Katholieken zijn kannibalen, ze eten immers zijn vlees en drinken zijn bloed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef missyB het volgende:
en dan gewoon zeggen het lichaam van christus, tuuuuuuurlijk
Ik vond het al zo raarquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef missyB het volgende:
en dan gewoon zeggen het lichaam van christus, tuuuuuuurlijk
Ik zou er eventueel wel voor open staan mits ze wat ouder zouden zijn en ze niet verwacht dat ik de nieuwe vader wordtquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef missyB het volgende:
[..]
de mijne niet, die van mn evt partner als ik single zou zijn wel
En ze aanbidden een zombiequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Katholieken zijn kannibalen, ze eten immers zijn vlees en drinken zijn bloed.
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou Resident Evil daarom zo populair zijn?
Voor mannen is dat anders dan voor vrouwen volgens mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:59 schreef missyB het volgende:
ooit een keer liefmoeder geweest van zo n 3 jarig etterbakkie, echt tis niet mijn hobby:andermans kinderen.
ik vind die van mezelf gewoon het leukst, heb ze zelf gebaard en die band is zooooo anders.
denk wel dat je erin kan groeien maar zeker als je zelf nog geen kinderen hebt zou ik niet 1 2 3 gaan voor een partner die al wel kinderen heeft.
Alleen dat soort dingen kom je pas nadat je eventueel iemand versierd hebt. Bv als je samen wakker wordt van een jakend kind nadat je samen de nacht hebt doorgebrachtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef missyB het volgende:
zijn kinderen een dealbreaker?
is geloof een dealbreaker? wat is daar nu niet on topic aan?
Zijn toch best cruciale dingen als je aan het versieren slaat enzo toch?
terwijl een singleman met 3 kinderen gewoon een weduwnaar kan zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mannen is dat anders dan voor vrouwen volgens mij.Een single man met kinderen daar klopt iets niet. Maar een single vrouw met kinderen is wel geaccepteerd
Wat is nog meer een dealbreker?quote:
The horror!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dat soort dingen kom je pas nadat je eventueel iemand versierd hebt. Bv als je samen wakker wordt van een jakend kind nadat je samen de nacht hebt doorgebracht
dat klopt maar als je het hier zo gaat beredeneren kan het hele topic wel als off topic betiteld wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dat soort dingen kom je pas nadat je eventueel iemand versierd hebt. Bv als je samen wakker wordt van een jakend kind nadat je samen de nacht hebt doorgebracht
tuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:
[..]
terwijl een singleman met 3 kinderen gewoon een weduwnaar kan zijn
Het is maar een mening, die van mij. En ik heb serieus een hekel aan kinderen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent zo stellig dat je vast kunt motiveren waarom?
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nog meer een dealbreker?
Maagd zijn?
o stik het ging over SC sorry, maak mij er erg schuldig aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef missyB het volgende:
[..]
dat klopt maar als je het hier zo gaat beredeneren kan het hele topic wel als off topic betiteld worden
en het dus strikt genomen alleen over versieren mag hebben en niet over de evt relaties die daaruit kunnen volgen en het hunkeren daarnaar etc etc
Ja, uiteraard. Dat snap ik. Maar wat als die kinderen al op een leeftijd zijn dat je er geen 'last' meer van hebt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is maar een mening, die van mij. En ik heb serieus een hekel aan kinderen.
Of dat de ouders roepen voor het ontbijtquote:
Sommige van ons(waar onder ik) hebben moeite met gespreken voeren en dit is toch een gesprek voeren dus wel ontopicquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef missyB het volgende:
[..]
dat klopt maar als je het hier zo gaat beredeneren kan het hele topic wel als off topic betiteld worden
en het dus strikt genomen alleen over versieren mag hebben en niet over de evt relaties die daaruit kunnen volgen en het hunkeren daarnaar etc etc
Quote jij altijd jezelf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef missyB het volgende:
[..]
o stik het ging over SC sorry, maak mij er erg schuldig aan
Ik vind dat je het best goed doet. Zeker vergeleken met een jaar of 2 geleden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
Sommige van ons(waar onder ik) hebben moeite met gespreken voeren en dit is toch een gesprek voeren dus wel ontopicook al gaat het over het weer ofzo
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stank, vind ik ook een dealbreaker.
Hoewel een teerluchtje van zwarte hardwerkende handen ook weer niet storend is, als het maar tijdelijk is dan.Maar een penetrante zweetlucht bijvoorbeeld, dat vind ik wel een dealbreker.
Opdringerigheid, ook een dealbreaker. Iemand die maar niet kan stoppen met herhalen wat 'ie van je vindt of wil.
yep definitive NO NO die zweetlucht, jughquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stank, vind ik ook een dealbreaker.
Hoewel een teerluchtje van zwarte hardwerkende handen ook weer niet storend is, als het maar tijdelijk is dan.Maar een penetrante zweetlucht bijvoorbeeld, dat vind ik wel een dealbreker.
Opdringerigheid, ook een dealbreaker. Iemand die maar niet kan stoppen met herhalen wat 'ie van je vindt of wil.
Als ze het huis al uit zijn vind ik het op zich geen probleem, alleen is het dan weer heel erg awkward als je erachter komt dat je niet zoveel scheelt met zijn zoon/dochter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Dat snap ik. Maar wat als die kinderen al op een leeftijd zijn dat je er geen 'last' meer van hebt?
Dat klopt zekerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat je het best goed doet. Zeker vergeleken met een jaar of 2 geleden.
Dat mag idd gezegd worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat je het best goed doet. Zeker vergeleken met een jaar of 2 geleden.
heeej die wilde ik net vragen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
Is een handicap/ziekte/beperking een dealbreker?
Gewetensvraag! En een beetje vaag, natuurlijk. Kan héél erg afhangen wat het is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
Is een handicap/ziekte/beperking een dealbreker?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gewetensvraag! En een beetje vaag, natuurlijk. Kan héél erg afhangen wat het is.
Klinkt wel als een goede mogelijkheid om samen met iemand op stap te gaan. Wel vind ik het naar dat ze je eerst zomaar liet vallen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn vroegere vriendin neemt weer 'ns contact met me op. Die ene die zo ervaren is geworden. Nu is zij zelf 'klaar' met haar Partner en wil ze wel een nieuwe hebben. Die luchtigheid waarmee ze erover praat, 'even een nieuwe halen'. Dat wil ze 'wel eens' met mij gaan doen in de Kroeg. Ook wanneer het mevrouw uit komt. Ik krijg meteen weer een beklemmend gevoel. Ik weet niet of het jaloezie is, zoals ik eerst wel zeker had.
Dat fantaseren wat ik lig te doen, zo dat niets, is ook niets. Wat moet ik nou. Ik voel me misselijk worden als ik aan haar denk.
Yup, dat dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewetensvraag! En een beetje vaag, natuurlijk. Kan héél erg afhangen wat het is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:15 schreef missyB het volgende:
[..]
Zegt nu dan maar niets meer, ik walm mvs omver zo
Ook bij niet versierende toestanden is een knoflooklucht als je die zelf niet gegeten hebt zeeeeeeeer onaangenaamquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Maar ik probeer je dan ook niet te versieren
Dat weet ik, bijdehandquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Knoflook is gezond en lekker. En als je het beide gegeten hebt merk je er weinig van.
Indeed. Moet je in Italië in de zomer eens in een volle bus gaan staan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:17 schreef missyB het volgende:
[..]
Ook bij niet versierende toestanden is een knoflooklucht als je die zelf niet gegeten hebt zeeeeeeeer onaangenaam
Knoflook zit in 1001+ gerechten dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat weet ik, bijdehand![]()
Ik lust alleen geen knoflook dus dat gaat niet gebeuren.
En we hebben het over versiersituaties hè, dan weet je dus als het goed is niet wat de ander gegeten heeft. Laten we wel wezen, het is echt een gráflucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |