatuur niets met specifieke personen in dit topic te maken heeft?
Lijkt me nogal wiedes, aangezien ik die sig al eeuwen heb.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef Raggingbull het volgende:
sorry mijn fout gelijk heb je
heb al gewijzigd
Heeft wat weinig zin als ik je al gequote heb.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef _pillow_ het volgende:
Kan het trouwens alsjeblieft weer on-topic? :)
Grappig dat je gaat klagen NA een enorme slowchat over tieners met asperger :)
pi_95942785
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lijkt me nogal wiedes, aangezien ik die sig al eeuwen heb.

[..]

Heeft wat weinig zin als ik je al gequote heb.

[..]

Grappig dat je gaat klagen NA een enorme slowchat over tieners met asperger :)
We waren toen bijna aan het eind van de thread, dus dan is het in mijn ogen wat makkelijker om off-topic te gaan. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')