Levensverhaal hoeft niet per sé negatief te zijn, maar dat is het 'm ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op sommige verhalen zit je tijdens een date dat leuk en gezellig moet zijn gewono niet te wachten
Als je alles gedaan hebt behalve neuken ben nog maagd. Althans volgens de definitiequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef missyB het volgende:
alhoewel het er natuurlijk ook aan ligt wat je onder maagd verstaat
Neuk ze.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef missyB het volgende:
mensen ik sluit af, moet de tent gaan ondersteunen geloof ik
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Levensverhaal hoeft niet per sé negatief te zijn, maar dat is het 'm ja.
Het hoeft nog niet meteen allemaal zo diepgaand.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook niet. Maar dat betekent dus dat jij als vrouw de leiding mag nemen en hem de keepjes van het vak mag leren, op de manier waarop jij het lekker vindt. Dit in tegenstelling tot een ervaren man die misschien allemaal dingen doet die jij niet fijn vindt op de manier waarop hij het gewend is, ofzo.
Het komt naarmate je ouder wordt inderdaad wel steeds minder voor, dus duidelijkheid over het topic is wel een must, vind ik. Vóór je eraan begint dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Mij maakt het niet uit als ik een meisje krijg die maagd is. Ik vind het beter dan een uitgewoond persoon (bah). Maar dat ben ik. Tegenwoordig is haast niemand meer maagd volgens mij.
Meer dan jij denktquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Mij maakt het niet uit als ik een meisje krijg die maagd is. Ik vind het beter dan een uitgewoond persoon (bah). Maar dat ben ik. Tegenwoordig is haast niemand meer maagd volgens mij.
Je bent als vrouw een beetje dom als je denkt dat een man die nog maagd is niet meteen klaar gaat komen. Dat is volgens mij best onvermijdelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.![]()
Een maagd(man) die gelijk klaarkomt zit ook geen vrouw op te wachten. Of dat er helemaal geen leven in junior zit
Haha dat is waarquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent als vrouw een beetje dom als je denkt dat een man die nog maagd is niet meteen klaar gaat komen. Dat is volgens mij best onvermijdelijkEn dat is ook prima, zolang je het maar weet van tevoren.
Even wachten en nog een keer proberen, dan is het al wat minder gevoelig allemaal
Stoerdoenerij om je te imponeren. Ruig is niet zo jouw stijl, maar het zijn maar trendy spelletjes. Het is haar vorm van romantiseren. Is het mogelijk om door die facade heen te kijken, elkaar weer leuk te vinden. Je kunt zoeken naar iets dat je allebei kan waarderen. Beter is het als je alles met een knipoog kunt uitproberen? Dan moet die superieuriteit van haar eruit. Anders zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, het was leuk vroeger. Vooral met de humor en zo. Nu draagt ze alleen nog zwarte kleding, luistert ze enkel Ruige muziek en heeft ze het Ruige leven wel een beetje ontdekt. En daar doet ze dan heel luchtig over allemaal. Die muziek en alles boeit me natuurlijk totaal niet, maar het lijkt allemaal over te slaan op haar houding. Ik weet niet of zij het juiste middel is om onder de mensen te komen.
Hmm, ik mag haar natuurlijk geen Middel noemen.
Vinden vrouwen het erg als hun partner snel klaarkomt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
Een maagd(man) die gelijk klaarkomt zit ook geen vrouw op te wachten. Of dat er helemaal geen leven in junior zit
Alsof je vriendin gaat vertellen dat ze het eigenlijk nogal sneu vindt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Vinden vrouwen het erg als hun partner snel klaarkomt?
Dat laatste kun je dus voorkomen door eerlijk te zijn van tevoren. Als ze dan alsnog met je naar bed wil kiest ze bewust voor het risico van deze situatie denk ik, en zou ze wel een ontzettende bitch zijn moet ze er dan alsnog een punt van maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat is waar![]()
Het andere is wel vervelend als hij helemaal niet stijf wordt. Vanwege de spanning. En zeker als de vrouw in kwestie daar een punt van gaat maken
Ik zou dat snelle klaarkomen vervelender vinden, eigenlijk. Dan ben je net bezig...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
Het andere is wel vervelend als hij helemaal niet stijf wordt. Vanwege de spanning. En zeker als de vrouw in kwestie daar een punt van gaat maken
Totaal niet. Zo lief om samen te beginnen iemands seksualiteit te ontdekken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, is maagd zijn voor velen op latere leeftijd eigenlijk een dealbreaker?
En dan doel ik met name op de wat meer ervaren users hier.
Dan heb je meestal nog genoeg voor een second shot.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou dat snelle klaarkomen vervelender vinden, eigenlijk. Dan ben je net bezig...
Oh, in dat geval wel het andere ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dan heb je meestal nog genoeg voor een second shot.
Sowieso klagen over dat de seks slecht is tegen andere. Doe dat met je partner en probeer het op te lossen samen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat laatste kun je dus voorkomen door eerlijk te zijn van tevoren. Als ze dan alsnog met je naar bed wil kiest ze bewust voor het risico van deze situatie denk ik, en zou ze wel een ontzettende bitch zijn moet ze er dan alsnog een punt van maken.
Gewoon zorgen dat jij eerst komtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou dat snelle klaarkomen vervelender vinden, eigenlijk. Dan ben je net bezig...
Mwa, als een meid op mijn leeftijd nog maagd is gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch is het best een faal als je als manzijnde nog maagd bent (op latere leeftijd). Voor vrouwen is het toch nog anders.
Misschien nieuws voor je, maar vrouwen vinden dat penetratiegedoe ook fijn en zien dat graag langer duren dan 10 sec.quote:
Wat is je leeftijd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa, als een meid op mijn leeftijd nog maagd is gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch is het best een faal als je als manzijnde nog maagd bent (op latere leeftijd). Voor vrouwen is het toch nog anders.
Eigenlijk hoort dat andersom te zijn, omdat vrouwen over het algemeen makkelijker iemand kunnen vinden om hun maagdelijkheid verliezen dan mannen (zo wordt hier althans vaak beweerd). En gemiddeld ook 2 jaar eerder dacht ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa, als een meid op mijn leeftijd nog maagd is gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen.
[..]
Misschien nieuws voor je, maar vrouwen vinden dat penetratiegedoe ook fijn en zien dat graag langer duren dan 10 sec.
Gewoon een paar pils er inquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer
Of kerkklokjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan werkt hij straks helemaal niet meerquote:
Gelukkig heeft een man nog andere manieren om dat te bewerkstelligenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog mag het wel iets langer duren.![]()
Penetratie doet niet veel vrouwen klaarkomen.
Beetje jezelf erbij helpen doet wonderenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog mag het wel iets langer duren.![]()
Penetratie doet niet veel vrouwen klaarkomen.
Damn, eye-opener hier. Ik zat me al af te vragen waarom die vrouwen me iedere keer zo raar aankeken als ik met m'n neus aan 't porren was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig heeft een man nog andere manieren om dat te bewerkstelligenvingers en tong
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Damn, eye-opener hier. Ik zat me al af te vragen waarom die vrouwen me iedere keer zo raar aankeken als ik met m'n neus aan 't porren was.
Ook dat vereist skills die lang niet iedere man heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig heeft een man nog andere manieren om dat te bewerkstelligenvingers en tong
Oh ja echt Geweldig. Wanneer het allemaal lief gebeurt, zo lief. Zo extreem lief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Totaal niet. Zo lief om samen te beginnen iemands seksualiteit te ontdekken.
Je verwoordt het concept "helemaal schraal geneukt" erg poetisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ja echt Geweldig. Wanneer het allemaal lief gebeurt, zo lief. Zo extreem lief.
Ik geloof dat iemand pas Ontmaagd is wanneer diegene zo frequent handelingen heeft ondergaan, dat diegene het Echt kan beseffen. Dat het Echt een aanhoudend gevoel veroorzaakt.
Heel Leuk en Zweverig en zo, maar feitelijk gezien is het zo dat het Piemeltje in het Kutje is geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik geloof dat iemand pas Ontmaagd is wanneer diegene zo frequent handelingen heeft ondergaan, dat diegene het Echt kan beseffen. Dat het Echt een aanhoudend gevoel veroorzaakt.
Dan ik ook wel ja.quote:
Tja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort dat andersom te zijn, omdat vrouwen over het algemeen makkelijker iemand kunnen vinden om hun maagdelijkheid verliezen dan mannen (zo wordt hier althans vaak beweerd). En gemiddeld ook 2 jaar eerder dacht ik.
Zou jij jezelf ook een faal vinden dan?
Oh dat is wel heel Direct. Zulke Handelingen kunnen een intens Genot veroorzaken waar ik gewoon versmelt met hem. Maar dan moet ik wel besef hebben van dit gebeuren, en als je niet zoveel Ervaring hebt dan lijkt het allemaal 1 grote waas en beleef je het niet volledig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Heel Leuk en Zweverig en zo, maar feitelijk gezien is het zo dat het Piemeltje in het Kutje is geweest.
hem??quote:Op zondag 24 april 2011 00:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel Direct. Zulke Handelingen kunnen een intens Genot veroorzaken waar ik gewoon versmelt met hem. Maar dan moet ik wel besef hebben van dit gebeuren, en als je niet zoveel Ervaring hebt dan lijkt het allemaal 1 grote waas en beleef je het niet volledig.
Techno doet mij ook na. Wanneer je overal wordt nagedaan, heb je even de tijd nodig.quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt niet eens door dat hij je nadoet? Ai..
Wat draag je in bed? En is je bed gemaakt van ijzeren stangen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Slapen lukt niet slaapkamer is een sauna
Ik mis de random hoofdletters in deze post. En sowieso hoofdletters in jouw voorlaatste post.quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Techno doet mij ook na. Wanneer je overal wordt nagedaan, heb je even de tijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |