wanneer je een mokka kleurtje hebt schijnbaar wel :Squote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
Kortom huisvredebreuk/inbraak, geweldpleging (en poging tot doodslag) mag tegenwoordig gewoon?
Maar owee als je kritiek hebt op de multiculturele samenleving.......waar het al decennia niet meer om samenleven gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef gkokkelman het volgende:
http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/26578
dit is toch werkelijk waar niet te geloven....
te weinig bewijs? er waren toch genoeg getuigen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef gkokkelman het volgende:
Mooi he, dat rechtsysteem in Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Dieptriest dit, ongeacht afkomst van de daders.
Wel raar dat er gesteld wordt dat er onvoldoende bewijs is, een gebroken oogkas ontstaat niet zomaar
quote:Later dit weekend besliste de officier van justitie in het kader van een snelle afdoening dat er te weinig bewijs was tegen deze verdachten. De politie zet het onderzoek voort.
Bij de beesten af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef gkokkelman het volgende:
Ik geloof niet dat er erg veel olie onder de Marokkaanse bodem ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef ReplaR het volgende:
Oil for immigration, nu nog steeds niet duidelijk?!
Dit tuig heeft gewoon een vrijbrief om te doen en te laten wat ze willen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
Kortom huisvredebreuk/inbraak, geweldpleging (en poging tot doodslag) mag tegenwoordig gewoon?
En zo heeft Justitie en politie weer een fijne bijdrage geleverd aan de beeldvorming rond deze groep.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
wanneer je een mokka kleurtje hebt schijnbaar wel :S
Wat adviseer jij dan ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
En zo heeft Justitie en politie weer een fijne bijdrage geleverd aan de beeldvorming rond deze groep.
Wat dacht je van gewoon het tuig aanpakken en níet pogen de slachtoffers tot daders te transformeren?quote:
Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
Mooi he, dat rechtsysteem in Nederland.
Ik hoop dat je niet denkt dat dit zeldzaam is.
Het is in dat geval erg ongelukkig geformuleerd, maar ik hoop dat het inderdaad zo is als jij beschrijft. Aso's in Nederland zijn toch al overtuigd van hun onkwetsbaarheid en dit zou hier anders weer koren op de molen voor zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..
Eerlijk is eerlijk, uit het artikel is inderdaad niet op te maken of ze nu ook zijn vrij gelaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..
Bier gaan drinken in het theehuisquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:50 schreef ReplaR het volgende:
Zullen we ff met 10 man een theehuis binnenvallen, denk dat nederland te klein is dan... gatverdame zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |