quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef ranja het volgende:
Nou ja, naast Angus ziet iemand er al snel aardig uit natuurlijk
dit was de eerste keer dat ik ze zag en hoorde.
Ik zal hem maar goed rekenen, denk.quote:
De eerste twee waar ik aandacht:quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had deze als optie maar het zijn meer zwarte achtergronden dan kaders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef belsen het volgende:
[..]
De eerste twee waar ik aandacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Niet eens de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet eens de eerste
[ afbeelding ]Ja, die is natuurlijk nog zwarter dan zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht Amanda Palmer te ontwaren:quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dame heeft wel (ik heb bewijs!!!) een bos schaamhaar.
Van de heer weet ik het niet...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef belsen het volgende:
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Amanda Palmer, ooit van de Dresden Dolls met The Young Punks. Mooie clip? Goed nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |