Gekkie!quote:Op zondag 24 april 2011 00:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat je mij bedoelde![]()
tis maar hoe je het leest he
z a n g e r e s...!!!quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef shomila het volgende:
Mo: Krijgen we een zangeres?
Jo: Wat, wat, wat,wat, wat,wat, wat zei je, wat zei je
quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef missmistreated het volgende:
missie mislukt....karim bracht zijn eigen glas naar mond en dronk eruit
Heeft Jo ook al 3 keer gedaan vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef missmistreated het volgende:
jo heeft al 3 keer uit haar eigen glas gedronken eerder vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef missmistreated het volgende:
Die missie was allang misluktquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef missmistreated het volgende:
Mo is a bitch dus jaquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef bull1966 het volgende:
ik krijg langzaam de indruk dat Mo bewust JoJo aan het fucken is
Bij mij kwam het wat snellerquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef bull1966 het volgende:
Daar lijkt het wel heel sterk op, ja.quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef bull1966 het volgende:
geweldig tochquote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel heel sterk op, ja.
Arme Segquote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef 38half het volgende:
Oh my god, dadelijk gaat Mo de pup nog tongen.
Dat zou dan wél weer leuk zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nu overdrijf je toch wel...quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef 38half het volgende:
Werd dan ook wel tijd, tot nu toe was het allemaal maar braaf.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ben alleen bang dat flip er de klos van isquote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
van mij mogen ze hun goddeloze gang gaan.Beetje reuring in de tent.
sidderhondjequote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef shomila het volgende:
Flip durft bijna niks met Jo in de buurt die is bang voor straf.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ben alleen bang dat flip er de klos van is
s de b ? oh super de boerquote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef Chanel5 het volgende:
Moeten die piccolinies of hoe die krengen van minipizza's ook heten aan de man gebracht worden? Bij S de B lagen ze ook al apart in een vriezer...
quote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef Chanel5 het volgende:
Moeten die piccolinies of hoe die krengen van minipizza's ook heten aan de man gebracht worden? Bij S de B lagen ze ook al apart in een vriezer...
Met Puppy Philip zou wel leuke TV opleveren.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef 38half het volgende:
Durft JoJo niet die denkt terug aan het worstelen toen Mo bij JoJo een moedervlek uit d'r nek sloegquote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef missmistreated het volgende:
gaat wel wat gebeuren tussen mo en jo....whopppahhh !
quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Durft JoJo niet die denkt terug aan het worstelen toen Mo bij JoJo een moedervlek uit d'r nek sloeg
quote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef Chanel5 het volgende:
Hij doet het allemaal zelf, geen meelij mee.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Durft JoJo niet die denkt terug aan het worstelen toen Mo bij JoJo een moedervlek uit d'r nek sloeg
quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ja ik keek in die vriezer en zei tegen mijn man "kijk dat zijn die dingen van SST"
quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef sjampoeh het volgende:
ik wil een romance tussen karim en sharon
quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ja ik keek in die vriezer en zei tegen mijn man "kijk dat zijn die dingen van SST"
quote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik om me heen kijken in de hoop dat niemand me hoorde...
zie je dat het werkt die reclame ? LOLquote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
voor diegene die nog aan newton twijfeldenquote:
Lukt alleen niet zo....quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En oma sharon denkt ook sexy te zijn...
quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En oma sharon denkt ook sexy te zijn...
En net nog geil dansen.quote:
Tegen Flipquote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Naar wie krijste Mo: Kijk jij naar mijn borsten?
Sorry het is me iets te laat om je dat uit te leggen. En te ingewikkeld.Bovendien zijn er meerdere programa's voor.quote:
Ze komt per slot van rekening uit Limburg, de mijnen. Met die stem kun je cokes kloppen;-)quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom moet ze ook naar huis... Dorpskroeg eigenaar mist haar tijdens het afsluiten
the funny walksquote:Op zondag 24 april 2011 01:10 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
Geer lijkt John Cleese we als hij danst, ha, ha
Nou, die hijst wat afquote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef De_Rennies het volgende:
En Mo maar sjorren aan die neptetten....
quote:Op zondag 24 april 2011 01:13 schreef bull1966 het volgende:
plip denkt ook
zolang ik d'r wat te vreten in douw ligt ze niet op mij te zeiken
Inderdaad!quote:Op zondag 24 april 2011 01:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
De volgende keer moeten ze die mensen niet alleen op hun uiterlijk casten, maar ook op hun stemgeluid.![]()
uiterlijk is ook niet echt om over naar huis te mailenquote:Op zondag 24 april 2011 01:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
De volgende keer moeten ze die mensen niet alleen op hun uiterlijk casten, maar ook op hun stemgeluid.![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 01:18 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is nu JoJo weer Mo aan het fucken ?
Nee Mo begon er zelf over, wat Jo van Maik dacht of die vreemd zou gaanquote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo suggereerde iets over Maik en een slippertje???
Dat zou pas echt vals zijn...
Inderdaad, bij Mo weet je namelijk maar nooit wat je oploopt aan enge ziektes.....quote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef suzi1 het volgende:
als ik er dan toch onder eentje haar jurk moest grijpen is t onder die van jo hoor
Oh, verstond t niet heel goed. Vandaar ook de ???quote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef AYLI het volgende:
Ze zei toch juist dat ze hem zo niet inschat. Volgens mij probeert ze gewoon Mo op te beuren.
quote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef Mita het volgende:
Nederland weet dat ik al gewonnen heb, zegt Mo
nee zei dat ze zat jingens kon die wel slippertjes ........quote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef AYLI het volgende:
Ze zei toch juist dat ze hem zo niet inschat. Volgens mij probeert ze gewoon Mo op te beuren.
Die is gekquote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo: Nederland denkt dat ik al gewonnen heb![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo: Nederland denkt dat ik al gewonnen heb![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
mo: waarom ben je zo gesloten
jo: ik ben nooit gesloten (sluikreclame v tofs ?)
dat wist hij 2 maand terug al, maar helaasquote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
OMG !! als Maik nu kijkt weet hij dat hij nu nog heel hard kan wegrennen!! je zal er maar aan vast zitten aan zoneentje
dat geld ook voor het woonwagenkamp waar JoJo woontquote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
OMG !! als Maik nu kijkt weet hij dat hij nu nog heel hard kan wegrennen!! je zal er maar aan vast zitten aan zoneentje
Alex schijnt een bord voor zijn kop te hebben, maar die Maik die heeft een gewapende betonplaat voor zijn harses.quote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
asjemenouquote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef Mita het volgende:
Nederland weet dat ik al gewonnen heb, zegt Mo
Ach, als Maik op oudere vrouwen valt die al rimpels en de eerste tekenen van een snor op de bovenlip hebben......quote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg de [ afbeelding ] van die meiden.![]()
maar dat kan ook door het bier komen![]()
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe danquote:Op zondag 24 april 2011 01:24 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ach, als Maik op oudere vrouwen valt die al rimpels en de eerste tekenen van een snor op de bovenlip hebben......
Op het eerste kan ik positief antwoorden en op het tweede ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg de [ afbeelding ] van die meiden.![]()
maar dat kan ook door het bier komen![]()
vaag wijfquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe dan
news travels fastquote:Op zondag 24 april 2011 01:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon tegen Mo: wat hoor ik nou, ga je toch weg?
uit eigen ervaringquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe dan
Ze werd na een paar dagen al boos dat hij niet wilde zeggen dat hij van haar hield.quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Gestoordquote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze werd na een paar dagen al boos dat hij niet wilde zeggen dat hij van haar hield.
zei Dennis dit ook niet ???quote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze werd na een paar dagen al boos dat hij niet wilde zeggen dat hij van haar hield.
Ja, bij Mo moet alles binnen een paar weken, stel je voor dat de wereld vergaat, verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen, liefst binnen een paar weken....quote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
bullsjittquote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Echt he. Ze denkt dat heel sst om haar draaitquote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
En weet Mo het voor elkaar te krijgen dat het op een feestje om haar draaitMomineren dat mens!
Krijg er bijna spierpijn van als ik er naar kijk.quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef Chanel5 het volgende:
Die strapless jurkjes zijn best leuk alleen dat ophalen vind ik niet zo charmant.
nee dat was JoJoquote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he. Ze denkt dat heel sst om haar draait
Jo ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee dat was JoJo
het scheelt 1 letter
Was toen ze bij het aanrecht aan het zoenen waren, een van de eerste feestjes. Was nog voor dat moment waar jij het over hebt. Mo zat Maik toen te pushen haar te zeggen dat hij van haar hield.quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bullsjitt
hij zei het en de ochtend erna zei ze volgens mij tegen sharon dat dat haar beangstigde
laat hij fijn zijnquote:Op zondag 24 april 2011 01:32 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
gooi er nog wat drank in en ze is een vol zwijn....
quote:
quote:
nee, 24 uur !quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ja, bij Mo moet alles binnen een paar weken, stel je voor dat de wereld vergaat, verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen, liefst binnen een paar weken....
Wat ik ook zo irri vind van Mo is, dat gefrut elke keer in dat haar!quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef Chanel5 het volgende:
Die strapless jurkjes zijn best leuk alleen dat ophalen vind ik niet zo charmant.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef Day het volgende:
Hoe vaak Mo haar neefje, zus en ouders er ook bij haalt, de hoofdreden dat ze weg wil is Maik en het feit dat ze hem absoluut niet vertrouwd.
Zei hij toen "like youuuu" of iets dergelijks?quote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was toen ze bij het aanrecht aan het zoenen waren, een van de eerste feestjes. Was nog voor dat moment waar jij het over hebt. Mo zat Maik toen te pushen haar te zeggen dat hij van haar hield.
was ze nietquote:Op zondag 24 april 2011 01:35 schreef Mita het volgende:
Daarom is Mo 30, en was nog steeds alleen, toen ze hier aan begon
Voor iemand die 15 uur per dag naar SST kijkt, mis je toch heel wat, wat Mo betreft, want ze eiste het wel degelijk, volgens mij een paar dagen nadat ze voor het eerst geneukt hadden, in de keuken. Wat jij zegt is ook gebeurd, maar dan een paar weken later.quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bullsjitt
hij zei het en de ochtend erna zei ze volgens mij tegen sharon dat dat haar beangstigde
Ja, zoiets, maar niet "love you" .quote:Op zondag 24 april 2011 01:34 schreef AYLI het volgende:
[..]
Zei hij toen "like youuuu" of iets dergelijks?
is dat zeker in die 9 uur gebeurd LOLquote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Voor iemand die 15 uur per dag naar SST kijkt, mis je toch heel wat, wat Mo betreft, want ze eiste het wel degelijk, volgens mij een paar dagen nadat ze voor het eerst geneukt hadden, in de keuken. Wat jij zegt is ook gebeurd, maar dan een paar weken later.
Ja en toen liep ze weg en zei ze laterrrrr ofzo.quote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar niet "love you" .
Zie het nog voor me, Mo zat op het aanrecht en Maik stond ervoor.
(weet ook niet waarom ik dat soort dingen onthou)
Yep, het was in de trant van: ik vind jou ook leuk.quote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo was Maik inderdaad woorden in de mond aan het leggenquote:Op zondag 24 april 2011 01:37 schreef 38half het volgende:
[..]
Yep, het was in de trant van: ik vind jou ook leuk.
is een jurk die de stem aangeleverd heeftquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Intelligente mensen hijsen zo hoog mogelijk, en zo vaak mogelijk...
Het ziet er alleen zo dom uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 01:37 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja en toen liep ze weg en zei ze laterrrrr ofzo.
Ook een hele goeiequote:Op zondag 24 april 2011 01:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het precies zo ging?quote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ik was er ook bijquote:Op zondag 24 april 2011 01:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Precies, gelukkig herinner jij het je ook. En Day ook lees ik net.
Ben ik niet totaal in de war
Heb ik ook gezienquote:Op zondag 24 april 2011 01:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Precies, gelukkig herinner jij het je ook. En Day ook lees ik net.
Ben ik niet totaal in de war
toen was maik nog niet verliefd op haar en had ook nog gezegd dat zij hem leuker vond dan hij haarquote:Op zondag 24 april 2011 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat het precies zo ging?![]()
Zij liept toen boos weg.
maar zij wel zelf heeft gekozen!!!quote:Op zondag 24 april 2011 01:39 schreef bull1966 het volgende:
[..]
is een jurk die de stem aangeleverd heeft
Kijk Sharon zei gewooon ,,, Het past niet ... Klaarquote:Op zondag 24 april 2011 01:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat wij intelligente vrouwen waarschijnlijk denken: die kerel moet me niet, hij draait er omheen.quote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
en dan heeft ze eindelijk een vent met veel geduld ... eentje die haar ook nog eens een boodschap stuurt met dat hij op haar wacht ... is het nog niet goedquote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef Day het volgende:
Hoe vaak Mo haar neefje, zus en ouders er ook bij haalt, de hoofdreden dat ze weg wil is Maik en het feit dat ze hem absoluut niet vertrouwd.
Ja hallo ik was al druk en ver voorbij mijn bedtijdquote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Flow3r het volgende:
ik heb geen zin meer om te cappen![]()
Chanel doe je best![]()
ze is gruwelijk onzeker wat je niet zou verwachten bij zo'n mooie meid, ik denk dat haar karakter haar regelmatig in de weg zitquote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan heeft ze eindelijk een vent met veel geduld ... eentje die haar ook nog eens een boodschap stuurt met dat hij op haar wacht ... is het nog niet goed
Maak ze aub wel zo, dat haar ouders voor de laatste keer trots op haar kunnen zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mo is een geweldig target om heel onelegante capjes van te maken
halloquote:Op zondag 24 april 2011 01:42 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
[..]
Ja hallo ik was al druk en ver voorbij mijn bedtijd
Goede tip voor Maik, wegrennen zolang het nog gaat, zo'n type als Mo legt beslag op je hele leven..en dan niet op een positieve manier.....ken dat soort types maar al te goed....quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan heeft ze eindelijk een vent met veel geduld ... eentje die haar ook nog eens een boodschap stuurt met dat hij op haar wacht ... is het nog niet goed
En omdat wij intelligente vrouwen weten dat je met pushen en claimen het tegenovergestelde bereikt, daar jaag je de ander juist mee weg.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef 38half het volgende:
[..]
Omdat wij intelligente vrouwen waarschijnlijk denken: die kerel moet me niet, hij draait er omheen.
Het wordt nog leuker, ze vertrouwt hem absoluut niet (gesprek met Jo net) maar we wil echt, echt, echt oud met hem worden.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n types, oudere en jongere. Dat gaat nooit over bij hunquote:Op zondag 24 april 2011 01:43 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Goede tip voor Maik, wegrennen zolang het nog gaat, zo'n type als Mo legt beslag op je hele leven..en dan niet op een positieve manier.....ken dat soort types maar al te goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |