Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa, als een meid op mijn leeftijd nog maagd is gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen.
[..]
Misschien nieuws voor je, maar vrouwen vinden dat penetratiegedoe ook fijn en zien dat graag langer duren dan 10 sec.
Gewoon een paar pils er inquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer
Of kerkklokjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa, als een meid op mijn leeftijd nog maagd is gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen.
Dan werkt hij straks helemaal niet meerquote:
Gelukkig heeft een man nog andere manieren om dat te bewerkstelligenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog mag het wel iets langer duren.![]()
Penetratie doet niet veel vrouwen klaarkomen.
Beetje jezelf erbij helpen doet wonderenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog mag het wel iets langer duren.![]()
Penetratie doet niet veel vrouwen klaarkomen.
Damn, eye-opener hier. Ik zat me al af te vragen waarom die vrouwen me iedere keer zo raar aankeken als ik met m'n neus aan 't porren was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig heeft een man nog andere manieren om dat te bewerkstelligenvingers en tong
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Damn, eye-opener hier. Ik zat me al af te vragen waarom die vrouwen me iedere keer zo raar aankeken als ik met m'n neus aan 't porren was.
Ook dat vereist skills die lang niet iedere man heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig heeft een man nog andere manieren om dat te bewerkstelligenvingers en tong
Oh ja echt Geweldig. Wanneer het allemaal lief gebeurt, zo lief. Zo extreem lief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Totaal niet. Zo lief om samen te beginnen iemands seksualiteit te ontdekken.
Je verwoordt het concept "helemaal schraal geneukt" erg poetisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ja echt Geweldig. Wanneer het allemaal lief gebeurt, zo lief. Zo extreem lief.
Ik geloof dat iemand pas Ontmaagd is wanneer diegene zo frequent handelingen heeft ondergaan, dat diegene het Echt kan beseffen. Dat het Echt een aanhoudend gevoel veroorzaakt.
Heel Leuk en Zweverig en zo, maar feitelijk gezien is het zo dat het Piemeltje in het Kutje is geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik geloof dat iemand pas Ontmaagd is wanneer diegene zo frequent handelingen heeft ondergaan, dat diegene het Echt kan beseffen. Dat het Echt een aanhoudend gevoel veroorzaakt.
Dan ik ook wel ja.quote:
Tja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort dat andersom te zijn, omdat vrouwen over het algemeen makkelijker iemand kunnen vinden om hun maagdelijkheid verliezen dan mannen (zo wordt hier althans vaak beweerd). En gemiddeld ook 2 jaar eerder dacht ik.
Zou jij jezelf ook een faal vinden dan?
Oh dat is wel heel Direct. Zulke Handelingen kunnen een intens Genot veroorzaken waar ik gewoon versmelt met hem. Maar dan moet ik wel besef hebben van dit gebeuren, en als je niet zoveel Ervaring hebt dan lijkt het allemaal 1 grote waas en beleef je het niet volledig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Heel Leuk en Zweverig en zo, maar feitelijk gezien is het zo dat het Piemeltje in het Kutje is geweest.
hem??quote:Op zondag 24 april 2011 00:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel Direct. Zulke Handelingen kunnen een intens Genot veroorzaken waar ik gewoon versmelt met hem. Maar dan moet ik wel besef hebben van dit gebeuren, en als je niet zoveel Ervaring hebt dan lijkt het allemaal 1 grote waas en beleef je het niet volledig.
Techno doet mij ook na. Wanneer je overal wordt nagedaan, heb je even de tijd nodig.quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt niet eens door dat hij je nadoet? Ai..
Wat draag je in bed? En is je bed gemaakt van ijzeren stangen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Slapen lukt niet slaapkamer is een sauna
Ik mis de random hoofdletters in deze post. En sowieso hoofdletters in jouw voorlaatste post.quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Techno doet mij ook na. Wanneer je overal wordt nagedaan, heb je even de tijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |