Dat heb ik na een paar weken nu ook ja, en dan zie ik ze (Xander en Glennis) net bij 538, dat gebeuren van vandaag.. En daar is het net zo ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
Xander, stop eens met zo gemaakt blij doen. Dank.
Ik erger me mateloos aan het gemaakte blijheid van die gast. En dan zegt Wolter geloof ik nog iets over die trouwe hondekop van Xander. Uhm, Wolter, dude, als er iemand niet trouw is geweest, dan is het Xander welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik na een paar weken nu ook ja, en dan zie ik ze (Xander en Glennis) net bij 538, dat gebeuren van vandaag.. En daar is het net zo erg
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me mateloos aan het gemaakte blijheid van die gast. En dan zegt Wolter geloof ik nog iets over die trouwe hondekop van Xander. Uhm, Wolter, dude, als er iemand niet trouw is geweest, dan is het Xander wel
Leuk dat stukje met Frans en erg goed gezongen weer door Glennis (maar toch mag ik haar nietquote:
Met de zang is uiteraard niets mis, maar ik vind Glennis ook een eng mens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk dat stukje met Frans en erg goed gezongen weer door Glennis (maar toch mag ik haar niet)
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Rnnz het volgende:
Toch weer goed gedaan hoor.![]()
Zowel van Frans als van Glennis.
Zingen kan ze wel, maar het blijft een Amsterdamse kenauquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk dat stukje met Frans en erg goed gezongen weer door Glennis (maar toch mag ik haar niet)
Kick *** Nu laatste aflevering met Glennis ... Geen idee van haar repertoir om eerlijk te zijnquote:
Ik was je voorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kick *** Nu laatste aflevering met Glennis ... Geen idee van haar repertoir om eerlijk te zijn
Volgens mij covered ze alleen maarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was je voorEn ik ook niet, geen idee.
Nou, Afscheid, jeweetwel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ze heeft het net wel over "mijn liedjes" ik ben benieuwd welke dan.
Coverzangeres en nu ineens een hitje, wederom een cover.quote:
Wat ze net lieten zien? Dat kwam me ook totaal niet bekend voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coverzangeres en nu ineens een hitje, wederom een cover.
En eigen nummers kent niemand, al ken ik wel eentje van het Eurovisie Songfestival.
Nee ik heb hem nog niet gezien, My impossible dream, maar ik zit ook met een half oor te luisterenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ze net lieten zien? Dat kwam me ook totaal niet bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |