abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95932927
http://dnu.nu/artikel/435(...)p-verjaardagsfeestje
http://www.geenstijl.nl/m(...)laan_meisjes_kn.html

quote:
Een verjaardagsfeestje in een huis aan de Hoogravense Harnaslaan eindigde vrijdagavond in een drama. Twee meisjes van 14 en 16 vierden hun verjaardag samen met vrienden en vriendinnen. Het feestje speelde zich af in de achtertuin en de benedenverdieping van de woning.

De sfeer sloeg om toen een tiental onuitgenodigde jongens zich bij de schutting van de tuin meldden en aangaven naar binnen te willen. Toen hen te verstaan werd gegeven dat zij niet welkom waren op het feest begonnen zij met pesterijen richting de feestgangers. Dit werd door de aanwezigen als dermate vervelend ervaren dat het feest naar binnen werd verplaatst. Echter, toen de pestende jongens dit merkten klommen drie van hen over de schutting en gingen over tot fysiek geweld tegen de feestvierders.

Twee meisjes raakten door dit geweld buiten bewustzijn. Er ontstond paniek. De hulpdiensten werden gealarmeerd. De politie kwam met enkele eenheden en een hondenteam ter plaatse vanwege de ontstane onrust in de buurt. Toen de ambulance arriveerde was een van de meisjes alweer bij bewustzijn. Het andere meisje werd met een hersenschudding en mogelijk een gebroken jukbeen afgevoerd naar het ziekenhuis.

Een van de daders zou door zijn vader aan de politie zijn overhandigd. Van de andere daders zouden de namen en adressen bekend zijn bij de politie. De politiewoordvoerder kon dit weekend nog geen uitspraken doen over het incident. Dit omdat er in het weekend enkel informatie wordt verstrekt over calamiteiten, waar dit incident volgens de woordvoerder niet onder valt.
Het begint toch wel heel erg uit de hand te lopen met dit tuig.
pi_95933125
quote:
13s.gif Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef gkokkelman het volgende:

:')
pi_95933308
Ik mis de afkomst van de daders een beetje in je bron die niet geenstijl is....

Al zullen er idd vast wel een paar Mo's tussen zitten.
  zondag 24 april 2011 @ 22:10:42 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95933406
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Binnengehaald door de VVD. Dat dan weer wel.
Ja, om de barbecue op te stoken, het bier te serveren en dan weer weg te wezen. Niet om het hele feestje te verzieken met 10.000n familieleden die in zijn kielzog kwamen.
The End Times are wild
pi_95933414
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk kon je Nederland als geheel als een soort besloten feestje zien, waar de Marokkanen onuitgenodigd zijn binnengevallen. Een prima metafoor.
De VVD had flink wat uitnodigingen met gouden randje verstuurd hoor.
Dat ze na de kutklusjes gedaan te hebben niet terug wilden naar hun hutjes van stront was voor de hoogst intelligente rechtse rakkertjes een totale verrassing.
  zondag 24 april 2011 @ 22:12:33 #6
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_95933508
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

ach ik ben ook wel eens stout geweest.

(...)

heb wel eens met oefeningen zitten rellen tegen de ME.
Géén kloon van tvlxd!
pi_95933589
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, om de barbecue op te stoken, het bier te serveren en dan weer weg te wezen. Niet om het hele feestje te verzieken met 10.000n familieleden die in zijn kielzog kwamen.
Kortom. VVD'ers zijn niet zo slim.
pi_95933690
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

met stout geweest bedoel ik belletje trekken.
rookbommen maken, etc.

gewoon kattenkwaad dus.
en het rellen met de ME was juist om de ME te helpen
pi_95933791
Het feit dat ze niet uitgenodigd zijn riekt natuurlijk al naar discriminatie
het feit dat ze geen hoofddoekjes waarschijnlijk droegen vrijdag maakt ze natuurlijk k*****rhoeren.
Toen het feest naar binnen werd verplaatst werd er geen respect getoond

Aldus PVDA burgemeester Aleid Wolfsen.
Ik hoop dat hij het af kan kopen ,dat doet de burgemeester van Gouda ook als het uit de klauw loopt.
  zondag 24 april 2011 @ 22:19:37 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_95933858
quote:
Een van de daders zou door zijn vader aan de politie zijn overhandigd.
Kijk, prima pa.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_95933924
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef zeeeend het volgende:
het feit dat ze geen hoofddoekjes waarschijnlijk droegen vrijdag maakt ze natuurlijk k*****rhoeren.
De feestvierende meisjes waren Marokkanen.
De lastig vallende jongens blonde Ariers.

:P
pi_95933928
quote:

Ik hoop dat hij het af kan kopen ,dat doet de burgemeester van Gouda ook als het uit de klauw loopt.
Precies, Gouda, Marokkanen. Even terugvallen op hoofddoekjes en discriminatie. Prima post hoor.
  zondag 24 april 2011 @ 22:21:15 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95933945
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach, de VVD'ers hebben ze hier naartoe gehaald (om in de fabrieken van hun vriendjes te werken),
De CDA'er hebben vervolgens bepleit dat hun familie (tot in de 42-ste graad) mocht overkomen
De PVDA'ers hebben ze vervolgens gepamperd en iedereen die iets stouts over ze zei aan de schandpaal genageld.

Wat de PVV gaat doen moeten we nog zien.
The End Times are wild
  zondag 24 april 2011 @ 22:21:44 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95933972
quote:

En er lagen varkensworstjes op de BBQ!
The End Times are wild
pi_95933994
Ik las Hamaslaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_95934021
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik las Hamaslaan.
Werkelijk hilarisch.
pi_95934045
quote:

Is zo opgelost. Het getroffen gezin in kwestie laat men gewoon verhuizen, de daders krijgen een mooi pandje en alle verdere negatieve publiciteit, met name die negatief uit zou kunnen pakken voorkomen we gewoon met dringende telefoontjes naar de media. Dat is toch de aanpak van Utrechts huidige *kuch* gekozen *kuch* burgemeester?
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Kijk, prima pa.
Dat is in elk geval een opsteker.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95934090
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

En er lagen varkensworstjes op de BBQ!
Ja dan krijg je scheve gezichten ,al hadden ze die al door de inteelt.
pi_95934109
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Is zo opgelost. Het getroffen gezin in kwestie laat men gewoon verhuizen, de daders krijgen een mooi pandje en alle verdere negatieve publiciteit, met name die negatief uit zou kunnen pakken voorkomen we gewoon met dringende telefoontjes naar de media. Dat is toch de aanpak van Utrechts huidige *kuch* gekozen *kuch* burgemeester?

Je lijkt er verstand van te hebben. Vertel eens meer ?
  zondag 24 april 2011 @ 22:24:36 #20
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95934127
Is het nu zo moeilijk om even te wachten met vingerwijzen todat de afkomst van de daders bekend is? :?
Krekker is de bom!
pi_95934159
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Werkelijk hilarisch.
Ik meen het, dat las ik echt. Mijn monitor staat wat ver weg.
pi_95934176
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef gelly het volgende:

[..]

:')
pi_95934187
Trouwens gelly, jij hebt toch geen gevoel voor humor.
pi_95934210
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef KreKkeR het volgende:
Is het nu zo moeilijk om even te wachten met vingerwijzen todat de afkomst van de daders bekend is? :?
Natuurlijk niet. Marokkanen. PvdA. Wolfsen. uikeringen. Islam. Hoeren. Wat moet je nog meer weten ?
  zondag 24 april 2011 @ 22:26:44 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95934246
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef KreKkeR het volgende:
Als het er niet bijstaat dan weet je toch genoeg? Ik zie geen tweets overal verschijnen dat de daders 'blauwe ogen' hadden, net als in Alphen.
The End Times are wild
pi_95934334
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarover? Een artikel over Wolfsen zijn declaratiegedrag in een plaatselijke krant die ervoor zorgde dat de editie waar het in stond de shredder inging voordat de krant de fietstassen van de bezorger kon halen, dit na een telefoontje van de "heer" Wolfsen? Weggepeste homo's in Zuilen en Leidsche Rijn? Het monumentale pandje van de overlastgevende zigeunerfamilie Nicolich?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ferdo op 24-04-2011 22:34:42 ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95934421
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het er niet bijstaat dan weet je toch genoeg?
Dit zijn ook Marokkanen ofzo ?

STAPHORST - Een vijfjarig jongetje uit Staphorst is zondag overleden, nadat hij in de ochtend in zijn woonplaats was aangereden door een 77-jarige automobilist.

De bestuurder zag het jongetje over het hoofd, terwijl deze over een rotonde fietste.

Na de aanrijding is de zwaargewonde jongen per ambulance naar een ziekenhuis in Zwolle gebracht, waar hij aan zijn verwondingen is bezweken.
[/q]
pi_95934426
quote:

[..]

Als het er niet bijstaat dan weet je toch genoeg? Ik zie geen tweets overal verschijnen dat de daders 'blauwe ogen' hadden, net als in Alphen.
Het is juist andersom. Meestal staat er wel lichtgetint, en dat was hier niet het geval dus ga er maar vanuit dat de daders roomblank waren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95934529
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waarover? Een artikel over het declaratiegedrag in een plaatselijke krant die ervoor zorgde dat de editie waar het in stond de shredder inging voordat de krant de fietstassen van de bezorger kon halen, dit na een telefoontje van de "heer" Wolfsen? Weggepeste homo's in Zuilen en Leidsche Rijn? Het monumentale pandje van de overlastgevende zigeunerfamilie Nicolich?
Zozo, interessant hoor.
pi_95934541
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Kijk, prima pa.
Idd!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_95934566
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Het is juist andersom. Meestal staat er wel lichtgetint, en dat was hier niet het geval dus ga er maar vanuit dat de daders roomblank waren.
Doet het er toe ?
pi_95934587
Ouderwets partycrashen.....

'Vroeger' deden we dat nog met een man of 3 op grote bruiloften.... Zonder geweld veel bier drinken totdat iemand je doorhad.
pi_95934603
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Zozo, interessant hoor.
Ik spreek liever van tragisch.
pi_95934651
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik spreek liever van tragisch.
Nou, inderdaad.
pi_95934677
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Frishe het volgende:

'Vroeger' deden we dat nog met een man of 3 op grote bruiloften.... Zonder geweld veel bier drinken totdat iemand je doorhad.
Deze vroegen dan wel eerst netjes of ze mee mochten feesten. Alleen jammer dat ze nooit de betekenis van het woord nee is bijgebracht.
pi_95935117
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Terreurmocros roomblank ?
Kan natuurlijk commentaar leveren ,maar aangezien ik al op de FP geband ben door zo'n fijne mot
Silence is golden ,.....
pi_95935309
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Doet het er toe ?
Juist niet, Maar kan jou de vraag ook stellen.
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Frishe het volgende:

quote:
Twee meisjes raakten door dit geweld buiten bewustzijn
Ze waren al ontdekt en zijn zelfs het huis ingegaan. Die jongeren hadden dus wel een enorm dikke plaat voor hun hoofd, en dan alsnog binnendringen op privéterrein?

Waar jij het over hebt is iets heel anders.
pi_95935345
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Terreurmocros roomblank ?
Zoals geenstijl zelf nadrukkelijk en herhaaldelijk op de site vermeldt zijn hun feiten niet altijd even juist.
Anders gezegd: sensatie is belangrijker dan waarheid.

Ook al zullen ze in dit geval vast gelijk hebben; iemand die die site kritiekloos gelooft is enigszins.. tsja.
pi_95935489
quote:
http://dnu.nu/artikel/435(...)p-verjaardagsfeestje

[..]

Het einde is nabij!
Doem! DOEEEEEM!
pi_95935515
quote:
3s.gif Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Zoals geenstijl zelf nadrukkelijk en herhaaldelijk op de site vermeldt zijn hun feiten niet altijd even juist.

Ook al zullen ze in dit geval vast gelijk hebben; iemand die die site kritiekloos gelooft is enigszins.. tsja.
Schuldig tot het tegendeel bewezen is toch ?
pi_95935886
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze willen soms wat kortzichtig zijn, maar dat is een gebrek van de meeste mensen.
Moet inderdaad aan gewerkt worden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 24 april 2011 @ 23:01:19 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95936129
quote:
3s.gif Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Die Shab Hooggraven zet anders wel dit soort filmpjes op het net:
Verder wel een heel grappig filmpje, maar goed.
The End Times are wild
pi_95936406
Wat boeit het mij welke kleurtje die etterbakken hebben. De jongelui hebben 2 feestende meisjes tot bewusteloos toe geslagen omdat ze niet welkom op een feestje waren. Hoe walgelijk idioot moet je dan zijn. Die vader die zijn zoon zelf naar het politiebureau heeft gebracht is er één om trots op te zijn.

Ik ben benieuwd of de buurt er iets van mee heeft gekregen.
quote:
De politie kwam met enkele eenheden en een hondenteam ter plaatse vanwege de ontstane onrust in de buurt
Misschien zelfs kunnen getuigen. En benieuwd of dit dan gaat leiden tot straffen (proces-verbaal) Heb je in ieder geval een kruisje achter je naam staan qua toekomst.
pi_95936867
ik heb een paar jaar in hoograven gewoond, en gezien de bevolkingssamenstelling van die wijk, waren de daders waarschijnlijk marrokaans. en de meisjes ook.

maar wat doet het ertoe? gedragen ze zich crimineel, dan moeten ze worden aangepakt. of ze nou markokkaans zijn of wat dan ook.

en de wijk is de laatste jaren een heel stuk verbeterd door stadsvermnieuwing en een goede aanpak van overlast. 10 jaar geleden was het de slechtste wijk van utrecht, maar dat is allang niet meer zo.

en die fimpljes op youtube moet je niet zo serieus nemen, is gewoon stoerdoenerij. zelfs toen het zo slecht was daar, heb ik echt wel wat meegemaakt, maar het was gewoon leefbaar.
pi_95937202
quote:

[..]

als het Nederlanders zijn, wordt het er juist bijgezet. Conclusie, dit waren geen NL
pi_95938358
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

als het Nederlanders zijn, wordt het er juist bijgezet. Conclusie, dit waren geen NL
Lijkt me anders helemaal niet logisch. Juist omdat we in Nederland wonen, kun je vanuit gaan wanneer de afkomst niet vermeld wordt, dat het om Nederlanders gaat.
ROBODEMONS..................|:(
pi_95938439
En wat was de afkomst van de daders?
  zondag 24 april 2011 @ 23:40:32 #48
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_95938451
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dit
  zondag 24 april 2011 @ 23:41:05 #49
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_95938483
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef paddy het volgende:
Die vader die zijn zoon zelf naar het politiebureau heeft gebracht is er één om trots op te zijn.
Hoe zo trots op zijn? Lijkt mij vrij normaal.
schorriemorie
  maandag 25 april 2011 @ 00:45:56 #50
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_95942092
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ach, de VVD'ers hebben ze hier naartoe gehaald (om in de fabrieken van hun vriendjes te werken),
De CDA'er hebben vervolgens bepleit dat hun familie (tot in de 42-ste graad) mocht overkomen
De PVDA'ers hebben ze vervolgens gepamperd en iedereen die iets stouts over ze zei aan de schandpaal genageld.

Wat de PVV gaat doen moeten we nog zien.
Die zetten 500 man caviapolitie in om de overlast (van cavia's) in te dammen.

:P
pi_95942311
Dit soort dingen zie ik in (Amerikaanse) films, niet in Nederland :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95942881
PVV daalt in de peilingen dus moet er maar weer even een fop berichtje de wereld in geholpen worden. :O
pi_95946726
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dit
Nee hoor, dit!
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Lijkt me anders helemaal niet logisch. Juist omdat we in Nederland wonen, kun je vanuit gaan wanneer de afkomst niet vermeld wordt, dat het om Nederlanders gaat.
Al triest genoeg dat het zo gaat, want zo gaat elke zaak een andere begeleiding krijgen vanwege achtergrond, en daar ben ik juist fel op tegen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort dingen zie ik in (Amerikaanse) films, niet in Nederland :{
Het is maar net wat je wil zien. Deze acties zijn al zo oud als de weg naar Rome in Nederland. Alleen bleef het toen bij alleen wat klieren en etteren. En sloegen een groep jongens al helemaal geen meiden een hersenschudding en een gebroken kaak (kan me die verhalen in ieder geval niet herinneren).

Dat een groep jongens in een groep graag mogen etteren is echt niets nieuws en gebeurde vroeger ook.
  maandag 25 april 2011 @ 10:08:29 #54
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95947315
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef UncleDolan het volgende:
PVV daalt in de peilingen dus moet er maar weer even een fop berichtje de wereld in geholpen worden. :O
Ha, zie ik hier een oud-linkse reactie uit begin jaren 90? :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_95948505
Mensen zijn over het algemeen altijd bezorgd of iedereen wel komt opdagen op zijn feestje, nou met deze jongens hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_95949129
Is maar een incidentje, 1 van de 349.005.
pi_95949438
Het erge is dat blijkbaar nog veel jonge naieve meisjes zich inlaten met het tuig uit het Rifgebergte, aangevuld met roomblanke jochies die denken dat ze uit het Rifgebergte komen. Wat moet er nog meer gebeuren om die oogjes eens open te laten gaan?
pi_95949479
Het wordt steeds gezelliger in Nederland.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95949792
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Hathor het volgende:
Mensen zijn over het algemeen altijd bezorgd of iedereen wel komt opdagen op zijn feestje, nou met deze jongens hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken. :')
Het enige feestje waar deze figuren welkom zijn is die ter ere van hun ophanging.
pi_95949859
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het enige feestje waar deze figuren welkom zijn is die ter ere van hun ophanging.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren in dit veelste softe land en dat weet jij dondersgoed.
Ook mosterd na de maaltijd natuurlijk om nu pas met dat soort dingen aan te komen kakken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_95949937
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Voor zoiets al ophanging? :o

Die zou me ook tever gaan, maar van mij mogen ze wel een tijdje zitten. En dan liever helemaal apart (dus ook apart luchten) Ze zijn nog jong, dus liever niet teveel bij andere aso's
pi_95950035
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Voor zoiets al ophanging? :o

Die zou me ook tever gaan, maar van mij mogen ze wel een tijdje zitten. En dan liever helemaal apart (dus ook apart luchten) Ze zijn nog jong, dus liever niet teveel bij andere aso's
Die ter ere van hun gedwongen heropvoeding dan.

:*
pi_95950383
Kansloze eikels. Hebben echt niks beters te doen. Voor een tijdje opsluiten die handel. Zulke mensen willen we niet in de maatschappij. Laat ze maar is even nadenken over hun daad.
pi_95950680
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Jordony het volgende:
Kansloze eikels. Hebben echt niks beters te doen. Voor een tijdje opsluiten die handel. Zulke mensen willen we niet in de maatschappij. Laat ze maar is even nadenken over hun daad.
Nadenken kunnen ze nou juist niet.
pi_95950860
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:39 schreef Big-Ern het volgende:
Het erge is dat blijkbaar nog veel jonge naieve meisjes zich inlaten met het tuig uit het Rifgebergte, aangevuld met roomblanke jochies die denken dat ze uit het Rifgebergte komen. Wat moet er nog meer gebeuren om die oogjes eens open te laten gaan?
Een paar jaar geld verdienen voor hun eigenaar en op z'n tijd een flink pak slaag is een goede leerschool.
  maandag 25 april 2011 @ 12:28:59 #66
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_95951158
Ja, dit zijn trieste berichten, dit soort jongeren moet echt worden heropgevoed.

[ Bericht 36% gewijzigd door paddy op 25-04-2011 12:30:35 ]
pi_95954116
Ik moet altijd lachen om dit soort gebeurtenissen.

Een verjaardag hoort leuk te zijn, iedereen is blij lekker feesten enzo.
Wordt het helemaal verpest, en fysiek geweld wordt toegepast.

Waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor jullie, maar het is eigenlijk best wel grappig.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  maandag 25 april 2011 @ 14:49:05 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95955459
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:39 schreef Big-Ern het volgende:
:O

A) Wat heeft dat te maken met dit voorval? Of kun jij ook maar ergens uit afleiden dat de jarige meisjes zich hebben ingelaten met het tuig dat het feestje verpestte? Het feit dat het tuig niet was uitgenodigd, duidt eerder op het tegendeel.

B) Is er uberhaupt wat bekend over de afkomst van de feestgangers? Wellicht waren het zelf ook Marokkanen, andere allochtonen of was er sprake van gemengd publiek...

C) Naieve meisjes die vallen op tuig zijn er altijd al geweest. Waar het tuig vandaan komt is verder niet zo heel relevant. Ik denk dat je als vrouw beter afbent met een goede nette Marokkaan dan met een agressieve autochtoon die jou als boksbal gebruikt. En omgekeerd uiteraard. Dat Marokkanen relatief vaker fout gedrag vertonen heeft daar verder geen invloed op.
Krekker is de bom!
  maandag 25 april 2011 @ 14:52:24 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95955547
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:59 schreef feesbeeest het volgende:
Ik moet altijd lachen om dit soort gebeurtenissen.

Een verjaardag hoort leuk te zijn, iedereen is blij lekker feesten enzo.
Wordt het helemaal verpest, en fysiek geweld wordt toegepast.

Waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor jullie, maar het is eigenlijk best wel grappig.
Jaa grappig zeg, net zoals jij je zeker ook kapot lacht wanneer iemand die jou dierbaar is op jouw bruiloft overlijdt aan een hartstilstand _O- _O-

:'(
Krekker is de bom!
pi_95975830
Ik heb ook wel wat feestjes 'gecrashed' vroeger maar bleken achteraf niet zoveel bijzonders. Het mooiste was in Curacao toen we door een illegale taxi bij een of ander partycentrum waren gedropt. De portier was in gesprek en wij liepen naar binnen in de veronderstelling een gewone disco binnen te lopen. Eerste wat me opviel was de tropische lounge achtige sfeer en besloot om een rondje te gaan halen. Vier biertjes! Aan de bar zag ik dat mensen niet betaalden bij het bestellen. Hmm. Ook het barmeisje dat mij zette de biertjes op de bar en ging verder met de volgende klant. Met mijn tientje (antill. guldens) en dienblad in de hand liep ik verbaasd terug naar mn maatjes die inmiddels buiten op het dakterras in een mega hangmat lagen. Toen we doorkregen dat consumpties gratis waren en we kennelijk op een besloten feestje terecht waren gekomen was het leven! Whiskey, tequilla, bloody mary, vodka we zijn de hele nacht gebleven! Alles leek die avond/nacht perfect te zijn. Gemoedelijke sfeer, leuke meisjes leren kennen en de grootste lol gehad. Onvergetelijk. Dit is wel mijn jeugdzonde, want als je het gewoon rationeel bekijkt was het diefstal. Wat wij daar niet hebben weggedronken die avond dat ligt in de honderden euro's. Tuurlijk had die portier gewoon zn werk moeten doen, maar wij vonden het wel best!

Ontopic; mensen inelkaar slaan zoals deze jongens zou ik nooit hebben gedaan. Ik kan ook niet begrijpen wat daar zo leuk aan is. Je gaat toch uit voor een gezellige avond?
pi_95977121
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ontopic; mensen inelkaar slaan zoals deze jongens zou ik nooit hebben gedaan. Ik kan ook niet begrijpen wat daar zo leuk aan is. Je gaat toch uit voor een gezellige avond?
Normaal gesproken wel ja. Maar deze jongeren wilden met hun gedrag kennelijk iets kleins compenseren.
pi_95978755
zal wel frustratie zijn dat ze overal geweigerd worden..
in dit geval volkomen terecht, dat wel.
pi_95979893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:04 schreef okiokinl het volgende:
zal wel frustratie zijn dat ze overal geweigerd worden..
in dit geval volkomen terecht, dat wel.
Het begint er steeds meer op te lijken dat je niet goed wijs bent wanneer je marokkanen ergens bij betrekt.
Dat kan alleen maar fout gaan wanneer ik op de berichten moet afgaan.
Het gaat blijkbaar al fout als ze bij jou in de buurt wonen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:11:45 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95980823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Het begint er steeds meer op te lijken dat je niet goed wijs bent wanneer je marokkanen ergens bij betrekt.
Dat kan alleen maar fout gaan wanneer ik op de berichten moet afgaan.
Het gaat blijkbaar al fout als ze bij jou in de buurt wonen.
Oh nee hoor, ik ken op het werk genoeg hardwerkende hoogopgeleide Marokkanen. Ook op bij het voorgaande bedrijf waar ik werkzaam was. Ze zijn er genoeg.

Dat de te grote groep eikels er in slaagt aan de lopende band negatief in het nieuws te komen, wil uiteraard niet zeggen dat (bijna) elke Marokkaan problemen met zich meebrengt.
Krekker is de bom!
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:57:48 #75
307975 Mourik
Feel like a fish
pi_95983328
Ik was aanwezig op dit feest.. helaaas was het zo verlopen..
Ik ben nooit tevreden, en heb altijd wat te klagen.
pi_95985162
http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/26578

dit is toch werkelijk waar niet te geloven....
pi_95985331
wtf!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:55:14 #78
321876 Cherna
Fuck the System
pi_95985332
Tja tuig nodigt zich zelf altijd uit. In dit anarchistisch land waar opvoeding ontbreekt en politie niet hard kan/mag optreden zal het alleen nog maar erger worden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_95985353
Kortom huisvredebreuk/inbraak, geweldpleging (en poging tot doodslag) mag tegenwoordig gewoon?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_95985443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
Kortom huisvredebreuk/inbraak, geweldpleging (en poging tot doodslag) mag tegenwoordig gewoon?
wanneer je een mokka kleurtje hebt schijnbaar wel :S
pi_95985540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef gkokkelman het volgende:

Maar owee als je kritiek hebt op de multiculturele samenleving.......waar het al decennia niet meer om samenleven gaat.
Wat een aanwinst zijn sommige volken voor onze "samenleving" toch :')
Faal van de eeuw.
pi_95985613
quote:

te weinig bewijs? er waren toch genoeg getuigen?
pi_95985641
Misschien had dat racistische meisje ook eens een Marokkaan uit moeten nodigen. Die arme jongens worden structureel geweigerd terwijl hun leeftijdsgenoten achter de schutting besloten feestjes houden. Ik stel voor een minimum aantal allochtonen op feestjes verplichten.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:15:22 #84
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_95985829
Bizar.....
pi_95985938
Dieptriest dit, ongeacht afkomst van de daders.
Wel raar dat er gesteld wordt dat er onvoldoende bewijs is, een gebroken oogkas ontstaat niet zomaar :')
pi_95986086
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Dieptriest dit, ongeacht afkomst van de daders.
Wel raar dat er gesteld wordt dat er onvoldoende bewijs is, een gebroken oogkas ontstaat niet zomaar :')
Mooi he, dat rechtsysteem in Nederland.
Ik hoop dat je niet denkt dat dit zeldzaam is.
Faal van de eeuw.
pi_95986127
En wederom lachen alle lowlifes in dit land zich kapot om dat fan-tas-tische rechtsysteem. :')
pi_95986281
Voor de mensen die niet weten waar nu op gereageerd wordt, het gaat om deze passage in een nieuwsartikel van maandag:
quote:
Later dit weekend besliste de officier van justitie in het kader van een snelle afdoening dat er te weinig bewijs was tegen deze verdachten. De politie zet het onderzoek voort.
Faal van de eeuw.
pi_95986294
ik snap de hele redenatie ook niet.
omdat er geen 18+ aanwezig waren is het geen huisvredebreuk?
dus als een 16 jarige zegt je mag niet binnen komen dan geld dat niet?

Lekker dan...

Bovendien als iemand een gebroken oogkas word gemept dan is dat toch aan te tonen en zijn die mensen op het feest toch getuige?

dit lijkt me iets om escalatie in die wijk te voorkomen.

heel erg bizar
pi_95986347
quote:

Bij de beesten af. :{
pi_95986612
Oil for immigration, nu nog steeds niet duidelijk?!
Dit tuig heeft gewoon een vrijbrief om te doen en te laten wat ze willen.
pi_95986643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef ReplaR het volgende:
Oil for immigration, nu nog steeds niet duidelijk?!
Dit tuig heeft gewoon een vrijbrief om te doen en te laten wat ze willen.
Ik geloof niet dat er erg veel olie onder de Marokkaanse bodem ligt.
pi_95986699
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

wanneer je een mokka kleurtje hebt schijnbaar wel :S
En zo heeft Justitie en politie weer een fijne bijdrage geleverd aan de beeldvorming rond deze groep.
pi_95986751
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

[..]

En zo heeft Justitie en politie weer een fijne bijdrage geleverd aan de beeldvorming rond deze groep.
Wat adviseer jij dan ?
pi_95986787
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Wat adviseer jij dan ?
Wat dacht je van gewoon het tuig aanpakken en níet pogen de slachtoffers tot daders te transformeren?
pi_95986863
Zullen we ff met 10 man een theehuis binnenvallen, denk dat nederland te klein is dan... gatverdame zeg.
pi_95986877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef huhggh het volgende:

[..]

Mooi he, dat rechtsysteem in Nederland.
Ik hoop dat je niet denkt dat dit zeldzaam is.
Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:59:16 #98
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_95987109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..
Het is in dat geval erg ongelukkig geformuleerd, maar ik hoop dat het inderdaad zo is als jij beschrijft. Aso's in Nederland zijn toch al overtuigd van hun onkwetsbaarheid en dit zou hier anders weer koren op de molen voor zijn
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_95987113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, uit het artikel is inderdaad niet op te maken of ze nu ook zijn vrij gelaten.
Maar kom op, ken je verleden, je mag van geluk spreken als ze uberhaupt al een straf van enige betekenis zouden krijgen.
Als ze al ooit de binnenkant van een gevangeniscel te zijn krijgen natuurlijk.
Faal van de eeuw.
pi_95987223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:50 schreef ReplaR het volgende:
Zullen we ff met 10 man een theehuis binnenvallen, denk dat nederland te klein is dan... gatverdame zeg.
Bier gaan drinken in het theehuis *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')