quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef bartrid het volgende:
Die eerste zijn de Dandy Warhols dacht ik..
De 1e foto is Zia, verkleed als Dorothy tijdens Halloween, van de Dandy Warhols en de foto daaronder is Jerry Dammers met lang haar, bril en sik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef ranja het volgende:
[..]en de 2e The Specials. maar geen idee wat die met de eerste 2 foto's te maken hebben.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef MadMaster het volgende:
De 1e foto is Zia, verkleed als Dorothy tijdens Halloween, van de Dandy Warhols en de foto daaronder is Jerry Dammers met lang haar, bril en sik.
Sorry, was misschien wat enthousiast met die eerste foto's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef ranja het volgende:
[..]
dat waren al 2 volwaardige vragen op zich
en nu nog een liedje van The Dandys dat lijkt op een liedje van The Specials. Of omgekeerd. Hm.
Zie je wel, iedereen kent het...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is er maar 1 nummer van de Dandy Warhols dat iedereen kent en dat is Bohemian Like You.
Gisteren ook weer behoorlijk naar Britta Phillips zitten staren. Man, wat heeft die toch een prachtige stem (dit eigenlijk in tegenstelling tot 'r man, die de meeste vocalen voor zijn rekening neemtquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Arn0 het volgende:
Volgende week mag ik weer minstens een uur naar deze dame staren, wie?
[ afbeelding ]
Ik hoor een soort vage overeenkomst met Gangsters...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef ranja het volgende:
Een liedje van The Specials dat hetzelfde is als Bohemian Like You van The Dandy Warhols.
Ik zal het cryptische deel maar uit de vraag verwijderen:quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een ingewikkelde vraag dit, wat zoeken we nu? 2 liedjes die op elkaar lijken?
Nite Club?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het cryptische deel maar uit de vraag verwijderen:
In 'Bohemian Like You' van de Dandy Warhols wordt een stuk gebruikt uit een nummer van The Specials. Welke song van de Specials betreft dat?
dat zou hem moeten zijn dan ja.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef belsen het volgende:
Afgaande op de eerste twee akkoorden met pinkje erbij: Little bitch?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef belsen het volgende:
Afgaande op de eerste twee akkoorden met pinkje erbij: Little bitch?
Het intro van Little Bitch is toch wel heel erg aanduidelijk bij de Dandy's, zo viel het me vanmorgen ook op...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:25 schreef belsen het volgende:
Ik ken nummers met een betere overeenkomst.
De Nederlandse band Radiohead?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef bollokus het volgende:
radiohead, heeft het gecovert maar volgens mij niet door ontstaan
quote:
Jawel, al vrij snel al en wijzigingen werkt Fok! nu automatisch bij...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:34 schreef bollokus het volgende:
[..]dat stond er net nog niet geloof ik
dan heb ik er compleet overheen gekeken.... of net voor de edit gekeken..quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, al vrij snel al en wijzigingen werkt Fok! nu automatisch bij...
Oftewel in het jargon hier: Supersuf.quote:
Toen ik ze in 1998 zag, was het echt het meest slaapverwekkende optreden wat ik ooit zag. Maar ten tijde van hun laatste plaat was het wel een leuke band geworden. Beter dan Moke, iig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Oftewel in het jargon hier: Supersuf.
n00bie +1
quote:were a British dance act from Manchester, England, composed of Jimi Goodwin and twin brothers Andy and Jez Williams.
The threesome met at school in 1985 and became regulars at The Haçienda while composing their own material together. They had an underground 12" single ("Space Face" in 1991) and moderate commercial success in the early 1990s on Rob Gretton's label Rob's Records, including the single "Ain't No Love (Ain't No Use)" (featuring guest vocalist Melanie Williams) which reached #3 on the UK Singles Chart.The trio's only full-length album Full Fathom Five was released in September 1994.
After a fire destroyed their recording studio on the Williams twins' birthday in 1996, they started anew as the more indie-oriented act Doves in 1998. An unreleased collection of tracks meant to be featured on the band's second full-length album was issued in 1998 as Delta Tapes.
Je zit ernaastquote:
Ook jij zit ernaastquote:
quote:
Schaamteloos ingekoptquote:
quote:are a band from Reykjavík, Iceland.[1] They were founded in 1995. Their discography consists of eight studio albums and one live record
flauwe stottervervolgvraag.quote:
Wat krijgt dit jaar geen vervolg?quote:gaat dit jaar niet door. De organisatie is er niet in geslaagd genoeg groepen te werven voor een ééndaags festival in augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |