quote:Op zondag 24 april 2011 01:18 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is nu JoJo weer Mo aan het fucken ?
Nee Mo begon er zelf over, wat Jo van Maik dacht of die vreemd zou gaanquote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo suggereerde iets over Maik en een slippertje???
Dat zou pas echt vals zijn...
Inderdaad, bij Mo weet je namelijk maar nooit wat je oploopt aan enge ziektes.....quote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef suzi1 het volgende:
als ik er dan toch onder eentje haar jurk moest grijpen is t onder die van jo hoor
Oh, verstond t niet heel goed. Vandaar ook de ???quote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef AYLI het volgende:
Ze zei toch juist dat ze hem zo niet inschat. Volgens mij probeert ze gewoon Mo op te beuren.
quote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef Mita het volgende:
Nederland weet dat ik al gewonnen heb, zegt Mo
nee zei dat ze zat jingens kon die wel slippertjes ........quote:Op zondag 24 april 2011 01:19 schreef AYLI het volgende:
Ze zei toch juist dat ze hem zo niet inschat. Volgens mij probeert ze gewoon Mo op te beuren.
Die is gekquote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo: Nederland denkt dat ik al gewonnen heb![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo: Nederland denkt dat ik al gewonnen heb![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
mo: waarom ben je zo gesloten
jo: ik ben nooit gesloten (sluikreclame v tofs ?)
dat wist hij 2 maand terug al, maar helaasquote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
OMG !! als Maik nu kijkt weet hij dat hij nu nog heel hard kan wegrennen!! je zal er maar aan vast zitten aan zoneentje
dat geld ook voor het woonwagenkamp waar JoJo woontquote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
OMG !! als Maik nu kijkt weet hij dat hij nu nog heel hard kan wegrennen!! je zal er maar aan vast zitten aan zoneentje
Alex schijnt een bord voor zijn kop te hebben, maar die Maik die heeft een gewapende betonplaat voor zijn harses.quote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
asjemenouquote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef Mita het volgende:
Nederland weet dat ik al gewonnen heb, zegt Mo
Ach, als Maik op oudere vrouwen valt die al rimpels en de eerste tekenen van een snor op de bovenlip hebben......quote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef snetje het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg de [ afbeelding ] van die meiden.![]()
maar dat kan ook door het bier komen![]()
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe danquote:Op zondag 24 april 2011 01:24 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ach, als Maik op oudere vrouwen valt die al rimpels en de eerste tekenen van een snor op de bovenlip hebben......
Op het eerste kan ik positief antwoorden en op het tweede ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg de [ afbeelding ] van die meiden.![]()
maar dat kan ook door het bier komen![]()
vaag wijfquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ze wil oud met hem worden en kids van hem...ze kent hem niet eens in real life... en gaat het huis uit omdat ze hem niet vertrouwd ...hoe dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |