abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95985162
http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/26578

dit is toch werkelijk waar niet te geloven....
pi_95985331
wtf!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:55:14 #78
321876 Cherna
Fuck the System
pi_95985332
Tja tuig nodigt zich zelf altijd uit. In dit anarchistisch land waar opvoeding ontbreekt en politie niet hard kan/mag optreden zal het alleen nog maar erger worden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_95985353
Kortom huisvredebreuk/inbraak, geweldpleging (en poging tot doodslag) mag tegenwoordig gewoon?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_95985443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
Kortom huisvredebreuk/inbraak, geweldpleging (en poging tot doodslag) mag tegenwoordig gewoon?
wanneer je een mokka kleurtje hebt schijnbaar wel :S
pi_95985540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef gkokkelman het volgende:

Maar owee als je kritiek hebt op de multiculturele samenleving.......waar het al decennia niet meer om samenleven gaat.
Wat een aanwinst zijn sommige volken voor onze "samenleving" toch :')
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_95985613
quote:

te weinig bewijs? er waren toch genoeg getuigen?
pi_95985641
Misschien had dat racistische meisje ook eens een Marokkaan uit moeten nodigen. Die arme jongens worden structureel geweigerd terwijl hun leeftijdsgenoten achter de schutting besloten feestjes houden. Ik stel voor een minimum aantal allochtonen op feestjes verplichten.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:15:22 #84
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_95985829
Bizar.....
pi_95985938
Dieptriest dit, ongeacht afkomst van de daders.
Wel raar dat er gesteld wordt dat er onvoldoende bewijs is, een gebroken oogkas ontstaat niet zomaar :')
pi_95986086
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Dieptriest dit, ongeacht afkomst van de daders.
Wel raar dat er gesteld wordt dat er onvoldoende bewijs is, een gebroken oogkas ontstaat niet zomaar :')
Mooi he, dat rechtsysteem in Nederland.
Ik hoop dat je niet denkt dat dit zeldzaam is.
Faal van de eeuw.
pi_95986127
En wederom lachen alle lowlifes in dit land zich kapot om dat fan-tas-tische rechtsysteem. :')
pi_95986281
Voor de mensen die niet weten waar nu op gereageerd wordt, het gaat om deze passage in een nieuwsartikel van maandag:
quote:
Later dit weekend besliste de officier van justitie in het kader van een snelle afdoening dat er te weinig bewijs was tegen deze verdachten. De politie zet het onderzoek voort.
Faal van de eeuw.
pi_95986294
ik snap de hele redenatie ook niet.
omdat er geen 18+ aanwezig waren is het geen huisvredebreuk?
dus als een 16 jarige zegt je mag niet binnen komen dan geld dat niet?

Lekker dan...

Bovendien als iemand een gebroken oogkas word gemept dan is dat toch aan te tonen en zijn die mensen op het feest toch getuige?

dit lijkt me iets om escalatie in die wijk te voorkomen.

heel erg bizar
pi_95986347
quote:

Bij de beesten af. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95986612
Oil for immigration, nu nog steeds niet duidelijk?!
Dit tuig heeft gewoon een vrijbrief om te doen en te laten wat ze willen.
pi_95986643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef ReplaR het volgende:
Oil for immigration, nu nog steeds niet duidelijk?!
Dit tuig heeft gewoon een vrijbrief om te doen en te laten wat ze willen.
Ik geloof niet dat er erg veel olie onder de Marokkaanse bodem ligt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95986699
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Ener-G het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

wanneer je een mokka kleurtje hebt schijnbaar wel :S
En zo heeft Justitie en politie weer een fijne bijdrage geleverd aan de beeldvorming rond deze groep.
pi_95986751
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

[..]

En zo heeft Justitie en politie weer een fijne bijdrage geleverd aan de beeldvorming rond deze groep.
Wat adviseer jij dan ?
pi_95986787
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Wat adviseer jij dan ?
Wat dacht je van gewoon het tuig aanpakken en níet pogen de slachtoffers tot daders te transformeren?
pi_95986863
Zullen we ff met 10 man een theehuis binnenvallen, denk dat nederland te klein is dan... gatverdame zeg.
pi_95986877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef huhggh het volgende:

[..]

Mooi he, dat rechtsysteem in Nederland.
Ik hoop dat je niet denkt dat dit zeldzaam is.
Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:59:16 #98
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_95987109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij betekend die beslissing enkel dat er geen snelrecht of iets vergelijkbaars toegepast kon/mag worden, niet dat ze alles maar laten varen..
Het is in dat geval erg ongelukkig geformuleerd, maar ik hoop dat het inderdaad zo is als jij beschrijft. Aso's in Nederland zijn toch al overtuigd van hun onkwetsbaarheid en dit zou hier anders weer koren op de molen voor zijn
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_95987113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, uit het artikel is inderdaad niet op te maken of ze nu ook zijn vrij gelaten.
Maar kom op, ken je verleden, je mag van geluk spreken als ze uberhaupt al een straf van enige betekenis zouden krijgen.
Als ze al ooit de binnenkant van een gevangeniscel te zijn krijgen natuurlijk.
Faal van de eeuw.
pi_95987223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:50 schreef ReplaR het volgende:
Zullen we ff met 10 man een theehuis binnenvallen, denk dat nederland te klein is dan... gatverdame zeg.
Bier gaan drinken in het theehuis *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')