dat hangt van de persoon af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef breke_beentje het volgende:
En wat als de partner dit afwisselt met beffen? of is het onprettig dat dit steeds afgewisseld word.
Lijkt me eigenlijk wel een apart gezicht, even buiten het feit of het lekker is of niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef breke_beentje het volgende:
En wat als de partner dit afwisselt met beffen? of is het onprettig dat dit steeds afgewisseld word.
Tja ik doe dat soms, als ik het na 5 minuten niet meer houdt dan heeft die van mij even afkoeling nodig, door dan over te schakelen probeer ik haar opwinding vast te houden. Ze kan anders snel afkoelen, zegt ze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel een apart gezicht, even buiten het feit of het lekker is of niet.
Jij interesseert je niet in de behoeften van de vrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Rekkie het volgende:
Wat interesseert mij dat nou? Ik ben mijn kwakkie toch kwijt?
Daar betaalt ie toch niet voor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef breke_beentje het volgende:
[..]
Jij interesseert je niet in de behoeften van de vrouw?
Precies... mijn vrouw trekt al genoeg geld van me.... moet ik zeker ook nog aan haar behoeften gaan denken. Ze zorgt maar dat ze binnen die 2 minuten klaar is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Daar betaalt ie toch niet voor.
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
http://sientje1995.hyves.nl/profiel/
Heb ik goed gegokt?
Neuken dat niet langer dan 3 minuten duurde? wtfquote:Op maandag 18 april 2011 01:09 schreef Vandaag... het volgende:
Ja, dat vinden vrouwen erg. Ik wel iig. In het begin helemaal niet, jarenlang niet maar na een relatie van 5 jaar snakte ik echt naar neuken wat langer dan 3 minuten duurde. Daar hielp echt geen beffen meer tegen hoor!![]()
![]()
![]()
Het is trouwens gewoon een (medisch) probleem wat te verhelpen is. Er zijn remedies tegen en oefeningen. Neem het serieus en ga er mee naar de huisarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |