die wil ik als UI !quote:
een mooie fotosjop!quote:
Dat kind verdient een oscar.quote:Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
ah okquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef StephanL het volgende:
Monique: Wat een missie zeg.
Joanna zit nu in kvdw.
SSTquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
Welke missie is hier gaande? Waar zit ik naar te kijken?
We denken dat ze opdrachten krijgt via een oortje, of zo irritant mogelijk moet wezenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
Welke missie is hier gaande? Waar zit ik naar te kijken?
Dat is ze al 2 maanden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
We denken dat ze opdrachten krijgt via een oortje, of zo irritant mogelijk moet wezen
Rot op, zelfs met behulp van een oortje lukt het haar nog niet.quote:
De deur ging ook onmiddelijk open he, lekker geloofwaardig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef markna het volgende:
[..]
praten met mammie dat ze het niet eerlijk vind zeker
Een keer of 6.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Candyfreak het volgende:
Hoevaak is ze vandaag wel niet geweest
Wist je trouwens al dat je idool Gerard heeft gezegd dat hij en Jo veel op elkaar lijken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rot op, zelfs met behulp van een oortje lukt het haar nog niet.
quote:Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Ik geloof er geen kut vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna heeft beelden gezien in de kvdw van haar medebewoners.
Die schijt natuurlijk in haar broekquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Darklight het volgende:
Joanna heeft beelden gezien, eMo wil gelijk weten wat ze allemaal gezien heeft
Geer is niet mijn idool maar gewoon een toffe vent. En nee, dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef ToughLove het volgende:
Wist je trouwens al dat je idool Gerard heeft gezegd dat hij en Jo veel op elkaar lijken?
heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geer is niet mijn idool maar gewoon een toffe vent. En nee, dat kan ik me niet voorstellen.
Welnee, ik ook niet. Reken maar dat als ze écht beelden gezien had van de anderen die wat over haar zeiden dat ze dan heel naturel furieus gereageerd had. Dit is zó gespeeldquote:
quote:
doet ze ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef StephanL het volgende:
Sharon: Ze zuigt het uit haar grote duim.
Niveau word steeds lagerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
Er wordt niet genoeg gereld, dus gaan ze neprellen maken.
en hij heeft gelijk en Sharon ook!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef mazaru het volgende:
Dit soort grappen moet je niet bij Karim uithalen. Ze gaat nu ver over zijn grenzen heen.
Of door de botox.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Ecila111 het volgende:
Wat eet ze toch irritant, of zou dat door haar piercing komen?
Zo ie zo wordt SS met de week rukker.. In het begin vond ik het wel leuk, maar nu.. Ze kennen niet eens meer zelf eten..quote:
Het is geen speeltuin, ze moeten iets doen voor die ton, anders gaat die maar naar huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef mazaru het volgende:
Dit soort grappen moet je niet bij Karim uithalen. Ze gaat nu ver over zijn grenzen heen.
Hij had die vork in haar rotkop moeten steken. Dat ziet niemandquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Jammer dat Karim hier serieus op in gaat.
Gerardquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef rico80 het volgende:
Haha steek je missie in je ass:) en dat glimlachje van Gerard, priceless
Mss omdat Joanne ook nooit meewerkt of eerder tegenwerkt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Diamonds28 het volgende:
snap dat van die bewoners ook niet hoor als iemand anders een missie heeft werken ze allemaal mee en nu gaan ze zo moeilijk lopen doen pfffffffffffff
Het is een slappe zak zonder ruggengraatquote:
Dat hij had gezegd dat het een klerewijf was ofzo iets dergelijks. Had ze gezien op videobeelden.quote:
Zo strafte MamaJo haar vroeger ook onder het eten, een vork in haar arm, Aldus Joanna zelf een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had die vork in haar rotkop moeten steken. Dat ziet niemand
Dat lul je gewoon uit je nek, geeft verder niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mss omdat Joanne ook nooit meewerkt of eerder tegenwerkt?
ik ook hoor, ik kan die meid niet meer horen of zien, vreselijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik erger me nu meer aan Sharon dan aan dat hele gedoe van Jo net
Iiid Gerardquote:
En niet de eerste keerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Darklight het volgende:
Het is eerder Gerard die missies tegenwerkt, en zn beste vriend naait
heeft Sharon haar ook al gezegd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef rico80 het volgende:
Sharon: wedden dat ze er veel geld nee heeft verdient? Zij is enige die geld kan verdienen nu
Als in dat Sharon ook wel door heeft dat dr kluis geplunderd wordt deze week..
Ach, maak je niet druk. Alleen de eerste 3 plaatsen krijgen uitbetaald.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb toch al gezegd dat Djoon Sharon 5k lichter wil maken. Kut hokje.
Volgende Exitquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
Sharon heeft de zeik rol van Laura overgenomen?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef markna het volgende:
Vanavond kan het echt.
Philip vraagt zich af hoe het vanavond moet met drinken. Iedereen moet elkaar voeren en drinken geven en met alcohol wordt dat erg lastig. Sharon geeft aan dat je dan wel letterlijk en figuurlijk iemand dronken kunt voeren. Het belooft nu al een legendarische nacht te worden
Dat weet ik wel, maar het is zo obvious.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
Ach, maak je niet druk. Alleen de eerste 3 plaatsen krijgen uitbetaald.
Da's niet perse waar, alleen de finalisten en het is nog lang niet zeker dat dat er 3 zullen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk. Alleen de eerste 3 plaatsen krijgen uitbetaald.
Neehoor, goed voor de Jo-Show van maandag,, anders zakken ze binnekort echt nog onder de 100.000 kijkers dus dit is gewoon de volgende laatste stro-halmquote:
Voor jou is dat obviousquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het is zo obvious.
Klopt, 4 kan ook nog. Poffu is soms waardevol met zijn info.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
Da's niet perse waar, alleen de finalisten en het is nog lang niet zeker dat dat er 3 zullen zijn.
Dan zijn we het daar mee eensquote:
Je bedoelt zeker 10.000..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef akveor het volgende:
Jammer dat het geen 5000 euro per keer is...
En als niemand meer kan dokken, dan wordt het schuld opbouwen en later terug dokkenquote:
Volgens mij is Joanna de enige die vandaag zelf gedronken heeft, tot 3x toe, wat Sharon 5000 euro gaat kosten. Of met een missie van Gerard een tijd terug, ging ze ook bewust niet meehelpen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat lul je gewoon uit je nek, geeft verder niks
SL?quote:
Best erg dat zelfs Sofia niet door heeft dat het een missie was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Gooi dat eten in @SST_Monique der gezicht Jo!! #sstnl
26 minutes ago Favorite Retweet Reply
ik hoorde geen verschilquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er heeft vanavond een andere stem dienst. Dat hoor je duidelijk
Maar omdat Djoon hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef rico80 het volgende:
Gelukt? Nou dan ben ik benieuwd wat die missie dan was. Want voorwaarde van een missie is dat je medebewoners niets door mogen hebben. En dat was in dit geval overduidelijk wél zo. Dikke faal dus als ze dit goedkeuren.
Maar goed ben blij toe dat het Sharon geen 5 ruggen kost. Ze krijgt straks ook al de afrekening van het tot 3 keer toe zelf drinken van Joanna.
Maar hij had al een briefje van Djoon.quote:
Misschien moest ze haar ware aard laten zien? In de trant van de week van de verandering enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef rico80 het volgende:
Gelukt? Nou dan ben ik benieuwd wat die missie dan was. Want voorwaarde van een missie is dat je medebewoners niets door mogen hebben. En dat was in dit geval overduidelijk wél zo. Dikke faal dus als ze dit goedkeuren.
Maar goed ben blij toe dat het Sharon geen 5 ruggen kost. Ze krijgt straks ook al de afrekening van het tot 3 keer toe zelf drinken van Joanna.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
Jo heeft een sex dvd gemaakt en gelijk staat die hijger achter haar
Heeft iemand van de bewoners er eigenlijk iets van gezegd? Van Flip weet ik dat ie t net te laat zag en zij zei "net op tijd" terwijl dat duidelijk niet zo was. Maar is er verder iemand geweest die de bui al voelt hangen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien moest ze haar ware aard laten zien? In de trant van de week van de verandering enzo.![]()
![]()
Ben benieuwd of dat expres wel zelf drinken ook bij die missie hoorde, maar het zou me niet verbazen als dat niet zo is.
en hoe ze het ook zegt, echt misselijk wordt je toch van zo een wijf........Flip loopt straks op straat, roepen ze He ff kroelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat achterlijke kroelen heb ik nu ook wel gezien.
Hier ook vanaf het beginquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef livvie het volgende:
Ondanks Sharon's irritante engelse uitspraken, ben ik nog steeds voor haar, Gerard en Karim in de finale.
Welke bui? (sorry was buiten, planten hebben ook aandacht/ water nodig)quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heeft iemand van de bewoners er eigenlijk iets van gezegd? Van Flip weet ik dat ie t net te laat zag en zij zei "net op tijd" terwijl dat duidelijk niet zo was. Maar is er verder iemand geweest die de bui al voelt hangen?
Ik zou hem eerder Fikkie noemen, wat een kneus, elke dag wordt ie meer ingeperkt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en hoe ze het ook zegt, echt misselijk wordt je toch van zo een wijf........Flip loopt straks op straat, roepen ze He ff kroelen
hahahah Fikkie die houwe we erinquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder Fikkie noemen, wat een kneus, elke dag wordt ie meer ingeperkt.
Ze is net als mo, alleen iets subtieler.quote:
Heb ook geen idee, kom net terug van een BBQ en het was chaos aan tafelquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heeft iemand van de bewoners er eigenlijk iets van gezegd? Van Flip weet ik dat ie t net te laat zag en zij zei "net op tijd" terwijl dat duidelijk niet zo was. Maar is er verder iemand geweest die de bui al voelt hangen?
ik erger me de laatste dagen echt aan Sharon, door haar gegil staat ze bij mij niet meer op nummer 1 en denk vele met mijquote:
Misschien afluisteren wat Kroel en Smoel te smoezen hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard zegt dat Shar op de meidenkamer moet blijven. Daarna beetje vaag. Iets over twee woorden en: je vertrouwt me toch?
Ook een missie?
Maar ze loopt wel buiten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard zegt dat Shar op de meidenkamer moet blijven. Daarna beetje vaag. Iets over twee woorden en: je vertrouwt me toch?
Ook een missie?
idem dito hier, ik kan haar niet meer zien of horen, ze is echt irritant aanwezig met die rotstemquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik erger me de laatste dagen echt aan Sharon, door haar gegil staat ze bij mij niet meer op nummer 1 en denk vele met mij
Nee ajb al die namen zijn al verwarrend soms.quote:
Ze stond bij mij nooit op 1 maar ze blijft wel top3, maar dat omdat vooral omdat de rest nog erger is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik erger me de laatste dagen echt aan Sharon, door haar gegil staat ze bij mij niet meer op nummer 1 en denk vele met mij
Weet niet goed of hij direct bedoelde of later op de avond. Hij begon ermee te zeggen dat het vanavond laat zou worden. Kwam iig wel zo over dat hij haar iets duidelijk wilde maken.quote:
juistquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
idem dito hier, ik kan haar niet meer zien of horen, ze is echt irritant aanwezig met die rotstem
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu laat ie zich gewoon weer wegsturen.
Moet hij luistervinken of heeft madam het ineens weer zwaar en rust nodig?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu laat ie zich gewoon weer wegsturen.
bij mij is ze gewoon gezakt omdat ik me ergerde aan die andere meiden, maar Sharon is echt irritant aanwezig en vind haar ook wel valsquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze stond bij mij nooit op 1 maar ze blijft wel top3, maar dat omdat vooral omdat de rest nog erger is.
Onder je ogen. Jo blijft mokken in bed en Flip gaat lekker naar buitenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
En toch zie ik hier mensen posten dat Flip wat afstand van Jo zou nemen, ik zie het niet.
ik vind haar gewoon een militaire dominante generaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij is ze gewoon gezakt omdat ik me ergerde aan die andere meiden, maar Sharon is echt irritant aanwezig en vind haar ook wel vals
hahahh of alway look on the bridsite of livequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
HAHAHAHA dat liedje dat karim nu zingt....take a walk on the wildside.....van lou reed...
in het begin zei ik steeds dat ik dat echt een liedje voor hem zou vinden ,
heb ik mensenkennis of niet?
Hij moest weg, zij wilde 'tukken'.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder je ogen. Jo blijft mokken in bed en Flip gaat lekker naar buiten
Er is op zich niet zoveel mis met Mo. Dr emo momenten zijn alleen een beetje irritantquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
Guttegut, wat is ons Mootje weer vrolijk!
[ afbeelding ]
ja maar juist dat ene liedje dat zei ik de eerste week al over hem, hoe toevallig, gaat ie het opeens zingen hier hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahh of alway look on the bridsite of live
Ik vind haar echt labiel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is op zich niet zoveel mis met Mo. Dr emo momenten zijn alleen een beetje irritant![]()
Iedereen kent hem onderhand toch wel al?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Kom er maar in Urb, met de afbeelding van Jo als baasje en flip als braaf hondje.
Oh nou wat is ergerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij moest weg, zij wilde 'tukken'.
schiszofreen noemen ze datquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar echt labiel.
Het is Jantje huilt en Jantje lacht bij haar.
Die zit echt niet helemaal goed in elkaar hoor.
Ze denkt te veel na en dat is wel vaker het 'probleem' bij mensen met een keihoog IQquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar echt labiel.
Het is Jantje huilt en Jantje lacht bij haar.
Die zit echt niet helemaal goed in elkaar hoor.
Hmz.. je luistert slechter dan flip...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Iedereen kent hem onderhand toch wel al?![]()
Harde stem irriteer ik me ook wel aan bij sharon, maar toch heb ik haar liever als mo en jo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon een militaire dominante generaal
ze lezen meequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar juist dat ene liedje dat zei ik de eerste week al over hem, hoe toevallig, gaat ie het opeens zingen hier hahaha
nou van mij mag ze donderdag pleite hoor . mo zal uit zichzelf wel een keer gaan...hoop ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef bamby het volgende:
[..]
Harde stem irriteer ik me ook wel aan bij sharon, maar toch heb ik haar liever als mo en jo.
Maar doen er nul komma niks mee, dus kan me niet voorstellen dat ze het idee hier opgedaan hebbenquote:
haha je zou het bijna gaan denken jaquote:
Viel idd wel mee. Seg loopt nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
arme segredo
![]()
ah man valt wel mee, gebeurd hier ook wel es
Aw okay sorry baasje, ik zal je nooit meer fakking durven tegenspreken..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz.. je luistert slechter dan flip...
Poep je op de vloerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
arme segredo
![]()
ah man valt wel mee, gebeurd hier ook wel es
Ieder zijn eigen mening niets mis meequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
nou van mij mag ze donderdag pleite hoor . mo zal uit zichzelf wel een keer gaan...hoop ik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Aw okay sorry baasje, ik zal je nooit meer fakking durven tegenspreken..![]()
*woef*![]()
[ link | afbeelding ]
De stem is de slechtste pimp in town en Jo zn aller-allerslechtste hoer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft haar act weer vertoont voor de daily en mag weer slapen. Wat is de Stem toch lief.
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon hè?
Maar dat gaat Sharon echt geld kosten.
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeft
Ik ben benieuwd wanneer ze d'r foto van Bullutjuh zal gaan winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeft
anders zou hij op drie pootjes lopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Viel idd wel mee. Seg loopt nog
De Stem is een toppertje!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft haar act weer vertoond voor de daily en mag weer slapen. Wat is de Stem toch lief.
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.
Pb lijkt op Djoon. Ze verzint ze waar je bij zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze d'r foto van Bullutjuh zal gaan winnen.
Van PB snoepjes val je afquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan lekker ruzie met die andere hond...joepiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..
Zou echt toppie zijn!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan lekker ruzie met die andere hond...joepie
Maar ik hoorde ook dat ze snoepjes wilde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb lijkt op Djoon. Ze verzint ze waar je bij zit.
Het lijkt wel of ze 'm aan het villen isquote:
Ja laat die Segredo ook maar eens zijn hondebrokken verdienen daar.quote:
Granaatappelpitjes. Goed voor de lijn en nog lekker ook!quote:
Maar toch telkens vanalles met veel mayonaise eet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.
Ja, ze hoopte op een voorraadkastmissie zei zequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ik hoorde ook dat ze snoepjes wilde...
Wat wordt dat beestje mishandeld. Niet normaal ..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef MargrietV het volgende:
Segrootje is een waanzinnig lieve poubelletje lol
Zal mamajo blij mee zijn daar mocht ze nooit geen mayonaise vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toch telkens vanalles met veel mayonaise eet.
Ja, beduidend beter dan in het tot een goed einde brengen van missies en geheimen raden.quote:
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef MargrietV het volgende:
Ja Joanna wil de voorraadkastmissie omdat ze het pannekoekenmeel wil verduisteremanen.
Whehehehequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, beduidend beter dan in het tot een goed einde brengen van missies en geheimen raden.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeft
Als ik meedoen aan zoiets zou ik ook liegen over dingen die ik vies vindt, omdat je eigenlijk al weet dat het langskomt
Geen SL voor opnames, dus het zal wel iets zijn dat niet voor het publiek bestemd is. Ik denk dat ze het weekscript te horen krijgt.quote:
ze zaten haar te pesten vanmiddag dat ze dat zouden meenemen als eerste als ze in de voorraadkast mochten, Ze protesteerde anders hevig ertegen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeft
Als ik meedoen aan zoiets zou ik ook liegen over dingen die ik vies vindt, omdat je eigenlijk al weet dat het langskomt
Pannenkoek kom op zegquote:
ja dat bedoelt hij juist.....iets kiezen wat je helemaal niet vies vind als je iets vies moet kiezen...quote:
Acteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zaten haar te pesten vanmiddag dat ze dat zouden meenemen als eerste als ze in de voorraadkast mochten, Ze protesteerde anders hevig ertegen,
Omgquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu pas snappen hoe dat kudt beest heet![]()
tuurlijk,toppie voor een beest met een infokte platte neus,in een warm vochtig huis met cam geluiden plus die vliegstress,al zal de stress wel meevallen met zo een baas als barbiejunkiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..
Zou echt toppie zijn!!!!
Ohhh dat is wel weer slimquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoelt hij juist.....iets kiezen wat je helemaal niet vies vind als je iets vies moet kiezen...
Omdat de mieren niet voor de camera's vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Djoon.![]()
Ze kunnen beter iets die aan de vliegen. Nog geen mier gezien.
Kreeg ze mee als excuus, er is natuurlijk over heel andere dingen gebabbeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Djoon.![]()
Ze kunnen beter iets die aan de vliegen. Nog geen mier gezien.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk,toppie voor een beest met een infokte platte neus,in een warm vochtig huis met cam geluiden plus die vliegstress,al zal de stress wel meevallen met zo een baas als barbiejunkie
datquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kreeg ze mee als excuus, er is natuurlijk over heel andere dingen gebabbeld.
Raar mens is zequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
Hoezo leuk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Heeft Mo nou zo'n leuk kort belerojasje van Lau geleend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |