abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95900843

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
pi_95900870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef missyB het volgende:

[..]

oke alle gelovige maagden zich nu melden hier
graag met geslacht leeftijd en kerkgezindte >:)
Man, refo meldt zich :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95900882
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
Over geloof gesproken, is dat een dealbreaker of niet?
Enorm, daar zou ik echt moeite mee hebben. Agnostisch, leunend naar creationisme, okay, kan ik nog mee leven. Maar geen vrouw die vol overtuiging gelooft in den Here God. Bah.
Ron Paul 2012
pi_95900937
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Enorm, daar zou ik echt moeite mee hebben. Agnostisch, leunend naar creationisme, okay, kan ik nog mee leven. Maar geen vrouw die vol overtuiging gelooft in den Here God. Bah.
Eens. Ik wil wat dat betreft wel graag op één lijn zitten met de ander.
Of het moet echt totaal geen rol spelen in zijn leven.
pi_95900942
quote:

[..]

_O-
pi_95900950
quote:
kan zeker een dealbreaker zijn.
Mijn man is katholiek en ik dus niet.
kan me niet vinden in de maria verering etc wilde dus ook onze kinderen niet zo opvoeden.
Mijn man had geen actief geloofsleven en ik toen wel dus vond het prima om ze mijn religie mee te geven zeg maar.
Maar helaas voor OLH ben ik ook een afvallige geworden.
Onze oudste gaat naar een openbare school en de jongste zelfs naar een katholieke school straks.
Maar in geval van mijn buurman bijv die wilde absoluut geen ongelovige partner dan zou hij een stuk geestelijk leven niet kunnen delen zei hij.
Kon me daar eigenlijk best in vinden.
Dus ja kan me indenken dat dat een dealbreaker kan zijn
pi_95900960
quote:

[..]

Of welk ander geloof dan ook :Y tenzij zij het accepteerd dat ik niets met haar geloof te maken wil hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95900967
quote:
Ligt er helemaal aan welk geloof het is, in hoeverre degene dat geloof belijdt en vooral of degene ook mijn levensbeschouwing accepteert en respecteert.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95901005
Trouwens ik doe niet aan seks voor het huwelijk. Aan gezien ik niet aan huwelijk doe :D
14 SHADES OF GREY
pi_95901046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan welk geloof het is, in hoeverre degene dat geloof belijdt en vooral of degene ook mijn levensbeschouwing accepteert en respecteert.
ik denk niet dat zo n relatie werkt.
neem je bijv iemand uit een vol evangelische gemeente die zal daar enorm veel mee bezig zijn.
Actief binnen de kerk en gemeente.
Zijn of haar leven zal in teken staan van Jezus,die is nummer 1.
denk niet dat dat gaat werken met iemand die niet gelooft, die gaat toch denken ben jij wel helemaal flex bovenin?
pi_95901102
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:

[..]

neem je bijv iemand uit een vol evangelische gemeente die zal daar enorm veel mee bezig zijn.
denk niet dat dat gaat werken met iemand die niet gelooft, die gaat toch denken ben jij wel helemaal flex bovenin?
even refererend aan bijv het spreken in tongen,gebedsgenezingen etc
pi_95901115
quote:

[..]

Geloof met mate, religie maakt meer kapot dan je lief is
14 SHADES OF GREY
pi_95901126
quote:

[..]

_O-
pi_95901130
quote:

[..]

Daarom zeg ik, ligt eraan in hoeverre dat geloof een rol speelt in zijn leven.
In bovenstaand geval zou ik er ook niet mee kunnen leven nee, maar ik heb wel een goede relatie gehad met iemand die Nederlands Hervormd was en daar ook heel actief in was, en dat ging hartstikke goed. Hij respecteerde mijn mening en ik die van hem, we gingen elkaars ideeën niet door de strot proberen te duwen.
Misschien ligt dat aan mijn gereformeerde opvoeding, dat ik het christendom begrijp en respecteer. Ik heb er niets op tegen, zolang ze mij ook maar in m'n waarde laten.
pi_95901133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geloof met mate, religie maakt meer kapot dan je lief is
eensch!
pi_95901163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef missyB het volgende:

[..]

even refererend aan bijv het spreken in tongen,gebedsgenezingen etc
Spreken in tongen? Wat is dat? Ik vroeg het aan de vriend van mijn zusje die geloofd maar hij wilde het niet uitleggen.
Ik geloof niet in zulken dingen
14 SHADES OF GREY
pi_95901186
quote:
Hier kan ik me wel in vinden ja. :)
pi_95901215
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef missyB het volgende:

[..]

eensch!
Jammer genoeg vonden mij ouders het nodig om mij gelovig op te voeden. :{ Ze hebben niet eens de keuze gelaten om te kiezen. Het heeft jaren geduurd dat ze accepteerden dat ik niet meer na de kerk wilde
14 SHADES OF GREY
pi_95901221
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb er niets op tegen, zolang ze mij ook maar in m'n waarde laten.
Dat sowieso, maar dat staat verder los van geloof. :)
pi_95901226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar gaat m'n goede zin ;(
Ben jij zó prikkelbaar? Wat ik zei klopt ook nog gewoon, dus ik wens je vast veel sterkte met al je toekomstige relaties.
pi_95901275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Spreken in tongen? Wat is dat? Ik vroeg het aan de vriend van mijn zusje die geloofd maar hij wilde het niet uitleggen.
waarom wil hij het niet uitleggen?
Juist nu mooi de tijd voor.

Met pinksteren, jaren gelden werden de discipelen van Jezus vervuld met d eheilige geest,en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.

dat verschijnsel doet zich dus soms voor in een kerkdienst waarin men dus gewoon begint te brabbelen even snel gezegd
pi_95901305
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

OT - Google is your friend. ;)
pi_95901323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef missyB het volgende:

[..]

Met pinksteren, jaren gelden werden de discipelen van Jezus vervuld met d eheilige geest,en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.

dat verschijnsel doet zich dus soms voor in een kerkdienst waarin men dus gewoon begint te brabbelen even snel gezegd
Staat er raar, niet alleen in kerkdienst maar gebeurd dus wel vaak binnen die kerkelijke stroming.
of dat nu in de dienst is of bij een bijeenkomst maakt niet uit
pi_95901400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef missyB het volgende:

[..]

Dat wist ik al. :)
Ik zou eerder denken dat zo'n iemand meerdere persoonlijkheden heeft, een psychose heeft of schizofreen is dan dat gedoe met geesten
Er is een kerk die geloofd dat je niet in god kan geloven zonder in tongen te spreken

Geen idee. Het ging vooral omdat laatste stukje omdat hij die mensen in de stad tegen kwam. Die hem dat vroegen
14 SHADES OF GREY
pi_95901405
Nog even wat extra info en dan hou ik weer op.
met pasen werd jezus gekruisigd en was de wederopstanding.
daarna kwam hemelvaart en ging jezus dus omhoog even snel gezegd.
daarna kwam pinksteren waarbij dus de discipelen, zeg maar d evrienden van jezus op aarde,vervuld werden met de heilige geest. het was verder hun taak het evangelie verder te verspreiden.Tongentaal was daarbij handig denk ik
pi_95901408
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ben jij zó prikkelbaar? Wat ik zei klopt ook nog gewoon, dus ik wens je vast veel sterkte met al je toekomstige relaties.
Ik ben in een periode beland waarin toekomstige relaties überhaupt niet reëel lijken te zijn en het enorm frustrerend is dat ik geen seksloos contact kan leggen. Dus nee, dat is niet tof om te horen. :N

En omdat je waarschijnlijk gelijk hebt is het des te frustrerender. :(
pi_95901431
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef missyB het volgende:
Nog even wat extra info en dan hou ik weer op.
met pasen werd jezus gekruisigd en was de wederopstanding.
daarna kwam hemelvaart en ging jezus dus omhoog even snel gezegd.
daarna kwam pinksteren waarbij dus de discipelen, zeg maar d evrienden van jezus op aarde,vervuld werden met de heilige geest. het was verder hun taak het evangelie verder te verspreiden.Tongentaal was daarbij handig denk ik
En met kerst is jezus geboren :Y
14 SHADES OF GREY
pi_95901472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat wist ik al. :)
Ik zou eerder denken dat zo'n iemand meerdere persoonlijkheden heeft, een psychose heeft of schizofreen is dan dat gedoe met geesten
Er is een kerk die geloofd dat je niet in god kan geloven zonder in tongen te spreken

Geen idee. Het ging vooral omdat laatste stukje omdat hij die mensen in de stad tegen kwam. Die hem dat vroegen
ik heb er idd ook mijn visie over.
maar stel je nu voor je treft partner die dus hop in sisseltong overgaat dan denk je toch ook WTF???????
pi_95901474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
En met kerst is jezus geboren :Y
Dat schijnt nog maar de vraag te zijn.
pi_95901484
Halleluja Jutteperen!
pi_95901495
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Inderdaad. :)
pi_95901511
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef missyB het volgende:

[..]

ik heb er idd ook mijn visie over.
maar stel je nu voor je treft partner die dus hop in sisseltong overgaat dan denk je toch ook WTF???????
Zeker :Y dan zal ik geneigd zijn om 112 te bellen om haar te laten opnemen.
14 SHADES OF GREY
pi_95901516
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Techno het volgende:

[..]

idd want tijdens geboorte van jezus lagen de herders in het veld dat klopt niet met de winter waarin wij kerst vieren.
ook daar ligt men nl in de winter met de dieren in een hut of grot ofzo
pi_95901524
Kerst is sowieso een Heidens feest. :7
pi_95901531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Inderdaad. :)
Als je geloofd niet :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:47:09 #36
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95901532
Mijn vroegere vriendin neemt weer 'ns contact met me op. Die ene die zo ervaren is geworden. Nu is zij zelf 'klaar' met haar Partner en wil ze wel een nieuwe hebben. Die luchtigheid waarmee ze erover praat, 'even een nieuwe halen'. Dat wil ze 'wel eens' met mij gaan doen in de Kroeg. Ook wanneer het mevrouw uit komt. Ik krijg meteen weer een beklemmend gevoel. Ik weet niet of het jaloezie is, zoals ik eerst wel zeker had.

Dat fantaseren wat ik lig te doen, zo dat niets, is ook niets. Wat moet ik nou. Ik voel me misselijk worden als ik aan haar denk.
pi_95901574
dan zeg jij heel luchtig dat je daar nu effe geen trek in hebt!
pi_95901589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef missyB het volgende:

[..]

idd want tijdens geboorte van jezus lagen de herders in het veld dat klopt niet met de winter waarin wij kerst vieren.
ook daar ligt men nl in de winter met de dieren in een hut of grot ofzo
Je weet dat de katholieke kerk alle heidensfeesten heeft gekaapt en daar een christelijke variant van heeft gemaakt.
Het is net The Borg
14 SHADES OF GREY
pi_95901596
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn vroegere vriendin neemt weer 'ns contact met me op. Die ene die zo ervaren is geworden. Nu is zij zelf 'klaar' met haar Partner en wil ze wel een nieuwe hebben. Die luchtigheid waarmee ze erover praat, 'even een nieuwe halen'. Dat wil ze 'wel eens' met mij gaan doen in de Kroeg. Ook wanneer het mevrouw uit komt. Ik krijg meteen weer een beklemmend gevoel. Ik weet niet of het jaloezie is, zoals ik eerst wel zeker had.

Dat fantaseren wat ik lig te doen, zo dat niets, is ook niets. Wat moet ik nou. Ik voel me misselijk worden als ik aan haar denk.
Ik zou het je niet teveel aantrekken. Maar uh, wat heeft dit uberhaupt van doen met dit topic?
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:50:28 #40
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95901669
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zou het je niet teveel aantrekken. Maar uh, wat heeft dit uberhaupt van doen met dit topic?
Wat bedoel je?
pi_95901696
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je weet dat de katholieke kerk alle heidensfeesten heeft gekaapt en daar een christelijke variant van heeft gemaakt.
Het is net The Borg
wat een boefjes toch he die katholieken :)
pi_95901756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef missyB het volgende:

[..]

wat een boefjes toch he die katholieken :)
En sommige priesters nemen het met laat mijn kinderen tot mij komen wel erg letterlijk :o
14 SHADES OF GREY
pi_95901769
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat bedoel je?
Dit topic gaat over "Versieren op latere leeftijd", deel 53. En we hadden het over het gegeven of geloof al dan niet een dealbreaker was. Jouw reactie past beter in Hoe Voel Je Je Nu # 680 of zo.
pi_95901788
tsja en wat er in de mondjes ging waren ook geen hosties
pi_95901801
sorry die was erg grof
pi_95901810
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef missyB het volgende:
sorry die was erg grof
Welnee. :D
pi_95901819
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:53 schreef missyB het volgende:
tsja en wat er in de mondjes ging waren ook geen hosties
MI :o
14 SHADES OF GREY
pi_95901840
Zijn kinderen een dealbreker?
14 SHADES OF GREY
pi_95901852
en dan gewoon zeggen het lichaam van christus, tuuuuuuurlijk
pi_95901868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn kinderen een dealbreker?
de mijne niet, die van mn evt partner als ik single zou zijn wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')