quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Misschien hebben ze het juist gezegd om zo'n actie voor elkaar te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=100752quote:Foto: Ronald Niemeijer
Pekelder glasbakkat bevalt van vier jonge poesjes
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011 21:30
Gewijzigd: woensdag 18 mei 2011 21:30
OUDE PEKELA - Het poesje Mila van de familie Suk uit Oude Pekela is woensdagmorgen bevallen van vier kerngezonde kittens.
En dat is bijzonder, want Mila werd bijna een maand geleden gered uit een glasbak. Het toen al zwangere diertje was gekneveld met tape en werd voor dood achtergelaten.
Ondanks een beloning van meer dan 2600 euro zijn de dader of daders nog steeds niet gepakt. Maar Mila heeft haar leven ondertussen weer op de rails en is nu dus moeder geworden.
Wat een lullo die commentator.quote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpjevan de poes met commentaar
![]()
Simon Koster is op bezoek geweest bij het katje, dat zaterdag gekneveld werd aangetroffen in een glasbak in Oude Pekela. Het diertje wordt inmiddels liefdevol opgevangen in Veendam en luistert nu naar de naam Yuki: Japans voor 'geluk'. Het blijkt overigens dat Yuki zo goed als zeker zwanger is![]()
Oh godver, dit topic is 3 jaar oudquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Baby gered uit glasbak
Nu kind in glasbak![]()
![]()
Ik had je hoger ingeschat...quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Micson het volgende:
EDIT: reactie op verwijderde post even weggehaald
-------------------------
En als het adres van die kerel ooit ergens online komt te staan, rij ik wel even langs met een paar vrienden
Naja, ik geef toe dat het soms erg heftig is hoe mensen reageren hoor maar hoe kan zo'n katje zich dan wapenen tegen dit soort lieden? Er zijn manieren genoeg om een kat te herplaatsen en het is absoluut niet nodig om dit een dier aan te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat...![]()
Tja, zielig voor zo'n kat, maar de 'maatregelen' die hier geroepen worden vind ik ronduit stuitend. Mensen die er openlijk voor uit komen dat ze geen enkele moeite hebben om een persoon ernstig toe te takelen om een kat vind ik heel eng. Tot wat voor vreselijkheden zijn deze mensen in staat als zij de kans krijgen? Ze menen in ieder geval boven de rechtstaat te staan.
Hoe kan een normaal mens zich wapenen tegen dit soort lieden?!
Ja, dat zag ik ook pas na het typen van de reactiequote:Op maandag 14 juli 2014 05:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Oh godver, dit topic is 3 jaar oud
Ik word altijd misselijk van dit soort foto's. In dit geval heeft het beestje het (gelukkig) overleeft maar hoe vaak gebeurd het niet dat het beestje om het leven komt.quote:Op zondag 24 april 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik vind die foto met die geknevelde pootjes ook écht niet om aan te zien![]()
Mensen die dat soort dingen doen... echt té walgelijk gewoon.
Dan zitten er toch flink wat steken los. En ik denk dan altijd 'Als je zoiets smerigs kunt bedenken en uitvoert met een onschuldig dier, wat zal je anderen dan nog meer allemaal aan kunnen doen'. Geen enkele compassie, nul komma nul. Gevaarlijke mensen lijken me dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |