Dank jequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mag idd gezegd worden.
Ik kan me ook herinneren van die meet dat ik je gezellig vond, Tijn.
Bij voorbaat sluit ik weinig dingen uit. Enige wat wel uitsluit is iemand die een handicap/beperking misbruikt hetzelfde geldt voor een verslaving.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef missyB het volgende:
[..]
heeej die wilde ik net vragen!
Ligt er aan welke beperking.
iemand die spastisch is zou ik denk ik niet aantrekkelijk kunnen vinden, maar iemand met bijv een dwarsleasie en in rolstoel zit weer wel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef missyB het volgende:
In hoeverre is toekomstvisie een dealbreaker?
Stel: bij je eerste date verteld je gesprekspartner je ooit de kindertjes in afrika van bubbeltjesplastic te willen voorzien voor een jaartje of 2..
Nja maar ik lijk van haar nog wel misselijker te worden dan van de Zaterdagman. Ze kijkt en praat zo doods. Nja, dat zijn weer excuses. Ik snap niet helemaal waar mijn gevoel vandaan komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Klink wel als een goede mogelijkheid om samen met iemand op stap te gaan. Wel vind ik het naar dat ze je eerst zomaar liet vallen.
Oh, die vind ik geen van alle Afknappers.quote:
Als ik niet mee hoef met zoiets dan denk dat het bespreekbaar is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef missyB het volgende:
In hoeverre is toekomstvisie een dealbreaker?
Stel: bij je eerste date verteld je gesprekspartner je ooit de kindertjes in afrika van bubbeltjesplastic te willen voorzien voor een jaartje of 2..
Volgens mij zaten we aan dezelfde tafel. Ik weet het niet meer 100%, het was een zware avondquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank jevolgens mij heb ik jou niet eens gesproken toen.
versieren doen de meesten toch om aan een partner te komen dus zou je dan met zo iemand nog een paar dates aangaan of eigenlijk al denken naaaa dat op en neer forenzen naar afrika en nederland word hem bij voorbaat al niet dus laat maar gaan of ga je dan juist wel door en denk je ach er kan nog zoveel veranderen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Hoe verzin je het
Maar dat zou voor het versieren geen dealbreker zijn imo, wellicht wel voor de langere termijn.
Iets met slakjes en zoutquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Knoflook zit in 1001+ gerechten dus dat lijkt me sterk.
Ja ja, wat dat laatste betreft heb je helemaal gelijk.
Ook escargots bevatten knoflook mits goed bereidquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets met slakjes en zout
Ik lust het niet als het overduidelijk aanwezig is. Alright?
Dat zou kunnen, ik weet iig nog dat ik met Engel heb gesprokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij zaten we aan dezelfde tafel. Ik weet het niet meer 100%, het was een zware avond
Dat laatste denk ik eerder, ja. Sowieso heb ik persoonlijk absoluut nooit de neiging gehad om bij het versieren al in te zetten op een lange-termijn-dinges. Over dealbreker gesproken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef missyB het volgende:
[..]
versieren doen de meesten toch om aan een partner te komen dus zou je dan met zo iemand nog een paar dates aangaan of eigenlijk al denken naaaa dat op en neer forenzen naar afrika en nederland word hem bij voorbaat al niet dus laat maar gaan of ga je dan juist wel door en denk je ach er kan nog zoveel veranderen?
Vroeger was ze je beste vriendin toch. Is ze erg veranderd? Wat je eeerder vertelde over haar (dat ze nu haar eigen leven had en geen behoefte meer aan contact en jij dat wel begreep) vond ik een ernorme afknapper. Speelt dat je geen parten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nja maar ik lijk van haar nog wel misselijker te worden dan van de Zaterdagman. Ze kijkt en praat zo doods. Nja, dat zijn weer excuses. Ik snap niet helemaal waar mijn gevoel vandaan komt.
Scherpquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eczeem en te dik mag dan weer wel?
Ja? Ik vind dat juist boeiende stof voor een eerste date.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Wat wel een afknapper is als je date gelijk zijn/haar levensverhaal verteld op de eerste date
wie is zaterdagmanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nja maar ik lijk van haar nog wel misselijker te worden dan van de Zaterdagman.
je gevoel doet vaag lijkt welquote:Ze kijkt en praat zo doods. Nja, dat zijn weer excuses. Ik snap niet helemaal waar mijn gevoel vandaan komt.
[..]
Oh, die vind ik geen van alle Afknappers.
Ik snap je wel hoor. Maar ons Mediteraanse eten een beetje dissen is not done.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iets met slakjes en zout
Ik lust het niet als het overduidelijk aanwezig is. Alright?
* tijnbrein raapt Missy opquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef missyB het volgende:
(pik mij eens effe op van de vloer waar ik al schuddebuikend lig)
Inclusief alle nare dingenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat juist boeiende stof voor een eerste date.
'Ons'?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Maar ons Mediteraanse eten een beetje dissen is not done.
Dus een Wildersfangirl is not donequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef deelnemer het volgende:
Afknapper: Heel selectief en kritisch naar mensen kijken. Lijstjes van afknappers formuleren.
Heel scherp.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef deelnemer het volgende:
Afknapper: Heel selectief en kritisch naar mensen kijken. Lijstjes van afknappers formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |