news travels fastquote:Op zondag 24 april 2011 01:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon tegen Mo: wat hoor ik nou, ga je toch weg?
uit eigen ervaringquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe dan
Ze werd na een paar dagen al boos dat hij niet wilde zeggen dat hij van haar hield.quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe dan
Gestoordquote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze werd na een paar dagen al boos dat hij niet wilde zeggen dat hij van haar hield.
zei Dennis dit ook niet ???quote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze werd na een paar dagen al boos dat hij niet wilde zeggen dat hij van haar hield.
Ja, bij Mo moet alles binnen een paar weken, stel je voor dat de wereld vergaat, verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen, liefst binnen een paar weken....quote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
bullsjittquote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Echt he. Ze denkt dat heel sst om haar draaitquote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
En weet Mo het voor elkaar te krijgen dat het op een feestje om haar draaitMomineren dat mens!
Krijg er bijna spierpijn van als ik er naar kijk.quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef Chanel5 het volgende:
Die strapless jurkjes zijn best leuk alleen dat ophalen vind ik niet zo charmant.
nee dat was JoJoquote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he. Ze denkt dat heel sst om haar draait
Jo ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee dat was JoJo
het scheelt 1 letter
Was toen ze bij het aanrecht aan het zoenen waren, een van de eerste feestjes. Was nog voor dat moment waar jij het over hebt. Mo zat Maik toen te pushen haar te zeggen dat hij van haar hield.quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bullsjitt
hij zei het en de ochtend erna zei ze volgens mij tegen sharon dat dat haar beangstigde
laat hij fijn zijnquote:Op zondag 24 april 2011 01:32 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
gooi er nog wat drank in en ze is een vol zwijn....
quote:
quote:
nee, 24 uur !quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ja, bij Mo moet alles binnen een paar weken, stel je voor dat de wereld vergaat, verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen, liefst binnen een paar weken....
Wat ik ook zo irri vind van Mo is, dat gefrut elke keer in dat haar!quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef Chanel5 het volgende:
Die strapless jurkjes zijn best leuk alleen dat ophalen vind ik niet zo charmant.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef Day het volgende:
Hoe vaak Mo haar neefje, zus en ouders er ook bij haalt, de hoofdreden dat ze weg wil is Maik en het feit dat ze hem absoluut niet vertrouwd.
Zei hij toen "like youuuu" of iets dergelijks?quote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was toen ze bij het aanrecht aan het zoenen waren, een van de eerste feestjes. Was nog voor dat moment waar jij het over hebt. Mo zat Maik toen te pushen haar te zeggen dat hij van haar hield.
was ze nietquote:Op zondag 24 april 2011 01:35 schreef Mita het volgende:
Daarom is Mo 30, en was nog steeds alleen, toen ze hier aan begon
Voor iemand die 15 uur per dag naar SST kijkt, mis je toch heel wat, wat Mo betreft, want ze eiste het wel degelijk, volgens mij een paar dagen nadat ze voor het eerst geneukt hadden, in de keuken. Wat jij zegt is ook gebeurd, maar dan een paar weken later.quote:Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bullsjitt
hij zei het en de ochtend erna zei ze volgens mij tegen sharon dat dat haar beangstigde
Ja, zoiets, maar niet "love you" .quote:Op zondag 24 april 2011 01:34 schreef AYLI het volgende:
[..]
Zei hij toen "like youuuu" of iets dergelijks?
is dat zeker in die 9 uur gebeurd LOLquote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Voor iemand die 15 uur per dag naar SST kijkt, mis je toch heel wat, wat Mo betreft, want ze eiste het wel degelijk, volgens mij een paar dagen nadat ze voor het eerst geneukt hadden, in de keuken. Wat jij zegt is ook gebeurd, maar dan een paar weken later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |