abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95942311
Dit soort dingen zie ik in (Amerikaanse) films, niet in Nederland :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95942881
PVV daalt in de peilingen dus moet er maar weer even een fop berichtje de wereld in geholpen worden. :O
pi_95946726
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dit
Nee hoor, dit!
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Lijkt me anders helemaal niet logisch. Juist omdat we in Nederland wonen, kun je vanuit gaan wanneer de afkomst niet vermeld wordt, dat het om Nederlanders gaat.
Al triest genoeg dat het zo gaat, want zo gaat elke zaak een andere begeleiding krijgen vanwege achtergrond, en daar ben ik juist fel op tegen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort dingen zie ik in (Amerikaanse) films, niet in Nederland :{
Het is maar net wat je wil zien. Deze acties zijn al zo oud als de weg naar Rome in Nederland. Alleen bleef het toen bij alleen wat klieren en etteren. En sloegen een groep jongens al helemaal geen meiden een hersenschudding en een gebroken kaak (kan me die verhalen in ieder geval niet herinneren).

Dat een groep jongens in een groep graag mogen etteren is echt niets nieuws en gebeurde vroeger ook.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 25 april 2011 @ 10:08:29 #54
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95947315
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef UncleDolan het volgende:
PVV daalt in de peilingen dus moet er maar weer even een fop berichtje de wereld in geholpen worden. :O
Ha, zie ik hier een oud-linkse reactie uit begin jaren 90? :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_95948505
Mensen zijn over het algemeen altijd bezorgd of iedereen wel komt opdagen op zijn feestje, nou met deze jongens hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_95949129
Is maar een incidentje, 1 van de 349.005.
pi_95949438
Het erge is dat blijkbaar nog veel jonge naieve meisjes zich inlaten met het tuig uit het Rifgebergte, aangevuld met roomblanke jochies die denken dat ze uit het Rifgebergte komen. Wat moet er nog meer gebeuren om die oogjes eens open te laten gaan?
pi_95949479
Het wordt steeds gezelliger in Nederland.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95949792
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Hathor het volgende:
Mensen zijn over het algemeen altijd bezorgd of iedereen wel komt opdagen op zijn feestje, nou met deze jongens hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken. :')
Het enige feestje waar deze figuren welkom zijn is die ter ere van hun ophanging.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95949859
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het enige feestje waar deze figuren welkom zijn is die ter ere van hun ophanging.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren in dit veelste softe land en dat weet jij dondersgoed.
Ook mosterd na de maaltijd natuurlijk om nu pas met dat soort dingen aan te komen kakken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_95949937
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Voor zoiets al ophanging? :o

Die zou me ook tever gaan, maar van mij mogen ze wel een tijdje zitten. En dan liever helemaal apart (dus ook apart luchten) Ze zijn nog jong, dus liever niet teveel bij andere aso's
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95950035
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Voor zoiets al ophanging? :o

Die zou me ook tever gaan, maar van mij mogen ze wel een tijdje zitten. En dan liever helemaal apart (dus ook apart luchten) Ze zijn nog jong, dus liever niet teveel bij andere aso's
Die ter ere van hun gedwongen heropvoeding dan.

:*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95950383
Kansloze eikels. Hebben echt niks beters te doen. Voor een tijdje opsluiten die handel. Zulke mensen willen we niet in de maatschappij. Laat ze maar is even nadenken over hun daad.
pi_95950680
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Jordony het volgende:
Kansloze eikels. Hebben echt niks beters te doen. Voor een tijdje opsluiten die handel. Zulke mensen willen we niet in de maatschappij. Laat ze maar is even nadenken over hun daad.
Nadenken kunnen ze nou juist niet.
pi_95950860
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:39 schreef Big-Ern het volgende:
Het erge is dat blijkbaar nog veel jonge naieve meisjes zich inlaten met het tuig uit het Rifgebergte, aangevuld met roomblanke jochies die denken dat ze uit het Rifgebergte komen. Wat moet er nog meer gebeuren om die oogjes eens open te laten gaan?
Een paar jaar geld verdienen voor hun eigenaar en op z'n tijd een flink pak slaag is een goede leerschool.
  maandag 25 april 2011 @ 12:28:59 #66
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_95951158
Ja, dit zijn trieste berichten, dit soort jongeren moet echt worden heropgevoed.

[ Bericht 36% gewijzigd door paddy op 25-04-2011 12:30:35 ]
pi_95954116
Ik moet altijd lachen om dit soort gebeurtenissen.

Een verjaardag hoort leuk te zijn, iedereen is blij lekker feesten enzo.
Wordt het helemaal verpest, en fysiek geweld wordt toegepast.

Waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor jullie, maar het is eigenlijk best wel grappig.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  maandag 25 april 2011 @ 14:49:05 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95955459
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:39 schreef Big-Ern het volgende:
:O

A) Wat heeft dat te maken met dit voorval? Of kun jij ook maar ergens uit afleiden dat de jarige meisjes zich hebben ingelaten met het tuig dat het feestje verpestte? Het feit dat het tuig niet was uitgenodigd, duidt eerder op het tegendeel.

B) Is er uberhaupt wat bekend over de afkomst van de feestgangers? Wellicht waren het zelf ook Marokkanen, andere allochtonen of was er sprake van gemengd publiek...

C) Naieve meisjes die vallen op tuig zijn er altijd al geweest. Waar het tuig vandaan komt is verder niet zo heel relevant. Ik denk dat je als vrouw beter afbent met een goede nette Marokkaan dan met een agressieve autochtoon die jou als boksbal gebruikt. En omgekeerd uiteraard. Dat Marokkanen relatief vaker fout gedrag vertonen heeft daar verder geen invloed op.
Krekker is de bom!
  maandag 25 april 2011 @ 14:52:24 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95955547
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:59 schreef feesbeeest het volgende:
Ik moet altijd lachen om dit soort gebeurtenissen.

Een verjaardag hoort leuk te zijn, iedereen is blij lekker feesten enzo.
Wordt het helemaal verpest, en fysiek geweld wordt toegepast.

Waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor jullie, maar het is eigenlijk best wel grappig.
Jaa grappig zeg, net zoals jij je zeker ook kapot lacht wanneer iemand die jou dierbaar is op jouw bruiloft overlijdt aan een hartstilstand _O- _O-

:'(
Krekker is de bom!
pi_95975830
Ik heb ook wel wat feestjes 'gecrashed' vroeger maar bleken achteraf niet zoveel bijzonders. Het mooiste was in Curacao toen we door een illegale taxi bij een of ander partycentrum waren gedropt. De portier was in gesprek en wij liepen naar binnen in de veronderstelling een gewone disco binnen te lopen. Eerste wat me opviel was de tropische lounge achtige sfeer en besloot om een rondje te gaan halen. Vier biertjes! Aan de bar zag ik dat mensen niet betaalden bij het bestellen. Hmm. Ook het barmeisje dat mij zette de biertjes op de bar en ging verder met de volgende klant. Met mijn tientje (antill. guldens) en dienblad in de hand liep ik verbaasd terug naar mn maatjes die inmiddels buiten op het dakterras in een mega hangmat lagen. Toen we doorkregen dat consumpties gratis waren en we kennelijk op een besloten feestje terecht waren gekomen was het leven! Whiskey, tequilla, bloody mary, vodka we zijn de hele nacht gebleven! Alles leek die avond/nacht perfect te zijn. Gemoedelijke sfeer, leuke meisjes leren kennen en de grootste lol gehad. Onvergetelijk. Dit is wel mijn jeugdzonde, want als je het gewoon rationeel bekijkt was het diefstal. Wat wij daar niet hebben weggedronken die avond dat ligt in de honderden euro's. Tuurlijk had die portier gewoon zn werk moeten doen, maar wij vonden het wel best!

Ontopic; mensen inelkaar slaan zoals deze jongens zou ik nooit hebben gedaan. Ik kan ook niet begrijpen wat daar zo leuk aan is. Je gaat toch uit voor een gezellige avond?
pi_95977121
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ontopic; mensen inelkaar slaan zoals deze jongens zou ik nooit hebben gedaan. Ik kan ook niet begrijpen wat daar zo leuk aan is. Je gaat toch uit voor een gezellige avond?
Normaal gesproken wel ja. Maar deze jongeren wilden met hun gedrag kennelijk iets kleins compenseren.
pi_95978755
zal wel frustratie zijn dat ze overal geweigerd worden..
in dit geval volkomen terecht, dat wel.
pi_95979893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:04 schreef okiokinl het volgende:
zal wel frustratie zijn dat ze overal geweigerd worden..
in dit geval volkomen terecht, dat wel.
Het begint er steeds meer op te lijken dat je niet goed wijs bent wanneer je marokkanen ergens bij betrekt.
Dat kan alleen maar fout gaan wanneer ik op de berichten moet afgaan.
Het gaat blijkbaar al fout als ze bij jou in de buurt wonen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:11:45 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_95980823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Het begint er steeds meer op te lijken dat je niet goed wijs bent wanneer je marokkanen ergens bij betrekt.
Dat kan alleen maar fout gaan wanneer ik op de berichten moet afgaan.
Het gaat blijkbaar al fout als ze bij jou in de buurt wonen.
Oh nee hoor, ik ken op het werk genoeg hardwerkende hoogopgeleide Marokkanen. Ook op bij het voorgaande bedrijf waar ik werkzaam was. Ze zijn er genoeg.

Dat de te grote groep eikels er in slaagt aan de lopende band negatief in het nieuws te komen, wil uiteraard niet zeggen dat (bijna) elke Marokkaan problemen met zich meebrengt.
Krekker is de bom!
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:57:48 #75
307975 Mourik
Feel like a fish
pi_95983328
Ik was aanwezig op dit feest.. helaaas was het zo verlopen..
Ik ben nooit tevreden, en heb altijd wat te klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')