door de moeilijke vraagstelling nog maar een Hintquote:
ieder zijn mening over de kwaliteit van de muziekquote:
ach, Mark houdt van metal dus...quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
ieder zijn mening over de kwaliteit van de muziek
Te laat voor een gok op Bonnie St Clairequote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt vraagstelling was te kort door de bocht!
Geen idee, maar de hint dat de zangeres in Nederland is geboren vond ik dermate opvallend dat ze waarschijnljjk nu niet meer in NL woont. Ergo: bingoquote:
Warm, maar meer specifieker graagquote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er wordt een bepaald zinnetje in allerlei talen gezegd?
quote:
Opgezocht, lijkt me goed.quote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef Blogman het volgende:
Dan zal het eerder zijn, dat ze allebei een klein stukje in het Nederlands zingen. If so, punt naar lubje, zou ik zeggen.
Net als de paus !
Mwa, TSE zat er dan zo dicht bij als lubje, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef Blogman het volgende:
Dan zal het eerder zijn, dat ze allebei een klein stukje in het Nederlands zingen. If so, punt naar lubje, zou ik zeggen.
Net als de paus !
Zei de paus dat ook? "punt naar lubje"?quote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef Blogman het volgende:
.... punt naar lubje, zou ik zeggen.
Net als de paus !
Nee,poent naar loebjequote:Op maandag 25 april 2011 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Zei de paus dat ook? "punt naar lubje"?
MethodMich +1quote:Rob de Nijs - Het Werd Zomer
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer
Acda en de Munnik - Lopen Tot De Zon Komt
Wow! - Zomer
Ali B - Zomervibe
Dat was de oorzaak van de vraag..quote:Want het is zomer - Andre van Duin.flv
Leuk clipje ook.quote:
Nee, lubje zat er verder af dan jij: in beide nummers zit inderdaad een klein stukje gesproken Nederlandse tekstquote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef Blogman het volgende:
Net als de paus !
Summer Babe (Winter Version) is inderdaad juist.quote:Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef bollokus het volgende:
laatste gok dan ik ken de hele cd niet maar borduur voort op het vorige antwoord summer babe
over welk zangduo gaat dit?quote:Doordat hun muziek in 1967 werd gebruikt als soundtrack voor de film The Graduate (met Dustin Hoffman in de hoofdrol) kwam hun carrière in een stroomversnelling. Met hun rustige, goed in het gehoor liggende en mild maatschappijkritische nummers stegen ze in de hitparades
quote:
Nee, geen Nederlandse. Zou het meer in de folkrichting zoekenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, geen Nederlandse. Zou het meer in de folkrichting zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |