en dan heeft ze eindelijk een vent met veel geduld ... eentje die haar ook nog eens een boodschap stuurt met dat hij op haar wacht ... is het nog niet goedquote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef Day het volgende:
Hoe vaak Mo haar neefje, zus en ouders er ook bij haalt, de hoofdreden dat ze weg wil is Maik en het feit dat ze hem absoluut niet vertrouwd.
Ja hallo ik was al druk en ver voorbij mijn bedtijdquote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Flow3r het volgende:
ik heb geen zin meer om te cappen![]()
Chanel doe je best![]()
ze is gruwelijk onzeker wat je niet zou verwachten bij zo'n mooie meid, ik denk dat haar karakter haar regelmatig in de weg zitquote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan heeft ze eindelijk een vent met veel geduld ... eentje die haar ook nog eens een boodschap stuurt met dat hij op haar wacht ... is het nog niet goed
Maak ze aub wel zo, dat haar ouders voor de laatste keer trots op haar kunnen zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mo is een geweldig target om heel onelegante capjes van te maken
halloquote:Op zondag 24 april 2011 01:42 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
[..]
Ja hallo ik was al druk en ver voorbij mijn bedtijd
Goede tip voor Maik, wegrennen zolang het nog gaat, zo'n type als Mo legt beslag op je hele leven..en dan niet op een positieve manier.....ken dat soort types maar al te goed....quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan heeft ze eindelijk een vent met veel geduld ... eentje die haar ook nog eens een boodschap stuurt met dat hij op haar wacht ... is het nog niet goed
En omdat wij intelligente vrouwen weten dat je met pushen en claimen het tegenovergestelde bereikt, daar jaag je de ander juist mee weg.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef 38half het volgende:
[..]
Omdat wij intelligente vrouwen waarschijnlijk denken: die kerel moet me niet, hij draait er omheen.
Het wordt nog leuker, ze vertrouwt hem absoluut niet (gesprek met Jo net) maar we wil echt, echt, echt oud met hem worden.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n types, oudere en jongere. Dat gaat nooit over bij hunquote:Op zondag 24 april 2011 01:43 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Goede tip voor Maik, wegrennen zolang het nog gaat, zo'n type als Mo legt beslag op je hele leven..en dan niet op een positieve manier.....ken dat soort types maar al te goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |